Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Relanti Variabil

Recommended Posts

Am un an cu acest ulei ... nu am facut mai mult de 5000 Km cu el.

...

P.S. Uleiul mai era si garantat 20 000 km.Hai sa zicem ca ii injumatatesc viata deoarece masina circula foarte mult in oras dar nu sunt deacord ca un astfel de ulei sa se comporte asa dupa 5000 de km..

:o fftopic:

Alooo, domnu' ! Km. sint km. insa uleiul se mai schimba si la limita de timp. Crezi ca daca faci 5000km pe an e OK sa schimbi uleiul din 4 in 4 ani ???? Vai mama lui ulei, normal ca se comporta asa cum se comporta.

Share this post


Link to post

Pe langa lubrifiere din cate stiu eu, uleiul mai are si rolul de a curata motorul si neutralizeaza intr-o mica masura si ce rezulta din arderea combustibilului. Deci avand atatea pe cap si pp ca este folosit si pe distante scurte ca asa reiese din km aia, praf, relanti garla ca a fost iarna si am avut toti nevoie de caldura, cat vrei sa mai suporte si el. Mai zicem ca si in raft are durata de viata limitata?

Share this post


Link to post

Discutiile despre garnitura de chiulasa nu-si au loc aici !

Share this post


Link to post

Nu inteleg de ce nu au loc discutiile despre garnitura de chiulasa...nu face parte din Cielo..

sau...sunteti voi rai...?? nu s-a intamplat niciodata la voi ?//

Share this post


Link to post

Aici, in topicul acesta, se discuta despre tot ce tine de "relanti variabil". NU cred ca ai probleme cu relantiul din cauza garniturii de chiulasa ;) . Despre ea se discuta in alta parte, ai sa gasesti daca folosesti functia "search".

 

P.S.: Si da, mie mi s-a intamplat chiar acum 1 saptamana :) )

Edited by ing3r

Share this post


Link to post

Salutare ,am si eu o nubira 1 cu gpl, acum cateva zile am spalat motorul ,l-am lasat sa se usuce cam doua zile cu borna scoasa .Dupa doua zile i-am pus borna , am pornit ,toate bune si frumoase,. am lasat-o sa meraga vreo 30 min la relanti , am oprit-o ,iar a doua zi ,am plecat la drum cu ea , am observat ca ramane turata la 1500 rotatii dupa ce opresc la stop si nu-si revine deloc, are aceeasi simptoma si pe benzina si pe gpl .aveti idee de la ce poate fi?

mentionez ca cele 30 minute in care a mers la relanti a mers la turatie normala.

Share this post


Link to post

Nu i-ai facut reinitializarea (idle learn). Cauta pe forum ce e si cum se face. In manual nu scrie?

Share this post


Link to post

fratilor am o belea , mai exact

a inceput sa mi se tureze motorul la relanti urca ..., scade normal la 800 , se balbaie si in final se opreste , daca merg cu masina nu se intampla nimic deosebit , decat ca am impresia ca fara sa ma dau la ea se aceelereaza in mers mult mai repede decat pana acum.

 

acum 2 zile am schimbta bujiile , capac la delcou si bobina , toate bune si frumoase pana azi

acum am incercat sa imi bag nasul pe la motor , am verificat senzorul de vacuum sau cum so numi , am scos mufa din el si vad ca motorul nu moare , nu face nimic , lucru care mie mi se pare ciudat , sa am problema cu variatia de acolo ?

Share this post


Link to post

fost la service azi , problema era de la sonda lambda , stiu ca nu e aici topicul despre lambda , da... si la dracu are 11 luni , sonda universala , luni primesc una sper ca originala si pana luni merg cu masina cu mufa scoasa la sonda , merge super fara sonda pusa , oricum azi se inrautatisera simptomele , de abia am ajuns la service , trebuia sa stau turat cu ea , si la una automata ... la stop e cam greu :)

 

 

Share this post


Link to post

Dupa 14 ani de utilizare, schimbarea sondei de oxigen este binevenita, dar ea n-are legatura cu turatia de ralanti, aceasta se stabilizeaza din IAC si prin Idle Learn.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

tolin , sonda lambda care o am pe masina are fix 11 luni , nu 14 ani

de curatat iac si alte cele le-au facut aseara la service , azi am mers fara probleme dar cu mufa scoasa de la sonda lambda , singura chestie pe care am simtit-o este ca nu trage foarte bine , da sper sa o rezolv luni

 

 

Share this post


Link to post

fratior , dupa ce am schimbat sonda lambda , si soc electric sau IAC parca asa ai zice , bujii , capac delcou , si bobina din capac , am o alta belea , dupa vreo 30 km prin Bucurestiul zilelor noastre , daca stau la stop in relanti se intampla cateodata ca si cum se ineaca motorul , da foarte slab , daca ma puteti ajuta cu un sfat ... daca nu , luni ma duc in service iar

 

 

Share this post


Link to post

Salut, aveam un relanti cam anapoda si am desfacut IAC-ul sa-l curat dar dupa ce l-am pus la loc relantiul meu face ce toti dracii! Oscileaza ca o sinusoida din 4-500 de ture in cca 1500 (dupa ureche ca nu am turometru), la intervale regulate de 2 secunde si continuu. Inainte de a-l curata era doar neregulat in plaja 500-800 de ture. Ce-i de facut, am curatat IAC-ul de tot? Trebuie schimbat? Eu l-am sters cu grija, avea funingine pe cap si in locasul unde inchide dar se pare ca nu i-a placut.

Ma ajuta cineva cu un sfat? A mai patit cineva asa ceva? Din ce am mai citit pe forum am dedus ca relanti neregulat ar mai fi de la sonda lambda, un EEC parca dar, nu stiu, eu am umblat doar la IAC!

Imi recomanda cineva un service competent? am numai experiente proaste pe unde am fost...

Share this post


Link to post

Surpriza! Matizul fiind al sotiei mele am lasat-o sa plece ieri cu el fara sa-i fac reinitializarea si cand s-a intors...totul era OK! Ralanti+pornire super! Posibil si-a gasit zona de functionare singur dupa ce s-a incalzit?

Promit sa nu mai umblu nicaieri fara sa intreb...mai fac ceva cu reinitializarea sau o las asa?

Apropo, un service in Bucuresti pentru motor imi recomandati?

Multumesc.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Fa idlea learn-ul. A invatat din pumni valorile IAC-ul ala.

Share this post


Link to post

OK, l-am facut si porneste bine, relantiul sta binisor.

Multumesc,

o zi buna!

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Salut! Nu am mai scris de mult pe forum ca nu am mai avut probleme<Cielo "98>, de curând am o problema cu relantiul_dimineata porneste frumos sta la1000 rot. dupa cateva ore de mers am vrut sa schimb viteza am calcat ambreiajul si a murit motorul asta a fost prima data, de atunci am mai patit-o in oras, dar problema e ca nu face mereu ,uneori sta la 700/800 , alteori 500/700 si este enervant ca apar si trepidatii la 500rot. Mentionez ca fisele ,capac delco , bujii, bobina au fost schimbate acum 4-5 luni. Aştept o parere,Mulţumesc.( mai vroiam sa stiu unde se afla situata ,la motor, sonda CO2 o poza daca se poate) .

Share this post


Link to post

Daca ai schimbat totul, de ralanti este responsabil IAC-ul si programarea lui (procedura de IDLE LEARN). Spor la search.

Share this post


Link to post

IAC-ul lam curaţat acum 2 zile , dar fara sa apas pe el am dat cu sprai de curaţat contacte si lamsters cu un servetel ,iar IDLE LEARN am facut dupa ce am schimbat toate treburile ale <bujii,fise,capac,bobina> si treaba a fost super nu am mai avut probleme ,pana acum 1 saptamâna, poate fi si din alta parte ,? sa verific fisele se duc oare asa repede?sunt originale daewoo .

Share this post


Link to post

IAC-ul lam curaţat acum 2 zile [...]

iar IDLE LEARN am facut dupa ce am schimbat toate treburile [...] nu am mai avut probleme ,pana acum 1 saptamâna

Cu IAC-ul curat aplică procedura de "Idle Learn".

Share this post


Link to post

Salutare Tuturor Posesorilor de Cielo,

 

Am si eu cateva probleme legate de motorul daewoo cielo model 1996. De curand, am reparat motorul complet la 145.000 de km (segmentare, rectificare chiuloasa, set cuzineti, rectificat vibrochen, filtru benzina, ulei, filtru de ulei si aer etc.)

Inainte de a o repara, la relanty, tremura motorul...am schimbat bujii, fise bujii, capac delco..si nimic, tremura in continuare . ma gandeam sa i schimb si bobina de inductie (este cea originala pe masina,implicit este veche si uzata ) sa vad ce se intampla. Acul turometrului oscileza sus - jos , nesesizabil decat daca te uiti foarte atent. Am nevoie de sfaturile voastre, poate v ati mai confruntat cu asemenea probleme, pt ca la service-uri habar nu au de ei, sunt total aerieni si nu stiu deloc meserie.

As fi foarte fericit daca ma puteti ajuta sa rezolv problema asta, cred ca m as descurca mai bine decat ei desi meseria mea este de tinichigiu auto :P

 

Va multumesc,

 

astept cu nerabdare raspunsuri din partea voastra

 

Am uitat sa va zic ca am schimbat si axa cu came + tachetii cand am reparat motorul si totusi tachetii tzacane...toti marii mecanici mi au zis ca pana se mai lasa o sa tzacane in continuare...sa se lase motorul ( in jos pe strada ) :) ))) Doamne Fereste. I am strans si chiuloasa dupa 1000 km facuti ( nu eu am strans o, mecanicul care s a ocupat de motor...mai era ceva de facut dupa segmentare?

 

 

Salutare Tuturor Posesorilor de Cielo,

 

Am si eu cateva probleme legate de motorul daewoo cielo model 1996. De curand, am reparat motorul complet la 145.000 de km (segmentare, rectificare chiuloasa, set cuzineti, rectificat vibrochen, filtru benzina, ulei, filtru de ulei si aer etc.)

Inainte de a o repara, la relanty, tremura motorul...am schimbat bujii, fise bujii, capac delco..si nimic, tremura in continuare . ma gandeam sa i schimb si bobina de inductie (este cea originala pe masina,implicit este veche si uzata ) sa vad ce se intampla. Acul turometrului oscileza sus - jos , nesesizabil decat daca te uiti foarte atent. Am nevoie de sfaturile voastre, poate v ati mai confruntat cu asemenea probleme, pt ca la service-uri habar nu au de ei, sunt total aerieni si nu stiu deloc meserie.

As fi foarte fericit daca ma puteti ajuta sa rezolv problema asta, cred ca m as descurca mai bine decat ei desi meseria mea este de tinichigiu auto 10000001.gif

 

Va multumesc,

 

astept cu nerabdare raspunsuri din partea voastra

Share this post


Link to post

Si la mine tot oscila si i-am dat un reset la ECM, adica i-am scos bateria 15 minute sa isi stearga setarile.

Mi-a spus cineva ca espero (probabil si cielo) isi regleaza singur relantiul controlat de calculatorul de bord si isi invata singur valorile in timp.

Dar uneori din cauza erorilor valorile se pot da peste cap.

 

Daca iti tacane motorul verifica nivelul de ulei. Eu am masina pe gaz si imi mai mananca din ulei, si cum e sub nivel incepe sa tacane.

Am patit iarna asta sa imi inghete pompa de apa si sa imi rupa un intinzator sa imi arunce cureaua, dupa reparatii am avut acel tzacanit enervant la motor.

Mi-a recomandat cineva sa completez uleiul cand e la nivelul minim (sau la schimbul de ulei) cu un tratament pentru ulei de motor. Si intr-adevar a mai disparut din zgomot.

Probabil cand o sa fac schimbul de ulei o sa dispara complet.

Share this post


Link to post

La espero e putin diferit, nu intru in detalii.

La cielo, incearca sa tii turatia constant la 2000 ture si vezi daca si acolo oscileaza. Cutia e manuala?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...