Jump to content

florica

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About florica

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    b-90ewf
  1. fratior , dupa ce am schimbat sonda lambda , si soc electric sau IAC parca asa ai zice , bujii , capac delcou , si bobina din capac , am o alta belea , dupa vreo 30 km prin Bucurestiul zilelor noastre , daca stau la stop in relanti se intampla cateodata ca si cum se ineaca motorul , da foarte slab , daca ma puteti ajuta cu un sfat ... daca nu , luni ma duc in service iar
  2. este cu 3 fire si de dimineata caut prin bucuresti , am gasit intr-un singur loc la 425 de lei
  3. am o intrebare pt. cunoscatori , mi-a crapat sonda lambda , mentionez ca e schimbata anu trecut , acum am pusa una universala care ma tinut 11 luni fix , la service am primit urmatorul sfat , ori cumpar una originala , ori imi schimba instalatia si atunci o anuleaza ce ma sfatuiti sa ma duc sa iau una originala sau sa o anulez ?
  4. tolin , sonda lambda care o am pe masina are fix 11 luni , nu 14 ani de curatat iac si alte cele le-au facut aseara la service , azi am mers fara probleme dar cu mufa scoasa de la sonda lambda , singura chestie pe care am simtit-o este ca nu trage foarte bine , da sper sa o rezolv luni
  5. fost la service azi , problema era de la sonda lambda , stiu ca nu e aici topicul despre lambda , da... si la dracu are 11 luni , sonda universala , luni primesc una sper ca originala si pana luni merg cu masina cu mufa scoasa la sonda , merge super fara sonda pusa , oricum azi se inrautatisera simptomele , de abia am ajuns la service , trebuia sa stau turat cu ea , si la una automata ... la stop e cam greu
  6. fratilor am o belea , mai exact a inceput sa mi se tureze motorul la relanti urca ..., scade normal la 800 , se balbaie si in final se opreste , daca merg cu masina nu se intampla nimic deosebit , decat ca am impresia ca fara sa ma dau la ea se aceelereaza in mers mult mai repede decat pana acum. acum 2 zile am schimbta bujiile , capac la delcou si bobina , toate bune si frumoase pana azi acum am incercat sa imi bag nasul pe la motor , am verificat senzorul de vacuum sau cum so numi , am scos mufa din el si vad ca motorul nu moare , nu face nimic , lucru care mie mi se pare ciudat , sa am problema cu variatia de acolo ?
  7. sunt putin offtopic , dar astazi am desfacut si eu pompa de benzina si am constatat ca filtru acela de pasla din cap este imbacsit , sa fie o cauza a consumului mare ? in fine , luni ma duc in service sa ai fac o scanare , dar intrebarea este urmatoarea , filtrul respectiv l-am curatat cat decat , dar de unde pot lua unul nou , ca pe unde am intrebat ... mi-au zis ca tre sa iau cu tot cu pompa
  8. va salut pe toti . am si eu o intrebare legata de consum cat ar fi normal sa consume un cielo automat , motor de 1.5 , sa dezvolt un pic , cand plec la munca stau cam 3 minute sa se imi scada turatia , merg in jur de 600 m , opresc motorul sa iau ziare una alta , pornesc merg 800 m relativ si astept colegii sa ai duc la munca , stau pe loc cu masina pornita in jur de 10 minute , pana la munca mergem cam 3 km ( sa nu uit , suntem 6 zilnic ) in conditiile date fara sa fac un consum la full , am bagat 20 de litri si am mers in jur de 80 de km , mentionez ca nu am facut alte drumuri sau altceva si am mers zilnic prin troienele care au fost va multumesc pt. raspunsuri
  9. stiu ca va stresez cu problemele mele , dar... In fine astazi am prins ceva timp liber pe la munca , am facut reset ecm cum am gasit scris pe forum si am luat cablurile la verificat , pe scurt am gasit un cablu cu o mufa scoasa si plina de ulei , mufa are o clema rupta , am plecat asa cum era si m-am dus la service , aia acolo au zis cam asa , unii sustin ca este ceva senzor de ulei , altii ca este de la termocupla , de schimbat mufa nu au schimbat- ca nu au , in schimb mi-au dat cu izolier si au pus-o la loc , treaba romanesca )))) , in fine lamuriti-ma ce e aia si daca este posibil sa imi faca masina figuri de acolo . am uitat sa spun ca mufa este situata pe motor , lateral dreapta cum stai si te uiti la el
  10. tati , ai perfecta dreptate , dar nu eu trebuie sa schimb o piesa , cand ma duc la service ma duc pt. ca acolo ar trebui sa fie specialisti care sa ma ajute si sa rezolve problema mea , nu eu trebuie sa depistez problema si sa o rezolv , ei sunt mult mai in masura sa faca asta pt ca asta este meseria lor , numai ca din pacate la noi este o meserie care duce lipsa de specialisti , am schimbat ce mi sa indicat , cod nu am de unde sa iau , senzori or fi 2 sau mai multi nu am idee , deja o sa ajung sa dau mai mult pe testere si diagnostice decat pe piesa care este defecta . nu te supara pe ceea ce spun dar sunt dezamagit de atitudinea si profesionalismul de pe la noi. sa ai o zi excelenta si iti multumesc ca mi-ai acordat un raspuns
  11. notam eu codul , dar... la primul service nu mi-au transmis decat defectul care au crezut ei ca este , deci nu am avut posibilitatea de a vedea vreun cod , la astia de am fost acum nu era nici un cod trecut pe tester , scria senzor de temperatura eroare generala , cand au intrat indica -39 de grade. Problema este ca acum am venit de la service mi-au schimbat senzorul si opsssssssssss dupa ce am plecat de acolo mi-a aparut din nou check engine pe bord , deci... am altceva cred , simt ca innebunesc , maine ma duc inapoi , nu-s ce are masina asta , da sigur are ceva. ps. se poate ca de la senzorul de viteza de la cutie sa imi indice check engine pe bord???????????
  12. astazi am fost la un alt service , baietii de acolo mi-au facut toate testele posibile cred , bineinteles ca pana au descoperit am stat cam 3 ore nu 10 min ca la automec , ca sa scurtez tot , deci... sonda lambda nu are nimic , lucreaza bine dupa ce indica testerul lor , plus ca au facut si teste de noxe unde aparea zic ei daca nu era in regula , martorul a aparut dupa o ora de cand am ajuns la service pt ca nu vroia sa apara neam si am fost obligat sa iau un mecanic cu testerul si sa plec la drum ca sa apara , bun... deci ce se intampla , pe tester cand a aparut eroarea zice ceva de genul senzor de temperatura nefunctional , e situat pe undeva pe la galerie , ala indica dupa ce a aparut check engine ca motorul are -39 grade , dupa ce stergeau eroarea si opream masina indica normal 89 grade cat are temperatura normal , deci luni ma duc sa il schimbe , sa vedem daca asta e problema .Totusi de ce pe tester indica gresit si in bord imi indica temperatura bine iar ... stau si ma gandesc ca poate sa mai aiba ceva , un mecanic de pe acolo mi-a zis ca daca imi variaza turatia la motor se poate sa fie si alt senzor ceva gen ... vss sau cam asa , e posibil ?
  13. sonda am cumparat-o de la un prieten care are magazin de piese auto si a fost schimbata in service la pantelimon , l-am sunat pe om si i-am zis ca sonda sa dus , dar dupa ce am citit tot ce ati scris pe aici ma gandesc sa nu fie altceva si sa ma fac de bafta la om , desteptii aia de la service nu mi-au zis ce cod de eroare am si ma gandesc ca este improbabil sa fie o sonda noua stricata , in fine poate imi recomandati macar un service cu personal calificat , spun asta deoarece tipul care a pus testerul pe masina mi se pare cam dus , se cam balcaie la intrebari si in afara de asta este foarte tanar , bine adevarat o sa spuneti ca nu are nici o relevanta ca poate stie meserie , dar mi-e personal nu mi-a facut o impresie prea buna.
  14. acum 2 zile am fost la service si mi-au transmis dupa ce au pus-o pe scaner ca e sonda lambda , problema este alta ca acolo nu ai voie sa intrii inauntru , vine iti ia masina ai face ce ai face , tot ei o scot din hala si vine si iti spune ce au constatat , nu am intrebat de cod ca nu stiam despre ce este vb , ma repet aceasta sonda este schimbata din fabruarie anul asta tot la ei la service , de asta intreb cum naiba de sa dus atat de repede , care ar fi cauza pentru ca daca o schimb din nou si se repeta la alte 5 luni ma apuca damblaua rau de tot ... help , ma duc sa fac poze la motor sa vedeti ca are sonda si ce motor este va multumesc pt raspunsuri
  15. dau eu mai multe beri daca gasiti cauza , de ce se aprinde becul ala , cu sonda noua de 5 luni pusa , poze am sa pun diseara daca reusesc . detalii de pe talon anul fabricatiei :1996 / tip G15MF , cilindrii 1498 , putere : 55 kw retineti este o masina hidramata , nu stiu daca are vreo importanta please help ca innebunesc am dat o gramada de tel si fiecare are o idee dar ... rezultate ...
 

×
×
  • Create New...