Jump to content
 

Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

daca vrei sa iei foc dai cu vaselina. de ce nu iti cumperi si o lulea noua si eventual sa ai garnitura de cauciuc la capacul de delcou

 

Edited by florin90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce intelege el prin "tole" capac. Daca se refera la partea pe care se conecteaza fisele de bujii e chiar recomandat sa pui vaselina, daca se refera la cele din interior recomand un capac mai "de firma". Oricum, depuneri se vor face, acolo e arc electric in permanenta insa nu vad cu ce deranjeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu chiar lam scos din curiozitate la a mea si nam gasit pic de depuneri de genul, lam schimbat acum jumate de an, un capac mai de firma nu stiu ce ai gasi pe la noi, mentalitatea din romania e scump si prost. o fi de vina bobina de inductie pentru cauza depunerilor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut...am un espero din 1995 ieri am venit cu ea am oprito iar dupa vreo 5 minute am vrut sa o pornesc sa plec din nou dar surpriza nu a mai pornit,invarte dar nu porneste am incercat si trasa dar nu vrea..mentionez ca masina are gpl..ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina de cand nu i-ai mai pus? Bateria, aprinderea, distributia sunt ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In genereal dinineata o porneam pe benzina dar acum nu o mai ia nici pe benzina,bateria e ok la fel banuies si distributia nu am avut probleme cu ea...am incercat sa o pornesc trasa dadea sa porneasca dar se oprea imediat si mi-a dat si un rateu(care a reusit sa imi sparga toba).....imi mai facea probleme uneori in mers cand o scoteam pe liber murea motorul sau de ex cand o scoteam dintr-o treapta suprioara in una inferioara imi dadea rateuri

Si cand o spalam la exterior si vroiam sa o pornesc tot la fel nu pornea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las-o pana trece nebunia! Cred ca ai probleme cu aprinderea. Daca-i motor dohc nu mai incerca pornirea trasa (la ambreiaj). Iti faci de cheltuiala cu motorul!

Aprinderea: bobina, delcou, fise si bujii. Mai citeste topicele dedicate aprinderii.

Edited by cris06

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara, am si eu o problema cu o nubira break 1.6 benzina an 2000 am luato de la cineva recent care sia schimbat masina cu una noua si pe asta mia dato mie faza e ca masina nu a mai fost pornita de vreo 3 luni,omul respectiv a aduso la mine pe rotile ei ca sa spun asa am mai pornito si eu in ziua respectiva cand a aduso dupa vreo 3 ore,nu am avut niciun fel de problema a pornit masina dupa 4 zile am incercat iar sa o pornesc si surpriza numai aveam curent in baterie,am incarcat bateria am puso pe ea i-am dat la cheie a pornit am tinuto din acceleratie pornita pt ca facea urat, dupa vreo 2 minute sa oprit si cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut pur si simplu motorul invarte se aude un carait asa dar nu pleaca mai departe de acel carait adica sa porneasca motorul normal...scuzati-mi lunga poveste dar momentan cu aceste zapezi nu prea am cum sa o duc la un service si tot ma macina chestia asta si plus macar sa stiu si eu acolo ceva cand o sa ma duc cu ea, nu sa ma duc caine surd la vanatoare :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

vechea problema poate nu indica bine benzina si nu mai este. sau pompa de benzina e pe duca

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi florin90 dar pompa cred ca e buna se aude pompa cand dau sa o pornesc dupa ce am incarcat bateria si iam dat prima cheie a luato dar greu cu acceleratia dupa nu a mai vrut sa porneasca sub nici un fel i-am dat vreo 5-6 chei si degeaba si mam oprit nu iam mai facut nimic ca sa nu stric altceva dupa ma incarc cu altele

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru cristi_br94. scoate o bujie si vezi daca nu e neagra. daca e neagra ti sa dus supapa de retur de pe rampa de injectoare, daca e dusa aia probleme ar fi ca: prea multa benzina in motor, surplusul de benzina nu mai ajunge in rezevor, de aici rateuri si pocnituri,toata benzina o baga prin injectoare cu o presiune mult prea mare ar trebui sa fie si un miros puternic de benzina pe esapament scoate bujiile curatale. scoate mufa de la pompa de benzina de sub bancheta si pornesteo pe gpl. asta am patit eu, marita sa controlezi si u macar


pompa nu trebuie sa fie neaparat moarta de tot ca sa nu mai mearga, cine stie ce e in rezervor, eu cand iam schimbat pompa mam speriat. am scos 2 litri de apa si o cana de cafea de minzeri. de unde numai masina stie :-/


mersi florin90 dar pompa cred ca e buna se aude pompa cand dau sa o pornesc dupa ce am incarcat bateria si iam dat prima cheie a luato dar greu cu acceleratia dupa nu a mai vrut sa porneasca sub nici un fel i-am dat vreo 5-6 chei si degeaba si mam oprit nu iam mai facut nimic ca sa nu stric altceva dupa ma incarc cu altele

pompa nu trebuie sa fie neaparat moarta de tot ca sa nu mai mearga, cine stie ce e in rezervor, eu cand iam schimbat pompa mam speriat. am scos 2 litri de apa si o cana de cafea de minzeri. de unde numai masina stie

Share this post


Link to post
Share on other sites

inteleg mai am 5 litri de benzina intrun bidon o ii pun in rezervor sa vad daca o ia daca nu vad astept si o duc la tester

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa ca o idee de stiut, am ramas acum vreo doua luni fara benzina, de curiozitate am scos pompa sa vad daca chiar mai am sau nu ,eu merg numai pe gpl aproape, find faptul ca numi indica. cred ca mai aveam vreo 5 lintri da pompa nu mai ajungea sa traga, iam pus 3 litri si nu pornea, iam mai pus doi litri si a pornit


asa ca o idee de stiut, am ramas acum vreo doua luni fara benzina, de curiozitate am scos pompa sa vad daca chiar mai am sau nu ,eu merg numai pe gpl aproape, find faptul ca numi indica. cred ca mai aveam vreo 5 lintri da pompa nu mai ajungea sa traga, iam pus 3 litri si nu pornea, iam mai pus doi litri si a pornit

nui mare chestie de scos o pompa. iti ia 5 minunte, pe mine curiozitatea ma omoara

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

stii ce ma gandesc florin90 ca nu prea are cum sa fie pompa din ce cauza omul mia aduso pornita adica a venit cu ea personal a bagato in curte de fata cu mine mergea masina, posibil sa ai dreptate cu benzina din ce cauza e si in panta un pic masina dar dupa cum indica acu eu cred ca are vreo 15 litri dar totusi si asta e posibil inca o mica buba dupa ce am incarcat bateria am puso pe ea sa vad daca e ceva care imi consuma faza e ca eu nu am apa in ea si nici antigel nu am avut cand sa iau si un prieten mia zis ca daca a stat atat sa mai incerc sa o pornesc si iam zis ca nam apa si nici antigel si mia zis ca nu are nimic o pot pornii cateva minute ma gandesc are ceva daca o pornesti cateva minute fara apa sau antigel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru cristi_br94. scoate o bujie si vezi daca nu e neagra. daca e neagra ti sa dus supapa de retur de pe rampa de injectoare, daca e dusa aia probleme ar fi ca: prea multa benzina in motor, surplusul de benzina nu mai ajunge in rezevor, de aici rateuri si pocnituri,toata benzina o baga prin injectoare cu o presiune mult prea mare ar trebui sa fie si un miros puternic de benzina pe esapament scoate bujiile curatale. scoate mufa de la pompa de benzina de sub bancheta si pornesteo pe gpl. asta am patit eu, marita sa controlezi si u macar

 

 

Faza asta cu "bujia neagra" poate fi si de la aprindere , e cam greu sa mergi asa "la obiect" bazat doar pe aceasta informatie, mai trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

baterie aproape moarta? caraitul ala poate sa fie de la electromotor, cand nu are suficient curent asa face...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai ca spuneam de bujii negre, ca sa nu ai prea mult de cheltuit tiam zis ce ai de facut: scoti mufa de la pompa si pornesteo pe gaz, eu nu cred ca ti se inegresc bujiile de la gaz


pentru kosty: cel ce a aduso a aduso fara apa in motor? cred ca nare nimic daca e pornita pana ce ajunge la temperatura normala de functionare, dar nu stiu cum ar mai indica acul de la apa temperatura normala neavand apa. totusi parerea mea sa scoti niste benzina din rezervor sa vezi cum arata, poate fi plina de oxizi si coroziune de pe rezervor daca a stat atata timp nepornita


mai schimbati si voi bujjile, dupa un lung timp de stationaea si dat prea mult la automat se pot arde sau sa nu mai functioneze normal, mai ales daca sunt scoase si date cu hrtie abraziva niciodata scanteia nu va mai fi acceasi. pentru cristi_br94: pun pariu ca regulatorul de presine de pe rampa injectoarelor e de vina, am terminat un liceu de mecanica auto si totusi ma mai pricep si eu, si apropo daca incerci sal scoti sal cureti nu te sfatuiesc, o sai spargi membrana, garnitura ce are pe acolo si iti va da toata benzina in galerie. asa arata piesa si e 150 de lei

post-40291-0-20118700-1390924823_thumb.jpg

Edited by florin90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as verifica (schimba) bujiile, fisele si luleaua din delco prima data. Probabilitatea de rezolvare este mai mare. Cand s-au schimbat reperele astea ultima oara?

 

PS Regulatorul ala de rpesiune se poate verifica scotand returul de benzina si vazand daca da ceva inapoi in rezervor.

 

PS2 Aproape totul se poate verifica inainte de a cheltui banii pe piese aiurea.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit sa o pornesc intr-un final(la servis)i-am schimbat si fisele pentru ca cica intrerupeau,s-a uitat baiatul si la pompa de benzina care este dusa iar acum trebuie sa o schimb impreuna cu rezervorul care are un fel d noroi in el..am pornit-o acum dimineata si a luato fara probleme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat bine aprinderea? La service au verificat ce debit are pompa de benzina?

Rezervorul se poate curata,nu trebuie schimbat doar pentru ce are impuritati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu avea ce sa mai verifice la pompa ca e dusa are capul acela care intra in furtun rupt

 


acum am din nou probleme dar cred ca e din alimentare pt ca mergeam cu ea si mi s-a oprit din mers dupa care iar nu a mai pornit...nu am idee ce poate sa mai aiba iar

Edited by cristi_br94

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Am si eu o problema la un Cielo cu contactul de pornire. Am pornit masina, iar dupa 20 de min cand am vrut sa o pornesc din nou nu mai mergea contactul. Nu merge deloc sa ii dau cheie, este blocat total, nu mergea nici sa se blocheze volanul. Am crezut ca este inghetat din cauza gerului de afara, i-am dat cu solutii anti-inghet, dar nu au avut niciun efect. Pana la urma s-a blocat si volanul, dar nu merge sa il deblochez. Nu stiu ce se intampla. Ati mai avut vreo problema de genul asta? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...