Esperatul Posted June 21, 2007 Ori o problema la aprindere(bobina, etc) ori pompa de benzina, verifica-i debitul. Share this post Link to post
myllenyum Posted June 22, 2007 Si cum as putea sa imi dau seama din ce parte e (aprindere sau pompa) fara sa ma apuc sa inlocuiesc fiecare componenta... ? Share this post Link to post
myllenyum Posted June 22, 2007 (edited) Revin ca inca un experiment... astazi am lasat toata ziua masina la soare (geamurile deschise) pa la ora 17 am facut aproximativ 10 km cu ea in care s-a comportat bine dupa care am dus-o la fel pe un drul mai putin circulat si am pornit clima... dupa 30 sec ... a inceput sa nu mai traga si nu o mai puteam accelera... la fel rateuri pe admisie aer... Ce spuneti...??? Pompa sau altceva ?? Edited June 22, 2007 by myllenyum Share this post Link to post
Esperatul Posted June 23, 2007 Cauta pe forum cum recomanda ovi_jer verificarea pompei de benzina si verific-o atunci cand apar problemele. Share this post Link to post
myllenyum Posted June 23, 2007 Nu cred ca este din cauza pompei de benzina... oricum am sa o verific. Astazi i-am mai facut niste teste cu un prieten... amandoi suntem de parere ca e din aprindere sau vreun senzor nu functioneaza cum trebuie (dar care???). Initial am lasat-o sa se incazleasca motorul (relantiu si clima pornita), dupa 30 min a inceput sa varieze turatia motorului inre 700-800 turatii, daca o acceleram 800-1400 ture era ok , la 1500 ture incepea masina sa tremure (nu foarte tare dar se simtea destul de bine diferenta) apoi peste 1500 ture era din nou ok. Dupa chestia asta daca ii cuplam o sarcina motorului (porneam clima pentru ca nu puteam sa o verific in mers) turatia incepea sa varieze destul de mult 800-700-500-1500-700-1500-500 si murea. Testele le-am facut intr-un garaj la umbra deci nu cred ca pot fi probleme de variatie a temperaturii pompei de benzina si din cauza asta sa faca probleme. Tot ceea ce am descris mai sus apare cand temperatura motorului e la 90grade... daca e mai jos (cand masina circula destul de rar sta la 90 sau daca ajunge la 90 intra ventilatorul si scadein jur de 80 grade) nu face nici o figura , fie cu motorul in sarcina sau nu. Share this post Link to post
czandrew Posted July 17, 2007 (edited) Masina scartaie la pornire, oprire, accelerare, scartaitul (vibratia) se simte si in pedale. Fenomenul poate fi reprodus si cu masina parcata, daca ma las cu greutate pe aripa respectiva (stanga-fata), un pic in spatele farului. Scartaitul e metalic, nu "de cauciuc". Intrebarea este: amortizorul e dus sau altceva? Edited July 17, 2007 by airwave88 Share this post Link to post
EM!L Posted July 18, 2007 In mers se aude? Ai verificat sa nu fie ceva desprins pe acolo, sau slabit? Share this post Link to post
czandrew Posted July 18, 2007 In mers nu cred, doar cand se bataie botul. Mai mult, face numai (sau asa am eu impresia) dupa ce merg un pic, 5-10 km. Share this post Link to post
EM!L Posted July 19, 2007 Desi sunt slabe sanse sa fie asta... am intalnit un caz ce avea cam aceleasi caracteristici si problema venea de la alternator (vibratii). Share this post Link to post
Dj_Dark Posted August 2, 2007 @myllenyum Cum e, era pompa sau? Din senzori sau din aprindere nu are cum sa fie, ti s-ar fi aprins check engine si ai fi avut cod de eroare. S-a mai discutat si paradiscutat in alt topic mai adecvat. Share this post Link to post
d3ss3nn3 Posted August 10, 2007 @myllenyum Primul lucru care ar trebui facut este sa-i schimbi filtrul de benzina (aceleasi probleme le-am avut cu un tico ). Al doilea (dupa ce schimbi filtrul) ar fi sa masori debitul de benzina. Al treilea sa schimbi filtrul de aer , reset ECM si vezi ce se intampla. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted August 10, 2007 Probabil ca a rezolvat problema intre timp, stii cum e, dupa rezolvare gata cu forumul . Pacat, as fi chiar curios ce a fost. Share this post Link to post
Mentiro Posted September 9, 2007 Proaspat, mandru proprietar de espero. O problema stresanta este ca imi face un scurt-circuit undeva, astfel incat atunci cand semnalizez stanga se aprinde mai slab si semnalul dreapta...practic se aprind avariile. Pe dreapta e ok. Unde ar putea fi problema oare? Share this post Link to post
Mentiro Posted September 11, 2007 (edited) Good point. Da are alarma. Vechiul proprietar spune ca problema ar fi aparut cand si-a instalat un cd-player, dar nu e sigur...desi nu prea au vreo legatura cablurile care ies pentru casetofon, cu semnalizarea. Si inca ceva...cam cat este normal sa ceara un service pentru montarea unui casetofon, care presupune conectarea unei mufe la cablurile care ies din bord? Mie mi se pare ca mi-au cerut prea mult...105 ron. Edited September 11, 2007 by Mentiro Share this post Link to post
VAXXi Posted September 11, 2007 Mult rau. Eu am dat 80 RON pe montare casetofon, mufa adaptoare, si montaj boxe spate (1 ora de taiat cu flexul). Share this post Link to post
valentin08 Posted September 11, 2007 (edited) salut baieti uitati am si eu nevoie de un sfat as vrea sa stiu ce masina sa aleg intre un espero si un cielo mie mai mult imi place espero si il ador dar tata vrea sa isi ia cielo si nu imi place deoarece k optionale e mai slabutz consumul a diferit spuneti-mi voi alte caractersistici ...pro si contra la ce trebuie sa ma uit cand cumpar o masina ma refer la un cielo... dar si la un espero va rog ajutati-ma dati-mi nijte sfaturi va multumesc mult Edited September 11, 2007 by tolin inca un mesaj in scrierea asta, puerila, nu va fi acceptat Share this post Link to post
VAXXi Posted September 11, 2007 Si ce legatura are asta cu subiectul in care ai postat ? Vezi aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4103 Share this post Link to post
czandrew Posted September 11, 2007 (edited) Pun intrebarea aici, pentru ca Espero are 100k km: ce piese sunt cele cu codurile 01989747 si 10470197? Dupa schimbarea lor, s-au rezolvat probleme cu mersul pe gaz ("dat in nas" si motor mort, in final) si benzina (Check Engine aprins si, imediat, motor mort). Din pacate, factura e intr-o limba total straina mie si de-asta merg dupa coduri. Edited September 11, 2007 by airwave88 Share this post Link to post
Mentiro Posted September 11, 2007 ovi_jer - ai avut dreptate, am dus-o in service de dimineata si au constatat ca era de la alarma. au inlocuit o dioda si m-a costat 60 ron totul. am aranjat cu baiatul de acolo sa-mi instaleze si cd-playerul pentru 60 de ron...pare mai omeneste Share this post Link to post
czandrew Posted September 11, 2007 (edited) 01989747 ala este "modul aprindere distribuitor", conform linkului de aici: http://www.autoware.ro/catalog.php?car_id=...&mode=lista Intrebare: face modulul asta 120-130 EUR? Ca atat m-a taxat mecanicul (fara manopera). Later edit: m-a jupuit infiorator, l-a taxat la pret dublu (1600 Kc = 55 EUR) http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/01989747 Edited September 11, 2007 by airwave88 Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 12, 2007 Ti-am recomandat sa-l comanzi in romania ).Aici costa 5 euro. Share this post Link to post
Esperatul Posted September 15, 2007 (edited) Ovi, unde e modulul 5euro ca eu numai de la 100 de euro l-am gasit? Edited September 15, 2007 by Esperatul Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 16, 2007 Eu m-am referit la 10470197 care este bobina din delco si costa 5 euro . 01989747 este modulul de aprindere din delco. Share this post Link to post