Jump to content
Sign in to follow this  
Jinx

Mitsubishi Lancer 2.0 Intense - Blue Thunder

Recommended Posts

Pai as veni cu mare drag, numai sa nu termin iar la 3-4am programul ca toata sapt. asta... :(

Share this post


Link to post

Felicitari pt. achizitie @Jinx. E foarte frumoasa :) , sa te bucuri de ea fara probleme.

Share this post


Link to post
Tocmai ...asta nu e fain la diesel. :D

Pe langa faptul ca esti off topic, chiar nu ai condus un diesel. Atunci cand tu mergi cu 140 cu 5000 rpm si dai muzica mai tare ca s-o auzi, eu merg cu 3000 rpm si am liniste. Daca la 100 la ora vrei sa faci o depasire in scurt, tu retrogradezi in 4 ca sa ai demaraj, eu doar apas acceleratia in treapta a V-a ;) Daca vrei, dezvoltam la diesel vs.

Share this post


Link to post

Daca ai conduce o benzinara de 2L si turbo (echivalentul a ce ai tu sub capota), n-ai mai face astfel de comparatii. Vezi ca n-ai inca un an cu Dieselul si ai inceput sa faci judecati strambe, asta-i o boala care se ia repede, vad. V-am mai spus si eu, v-a mai spus si Ovi_jer-ul, stati cat mai departe de capatul tevii de esapament, de acolo vine.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Pe langa faptul ca esti off topic, chiar nu ai condus un diesel. Atunci cand tu mergi cu 140 cu 5000 rpm si dai muzica mai tare ca s-o auzi, eu merg cu 3000 rpm si am liniste. Daca la 100 la ora vrei sa faci o depasire in scurt, tu retrogradezi in 4 ca sa ai demaraj, eu doar apas acceleratia in treapta a V-a ;) Daca vrei, dezvoltam la diesel vs.

 

Ai tras prea mult fum in nari :mrgreen: Tu apesi acceleratia in a v-a pentru ca daca ai retrograda ai face-o absolut degeaba! :D

 

Mersi mult pentru toti cei care mi-au urat si de bine.. si de rau.. si cu pareri pozitive si negative(astia sunt multi ai draq si n-au nici o boala) si o sa mai vin cu impresii pe parcurs

 

EMOlution, nu ti-a urat nimeni de rau, nu te mai taia in public.

Cat despre parerile negative, asta-i viata, au incercat sa faca o masina, nu le-a iesit, ce vrei? Sa laudam ca la 22 mii Eur ai masina in care atarna caltii in portbagaj pentru ca au uitat sa puna sistemele de prindere?

Share this post


Link to post
Pe langa faptul ca esti off topic, chiar nu ai condus un diesel. Atunci cand tu mergi cu 140 cu 5000 rpm si dai muzica mai tare ca s-o auzi, eu merg cu 3000 rpm si am liniste. Daca la 100 la ora vrei sa faci o depasire in scurt, tu retrogradezi in 4 ca sa ai demaraj, eu doar apas acceleratia in treapta a V-a ;) Daca vrei, dezvoltam la diesel vs.

 

Am diesel in familie ( si e ceva mai puternic ca Lacetti'ul tau - vreo 60 cp+ - ) deci stiu ce vorbesc ... Era vorba de mers sportiv unde nici in visele umede ale unui dieselar convis nu se compara cu o benzinara aspirata ( sa nu zic turbo ). Iti recomand si eu ... stai mai departe de evacuare ( noxele astea )

 

Tu ai mers vreodata cu un 2.0 turbo ? ( GTI , Subaru , Evo, Cupra ....) .. sa'mi zici care e mai sportiva ( 2.0 turbo dieselu' tau ... sau 2.0 turbo benzina )

Edited by Razv

Share this post


Link to post
EMOlution, nu ti-a urat nimeni de rau, nu te mai taia in public.

Cat despre parerile negative, asta-i viata, au incercat sa faca o masina, nu le-a iesit, ce vrei? Sa laudam ca la 22 mii Eur ai masina in care atarna caltii in portbagaj pentru ca au uitat sa puna sistemele de prindere?

 

Nu pretind ca am luat o masina perfecta. Iar parerile negative le consider constructive. Una peste alta e masina pe care mi-am dorit-o si ca nu este 1.8 benzen si este 2.0 diesel acum conteaza prea putin. E luata. Pot sa invat sa o conduc si sa o explotez cum trebuie si sa mai "repar" detaliile nefinisate.

Share this post


Link to post

Dar parca ziceau ca o sa imbogateasca gama de motoare pe benzina ? :-? ... ma insel?

Share this post


Link to post

Guys nu mai fiti atat de rautaciosi. Nici eu nu sunt fan diesel ca nah conduc ce conduc, dar chiar nu am mai vazut atata pornire contra in nici un alt topic de la sectiunea mea. E o masina decenta si simpatica ( poate un pic cam scumpa ). Normal ca posesorul o lauda ca de la 94 cp la 140 e fix un matiz in plus.

 

Concluzia: Sa o stapanesti sanatos!!!

Share this post


Link to post

La câti "dieselofobi" au postat pe acest topic eu zic sa nu pui totul la inima. Masina e super din toate punctele de vedere, mai putin motorul, care daca era înlocuit de un HDI (cum am si auzit ca se va întâmpla - cu varianta de 2.2) sau i-CTDi de pe Accord era alta treaba.

Edited by Laurycã

Share this post


Link to post

Se sta bine in portbagajul de la lancer :D

post-9422-1212312658_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ii intra si motorul? > :)

Share this post


Link to post

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

In ceea ce priveste motorul, din punctul meu de vedere ai facut cea mai buna alegere de la Mitsu Lancer.

Have fun driving! :lavolan:

Share this post


Link to post

Vazut azi (doar ca posesorul n-a vrut s-o ude :-W )

Frumusica, dar pentru o masina de 22000 euro este lucrata execrabil! Am vazut si de ce este necesar eleronul: pentru a avea de ce sa deschizi/inchizi portbagajul. Nu are nici o fanta nimic, nimic de care sa apuci. Il deschizi, apoi tre sa te apleci si sa bagi degetele sub buza capotei, sa salti de ea. Am vazut covor aruncat in portbagaj, pfl nefixat peste roata de rezerva, gauri nedate pentru fixarea mochetei, bord fixat stramb, admisie de aer cam sugrumata (chiar Jinx-ule, baga o poza cu motorul) si asta doar rapid. In plus, ca multe alte masini nefabricate pentru .ro, ai multe sanse sa lovesti cu ea de borduri.

Mi-a placut in schimb culoarea, vad ca posesorul e fan albastru :) , si jantele.

S-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

Mai, mie nu mi se pare sugrumata admisia. La celalalte masini echipate cu motorul asta cum este?

Share this post


Link to post

In romania vand motoare de cacao, alea 0.1 sec sunt sa te convinga sa iei ce vor ei sa vanda.

Pentru modele ce in romania cel mai mare motor e 2.0, in state se termina peste V6 lejer.

Vine inginerul de marketing si ii dicteaza inginerului de motoare cati cai si cate secunde trebuie scoase.

Si culmea, la preturi sunt mai scumpe la noi :) )

Ca si vechiul model de lancer, in romania .. oaie in blana de lup,

referitor macar la ce ar trebui sa aiba o masina japaneza adevarata. :)

Pentru un sofer normal e destul.

Daca e diesel, pentru mine nu prezinta interes, dar in europa asta e tendinta,

asa ca daca era si germana.. avea si succes mare la revanzare. :D

Anyway, tu sa te bucuri de ea si sa fii multumit ca asa fiecare isi da cu pararea ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Mah, nu e de la fum ca si eu am tras si totusi am trecut la o benzinara. Si una de consum mediu 11-12...

 

Eu as fi luat 1.8 chiar si numai pentru ca exista posibilitatea CVT. Care este "za mastar of ghiarbocsiz".

Dar o perioada de asteptare pana la sfarsitul anului m-ar pune serios pe ganduri...

 

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea. Sa nu uiti sa ai langa rezerva, cric si coarba si 1l de ulei :D .

Share this post


Link to post
Vazut azi (doar ca posesorul n-a vrut s-o ude :-W )

Pai la 22k eur crezi ca mi-au mai ramas bani de udat? :mrgreen: Si acum mai trebuie sa strang bani si de ulei.

 

(chiar Jinx-ule, baga o poza cu motorul)

 

Voila!

post-9422-1212398945_thumb.jpg

post-9422-1212398955_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Uite la asta ma refeream:

In conditiile in care aerul patrunde doar prin grila fata si prin fanta de sub far:

jinx2.jpg

mi se pare mult prea mica zona asta:

jinx.jpg

pentru a da suficient aer in admisie (ma refer la acea grila micuta din capacul de plastic)

Share this post


Link to post

Ce beton ar veni niste angel eyes pe masina asta :mrgreen:

Share this post


Link to post

1. Aia nu e masina, e avion.

2. Cum o fi sa stai intr-o masina de cel putin 100 mii EUR si sa o asculti cum toarce ca un tractor la semafor?

Share this post


Link to post

@Jinx, erai ieri pe la ora 19 pe undeva pe la Baba Novac prin Bucuresti ?

Share this post


Link to post

Citisem un drive test despre R8 in Top Gear parca si reporterul spunea ca suna diferit de unul pe benzina intr-adevar dar in nici un caz ca un diesel.Si are atata cuplu in el incat a ajuns in viteza a 5 la 25km/h fara a apasa in nici un moment pedala de acceleratie :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...