Jump to content
Sign in to follow this  
Jinx

Mitsubishi Lancer 2.0 Intense - Blue Thunder

Recommended Posts

Acum dragule initiator de topic sa nu te simti ... in nici un fel de ce discutam noi aici. Daca ai luat masina asta evident ca tie isi satisface necesitatile si placerile functie de posibilitatile financiare.

 

Stai calm, la ce a trebuit sa suporte din partea mea, e deja imun. :->

Share this post


Link to post

Skyline : GTS-4 - 2.0 L RB20DET turbo I6, 212 hp (158 kW, 263 N m)

Nu intra la alura sport ?

Share this post


Link to post

Incearca sa faci drifting cu asa ceva. Si incearca cu un motor de 3,2L.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Sau sa ari un hectar. Sau sa tractezi un avion.

Share this post


Link to post

Evident ca e mare diferenta.

Dar ceva ceva alura sportiva e acolo , d-aia se cheama alura si nu 100% sportiv.

Asta comparand cu masinile normale de oras ce se incadreaza intre 100 si 140 cai.

Share this post


Link to post
Asta comparand cu masinile normale de oras ce se incadreaza intre 100 si 140 cai.

Bine ca nu ai zis 54 ca te luai de Matiz.

Share this post


Link to post

Ma refeream la cele normale family.

Cele de clasa mica sunt evident cu foarte mici veleitati sportive desi pe pagina Coltului am vazut motoare pana la 150 cai.

Share this post


Link to post
Asta comparand cu masinile normale de oras ce se incadreaza intre 100 si 140 cai.

 

In ce oras traiesti tu?

Ce faci cu 100CP in oras? Dar cu 140CP?

Share this post


Link to post

In oras, faci acelasi lucru cu 54 CP, cum faci si cu 109Cp. Doar ca, cu 54CP consumi mai putin.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Hai mai Satori ca Curile 2.0 motorina sunt ( zic si eu in ce am condus ca sa nu vorbesc din reviste ) ok atat pt oras si ok si pt afara. Nu sunt sportive dar te misti ok cu ele.

In definitiv si cu Espero te misti ok.

Sunt masini normale.

NU trebuie sa faci nimic sportiv dar sunt super ok fata de Cielo ( ca doar am avut si Cielo si Espero ) si se misca cu destul talent comparativ.

 

@ tolin, diferenta dintre caii de mai sus spusi de tine este o mica senzatie pe acele portiuni de 200-400 metrii unde poti sa mai dai putin in acceleratie. Evident, platesti benzina pt asta, dar macar bagi un pic cate o fisa la cutia placerii acolo.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Si vreo 2-3 locuri la semafor.

Share this post


Link to post

Pe bune acum, voi ati vazut ca masina cu motorul asta este mai rapida decat cu motorizarea pe benzina 1.8? Si mai are si top speed-ul mai mare. Si are si consumul declarat mai mic cu vreo 2l/100km urban. Deci, tractor/netractor este cea mai tare motorizare de pe lancerul normal(adica a nu se lua in seama gama Evo). So, cum ti-am zis si la intalnire, sa o stapanesti sanatos Jinx-ule!

 

Unde mai pui ca, cu un pic de chip-tuning se duce la 170cp lejer.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Bre, Cumnate (vad ca aceasta abordare te incita), orice CP se traduce prin consum. Pentru cine a trecut pe Diesel, s-a scumpit motorina si s-au echilibrat lucrurile, ca in realitate. Este vreo problema ca ei s-au prins ca energia costa la fel ?

Share this post


Link to post
Pe bune acum, voi ati vazut ca masina cu motorul asta este mai rapida decat cu motorizarea pe benzina 1.8?

 

Cu 0.1 la 0-100kmh? :o Wow!

Share this post


Link to post

Mai, este sau nu este? Ce are in plus motorizarea aia fata de asta? Daca ar fi refuzat un motor mai potent pentru unul mai slab, la bani mai multi, mai era o treaba, dar asa?

Share this post


Link to post

Mai, in primul rand, eu am condus masina asta. Permite-mi sa ma indoiesc ca are toti caii acasa. Acum, nu am de unde sa stiu, poate asa-i si benzinarul, tot din condei, insa tind sa ma indoiesc, Mitsu stia sa faca motoare simpatice pe benzina.

In al doilea rand, este diferenta de pret intre cele doua motoare. In al treilea rand, e diferenta de feeling. Mare.

In al patrulea rand, asta este un motor veeeeeeeeeeeechi. Foarte vechi. Antic. Si asta nu inseamna ca e si reliable.

In al cincilea rand, stii cum arata o masina care are botul Lancerului dar toarce ca un tractor universal?

In al ... dracu stie unde am ramas, sunt doar 0.1s, ce naiba!

Share this post


Link to post

Si eu am condus motorizarea aia, test-drive. Nu mi s-a parut nici extrem de lenesa, dar nici racheta. Poate se mai lasa motorul, nu sunt inca treziti toti caii..

Share this post


Link to post

De la tine ma asteptam sa apreciezi motorizarea pe care n-ai apucat-o s-o testezi. Ce draq, ca sa intelegem, orice pulicar de pe DaewooClub a condus un motor din asta. Eu vreau sa aud pe cineva care a condus ceva peste DaewooClub, ceva de la 3,2L in sus, turbo. Absenta unui asemenea post mi se pare normala, abia atunci ajungi constient de cat de mic esti, in fata fortelor naturii.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Maetre asta, varianta 4,5 l V8 320 CP se pune?

Sau asta model 530d - 235 CP?

Exemplele pot continua :D Fiind un pasionat de masini, pot spune ca m-am dat cu tot ce mi-a picat in mana.

Share this post


Link to post

Felicitari pentru masina, eu inteleg decizia cu dieselul pe sedan. Eu am 8000km in mai putin de o luna de cand am luat masina asta si oricum o dai iesi mai ieftin la consum. Mie imi place foarte mult motorul asta de VAG, are cuplul un pic mai jos, doar ca e un pic mai zgomotos.

Acum totusi nu as fi dat 22 de mii de euri pe asa ceva nici sa ma pici cu ceara.

 

Despre diesel vs benzinar, ce pot sa zic din tabara cealalta:

+ dieselul e fain la un mers mai alert, accelerari pe autostrada, depasiri, etc.

+ consumul e argumentul forte la diesel oricum conduci, chiar si cu motorin mai scumpa.

- pe o masina relativ usoara, sub 1.5 tone, motorul ala din fonta in fata atarna foarte greu si asta se vede in viraje.

- diesels don't like to rev, te indeamna sa schimb viteza si asta e naspa in viraje.

- dieselul nu se aude ca o benzinara

- poate sa aiba 1111 cai, un diesel nu are raspunsul electric al benzinei

- cutia la diesel e un compromis care tre sa se impace cu (,) curba de cuplu foarte ciudata. In treprele inferioare(2-3) care se folosesc in virajele suparate asta se vede tare de tot, cutia e lunga si greu pici pe turatia care o vrei.

- mai sunt si altele dar le mai pastrez ;)

 

Daca nu mi-ar pasa de banii de benzen, as alege oricand un benzinar aspirat de 3 litri.

Share this post


Link to post
+ dieselul e fain la un mers mai alert, accelerari pe autostrada, depasiri, etc.

 

Tocmai ...asta nu e fain la diesel. :D

Share this post


Link to post

Well...sa o stapanesti sanatos.

La un moment dat Lancerul era si una din optiunile mele, dar varianta de 1.8. Cand am auzit ca deabea prin primavara aduc motorul asta...si deja se inmultisera ca mustele (evident cel cu motor de 1.5...cu 2.0 am vazut relativ putine in oras)...mi-a disparut repede de pe lista...

Acum ma multumesc cu o alta japoneza care-mi face pe plac in fiecare zi...si la orice rpm... > :)

Share this post


Link to post

Mersi mult pentru toti cei care mi-au urat si de bine.. si de rau.. si cu pareri pozitive si negative(astia sunt multi ai draq si n-au nici o boala) si o sa mai vin cu impresii pe parcurs

Share this post


Link to post

Eu unde ma incadrez? :-W

Share this post


Link to post

Pai vino la intalnire joia viitoare si iti zic :) ))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...