Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

E normal sa preferi Tico, doar esti de-al nostru :)

 

Acuma pe bune, ar fi bine niste argumente: de ce preferi Tico si nu Logan? Lasand la o parte consumul :D

Share this post


Link to post

1. Orasu e mic si aglomerat

2. e un feeling mai placut cu tico..

3. orasu plin de logane...

4. tico e masinuta in care am investit timp , bani si dragoste...

5. si nu in ultimul rand consumul.

Share this post


Link to post

Cu consumul e clar, ca si cu locurile de parcare. Ma gandeam ca e mai confortabila loganu'. Apropos, de ce nu-i pui gaz daca e benzinara?

Share this post


Link to post

Instalatia de ghepeleu la Logan (ca si la nenorocitul meu de Clio) e 800 de euroi.

La 4000 de km anual cred ca s-ar amortiza intr-un deceniu.

Share this post


Link to post

Suntem :o fftopic: e o masina banala nu stiu de ce discuta atat despre ea ,chiar nu merita !

Share this post


Link to post

Ca s-o facem de ris!

Share this post


Link to post

Comentariu de la subsol:

 

Eu sunt cioban. Bag sama ca ciobanii nu fac parte din publicul tinta pentru strategia de marketing pentru Dacia Logan. Ma intreb daca urca Dealul Babei de la noi. Magarul meu urca. Am dat 2 capre pe el. Traian ii zice.

=)) =))

Share this post


Link to post
Suntem :o fftopic: e o masina banala nu stiu de ce discuta atat despre ea ,chiar nu merita !

E cam mult spus ca nu se merita nici sa discuti despre ea. Are avantajele ei totusi. Daca se vor ieftini si piesele de schimb, va fi o afacere buna sa o cumperi ca masina de facut treaba ... Ca masina personala nu prea ai cu ce sa te lauzi ...

Share this post


Link to post

Tare reclama de la spanioli, aia cu "se inchide/se deschide", dar atat de neadevarata precum a aratat unul dintre Loganurile cumparate de curand la noi la firma care s-a pomenit cu porc-bagajul blocat la nici 2 saptamani dupa ce a fost luat, deci doar jumate e adevarata: "se inchide/ si... atat".

Share this post


Link to post

Nu stiu daca a adus cineva in discutie noul Logan Break. Ieri ... de fapt acum 2 zile eram in trecere pe langa un dealer Dacia din GL si am oprit sa ma uit si sa fac o poza :) . Sunt foarte curios cat costa ... n-am intrebat.

Cele 2 scaune din spate sunt super-misto (asta mi-a placut cel mai tare) in schimb nu ramane loc de bagaje deloc.

 

Sunt curios totusi, daca va exista o versiune 1,4 la break, cum se va comporta cu 7 oameni inauntru ...

 

post-2315-1160776439_thumb.jpg

 

Astazi am condus si Logan pentru prima oara (masina unui coleg de servici) 1,6 8v full (nu stiu cum se numeste versiunea). Mi-a placut ... dar la capitolul confort ... prefer Cielo :) ... parere personala.

Share this post


Link to post

Sper sa nu te vad intr-o astfel de masina: ori are inscriptie de Politie, ori are amenajare de pompe funebre.

Share this post


Link to post

si Volvo ce mai e ?

Share this post


Link to post
...

Sunt curios totusi, daca va exista o versiune 1,4 la break, cum se va comporta cu 7 oameni inauntru ...

...

Versiunea 1.4 nu are optiunea de 7 locuri.

Share this post


Link to post

Reusit spotul!

Daca s-ar prezenta asa si pe drum...

Depasirea sa zicem ca merge, insa ma intreb la ce viteza au ocolit obstacolul ala :)

 

Oricum, bun spot publicitar

Share this post


Link to post

Dric, caruta , cum vreti sa-i spuneti dar sa nu va mai aud ca ridicati in slavi FIAT. Deci, am ridicat un doblo full option cu 7 locuri motor 1.3 multijet 85 cai putere, am mers cu el cam 7 zile. Pe langa aspectul de 10 ori mai de dric decat loganul, usile laterale de furgoneta, fara comanda la geamuri etc, am avut si o surpriza. La doar 20 de min de cand am ridicat-o de la dealer se aprinde frumos un bec in bord si scrie ENGINE FAILURE, eu observasem ca masina nu trage da am zis deh e grea e noua etc. Am ajuns la dealer care m-au trimis la service, un service de 2 lei, prost dotat si numai cu nesimititi. Au constatat ca problema este de la senzorul presiune turbina, practic nu intra turbina, m-au tinut 7 zile pana a venit piesa, cu multe telefoane.

 

A venit piesa, s-a schimbat, si surpriza, nu era asta, dupa alte cercetari s-a constatat ca era comanda turbosuflanta(overboost). "Noroc" ca mai era prin preajma un doblo nou nout(inca neridicat) de pe care s-a "luat" piesa respectiva si s-a pus pe al meu. Acum merge masina insa mi-a lasat un gust amar.

Asta pe langa faptul ca la 3 km de la dealer a inceput sa scartaie groaznic o roata(am crezut ca sudeaza cineva pe strada), care in 2 zile a trecut de la sine, pe langa faptul ca geamurile scartie , pe langa plasticul infect. In rest o masina ok, acum trage binisor, dotari ok.

Masina este facuta in Turcia ok dar am un amic care si-a luat un grande punto(italian) si de cand a ridicat-o un amortizor era varza..

De ce as da 4-5 mii de euro in plus pt un doblo cand pot lua logan? Macar Dacia serveste cafea moca la service :) )

Share this post


Link to post

Service-ul fiat este bataie de joc in Iasi. Cei de acolo ar trebui sa se apuce de agricultura sau de sapat santuri deoarece la mecanica nu se pricep. Nu vreau sa te sperii dar sa stii ca preturile sunt exorbitante la manopera deci sa te astepti si la alte surprize :) .

 

Daca toate service-urile din Romania ale Fiat ar fi ca cel din Iasi si as avea de ales fiat/dacia...Logan ar scrie pe mine :( .

Share this post


Link to post
Reusit spotul!

Daca era la Audi RS, da .. era un spot reusit, asa doar un post nereusit ;)

Cam nesimtita reclama pentru un copchil dorit da' avortat la 6 luni, al Creatorului de Automobile.

Share this post


Link to post
... dar sa nu va mai aud ca ridicati in slavi FIAT.

Cam mare tupeul asta. Sunt curios cum o sa ma opresti pe mine.

Share this post


Link to post

Ce ma frapeaza la spot este ca pe langa protagonistul principal (MCV-ul) sunt acei baschestbalisti de culoare sau aproape ce imi suna oarecum a NBA. Ori aceasta masina e facuta sa se vanda in Europa, mai are si nr. de inmatriculare de Franta parca, daca am observat bine. Ma rog poate or fi si francezii acum mai nou inebuniti dupa baschet, insa probabil ca vrioau sa sublinieze ca acesti uriasi, in numar de 7 au intrat in Logan... Au oare de gand Reno sa lanseze loganul si in State, stau si ma intreb ?

 

Cat despre Fiat, una e nesimtirea si nepriceperea oamenilor de la serviceurile noastre si alta e ghinionul de a fi dat pste o masina cu probleme din start. Am luat si eu un Punto Classico unde lucram inainte si nu a avut nici cea mai mica problema in 10k km, dar nici nu se astepta cinva la asa ceva, eu zic sa nu generalizam.

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Acu vreo 2 zile treceam pe langa un Fiat Panda care m-a facut ca Loganul sa mi se para superba. Urata masina si Panda asta ... In reclama break-ul mi s-a parut mai urat decat in poze.

Share this post


Link to post

Saptamana viitoare e "Operatiunea porti deschise" la Dacia, ocazie pentru a spulbera (sau nu) mitul MCV!

Share this post


Link to post

In nici un caz nu va fi spulberat. Cu toate minusurile semnalate, va fi dorit de foarte multi romani, si de ce nu, si de straini ...

Share this post


Link to post
Daca era la Audi RS, da .. era un spot reusit, asa doar un post nereusit ;)

Cam nesimtita reclama pentru un copchil dorit da' avortat la 6 luni, al Creatorului de Automobile.

 

Scopul unei reclame nu e sa-ti spuna adevarul despre masina ci s-o faca de 10 ori mai buna decat e in prezent :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...