Jump to content
Sign in to follow this  
Mammut

Probleme Electrice Tico

Recommended Posts

Asta inseamna ca masa de pe alternator e ok... totul ar trebui sa fie atat de simplu si totusi ai diferenta destul de mare intre baterie si alternator... si sa ma corectez masa de la releu este pe unul din suruburile de fixare a releului pe corpul aternatorului deci nu are fir... Maine daca am un pic de timp am sa fac o schema cum e la mine si cateva poze poate te ajuta...

Edited by b52jgp

Share this post


Link to post

da releul are un piciorus care se lipeste cu pistolul pe un lat piciorus al alternatorului ca mi l a lipit celalalt electrician cand am schimbat releul. Da daca ai putea sa faci niste poze si schema cum zici u ar fi super ok.oricum instalatia mea electrica a suferit modificari drastice cred :D ...daca nu reusesc oricum saptamana viitoare revin si eu la buc si poate nush ne intalnim sa vedem daca puteam sa i facem ceva!!

 

Craciun fericit tuturor!

 

 

Share this post


Link to post

nu reusesc sa ii dau de cap...nu incarca deloc..alternatorul scoate 15V dar la baterie e doar 11.6v :( ...am pus fir pe direct si tot asa face...care ar putea fi motivul?

Share this post


Link to post

Pe undeva e un contact prost!

Trebuie sa masori de-a lungul traseelor

Share this post


Link to post

E chiar simpla treaba.

1.Ai nevoie de un aparat de masura

2.Pornesti motorul

3.Decuplezi bornele de la baterie cu motorul pornit.

4.Masori tensiunea pe borne.

 

Daca tensiunea e buna arunci bateria(daca se cheama rombat o arunci oricum).Daca nu e buna se inlocuiesc firele de la alternator la baterie,2 mari si late sunt.Dar cum nu cred ca ai cunostinte in domeniu iti recomand sa o tratezi la un electrician auto complet.E risc de incendiu,iar cablurile electrice la tico ard chiar violent.Nu sunt tratate deloc.Pot fi nesperat de multe contactele alea imperfecte si nu se merita calvarul.

 

Firul ala care l-ai pus tu pe direct trebuie sa aiba o grosime destul de mare.Nu tine figura cu cablurile electrice gasite prin casa..

Edited by Den

Share this post


Link to post

pfff...da asa ar trebui sa fac numai ca nu am aparat de masura.... :( ...kt despre electricieni am fost la 2 pana acum si degeaba...decat sa mai dau bani aiurea mai bine apelez si eu aici pe forum poate ma ajuta cineva!!!

Share this post


Link to post

Intai fa rost de un aparat de masura si un aparat foto ca sa vedem si noi despre ce e vorba in cablurile tale.Fara aparat de masura vorbim degeaba pe aici,chiar degeaba..

Share this post


Link to post

da asa este...la mine la horezu nu am gasit aparat de masura dar acum am ajuns la buc si sper sa fac rost cat mai rpd ca sa masor si sa postez aici rezultatul

Share this post


Link to post

Salutare. Ma confrunt si eu cu o dilema si anume. Care este releul prin care se face pornirea electroventilatorului. Precizez ca am citit in carte dar nu imi dau seama unde e localizat efectiv. Problema la mine e ca porneste electroventilatorul mult prea tarziu asa ca lichidului de racire ii creste temperatura umpic cam mult. Multumesc .

Share this post


Link to post

De obicei este plasat in zona farului stanga (pe partea soferului )Esti sigur ca porneste mai tarziu ?Chiar daca este asa nu are legatura cu releul!Ventilatorul porneste sau nu porneste deloc !!!

Share this post


Link to post

@ Sv3bb3 Releul de fapt nu e nici un releu, e o termocupla, adicătelea e un termocontact, si e plasat in zona termostatului, asta daca stii cei ala.

 

 

Share this post


Link to post

ideea e ca se aude si un click undeva in bord si atunci porneste ELV ,alt click si se opreste.

O fi releu nu o fi nu stiu nici io,da ceva clicaie :P

Share this post


Link to post

Daca gasesti acea termocuplă, scoți papucul din ea si faci scurt la papuc cu ceva metalic ai sa vezi că ventilatorul incepe sa funcționeze. O fi si un releu(de-l auzi tu) prin bord care face sa suplimenteze aportul de curent consumat de ventilator, dar nu cred, nu-mi amintesc sa fi vazut asa ceva pe schema electrică, e tico totusi, nu e avion.

 

Asta e ceea ce trebuie cautat.

post-2247-0-20635400-1302780153_thumb.png

Share this post


Link to post

Trebuie sa aiba releu pt ELV,nu tine termocontactul ala un curent asa mare. Ca sa nu mai zic ca firele de la ELV sunt semificativ mai groase ca cele de la termocontact

Share this post


Link to post

Atunci e clar, e asa cum a zis topser, are si este plasat in zona farului stanga (pe partea soferului ). Eu l-am schimbat acum 4 ani geaba, insa nu-mi mai aminteam daca era de la ventilator sau de la climatizare.

Share this post


Link to post

Salutari!

 

Am si eu o problema al naibii de stresanta! Cand aprind pozitiile si/sau faza scurta imi flashuiesc luminile de iluminat bordul si consola. Flashuitul / flikeruitul asta pare a fi rezultatul unui scurt...m-am gandit ca poate nu se ating 2 contacte cum trebuie de la trepidatii. Am incercat si pe loc...si apoi si cu motorul oprit si face la fel! Va rog din suflet daca a mai patit careva chestia asta sau stie cineva despre ce este vorba dati-mi un sfat ca imi e sa nu raman pe drum fara lumini sa mai dau si de alte belele.

Share this post


Link to post

Blocul de lumini.

Share this post


Link to post

Blocul de lumini.

Exista vre-o metoda de a-mi da seama daca e sigur de la boc sau nu? Am vazut ca e cam scump la Radacini si sa nu fac investitzia degeaba :(

Share this post


Link to post

boala la blocul de lumini la tico este ca se rupe tija de la bloc si atunci cind sucesti de el ca sa aprinzi lumina se suceste cu tot cu tija ;incearca sa ti cu mina de tija blocului de lumini si sa sucesti de comutator :lavolan:

Share this post


Link to post

Blocul de lumini.

 

Am revenit! Am fost la un baiat cu dezmembrari. De treaba baiatu. M-a lasat sa verific si culmea nu era d la blocu d lumini. mi-a zis ca e posibil sa fie de la Delcou. Daca era d la delcou nu as fi vazut o skimbare de intensitate si in faruri?

 

boala la blocul de lumini la tico este ca se rupe tija de la bloc si atunci cind sucesti de el ca sa aprinzi lumina se suceste cu tot cu tija ;incearca sa ti cu mina de tija blocului de lumini si sa sucesti de comutator :lavolan:

 

Dap :) ) are problema asta da nu e de aici. Nu ma deranjeaza singura chestie ar fi ca nu se mai aude clantz-clantz cand sucesti da nu-i BROBLEM LA BAJATU'.

Share this post


Link to post

+cind am cumparat bateria noua .am fost la garantie si ma trimis la service ca nu inmcarca deajuns si au schimbat firul de + de la alternator care duce la baterie, ca nu facea contact papucii cu firu; de atunci nu am probleme,

Share this post


Link to post

Unde ai gasit in zona Pitesti dezmembrari tico? Aveau si matizuri?

Share this post


Link to post

Unde ai gasit in zona Pitesti dezmembrari tico? Aveau si matizuri?

 

Eu stau in Bucuresti cu facultatea si aici am fost la dezmembrari.

Cand sunt acasa la Pitesti nu am nevoie de dezmembrari ca am pe cineva cu piese daewoo NOI la pret de dezmembrari in Bucuresti ex: m-am intersat la RADACINI - Gara de N- Bucuresti de "CAPAT DE PLANETARA" si domnisoara cea decoltata imi spune ca costa 120lei!

La Pitesti e in jur de 80 lei 90! :banana:

La dezmembrari era 100! :scarpin:

 

+cind am cumparat bateria noua .am fost la garantie si ma trimis la service ca nu inmcarca deajuns si au schimbat firul de + de la alternator care duce la baterie, ca nu facea contact papucii cu firu; de atunci nu am probleme,

 

Oare sa aibe legatura incarcatul cu clipocitul bordului? Problema este ca face asta si pe loc si cu motorul oprit!

Share this post


Link to post

Eu stau in Bucuresti cu facultatea si aici am fost la dezmembrari.

Cand sunt acasa la Pitesti nu am nevoie de dezmembrari ca am pe cineva cu piese daewoo NOI la pret de dezmembrari in Bucuresti ex: m-am intersat la RADACINI - Gara de N- Bucuresti de "CAPAT DE PLANETARA" si domnisoara cea decoltata imi spune ca costa 120lei!

La Pitesti e in jur de 80 lei 90! :banana:

La dezmembrari era 100! :scarpin:

 

In PItesti cel mai ieftin magazin mi se pare cel de langa facultatea de litere( imediat dupa statia de la smardan)- Mafo( ceva in genul asta). Diferenta vine ,probabil, din faptul ca sunt sau nu sunt piese de origine

Share this post


Link to post

In PItesti cel mai ieftin magazin mi se pare cel de langa facultatea de litere( imediat dupa statia de la smardan)- Mafo( ceva in genul asta). Diferenta vine ,probabil, din faptul ca sunt sau nu sunt piese de origine

 

Sunt buni cei de care zici dar au adaos comercial f mare. Tin minte ca au cam cu 10 sau 20 lei mai mult decat la baiatul asta. Am verificat si pt tampon motor, cablu vitezometru, sonda benzina... si multe altele...nici eu nu mai stiu ce am mai cumparat la mashinutza asta ca se imbolnaveste mereu!

Am apelat la cei de care zici atunci cand am avut de platit cu cardul sau cand am avut nevoie si de mecanic. de ex: cand am luat sonda din rezervor... m-au trimis l-a fix la 2 baieti prin prundu cu care au ei contract si in 2h eram rezolvat! F priceputi! Cam scumputi totusi la manopera!

 

Sunt buni cei de care zici dar au adaos comercial f mare. Tin minte ca au cam cu 10 sau 20 lei mai mult decat la baiatul asta. Am verificat si pt tampon motor, cablu vitezometru, sonda benzina... si multe altele...nici eu nu mai stiu ce am mai cumparat la mashinutza asta ca se imbolnaveste mereu!

Am apelat la cei de care zici atunci cand am avut de platit cu cardul sau cand am avut nevoie si de mecanic. de ex: cand am luat sonda din rezervor... m-au trimis l-a fix la 2 baieti prin prundu cu care au ei contract si in 2h eram rezolvat! F priceputi! Cam scumputi totusi la manopera!

 

Am mai avut o problema cu un trancanit pe la motor dupa un mic incident asta iarna si am fost la Pitesti la 4 "mesteri" si nici unul nu a fost competent sa ma scape de problema: mi-au facut geometrie...mi-au verificat o sumedenie de tampenii si imi ziceau ca e in regula si ca nu are nimic. Si am dat aici in Bucuresti de un baiat de a zgaltait cu o ranga de motor si imi arata un tampon motor copt! era al naibii de pitit! dar omul in 2minute a aflat ce avea masina! Si eu am stat cate 3 ore la fiecare mecanic in pitesti si mi-au dat din umeri!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...