Jump to content
Sign in to follow this  
keluboss

Motociclism

Recommended Posts

Cer si eu niste sfaturi ... de orice fel.

 

Dupa lupte seculare cu familia am ajuns la un consens. Si s-au stabilit niste reguli clare. Legate de viitoarea mea cariera de motociclist.

 

Pe scurt maine ma inscriu la scoala moto. Undeva prin ianuarie februarie vreau sa achizitionez motoreta si pana la venirea sezonului cald si prima plimbare echipamentul complet.

 

De mult ma uit dupa ceva de enduro sau supermoto. Clauzele stabilite cu familia :D scot de pe lista super moto cel putin temporar. O sa ma orientez la o Honda Transalp de prin 2004.

 

E bine venit orice sfat legat de orice de la scoala pana la echipament sau la ce trebuie sa fiu atent cand cumpar jucaria.

 

Merci

Share this post


Link to post

Ai pus o intrebare de genul "cum fac si eu o operatie pe creier" :) )

 

Ce vrei sa faci cu motoreta ? E de fun in weekend, sau de "naveta la birou ca sa nu mai stai la stop" ? Ai incercat sa stai pe Transalpu' ala de care zici, sau l-ai ales doar din poze ?

Share this post


Link to post

Ummm naveta la birou nu o sa fie cazul. O sa fie si drumuri in oras in interes de serviciu dar nu cred ca vreau sa ma strecor neaparat printre cele mai sinistre cozi la semafor.

 

Iesire de weekend da. Vreau sa ies pe forestiere vrea sa ma plimb prin tara cu el chestii de genu` asta. Asta v-a fi scopul lui principal. Dar cum ziceam o sa mearga si prin oras.

 

De suit nu m-am suit, incerc sa gasesc un prieten cu asa ceva. Dilema mea e daca ajung cu picioarele jos. 1.81 cm

Edited by steph

Share this post


Link to post

Motoreta e misto, da' nu prea o vad ca prima motoreta de incepator. In plus, pe Transalp eu abia pun talpa jos si asta nu e o chestie ok cand esti pe prima motoreta strangand saua intre ... :)

 

Mai degraba arunca o privire la KLE 500 (yes, the GPZ mighty engine lives again sasmokin.gif).

 

 

 

Share this post


Link to post

Ce inaltime ai tu ca si mie de asta imi e frica.

 

Am gasit foarte putine Kawasaki la vanzare si un atu al lui transalp e ca sunt destul de raspandite si ma gandesc ca se pastreaza raportul si cand vine vorba de piese.

Share this post


Link to post

M-am inscris la scoala. Am dat testul psihologic maine ma ocup de cazier si analize medicale. Tot maine am si prima sedinta de condus in poligon. Urmeaza sa dau tetsul delegislatie la scoala ca sa pot face toate sedintele de condus.

 

Oricum as face nu termin anul astadar nici nu mi-ar fi folosit la ceva la iarna.

Share this post


Link to post

Sa-ti iei choper ca pe vitezana nu poti sa stai :D

Share this post


Link to post

Vitezana e exclusa.

Share this post


Link to post

Da, ti-am zis, nu poti sa stai pe ea. :D

Share this post


Link to post

Tocmai, poate si e si comod, nu sta in maini, sta in burta :D

 

 

Vaxxi, KLE 500 are cam aceeasi inaltime cu transalpul, dar e mai putin fiabil si are frane mai proaste.

Share this post


Link to post

KLE 500 e la fel de fiabil dar e cu mult sub transalp.

 

 

KLE 500 e o motocicleta mai usoara, mai simpla, mai ieftina.

 

Transalp daca e XL 650 V are un motor cu 2 clindri in V, un motor superb, un cuplu mai mare disponibil de la ture mai mici.

 

Eu as merge oricand pe transalp, este un tanc nemuritor, problema e ca nu e destinat deloc persoanelor mai mici de inaltime, eu la 1.75 abia ajung cu picioarele jos.

 

Transalp are capacitatea rezervorului mai mare, 2 discuri pe fata in loc de unul cat are KLE si mai e fiabilitatea Honda.

 

http://www.pro-bike.ro/catalog/detalii-KLE+500-4736.html

 

http://www.pro-bike.ro/catalog/detalii-XL+650+V+Transalp-3985.html

Edited by sorinm

Share this post


Link to post

Atunci or fi fost diferit reglate, mie mi s-a parut mult mai jos KLE-u'. Iar de frane ... who needs braking anyway ? greenguy.gif

Share this post


Link to post

Ai putea lua in considerare si Yamaha TDM, vine imediat dupa Honda Transalp la clasa lor + ca e putin mai sportiva.

 

 

2 Cilindri in linie, e ideala pentru all-road. Personal prefer V Twinul de pe transalp.

 

http://www.pro-bike.ro/catalog/detalii-TDM+900-6314.html

Edited by sorinm

Share this post


Link to post

E cam mult TDM pentru un incepator, nu crezi?

Mai e si GS650, si cu ala poti sa faci ceva scamatorii.

Share this post


Link to post

Azi am facut prima sedinta de condus. Foarte incantat de rezultat. Ma asteptam sa fie mai complicat. Sper sa mearga lucrurile spre bine.

 

Intre timp ma tot gandesc la inaltimea transalpului si ...

 

M-am mai indragostit de ceva: http://www.pro-bike.ro/catalog/detalii-Pegaso+650-3124.html

 

Saptamana asta o sa ma urc pe ambele sa vad cum ma simt pe ele.

Share this post


Link to post

Nu vreau sa fiu rau dar Aprilia Pegaso... sa zicem doar ca poti sa faci mult mai bine. Are un singur cilindru mare de 650cc unde ai parte de niste vibratii neintalnite. E comparabil cu motorul de pe BMW F650. Pegaso e una din cele mai raspandite motociclete si acum, sunt solide si ele dar...wtf ai prefera un armasar cum e Honda sau TDM-ul ? Sau preferi o martoaga precum Pegaso? :)

 

 

TDM nu e prea mult, e un tourer superb, cu un echilibru perfect intre putere si greutate, ceea ce il face foarte confortabil la drumuri lungi.

Transalp e mai tanc, cu ala poti sa iei prima curba drept prin camp pentru a scurta drumul,fara sa pateasca nimeni nimic.

Share this post


Link to post

Transalp e mai tanc, cu ala poti sa iei prima curba drept prin camp pentru a scurta drumul,fara sa pateasca nimeni nimic.

 

Pai... cam asta e ideea, pentru el, nu? :D

Share this post


Link to post

Si a venit motocicleta ...

 

Urmeaza echipemntele ca sa raman pe cat posibil intr-o singura bucata (de preferat miscatoare) si la primavara permisul. Nu cred ca apuc sa dua mai devreme.

 

Honda FMX 650 din 2005

14k km

A fost livrata cu revizie facuta (lant ulei filtre si rulmenti jug noi)

Garantie un an.

post-689-026251700 1290091422_thumb.jpg

post-689-052082500 1290091438_thumb.jpg

post-689-071083100 1290091446_thumb.jpg

post-689-095594300 1290091464_thumb.jpg

post-689-096200500 1290091475_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nice toy de oras, s-o stapanesti sanatos si la verticala ! la drum lung o sa te omoare dosu', pozitia si vantu'n sfecla insa :)

Share this post


Link to post

Nu e chiar asa vant la viteze legale :P

Share this post


Link to post

Cam la ce costuri se ridica o inscriere de motocicleta achizitionata sh si cam ce acte trebuiesc ( se procedeaza la fel ca la autoturism )? Va Multumesc !!!

Share this post


Link to post

125 ron rar - certificat autenticitate

20 ron tipizat primarie - se gaseste la tonetele de acte auto

52 ron luat in evidenta la primarie

37 ron taxa talon cec

62 ron placuta inmatriculare (sau mai ieftin la nimereala) inmatriculare

150 ron (aproximativ) rca necesar pentru inmatriculare

 

Daca are rar si itp facut sari peste pasii astia. Daca nu, te duci la rar pentru cartea de identitate (nu stiu mai mult nu a fost nevoie la mine)

 

Faci identificarea la RAR.

Te duci la o toneta d`asta de ambulanta sa iti bata la masina fisa de inmatriculare.

Cu fisa si cu actul de VC te duci la primarie sa o iei in evidenta. Daca e luata de afara, trebuie tradus si legalizat actul de VC. Aici platesti luarea in evidenta.

Platesti la CEC taxa de talon

Pe urma te duci si ii faci RCA.

Vu vrafu` de acte te duci in Pipera la inmatriculari. Platesti numerele si in 3 ore ai numerele si talonul.

Share this post


Link to post

In Constanta e vreo 98 RON cert autenticitate :)

Share this post


Link to post

In Galati e 78 ron, 122 ron RCA la ardaf pe 6 luni.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...