Jump to content
Sign in to follow this  
Wolfman

Masini Cu Care Ne-am Intrecut

Recommended Posts

Ai dreptate dar pe mine ma intereseaza sa iau viteza cat mai repede nu? E de calculat aici dar s-ar putea sa ai dreptate. Oricum ideea e ca totusi nu avem masini de raliu sa intram pe rosu des si, daca intram, sa le tinem mult timp acolo. Un 5000 mi se pare acceptabil la Dohc.

Share this post


Link to post

Am zis "schimbat", nu "mers" la rosu :) Asa iei viteza cat mai repede, cum am zis mai sus.

La Toyota merg la peste 5 mii viteza de croaziera, la 4800 am cam 160, si nu are nici pe dracu :) )

La 205 are app 6200. La Cielo aveam in jur de 190 pe la 4800 rpm. (treapta 5, evident)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Pai ai zis ca schimbai aproape la limitare deci pana ajungi cu a 3 a la limitare stai ceva pe zona rosie pe cand cu treptele inferioare ajungi mult mai repede, intelegi ce-am vrut sa spun acum? De-asta am zis mai sus de trepte inferioare.

 

PS Oricum pana ajung la sfarsitul la a treia ori sunt in fata si imi permit sa menajez mai sus ori mult in spate si nu mai are rost :D Si la naiba majoritatea liniutelor le-am facut in oras de la semafor si ma gandesc ca peste 100 la ora cat ai la sf la a treia e deja prea mult.

 

Dar am deviat rau de tot de la topic.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Hai sa fiu cat mai clar (in claris non fit interpretatio) .. cel mai bine demara daca schimbam app de 6500, asta vroiam sa zic prin "aproape de limitare" :)

 

Nu e off-topic, doar discutam despre tehnici de schimbare cat mai eficace, pentru depasiri.. evident ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Adica la blana, 120 probabil pe la 6000 si ceva unde...

 

Cum sa fi la blana ?... cam orice masina ( benzinara) se duce in ~90 cu treapa 2 . O sa ma uit diseara ce viteza am la 6000 rpm in treapta 3 .

Share this post


Link to post

A 3-a intra in limitare la 140km/h la 1.4 16V.

Share this post


Link to post

Eu sunt calm in trafic si nu ma iau la intrecere dar mergand la o iarba verde eu cu maty si fratele cu o super nova am zis sa vedem cat poate sa duca... asa ca ne postaram amandoi paralel si am inceput sa urcam acele kilometrajelor...prin uimirea mea eu am ajuns cu maty la 160 (pus si eroarea ceasului ) iar el cu supernova la fel a incremenit la 160 cu pedala la podea. Cand am ajuns la destinatie am inceput sa rad de el acum ma gadesc eu oare nu poate duce mai mult super nova sau este limitata la 160 din calculator.Oricum am trait o senzatie placuta pt ca nu ma depasit o dacie :D

Share this post


Link to post

SRN NU e limitata, am mers cu ea cu 170 cu 3 persoane inauntru. Mati mai mult de 160 nici la mine nu a vrut. Da a fost destul. Cu asta de acum la 160 nu simti mare lucru, doar ceva zgomot la vant. A, se mai aude ceva: zgomotul motorului celui pe langa care treci si care incearca sa tina pasul.

Share this post


Link to post

Kalos supreme car ! =D>

Share this post


Link to post
SRN NU e limitata, am mers cu ea cu 170 cu 3 persoane inauntru.

Din cate stiu eu SRN e limitata la 5600rpm. Ajunge cam pe la 180 una in stare buna si conditii propice atingerii acestei viteze!

Share this post


Link to post

Si eu care ma gandeam ca turometrul electronic pus pe srn era bulit- tot la 5600 taia alimentarea. Multumesc de precizare.

Tata a zis ca a ajuns pe la 175 (si el merge cam repede).

Share this post


Link to post
Kalos supreme car ! =D>

 

Pardon! Kalos supreme sport car! =))

Share this post


Link to post

Cea mai tare faza ieri cand veneam de la bucuresti in apropiere de ramnic vad ca venea ceva tare din spate si incep sa o calc, ajung pe la 170 si in sptele meu se propteste o toyota avensis care incepe sa-mi dea flasH-uri, o calc in continuare si ajung pe la 190 ala in spatele meu a mai dat 2 flasuri si l-am lasat sa se duca, dar tare este ca nu mai avea unde si nici cu ce pt ca nu a reusit sa treaca in fata mea desi eu il lasasem sa se duca trecand pe banda 1 dar continuand cu 190.

Acum dupa ce m-am uitat la specificatiile tehnice ale unei avensis stau si ma intreb de ce draq imi dadea flasuri cand si el era la viteza maxima?

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post
stau si ma intreb de ce draq imi dadea flasuri cand si el era la viteza maxima?

 

Sigur nu te-ai uitat la Aygo? :mrgreen:

Orice motorizare ar fi avut, avea minim 20km in plus la viteza maxima fata de tine, ceea ce e ceva. :rolleyes:

Poate omul n-a mai vrut sa accelereze

 

LaterEdit:

1. - m-am uitat pe www.toyota.ro

2. - dat fiind faptul ca Daewoo declara pt. Cielo SOHC o viteza maxima de 175 km/h, pot doar sa presupun ca tie iti arata mai mult vitezometrul si poate totusi cel cu Toyota sa nu fi fost la Vmax :)

post-3148-1183543108_thumb.jpg

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Pe sensul Buc -> Ramnicu Sarat, cu cativa km inainte de Ramnic incepe o vale foarte lunga unde poti trece lejer de viteza maxima din talon. Probabil la avensis cutia de viteze este mai scurta si nu era avantajat de vale pentru ca era aproapte de limitare.

Share this post


Link to post

@uskt, e gresit trecut acolo. Orice avensis trece de 200, chiar si cu cea mai slaba motorizare (1.6), dar nu ai de unde sa stii ce motor avea :)

Share this post


Link to post

Nu contest ce spuse de tine tommy, dar tot nu inteleg de ce a continuat sa-mi dea flash-uri si la 190, iar dupa ce m-am dat pe prima banda de ce nu m-a depasit?

Share this post


Link to post

Ori nu mai putea, intr-adevar, ori...s-a speriat si el de viteza pe care o avea si a renuntat... :mrgreen:

Share this post


Link to post

@uskt2005 - nu tu ai zis ca nu mai avea unde sa se duca? :) )

Share this post


Link to post

Pt ca in spatele tau ii era usor sa accelereze, deoarece tu ii faceai culoar. Dupa ce a intampinat puternica rezistenta a aerului de la 190km/h s-a plafonat. Aceiasi poveste am patit si eu, in drumul spre mare, pe A2, anul trecut, dar cu un C4 sau C5, nu mai stiu exact. In spatele meu la 195 (pe ceas) blituri si era tare in parcare, dar dupa ce m-am dat la o parte, nu a mai putut sa depaseasca ... asta e ... in spatele meu mergea super, dar dupa ... pauza :)

Share this post


Link to post

Fix asta am patit ieri pe drumul spre Iasi cu un matiz de la firma, fiind in spatele unui golan, cand s-a dat pe banda 1 a trebuit sa schimb a 4-a ca sa pot trece de el, pe la 130/h.

Share this post


Link to post

Toyota Avensis

Engine code 3ZZ-FE

Engine type Otto, Front transversal

Number of cylinders 4, In-line

Engine capacity 1598 cm3

Number of valves 16 DOHC

Fuel Petrol, Injection by cylinder

Supercharging None

Bore 79.0 mm

Stroke 81.0 mm

Compression ratio 10.5

Max Power 81 kW (DIN) 6000 rpm

Max torque 150 Nm (rpm) 3800 rpm

Top speed 190-195 km/h

Acceleration 0-100 km/h 12.0 s

Share this post


Link to post

Sa insemne oare ca masina lui Uskt2005 prinde intr-adevat 190 sau oricum peste 175 dat de fabrica sau s-a razgandit cel cu avensis-ul? :-?

Share this post


Link to post

Perfomantele unei masini sau ale unui motor nu sunt date contractuale.Ele nu pot fi intotdeauna atinse iar la multe marci sau modele niciodata.E adevarat ca acestea pot fi si depasite.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...