Jump to content

rexpopuli

Membru
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About rexpopuli

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/04/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    copilu_razvan

Profile Information

  • Location
    De pe 15 noiembrie, BUCURESTI
  • Din
    BUCURESTI
  • Auto
    Matiz '03
  • Model
    AC
  • An
    2003
  1. sunt dator cu o bere. am montat temporizatorul la matiz dupa schema facuta de tine, si a iesit perfect. multam inca odata! o nemultumire insa: cand stropesc parbrizul, stergatoarele merg de cinci ori. depinde se pare de lotul de la producator... numai bine!
  2. Al meu Cielo a consumat cel mai putin in afara 5,95... o medie ar fi cam 6,2 , am facut multe drumuri Vatra Dornei-Galati, unde dus-intors sunt 1000 km, si am avut de multe ori ocazia sa fac calculul. Regim de mers: 100-110 km/h in cea mai mare parte a drumului. In oras, cam 11,5-12 (Bucuresti, dar nu prin centru, drum de 27 km zilnic).
  3. si la mine se manifesta acest zgomot, tot la temperaturi scazute (vara nici pomeneala), si in general la viteze mici (pana in 40 km/h)...de ce apare la temperaturui scazute? are legatura cu ungerea? daca vreau sa schimb cablul...cat costa...si cat m-ar costa schimbarea? se face repede? trebuie neaparat vizita la service?
  4. am si eu nevoie de becurile de la butoanele din bord (avarii, proiectoare de ceata, dezaburire luneta....) as avea nevoie de becuri si de soclurile lor, le-am pierdut pe cele care erau in butoane...as gasi pe autodaewoo?
  5. nici la mine nu se aprinde cand pun contactul, dar functioneaza, am avut ocazi a sa vad asta... nu iti face probleme cu becul de la benzina, e ok...
  6. si mie mi-a zis mecanicul ca tacanitul care se aude in partea superioara a motorului e de la injectoare, nu de la tacheti... dar vorba e, e normal sa tacane asa injectoarele? sau trebuie verificate? ce probleme pot sa apara la ele, in afara de infundare?
  7. Fratilor, tocmai am trecut printr-o revizie majora la al meu Cielo 1996, schimbat pistoane si segmenti, plus costurile aferente, si o revizie la suspensii, plus un reglaj de directie. Costurile defalcate: -pistoane: 4 buc - 186 RON -bolt piston: 32 RON -set segmenti: 159 RON -set garnituri motor: 243 RON (mi s-au parut cam scumpe...gresesc?) -supapa admisie: 1 buc - 16 RON -supapa evacuare: 1 buc - 26 RON -curea distributie: 45 RON -alezat bloc motor: 159 RON -manopera motor: 450 RON Plus: -filtru ulei: 9,5 RON -ulei Aral: 69.6 RON TOTAL MOTOR: 1395.1 RON - 13.951.000 lei vechi. Alte reparatii: -filtru benzina: 26 RON -cap bara: 35 RON -pivot inferior: 43 RON -rulment spate: 39 RON -ulei T90 (cutie de viteze parca): 1 L - 11.2 RON -ulei servodirectie: 1 L - 24.5 RON -manopera: 60 RON -reglaj directie: 60 RON TOTAL ALTE REPARATII: 298.7 RON - 2.987.000 lei vechi. TOTAL REPARATII: 1693.8 RON - 16.938.000 lei vechi. Am trecut preturile in lei noi deoarece preturile pe facturi sunt in lei noi, si asa a fort mai usor sa transcriu... Sunt multumit de ce a iesit, precizez ca motorul avea 106.000 km (sau asa indica kilometrajul, nu pot garanta ca e real, avand in vedere ca motorul inainte de revizie mi-a mancat aprox 1 l de ulei in 500 km). Acum am motorul in stare perfecta, si o sa am eu grija de el, cine stie prin ce a trecut cu proprietarul anterior... recomand folosirea de uleiuri bune, si schimbarea lor la timp... si desi pare batranesc, un condus mai putin apropiat de cel pt WRC, motorul asta nu e motor de BMW ... (am citat mecanicul )
  8. Fratilor, am inteles ca la Bucuresti sunt baietii astia meseriasi care fac treaba asta...dar pentru noi, astia care stam mai la tara? poate cineva sa dea o idee cum se procedeaza? ce se instaleaza in oglinzi? cum se fac legaturile electrice? ce componente sunt necesare?
  9. n-am mai auzit ca cineva sa vanda masina pentru ca intra apa in ea... la mine, prima problema constatata la Cielo cand am luat-o a fost ca intra apa in portbagaj...erau duse garniturile de la triple, si le-am inlocuit... iti sugerez sa faci si tu la fel cu folia aia... ca doar nu e foita de aur... si nici sa vinzi masina pentru asta nu mi se pare logic...
  10. omule, e super ce ti-a iesit...da mai multe informatii, ce ai folosit, cum ai pricedat...e foarte misto ce se vede acolo... vinde-ne si noua pontul...
  11. ok, multumesc pentru idei...am sa caut spray, iau si imitatie de piele, si ma pun pe treaba...dar asta peste doua saptamani, pe 25 iunie ma insor , asa ca nu prea am timp de modificat masina...dar dupa ce fac ceva sigur o sa va impartasesc tot...
  12. i fftopic: imi pare rau ca continui discutia asta offtopic, dar am o nelamurire...adica exista spray cu vopsea pentru plastic sau numai lacul era pentru vopsea pe plastic ?...
  13. vad ca a iesit marfa...crezi ca daca incerc cu imitatie de piele iese ok? cum a procedat tipul? a lipit peste tapiteria existenta? sau a inlocuit-o cu totul? acum, off topic, as vrea sa te intreb cum ai procedat cu ornamentele de plastic de pe usi, vad ca sunt argintii...le-ai vopsit? daca da, cum ai procedat? te rog spune-mi cum ai facut, pe mine ma intereseaza sa fac asta tuturor componentelor de plastic de la interior...
  14. la mine e ata situatie: in primul rand, cand fac plinul nu merge pe maxim, ci undeva putin peste penultima liniuta. apoi, ajunge pe minim (prima liniuta) cand mai am vreo 15 litri in rezervor...si e al naibii de derutant, ca sta asa pana cand se aprinde becul, adica atunci cand mai am vreo 5 litri... am auzit ca e o problema ce se inscrie in capitolul "asa e toate"...chiar "asa e" ? care ar putea fi problema? ce ar trebui sa schimb? e greu? trebuie la service sau o pot face eu?
 

×
×
  • Create New...