Jump to content

manolakiss2003

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About manolakiss2003

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/20/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    sibiu
  • Din
    sibiu
  • Auto
    daewoo/ford
  • Model
    matiz/sierra
  • An
    2002/1983
  • Nr. Inmatr.
    SB-77-RUX
  1. Marca/Model : Audi 80 Caroserie/Numar usi : Berlina /5 usi Culoare :gri inchis Kilometraj 193.000 pe bord (nu stiu daca sunt reali sau nu) An de fabricatie :1991 ? Stare inmatriculare: inmatriculata Bulgaria pe FIRMA Motor (cilindree, combustibil/tip, putere, norma de poluare) :2000cmc benzina+GPL , 115 CP, non euro sau euro 1(nu stiu sigur, dar nu are euro 2) Cutie viteze: manuala 5 trepte Consum (urban/extraurban/mixt, in L/100km) : URBAN PE GPL 14%. Nivel de echipare : Ambiente Detalii nivel de echipare : fara A/C Detalii nivel de siguranta :centura de siguranta Alte comentarii :stare buna Pret :990 EURO Date contact 0758 454 979. Mihai
  2. E interesant ca acest cielo are numarul de inmatriculare b-09-toi iar masina din fata ei, acel hyundai getz are b-10-toy..Inteleg ca exista o legatura intre ele..E pe numele dumneavoastra masina?Din cate vad aveti activitate numai pe topicurile de vanzari si cumparari. Cum puteti proba autenticitatea acelor putini km? O carte de service exista? Daca sunteti primul proprietar astept pm, daca nu, nu va mai obositi ca nu cred in veci in acel nr de km..Vad ca a-ti schimbat cureaua de distributie.. Era necesar la km aia? parca la 60.k km se schimba distributia la cielo, nu?
  3. Asa este.Dar ca sa va supar si mai rau mai am o veste proasta. Astia au facut legea in asa fel incat nu se specifica daca taxa este numai pentru prima inmatriculare asa ca taxa AR PUTEA FI APLICATA SI LA TRANZACTIILE DE AICI! Deci si la masinile inmatriculate deja! uite aici: http://www.capital.ro/index.php?section=ar...tm_medium=email Sa speram ca nu e facuta intentionat. Legat de rovignetele cu 3 culori, probabil ca n-o sa stea nimeni de paza non stop dar daca te prinde in trafic... in sfarsit, banuiesc ca vigneta rosie ar fi pentru rabele si aro-urile care te umplu de fum in oras..Cea galbena pentru non euro si euro1, iar cea verde de la euro 2 in sus. Cel putin asa e in germania.. Postey aici noua taxa , din monitorul oficial, in format zip. OUG_taxa_auto_2008.zip
  4. Hmm . Si eu mi-am batut capul cu taxa asta, ca pare dubioasa. Faza e ca taxa e asa mica la masinile cu putini euro la capitolul poluare, fiindca in guvern s e discuta o noua lege, aseamanatoare cu cea a nemtilor vis-a-vis de poluare. Adica o sa fie 3 tipuri de rovignete : rosu, galben, verde , in functie de ce euro ai, iar cu aceste rovignete poti sau nu sa ai acces in oras! atentie!. Nu doar sa platesti taxe mai mari! ci sa ai acces sau nu in oras. Eu consider mai amenintatoare taxa asta: va dati seama cate dacii si masini vechi non-euro sunt? Omul din straturile mai de jos ale societatii nici o dacie n-o sa-si mai poata permite.. Adica o s a fim toti obligati sa dam cel putin 4-5000 euro pe o masina care sa aiba euro 3 si sa poti merge cu ea oriunde. N-am pus linkuri, cautati si voi, ca e plin de discutii de genul asta pe multe forumuri si nu cred ca am voie sa le fac reclama.
  5. Revin-o vere repede cu poze ca suntem curiosi..Eu unul sunt ..
  6. Am revizionat filmuletul. Ei le-au adunat pe toate acum : abs, esp, tcs, sub un singur nume: ESP, desi corect ar fi cum spune ovijer , ca ele fac parte din sistemul abs. Esp este doar -electronic stability program- si el este vinovat de ajutorul oferit in derapaj. In acest caz probabil ca cea care l-a ajutat pe scorillo a fost providenta sau indemanarea de care a dat dovada, leganza neavand ESP ci numai abs si tcs.
  7. Hmm . eu nu cred ca omu e pe langa. Pur si simplu si-a spus parerea lui, fie ea obiectiva sau subiectiva.Cu tcs-ul nu vad de ce ar gresi.Din ce am studiat, tcs-ul o parte a sistemului care acum se numeste esp. Intre timp , de cand a aparut leganza , s-a mai dezvoltat si pe langa controlul tractiunii(tcs, asr) esp mai include si un control al masinii prin franare complex . Aici e un filmulet unde puteti vedea ce minuni face tcs-ul , filmulet care m-a facut sa nu-mi mai iau masina fara asa ceva. Nu cred ca in clip se folosesc cauciucuri de iarna, tocmai pentru a sublinia calitatile sistemului. Dupa ce am vazut filmuletul n-am nici un motiv sa nu-l cred cu derapajul acela pe autostrada. Se pare ca am gasit o leganza buna la un semi-cunoscut (cdx, an 2000, 160.000 km) si m-a rugat sa-l mai astept pana in martie cand ii vine noul passat.Astept..
  8. Hmmm. Deci caut cdx.Din cate vad controlul tractiunii merita.
  9. Cam la 6000 maxim ma gandeam si eu. Multumesc de linkuri .
  10. Multumesc.Am gasit un cdx bun , an 2000, 90.000 km, unic proprietar ,cu carte de service de aici, foarte bine ingrijita dar cere cam mult-7500 euro.
  11. IAC- ul l-am curatat si poi am urmat procedura idle learn .Bujiile :nu stiu exact indicativul.. gap-ul este 11. Acum porneste usor. Doar ca in primele minute la relanti se zguduie oata masina . vibreaza f. tare. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai tremura asa tare.
  12. TOLIN ASTA... E UN ADEVARAT,le stie pe toate- numa la problema mea n-a vrut sa raspunda...
 

×
×
  • Create New...