Jump to content

Alexandru.C

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Alexandru.C

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira I CDX
  • An
    1999
  1. Eu am Nubira I si am patit\patesc la fel,pana sa schimb uleiul in cutie facea pe o plaja mai mare de turatie,dupa schimbarea lui s-a mai redus zgomotul,e un zgomot de parca ar avea 5000 rot\min nu 2800.In momentul de fata se aude undeva intre 2850 si 3100,dupa depasirea pragului de turatie huruitul dispare,face in fiecare treapta,eu tind sa cred ca e de la cutie pentru ca,odata cu schimbarea uleiului,sunetul nu mai e asa accentuat si pe o plaja mare de turatii,daca gasesti solutia te rog sa imi spui si mie Poate isi dau si altii cu parerea,cei mai cu experienta,multumesc anticipat.
  2. Eu totusi zic ca nu trebuie in mod normal sa fie asa,nu am vazut la nici o masina sa fie asa,nici la opel nici la ford nici la fiat etc,eu tind sa cred ca problema e de la pompa de benzina,am schimbat si pompa de benzina nu mai retin exact cand,sa zicem cam 1 an si nu mai stiu daca facea asa si inainte de a o schimba
  3. Ce am observat si eu legat de indicatorul de benzina,cand opresti motorul normal trebuie sa se lase acul precum cel de temperatura,eh la mine nu se lasa,indica benzina si cand e motorul oprit Am vazut ca si multe leganza daca nu chiar toate tot la fel fac,si la nubira si la cielo am mai vazut "problema" asta.
  4. Am o problema la panoul din imaginea atasata,nu e iluminat E posibil sa fie o siguranta ceva arsa? Precizez ca am si la panoul pentru reglarea farurilor aceeasi problema,precum si la jumatate din radio-cd (e cel original al masinii) Care ar fi solutia de remediere a problemei? Multumesc anticipat.
  5. De ceva timp tot facea problema asta,respectiv nu citea din prima cd-ul,incerca 10-20 sec sa il citeasca dupa il scotea chiar daca cd-ul nu era zgariat mai deloc,acum nu mai citeste nici un cd,nici nou daca e,am inteles ca e o lupa si se poate curata\sterge,stie cineva unde e amplasata,exista cumva un topic special pe tema asta ?eu am cautat dar nu am gasit.
  6. Mergi pe Leganza insa la banii astia nu iei nimic bun,o leganza(CDX)in stare foarte buna consider ca se da la 3800-4000 cash, iar o Nubira I(CDX) cam pe la 3000.Oricum preturile sunt mult mai mici decat fac masinile.Te bucuri cand o cumperi ca ai luat-o la un pret mai mic insa pe parcurs o sa regreti,crede-ma,mai bine iei una in stare ok la care sa te ocupi in mare parte doar de consumabile. Evident mai pot aparea si mari oferte si ocazii si masini foarte bune la preturi de nimic dar sunt rare situatiile,mai ales pentru cineva care nu cunoaste foarte bine domeniul pur si simplu nu merita pentru 500-800 euro sa te complici.
  7. Poti pune ceva poze cu interiorul ? Cum se prezinta,ce culoare e pielea? Volanul e simplu sau imbracat in piele,cum se prezinta ? Toba finala in ce stare e? Si niste preturi daca se poate,pentru: Evacuare finala,Volan(daca e imbracat in piele)si interior. Multumesc anticipat
  8. Doresc si eu schimbarea nick-ului in Alexandru.C Multumesc anticipat.
  9. Nu e de mirare,e totusi o masina grea cu un motor pe masura,cu siguranta si costurile de intretinere nu sunt mai prejos.E o masina foarte frumoasa adresata anumitor categorii de oameni,eu sincer chiar daca ar face un pret foarte bun nu as fi interesat,e o masina foarte greu de intretinut,prin prisma faptului ca e foarte rara aduce un plus de dificultate in intretinerea ei. Insa sunt foarte foarte curios de istoria ei,proprietari,actualul proprietar,cost achizitie etc.Cineva spunea ca e de vanzare,daca a sunat cumva si are si ceva informatii ne-ar face o mare placere sa le posteze aici
  10. Cred la aia se refera de e mai tot timpul prin Rovine parcata pe trotuar,langa un liceu caruia imi scapa numele acum,la colt de intersectie.Are numere de B si e neagra,pare ingrijita,ma uit indelung la ea tot timpul cand am drum pe acolo ) ps:Si eu sunt interesat de mai multe amanunte despre model si proprietar.
  11. E o problema la care nu prea am raspuns,acum 3-4 ani cand a fost cumparata (Nubira I CDX 1999) in momentul cand se trecea de 2800-3000 rot\min indiferent de treapta urla motorul(cred ca motorul)rau rau ziceai ca are 12.000 rot\min nu 3500 sau 4000,exista posibilitatea ca masina sa se fi invatat asa?Zic asta deoarece mai stiu cazuri care au fost "invatate" cu mersul subturat schimbadu-se ani la rand sub 2500 rot\min si fac la fel. Chestia e ca,de 1 an am incercat sa o adaptez stilului de condus normal zic eu,am mers cu 3000 rot\min ceva timp (10-20 km) cu 3500 cu 4000 in depasiri pana pe la 5500(mai mult nu cred ca e necesar) scurt apoi revenit 3000-3500. Ideea e,masina a inceput sa isi revina foarte foarte bine,mai face doar intre 2800 rot\min si 3100-3200 rot\min apoi dupa ce trece de pragul asta se aude absolut normal si frumos.Cineva cu o Super-Nova mi-a zis ca a fost si la el problema asta,si ca defapt cutia e de vina si ea huruie,tind sa il cred deoarece cand se face schimbul de ulei la cutie (s-a facut de 2-3 ori pana acum) masina un timp parca e mai silentioasa Intrebarea importanta,se adapteaza masina la stilul de condus subturat,sau anumite componente din cutie sau motor sufera si incep sa huruie.Eu credeam chestia cu adaptatul masinii la stilul de condus o mare fabulatie dar,nu stiu ce sa cred (ai invatat-o lenese etc si alte vorbe de le auzi prin popor) Multumesc anticipat!
  12. Ca te consolezi cu Cielo? .. just joke )))) Acum serios vorbind cu beculetele din bord cu sta 156-le,nu se face cam des "brad de craciun" ?
  13. Arata foarte bine sa o stapanesti sanatos Daca tot ai cerut pareri,eu zic o folie si eventual niste jante, fiind pe 13" nu sunt prea scumpe.Altceva sa nu pui pe ea, stikere sau tot felul de porcarii ... Succes !
  14. Detaliile rog a fi neobservate ))) am modificat-o in 10 min ... dupa regula, graba strica treaba
 

×
×
  • Create New...