Jump to content

Mihai.Ionita

Membru
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

About Mihai.Ionita

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BZ44RUN

Recent Profile Visitors

435 profile views
  1. Mihai.Ionita

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Cand te apuci de chiulasa, da afara un piston si vezi cu niste lere cat e deschiderea segmentului "la o adancime" de piston. Iti zice mai multe testul asta decat un test de compresie
  2. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Tu n-ai racitorul de ulei? 10w60 e o idee destul de proasta, poti s-o fortezi pe un 5w50, dar chiar si ala in regim urban n-o sa fie chiar cea mai inspirata alegere. Mai bine ramai pe 5w40 si iti pui racitor de ulei, stiu ca-i inca un loc pe unde poate pierde, dar isi face treaba bine cand vrei s-o iei la forja
  3. Mihai.Ionita

    Reparatii Caroserie - Scos Rugina

    Intri direct cu pasta de polish sau cu niste smirghel inainte? Cred c-ar fi mai eficient sa aduci aluminiul la granulatie 1000 si dup-aia sa intri cu polish
  4. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    M-as risca sa-mi dau cu parerea sa zic ca-i Moskvich-ul d-nului Linca Sr. Pare mare hala aia. Ce masini mai "zac" pe-acolo? Fa niste poze cand mai ajungi si prezinta-ne parcul auto
  5. Mihai.Ionita

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Nu e nimic wow la distributie, e cat se poate de normala. Eu zic ca-i dai chiar si singur de cap. Doar sa ai o teava destul de lunga sa desfaci fulia de accesorii
  6. Mihai.Ionita

    Daewoo Espero visiniu

    Ar trebui sa-i iasa. Intrerupt n-o lasa sa mearga, catalizatorul sigur nu e infundat la km aia, n-are cat ulei sa consume sa strice noxele, doar sa nu fie ruginita evacuarea pe undeva. Mergi fara emotii
  7. Mihai.Ionita

    Reparatii Caroserie - Scos Rugina

    De vopsea sau de impuritati? Ptr impuritati, nitrodiluant, sau "Nufar" de curatat aragaze, dar lasat max 5 minute, asta daca e prea slab diluantul
  8. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Sincer nu-mi mai aduc aminte, stiu ca m-am uitat la cum ai prins suportul in lonjeron. Cat de greu se adapteaza o pompa de servo electrica? Ceva de Renault Clio parca auzisem ca ar merge. Asta cat sa nu bagi flexu'
  9. Mihai.Ionita

    Noutati in domeniul auto

    Din afara uniunii europene. Nu rezolva nimic asta. Te fac sa nu mai poti inscrie japoneze, dar sa iti aduci in continuare e46 316i cu kit M din Anglia
  10. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Nu se poate face nimic sa pui sfi-ul fara flex? Suport de 1.8 sau ceva? Ca totusi suportul vine destul de sus fata de pompa de servo/compresorul tau
  11. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    S-o stapanesti sanatos!
  12. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Sau i-a mai pus unu in portbagaj
  13. Din ce stiu, si euro 3-ul tot 87 de grade vrea. Nu-i tragedie nici cu 92 oricum, iti pleaca mai des ventilatorul vara si ai mai multa caldura iarna. Daca vrei s-o tii cum a iesit pe poarta, pune-i termostat de 87
  14. Mihai.Ionita

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Dupa primu drum de 250-300km o sa te saturi de ele si o sa-ti cauti altceva
  15. Mihai.Ionita

    Turatie Nubira 1

    Mie-mi suna a distributie sarita de la punct. Desfa si vezi daca am dreptate sau nu
×