Jump to content

Mihai.Ionita

Membru
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

About Mihai.Ionita

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BZ44RUN

Recent Profile Visitors

543 profile views
  1. Daca tot l-ai dezgropat, mai adaug si eu informatii pe-aici. Poate ii sunt de folos cuiva. Daca garnitura de chiulasa nu e foarte veche se poate ajunge la tacheti fara sa dai chiulasa jos. Dai jos doar prezoanele, scoti semichiulasa si ramane lipita. Am facut eu asta si de juma' de an nu are nimic, si vede talpa toata ziua. Procedura e descrisa in manualul de astra f scris de haynes. Poze in topicul masinii mele cu magaria asta facuta. N-am cautat pozitie a axei in care sa nu apese pe nici o supapa, am dezamorsat tachetii in menghina la montaj, sa n-am surprize. Specifica acolo ca e la risc treaba, si recomanda 2-3-4 prezoane bagate cu piulite ca distantiere, sa tina chiulasa cat se umbla pe-acolo. Eu n-am facut asta, fiecare cum crede
  2. Mihai.Ionita

    noua troaca - Corsa C

    S-o stapaniti sanatos, multi km fara incidente! Ma bucur ca ai mers pe benzina, n-ar trebui sa-ti faca probleme. Acum vezi de pe ce masina iei scaune sa le schimbi :)). Sunt comode macar?
  3. Mihai.Ionita

    Daewoo Nubira `99

    Salut si bine ai venit! Din ce vad in poze, masina a fost pe maini rele inainte. Sper sa nu gasesti surprize prin electrica, nimanui nu-i place sa repare improvizatiile facute de altii. In rest, se face totul. Si electrica se face, da' e bataie mai mare de cap. Pentru plastice si prostii de interior, iti recomand sa cauti pe cineva care dezmembreaza una pe olx, te duci cu lista si-ti iei tot ce trebuie de pe masina. E cel mai simplu. Sunt cam rare, dar gasesti sigur. Pentru piese de mecanica, ai 2 variante: bucsaraie si chestii foarte specifice gasesti la radacini (google it daca nu stii cine sunt), pentru chestii mai generale, de genul amortizoare, placute de frana, gasesti pe la toate magazinele mai mari de piese auto (de genul autokarma, epiesa, autoeco, etc). Pentru ABS ia legatura cu Tudor, cred ca are username-ul @buburuza vesela pe forum, sper sa nu gresesc (scuze daca am etichetat pe cine nu trebuie). Il gasesti Tudor CTS pe facebook, are tester original si iti zice clar unde e problema. Cand te apuci serios de lucrat la ea poti sa postezi aici sau in topicurile dedicate pe sectia tehnica, si iti raspundem unde stim, dam cu parerea unde nu. Spor la treaba, nu e atat de mult de munca pe cat pare. Dupa ce o pui pe picioare, te asteptam joia la intalniri cu ea.
  4. Mihai.Ionita

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    Nu stiu cum conduce, dar o sa presupun ca merge cu masina cum a invatat in scoala, cum merge orice persoana relativ atehnica, adica subturat. Un diesel care sta doar prin bucuresti, ca nu poti sa zici ca merge prea mult in minunea asta de trafic, are de suferit in regimu' asta de mers. Funingine depusa peste tot, omori volant, omori turbina, o sa incepi sa arunci bani intr-una in ea. Uita-te dupa benzinare aspirate, ca alea merg fara prea mari probleme si subturate, si in bara la bara, si cum vrei tu. Eu o sa zic sa-i pui gaz, tu n-o sa fii de acord probabil, da' asta e alta discutie. Gasesti megane, gasesti corsa, gasesti astra g, peugeot 207, ai variante in bugetul ala.
  5. Mihai.Ionita

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Nu-ti face probleme, o sa te inveti si cu manevratul. Recomand sa te inveti sa dai cu spatele uitandu-te in oglinzi, nu numai in spate. Ajuta mult la manevre de genul. Inveti sa conduci dupa ce-ti iei permisul, in scoala inveti sa manevrezi o masina, nimic mai mult. Te asteptam la intalniri in Bucuresti sa o vedem si noi
  6. Mihai.Ionita

    Ulei - Motor

    20 000km facuti pe e85? Esti sigur ca mergi pe e85 si nu pe e10-e20? Am niste dubii legate de amestecul aer/combustibil, conductele de carburant, dar in fine, sa trecem peste astea. Tu ai mirosit uleiul ala cand l-ai scos? Era zeama daca ai fi mers pe etanol.
  7. Mihai.Ionita

    Un Espero 1.8

    Dupa cum am promis, m-am apucat de treaba. Ieri m-am batut cu frana de mana. Am renuntat la ideile de facut ghidaje pe punte si am gasit portetrierul de Vectra A. Pe el se prind si sabotii de frana de mana, si are urechea sus, nu jos ca la cel de Vectra B. Doar ca piesele de Vectra A au venit de pe masina fara abs, si rulmentul nu voia sa intre pana in capat. "Se trage pe suruburi" m-am gandit eu. Nu s-a tras, a trebuit sa maresc gaura. Nu-i un capat de tara asta, ca rulmentul se prinde direct de punte, portetrierul e intre ele, si se ghideaza in suruburile rulmentului, nu e o tragedie ca nu se mai centreaza si in gaura centrala. Mut saboti, fac un reglaj mai mult la ochi, pun disc, cand sa pun etrier, pauza, nu incapea de disc. Mi-am multumit ca am pus conducte noi pe spate, dat etrieri jos, polizati cu simt de raspundere, 5 montaje de proba mai tarziu primul era pus definitiv. Termin de montat, aerisesc (cu furtun de data asta, mult mai elegant, nu m-am mai umplut de lichid de frana pana la coate). "Gata, hai sa prind cablul de frana de mana, sa pun rotile, sa o reglez sa tina cat de cat si sa plec spre casa". Era frumos daca era macar ceva simplu in toata treaba asta. Nu ajunge cablul de frana de mana nici mort. Bucata de stanga e prea scurta. Cablu luat pe acelasi cod, pus pe cielo a mers perfect. Asa ca dupa o zi de munca tot n-am frana de mana. Stie cineva daca difera cablul de frana de mana de vectra a gsi de cel de kadett e gsi? Cumva am aerisit mai bine de data asta, o sa-i mai fac o aerisire in vreo luna, sa vad daca mai gasesc aer pe-acolo. Pedala e mai tare in orice caz, blocheaza mai repede. Prin vara am luat o suspensie sport, am pus prin septembrie arcurile pe fata si amortizoarele (am luat jambele complete, dar erau de cielo non-euro, planetare subtiri). Amortizoare ta-technix, arcuri probabil la fel, -4. Pe spate am luat doar arcurile, dar care au stat in portbagaj de atunci din septembrie, pana ieri. Amortizoarele nu erau in cea mai buna forma, am si dat cu dreapta in cap de cursa de cateva ori pana acum, luna asta in principiu ii iau niste amortizoare stock, pe gaz, ca se impaca bine cu -4. A fost o diferenta destul de mare cu suspensia pe fata, dar nu ma asteptam sa conteze atat de mult si spatele. Am intrat prima data intr-un rond si am subvirat fara sa-mi fie frica ca dejantez vre-un cauciuc de la cat body roll are. Joi am schimbat xenoanele din faruri, dupa vreo 2 ani vad si eu din nou pe unde merg, si au aceeasi culoare becurile. Am tot schimbat cate-un drosser, cate-un bec, si nu mai era nimic la un moment dat din acelasi set. Evacuarea se cere schimbata cam toata, am cel putin 3 gauri intre intermediara si finala, plus finala afumata la colier. O finala de inox o am, mai caut o intermediara si dupa ce pun serpii fac toata evacuarea din inox. La sfarsitul lunii aprilie plec la un congres in Sofia, si pana atunci tre' s-o pun la punct. Nu cred ca apuc sa fac evacuarea pana atunci, dar macar baia si evacuarea schimbata sa pot sa vad ce ulei am in ea, si niste amortizoare sa stea cum trebuie pe drum.
  8. Mihai.Ionita

    Un Espero 1.8

    Iulie 2018, m-am lenevit. De-atunci n-am mai facut nimic la masina? Sa-mi fie rusine, tre' sa m-apuc serios de treaba. S-a ivit o ocazie sa iau o donatoare albastra, 1.8, la un pret modic. Sambata o aduc si incep sa mai iau maruntisuri de pe ea. Cred ca fac o rocada de alternatoare, doar pentru ca mi-e lene sa schimb rulmentii in al meu. Si tre' sa termin de aruncat cu banii in motor: sa pun serpii, sa schimb baia (sa am joja de ulei), frana de mana, pus axa pe el. Sa zic si eu ca "am terminat cu motorul". Scaunele-s mult mai bune decat cele de espero, nu m-a mai durut spatele la drum lung cu ele. Isi merita banii din plin. Daca ar avea cine sa-mi puna si bancheta, ce bine-ar fi :)). Ma apuc de treaba, actualizez mai des de-acum. Am tot lucrat la refacutul unei instalatii electrice de vitara cand mai aveam timp si mai ajungeam pe la garaj. Masina-i pusa pe roti dupa o recarosare, acum am timp si de-ale mele.
  9. Mihai.Ionita

    Daewoo Espero visiniu

    Nu fii lenes si da baia jos. Mai mult rau faci cu flush-uri si alte solutii minune. Da-i niste gm 5w30 dupa ce speli baia, si dupa cateva mii de km il dai jos si bagi un ulei mai bun
  10. Mihai.Ionita

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Cand te apuci de chiulasa, da afara un piston si vezi cu niste lere cat e deschiderea segmentului "la o adancime" de piston. Iti zice mai multe testul asta decat un test de compresie
  11. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Tu n-ai racitorul de ulei? 10w60 e o idee destul de proasta, poti s-o fortezi pe un 5w50, dar chiar si ala in regim urban n-o sa fie chiar cea mai inspirata alegere. Mai bine ramai pe 5w40 si iti pui racitor de ulei, stiu ca-i inca un loc pe unde poate pierde, dar isi face treaba bine cand vrei s-o iei la forja
  12. Mihai.Ionita

    Reparatii Caroserie - Scos Rugina

    Intri direct cu pasta de polish sau cu niste smirghel inainte? Cred c-ar fi mai eficient sa aduci aluminiul la granulatie 1000 si dup-aia sa intri cu polish
  13. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    M-as risca sa-mi dau cu parerea sa zic ca-i Moskvich-ul d-nului Linca Sr. Pare mare hala aia. Ce masini mai "zac" pe-acolo? Fa niste poze cand mai ajungi si prezinta-ne parcul auto
  14. Mihai.Ionita

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Nu e nimic wow la distributie, e cat se poate de normala. Eu zic ca-i dai chiar si singur de cap. Doar sa ai o teava destul de lunga sa desfaci fulia de accesorii
  15. Mihai.Ionita

    Daewoo Espero visiniu

    Ar trebui sa-i iasa. Intrerupt n-o lasa sa mearga, catalizatorul sigur nu e infundat la km aia, n-are cat ulei sa consume sa strice noxele, doar sa nu fie ruginita evacuarea pe undeva. Mergi fara emotii
×