Jump to content

75emil

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About 75emil

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    vinju mare
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    mh 22 yul
  1. Si ce turatie trebuie sa aiba, daca nu avem cu ce masura cu stim cat trebuie sa fie turat? Ma gandesc ca daca este mao turat decat trebuie poate ne inselam pt ca atunci motorul merge mai rotund?!
  2. La mine am semnalizari si in exteriorul farurilor si in bara! !!
  3. Buna ziua! Nu am pozitii pe fata la tico! M am uitat la mufa si acolo vin doua fire verde si negru, adica asa ca la semnalizare pe spate. Mentionez ca becurile functioneaza ca mi merg semnalizarile! Care sa fie cauza sau este alt bec pt pozitie pe fata?
  4. Buna ziua! Am cumparat un Tico anul trecut euro 2, dar cum eu nu stiam cu ce se mananca, acesta era transformat in noneuro, respectiv fara iac, fara unitate lovato, fara sonda.Acum am reusit aprox sa i dau de cap si vreau sa va intreb cate ceva: - difera ca si dimensiuni jiglere de la carb non euro fata de euro 2 ? - este vreo problema, ca si consum si functionare, faptul ca avansul la capsula vacuumatica la delco este luat de la conducta care ar fi conectata la canistra de vapori benzina, cealalta este infundata beton mentionez ca am consum de 4,5% in afara cu pana la 100 la ora? Va multumesc!
  5. Nu este decat filtrul de benzina si da, daca tragi pe furtun trebuie sa vina benzina, pe acelas principiu functioneaza si pompa! Vezi filtru sau conducta sa nu fie infundate, rezervor murdar. Si sa ai benzina in rezervor!)))))
  6. Pompa de vacuum la mine actioneaza doar la pornire in rest poate sa moara si masina ca ea nimic doar 1 sec la pornire!!!!
  7. Buna ziua! Am si eu un tico transformat din euro 2 in non euro.(asa l -am cumparat) . Acum ref la carb tin sa mentionez ca socul automat este anulat si i-am facut unul manual gen dacia. Treaba este ca porneste la a treia cheie dimineata cu clapeta socului inchisa si chiar si cu motorul cald daca inchid clapeta nu da semne ca s -ar ineca! Furtunul vacuumatic de la delco este blocat iar delco ul este putin mai mic decat semnul din fabrica! Ca si comsum undeva la 5%! Fara vacuum la delco! De ce nu se ineaca cu clapeta soc inchisa la cald si da in gat la acc brusca? Surubul de CO este la 2.5 ture la mai mult sau mai putin apar detonatii pe esapament (mai ales daca mai strang surubul) Buna ziua! Am si eu un tico transformat din euro 2 in non euro.(asa l -am cumparat) . Acum ref la carb tin sa mentionez ca socul automat este anulat si i-am facut unul manual gen dacia. Treaba este ca porneste la a treia cheie dimineata cu clapeta socului inchisa si chiar si cu motorul cald daca inchid clapeta nu da semne ca s -ar ineca! Furtunul vacuumatic de la delco este blocat iar delco ul este putin mai mic decat semnul din fabrica! Ca si comsum undeva la 5%! Fara vacuum la delco! De ce nu se ineaca cu clapeta soc inchisa la cald si da in gat la acc brusca? Surubul de CO este la 2.5 ture la mai mult sau mai putin apar detonatii pe esapament (mai ales daca mai strang surubul)
  8. Am si eu cateva intrebari: -un motor tico dat jos, complet (carburator, alternator, delco, bujii) ar trebui sa se roteasca usor sau mai greu la actionare cu mana? -tot acelas motor dupa doi ani de,, odihna " se poate pune in functiune asa sau mai trebuie inlocuit cate ceva? Si cum pot verifica si ce, daca este im regula inainte de a-l monta pe masina? Multumesc!
  9. Multumesc salex! Am ascultat de sfatul gresit al unui prieten care mi a zis,, sa trag pe el pana pica "(mai am un motor de rezerva). Acum nu mi se mai pare asa roz deoarece nu sunt sigur de motorul de rezerva pt ca l am luat dat jos si cand invart de fulia de la arbore se invarte foarte usor, este bine sau ar trebui sa intampin ceva rezistenta? Scuze daca nu postez unde trebuie!
  10. Am si eu o problema la un tico. Pornesc motorul si becul la ulei se stinge imediat dar dupa aprox 5 minute se aprinde si se stinge doar daca accelerez puternic Ex la 90 la ora in treapta a 5 becul abia incerca sa se stinga.Ulei am aral 10 cu 40 si filtru original. Am avut si ulei diesel si degeaba.Merg cu ea asa de vreo 11 luni aprox 10000 km si nu are nimic. Mentionez ca nu consuma ulei si trage bine! In chiulasa la axa cu came am observat uzura in chiulasa unde se roteste axa. De asemenea sea aude si o bataie dar nu stiu unde la came sau la arbore? Cineva zicea ca ar fi arborele ca nu mai tine presiune asa sa fie?Multumesc!
  11. Am gasit sondele de apa si am facut legatura cu firul galben cu papuc , dar degeaba!!!!Si inca ceva electovalva la carburator ce rol are ? si cam cat o fi una ca a meu cred ca nu mai merge ca nu-mi mai sta ralantiul si merge motorul inecat?
  12. are papuc in cap si da, becul de la ulei se aprinde!!
  13. Am unul galben pe langa alternator , lasat liber !!
 

×
×
  • Create New...