Jump to content

OCEBE

Membru
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About OCEBE

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    ocb642001

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Din
    Galati
  • Auto
    am avut Daewoo
  • Model
    Cielo EXE
  • An
    2003
  1. * Reduceri de preturi: - Colectii anuale incomplete, pret 3,25 lei/buc (fost 3,50 lei/buc): 1973: 5, 11, 12; 1974: 1, 5; 1975: 4, 5, 6; 1976: 12; 1977: 3, 8, 9, 11; 1979: 8; - Colectii anuale incomplete, pret 2,75 lei/buc (fost 3,50 lei/buc): 1980: 1, 3, 4, 8, 9, 10; 1982: 5; 1983: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10; 1984: 1, 2 (2buc), 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11; 1985: 4, 5, 8, 9, 11, 12; 1986: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12; 1987: 2, 4, 5, 12; 1988: 1, 2, 5, 8; 1989: 1, 2 (2 buc), 3 (2 buc), 4, 5 (2 buc), 7, 10, 11; 1990: 1 (2 buc), 2 (2 buc), 3, 4, 5 (2 buc), 6 (2 buc), 7, 8 (2 buc), 9, 10, 11 (3 buc); 1991: 2 (2 buc), 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12; 1992: 1, 2, 4, 6. -Colectii anuale complete (12 numere lunare pe colectie): 1976, pret 35 lei/colectie; 1981, 1982, 1983, pret 30 lei/colectie (fost 35 lei/colectie). Toate revistele sunt in stare buna si foarte buna Pentru cei din Galati, livrarea se poate face personal. Valoarea minima a unei asemenea comenzi este de 12 lei. Pentru alte localitati, produsele pot fi trimise ramburs prin curier sau posta doar daca valoarea comenzii trece de 20 lei (plafonul valoric e o cerinta a postei), cheltuielile de expeditie fiind suportate de cumparator in cuantum de: * 100% pentru trimiterile facute prin curier rapid; * 50% pentru trimiteri facute prin Posta Romana; Discounturi: Pentru comenzi de peste 50 lei ofer discount; la valori de peste 100 lei discountul devine consistent, ajungand la 33% in cazul comandarii intregii liste ramase. * Reducerile de preturi sunt valabile pentru comenzile facute pana la data de 10 mai. Daca sunt neclaritati, va rog sa-mi solicitati informatii suplimentare. Cei interesati ma pot contacta aici, prin PM, sau email (ocb642001@yahoo.com)
  2. Se ofera spre vanzare urmatoarele reviste „AUTOTURISM”: - Colectii anuale incomplete: 1973: 5, 11, 12; 1974: 1, 5; 1975: 4, 5, 6; 1976: 12; 1977: 3, 8, 9, 11; 1979: 8; 1980: 1, 3, 4, 8, 9, 10; 1982: 5; 1983: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10; 1984: 1, 2 (2buc), 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11; 1985: 4, 5, 8, 9, 11, 12; 1986: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12; 1987: 2, 4, 5, 12; 1988: 1, 2, 5, 8; 1989: 1, 2 (2 buc), 3 (2 buc), 4, 5 (2 buc), 7, 10, 11; 1990: 1 (2 buc), 2 (2 buc), 3, 4, 5 (2 buc), 6 (2 buc), 7, 8 (2 buc), 9, 10, 11 (3 buc); 1991: 2 (2 buc), 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12; 1992: 1, 2, 4, 6. Pret: 3,50 lei/buc; comanda minima 6 buc. -Colectii anuale complete (12 numere lunare pe colectie): 1976, 1981, 1982, 1983. Pret: 35 lei/colectie; Toate revistele sunt in stare buna si foarte buna. Pentru cei din Galati, livrarea se poate face personal. Pentru alte localitati, produsele pot fi trimise ramburs prin posta doar daca valoarea depaseste 20 lei (plafonul valoric e o cerinta a postei), cheltuielile de expeditie fiind suportate de cumparator. Pentru comenzi de peste 50 lei ofer discount; la valori de peste 100 lei discountul devine consistent, ajungand la 33% in cazul comandarii intregii liste ramase. Daca sunt neclaritati, va rog sa-mi solicitati informatii suplimentare. Cei interesati ma pot contacta aici, prin PM, sau email (ocb642001@yahoo.com) Poza atasata e a 2 reviste alese la intamplare.
  3. Daca dupa cam 3 saptamani n-ai gasit raspuns la problema consumului (care apropo, nu are cum sa creasca doar prin inlocuirea garniturii de chiulasa) masoara-l nu dupa 50 ~ 100 km respectiv 6 ~11 litri, ci dupa un rezervor intreg; fa-i plinul si mergi pana se aprinde becul de la benzina, si vezi atunci.
  4. Daca nu s-a inchis de atata timp topicul, ma bag si eu in seama cu o dilema: Pe PV scrie ca se transmite politiei chitanta (se subintelege ca originalul) si copie dupa respectivul PV; la lege insa (ordonanta 2) scrie clar ca la politie trebuie sa se dea o copie a chitantei. Daca te duci la ghiseu, cap-de-creta nu accepta decat chitanta in original, si nici macar nu-ti semneaza undeva de primirea acesteia, ca in caz de nevoie sa poti dovedi ca ai amenda platita si ca ai depus la politie chitanta. Nu inteleg de ce vor ei neaparat originalul ? Puteti zice: "fa o copie si pastreaza copia"; da, dar am avut acu cativa ani de recuperat banii pe o amenda la care dadusem originalul chitantei politiei si cand sa-mi iau banii inapoi mi s-a cerut chitanta in original si nu copia acesteia!!! Si atunci ? P.S. De ceva timp, CEC-ul nu mai incaseaza amenzi; acestea trebuiesc platite la Impozite si Taxe (ale Primariei); pai daca ai platit direct la Primarie (unde lasi si o copie la PV ce se imperecheaza cu ex 2 din chitanta si deci cei de acolo stiu ce si cum), de ce sa mai depui chitanta la politie ? Ca asa zice legea ? Aceeasi lege pe care cap-de-creta n-o respecta, cerand numai originalul chitantei ?
  5. OCEBE

    Paris

    Am fost si eu in vara lui 2007 la Paris. 7 zile pline nu mi-au ajuns sa vizitez tot ce-as fi vrut. Nu mi s-a parut scump (ma asteptam la preturi mai mari); de frica unor eventual preturi mari am cam fost zgarcit cu cumparaturile ; acu-mi pare rau. Peste tot am fost bagat in seama si nu mi s-a parut sa fi fost tratat cu sictir (hotel, restaurante, magazine); apropo: la un magazin Adidas de pe Champs-Elizee l-am chinuit pe un vanzator sa-mi configureze niste pantofi sport vreo juma de ora; n-au iesit cum am vrut si am renuntat la care tot el si-a cerut scuze ca nu m-a putut multumi; daca acelasi lucru-l faceam aici, ma scoteau in suturi din magazin. Sunt convins ca daca rupi cateva cuvinte in franceza, atitudinea lor fata de tine devine mai prietenoasa, apreciind faptul ca te stradui sa le vorbesti limba. Daca am fost intrebat de unde sunt, nu m-am jenat sa le zic ca din romanica; n-au nimic cu romanii, altii sunt cei ce-i deranjeaza.
  6. in oras (Galati) trec de 10 oricum as conduce; una peste alta, in oras cam 10,5 l/100km; afara, mers linistit (90-100 km/h), fara AC putin peste 6 l/100km; pe autostrada (130 km/h), fara AC cam 7 l/100km; daca merg cu AC se mai adauga in ambele cazuri cam 0,5 l/100km.
  7. @ rzvpopa: am sa reiau un pasaj din postul meu anterior, de data asta ceva mai "apasat", poate se intelege mai bine: ".....am baleiat pe net si dupa caracteristici tehnice si performante..." adica , pentru cei ce n-au priceput, printre lucrurile dupa care eu ma uit cand e sa aleg o masina, e si ce ce motor are sub capota si ce stie sa faca el. Incheierea, cum ca trebuie sa prinda suta sub 10 s, contine pe langa ceva ironie si o doza de adevar pentru ca pentru mine, da, demarajul este un criteriu cu destula greutate in alegerea unei masini sau motorizari asa cum pentru alti criteriul e "portbagajul mare"!
  8. Un singur lucru ma incanta (si uimeste in acelasi timp) la Logan 1.6 16v : 0-100 km/h in 10,2 sec. Fiind in
  9. Exact asa fac de fo' saptamana si pana la urma tot la manuta ma loghez! L.E. in fine, am mai facut o tentativa si sa vezi minune: de data m-a recunoscut ( dar un bug tot a fost pentru o perioada!) aaaaa! inca ceva: la mine cica last visit a fost pe 26.07.2006;
  10. n-ai prins ideea! te gandesti ca daca-i veche, e rabla si e numai buna de tocat (poate contra a 3Klei); exemplul meu cu Lamborghini si Rolls a fost dat tocmai pentru a demonstra absurditatea criteriului decisiv si eliminatoriu numit "varsta > 30 ani"! ...si daca as avea asemenea masini crezi ca m-as umili sa-i cer voie lui Videanu (mai rau, eventual prin intermediari) sa ma lase si pe mine sa ma dau cu masina o zi prin "curtea lui"?.... Mai pune si cate o majuscula pem ici pe colo si anume prin partile esentiale
  11. adica cum mai frate: daca eu as avea sa zicem un Lamborghini Miura si un Rolls Royce Phantom V, ambele in perfecta stare, dupa parea ta, n-ar trebui sa am voie sa circul prin Bucuresti cu nici una din ele pe motiv de "varsta"? P.S. in conditiile astea, pe forum as mai avea voie?
  12. Am fost dimineata la un alt Service (fostul service Daewoo) unde m-au luat imediat in primire si le-am cerut (eu fiind chipurile a toate stiitor) sa-mi curete IAC-ul ptr. ca nu-mi tine ralantiul si sa-mi repare/inlocuiasca contactul - dar numai partea electrica- ptr. ca mi se sting becurile la bord si ramane motorul fara curent (chiar inainte de a pleca la service a trebuit sa-i dau vreo doua sub carcasa volanului ca sa mi se aprinda becurile la bord). - e clar ca m-am dat stiiutor pe baza informatiilor culese de aici ( multumesc cunascatorilor ca n-au tinut numai pentru ei), eu altminteri nestiind nici macar unde e IAC-ul montat- dupa o constatare la viteza, au confirmat si ei ca problemele mele sunt cauzate de IAC si contact si s-au apucat imediat de treaba. Toata distractia (curatat IAC si inlocuit contact) a durat ~30 min (timp in care am fost invitat la o cafea din partea lor intr-o sala din care se putea privi in atelier) si a costat fix 71 Lei.
  13. norocos cum sunt, aproape sigur s-au adunat in acelasi timp mai multe belele; -contactul -IACul ar mai putea fi si altele? oi vedea maine ce bafta am cand ma bag in ea... P.S. offtopic: daca e sa se inlocuiasca contactul, se schimba si cheia sau butucul se pastreaza?
  14. Recitindu-mi postul (#282) mi-am dat seama ca n-am fost suficient de clar si am omis unele informatii; am recitit (cautasem si inainte de-a posta) cam tot ce s-a scris pe aici si n-am gasit ceva asemanator problemei mele (dovada ca nu s-au discutat chiar toate genurile de probleme legate de pornire; altminteri s-ar fi inchis topicul). asadar: cand pun contactul, mi se aprind beculetele la bord; cand dau demaror, motorul da sa o ia dar raman fara curent si motorul se opreste brusc din tentativa sa de pornire, concomitent cu stingerea becurilor la bord si acul de la turometru cade la zero (in timpul asta, demarorul invartind motorul in gol) sau cand punct contact, nu mi se aprinde nici un bec la bord si daca chiar si asa dau la demaror, motorul este invartit in gol (evident din lipsa de curent n-are cum sa o ia) in rest, ceilalti consumatori alimentati prin contact (am probat aeroterma), cand pun contactul pornesc! daca motorul apuca totusi sa porneasca (nu ramane fara curent) si-l tin pornit vreo doua minute, apoi merge bine fara probleme pana la urmatoare pornire... Am fost si ieri si azi la un Service agreat Daewoo dar nefiind din gasca agreata de ei, am asteptat de fiecare data degeaba cate o ora ( chiar daca erau posturi de lucru libere si mecanicii se plictiseau) fara sa ma bage nimeni in seama iar cand am intrebat de ce totusi altii intra peste rand, mi s-a raspuns de sus ca aia au programare; daca n-am rezolvat-o cu Service-ul, am indraznit sa-mi expun problema aici, fara a vrea sa mai supar pe cineva (ca s-a mai spus, mai cauta, etc) ca-s destul de necajit eu. Asa ca daca aveti idee despre ce-i vorba in cazul masinii mele va rog sa-mi spuneti si mie poate o pot rezolva si singur in parcare; daca nu, nu-i nici o suparare dar nu ma puneti sa rascolesc inca o data forumul dupa ceva ce s-ar putea sa nu gasesc!
  15. Cand pornesc motorul la al meu CexeDOHC, procedez (procedam) in felul urmator: 1 apas ambreiajul, 2 pun contactul, 3 stau vreo cateva secunde cu contactul pus, 4 dau demaror; 5 dupa ce a pornit motorul, eliberez demarorul; in tot acest timp nu apas deloc acceleratia; modul asta de pornire il folosesc (foloseam) de la bun inceput, fie vara, fie iarna. Am observat (prima oara acu' fo 3 saptamani cu pauza pana azi) un fenomen ciudat: parcurg pasii 1-4, motorul pornestesi cand eliberez demarorul, motorul se opreste. Am zis ca, odata cu eliberarea demarorului, dispare si tensiunea pe contact si de aia se opreste dar punand in functiune consumatori electrici alimentati prin contact, acestia functionau. Ca sa nu mi se mai opreasca motorul imediat dupa ce las demarorul, cand vad ca, ajuns la pasul 4, motorul da sa porneasca accelerez si, cu motorul accelerat, eliberez demarorul (pasul 5); numai asa motorul ramane pornit. Si acum banala intrebare: ce draq are?
 

×
×
  • Create New...