Jump to content

mai_76

Membru
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mai_76

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/06/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Corabia
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005

Recent Profile Visitors

2604 profile views
  1. Un prieten s-a uitat la masina a zis ca arcurile n-ar fi pozitionate corect. Nu prea l-am luat in seama, dar acum ma gandesc ca ar cam avea dreptate. Inca ceva - dupa reglarea unghiului de fuga am observat ca roata din dreapta e in afara caroseriei si calca usor in ”V”, comparativ cu cea din stanga.
  2. Am fost azi si am refacut unghiul de fuga. E mult mai bine decat inainte. Cat despre amortizoare, sunt diferente, pentru ca se vede clar ca e mai ridicata de fata. Un prieten zicea ca n-ar fi bine pozitionate sau ceva de genul asta.
  3. Am observat acum ca sunt cauciucurile destul de mult tocite pe exterior. Sa fie problema (doar) de la unghiul de fuga?
  4. Pot sa merg cu masina si nu trage stanga-dreapta, da` ceva s-a schimbat. Cea mai buna explicatie pe care pot s-o dau e ca am o senzatie de nesiguranta pe care-am avut-o ori de cate ori am condus un Logan. Parca ar fi rotile mult mai inguste si n-ar mai avea contact prea bun cu solul. Ma tot gandesc sa nu fie de la amortizoarele Monroe care au cursa mai lunga. Zgomote diferite n-am sesizat, dar o sa ascult mai cu atentie. Ma gandesc sa merg si pe la un service prin Craiova, dar mi-e sa nu-mi ia bani degeaba!
  5. Am verificat-o si era mica. Acum e si mai moale(nesigura) directia.
  6. Va salut! Am o problema de acest fel dar inversa, adica de cateva zile volanul se misca prea usor, si pe loc, si in mers(se simte cumva ca la Loganurile cu servo). Mai ales in mers la peste 80km/h parca nu mai simt masina. Nu are joc pentru ca la cea mai mica miscare a volanului se misca si rotile. Anul trecut am schimbat amortizoare/flanse, capete de bara, bratele cu pivoti, bucse. Amortizoarele au cursa mai lunga decat cele originale. Undeva in zona volanului se aude un scartait la miscari lente. Am cauciucuri de iarna. Sa fie caseta de directie?
  7. @lucianskys Lasa bobina in pace si fa-i de urgenta o spalare instalatiei de racire. Schimba-i cu ocazia asta antigelul si termostatul. Daca nu e garnitura de chiuloasa arsa, esti norocos! Cat despre delco, nu mai da banii pe prostii si ia unul original (prietenii stiu de ce!)
  8. Revin - in primul rand imi cer scuze pentru postarea dubla (scriam de pe telefon) . Deocamdata parghia aceea a fost sudata cu argon de un mecanic si tot el a facut comanda pentru una noua. Cred ca va mai tine vreo suta de km pana ajunge cea noua!
  9. Ar mai fi doua intrebari - de ce s-a indoit si rupt parghia asta ? Unde gasesc sa cumpar asa ceva, oi gasi pe la vreun magazin online sau doar pe la dezmembrari? Ar mai fi doua intrebari - de ce s-a indoit si rupt parghia asta ? Unde gasesc sa cumpar asa ceva, oi gasi pe la vreun magazin online sau doar pe la dezmembrari?
  10. Salut! Ieri cand am ajuns acasa am realizat ca pedala de ambreiaj era aproape de podea si nu mai intra ini viteze. M-a surprins un pic, pentru ca am schimbat kitul ambreiaj prin octombrie. M-am gandit ca o fi cablul de vina, asa ca l-am mai strans. Dupa ce am mai mers vreo 30 de km aceeasi faza. Am zis ca s-a rupt cablul, dar verficand mai cu atentie am observat ca era rupta parghia de debreiere. Problema se pare ca e mai veche, pentru ca o bucatica din ea lipseste. Asa ca, un pic de atentie nu strica!
  11. Ceva link-uri cu cauciucuri ieftine de vara?
  12. Mersi de raspuns, aceasta era problema, era foarte multa mizerie acolo. Dupa ce am curatat locasul ala si-a revenit si ralantiul. Furtunul la care ma referam:
  13. Salut! De curand am inlocuit delcoul, cu unul ”original” Mando. Masina merge bine, dar am o problema - porneste destul de greu,la prima cheie, e drept, iar la ralanti nu trage destul aer. Am desfacut furtunul ala gros si nici nu se aprinde CHECk-ul. De obicei cand il scoteam tragea aer de se auzea suierand si se aprindea CHECK-ul. De asemenea, oricum as regla delcoul, masina parca nu are ”viata” la ralanti. Am realizat si procedura IDLE LEARN. Pana acum am avut numai delcouri DAC. Aveti ceva solutii? Multumesc!
  14. Foarte, foarte probabil delcou defect. Ideal ar fi sa probezi cu unul functional, pentru a fi sigur. Daca schimbi delcoul nu conteaza daca pui DAC sau MANDO, important e sa fie original GM, pentru ca altfel risti sa patesti ca mine - am schimbat 3 decouri no-name intr-un an!
  15. Nu ma incadrez la categoria ”priceputi”, dar am schimbat si eu in toamna urmatoarele: amortizoare fata/spate(pe gaz), brate fata, setul de 6 bucse de la bara stabilizatoare fata(nu prea le gasesti decat la magazinele Daewoo), capete de bara si burdufurile de la bieletele de directie. Eu am mai schimbat si kitul ambreiaj, dar masina mea are mai multi kilometri. Iti recomand piesele de calitate, facute de firme de renume, chiar daca sunt mai scumpe. Nu da banii pe chinezarii sau coreenisme ieftine, ca in 2-3 luni iti va troncani si mai tare si cei mai castigati vor fi mecanicii! Pentru a compara preturile intra pe ingaraj.ro, autokarma.ro si onauto.ro. Bafta!
 

×
×
  • Create New...