Jump to content

Myg

Membru
  • Content Count

    302
  • Joined

  • Last visited

About Myg

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/11/1959

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    arad
  • Din
    Arad
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.2 sedan
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    definitiv
  1. Dupa inlocuirea amortizoarelor si a bucsilor sa faci geometria.
  2. @Mircea B, in manualul de service,pentru Laceti cu motor 1,6 DOHC,este termostat de 82 grade,nu cred ca ajuti motorul cu cel de 92 de grade.Verificarea bunei functionari a termostatului o poti face relativ usor; urmaresti traseul lichidului de racire la iesirea din termostat, cand temperatura apei ajunge la aprox 70 grade traseul trebuie sa fie rece,daca este cald termostatul poate fi blocat deschis.
  3. Am Aveo din 2008 cu motor de 1150,bateria originala a fost Delkor de 45Ah,EN430,borne inverse si alternatorul de 80A.In mai 2013 am inlocuit-o cu Varta Black Dynamic 45Ah,EN400,dar odata pe an,la sosirea sezonului rece,am ajutat-o cu o incarcare completa pe redresor. Varta si Bosch sunt singurele marci care se apropie de specificatiile celei originale,da stiu se pot face modificari pentru a pune baterie mai mare sau cu borne normale.
  4. Super lucrare,cred ca, pe vremuri, gresoarele astea se numeau ștaufere;o sa moara de foame producatorii de pivoti.
  5. Poate vasul de expansiune fisurat? Verifica-l atent la inbinari.
  6. Eee.. se mai gaseste cate un cititor si,cum zici,poate ajuta pe cineva
  7. Pentru linistea ta mergi la Opel in Ar.Nou,au tester original si meseriasi buni ptr Chevrolet.
  8. Problema era de la amortizor,nu de la gume!
  9. Verifica tamburii daca se incalzesc,probabil,pe o parte, cilindrul de frana nu lucreaza in ambele capete si sabotii nu revin in repaus
  10. Martorul check se stinge dupa un anumit nr de porniri,daca eroarea care l-a provocat nu mai este prezenta,dar codul de eroare ramane stocat in ECM.
  11. Este normal mirosul,la cat ai fortat sa iesi,nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme.Legat de zgomot,daca provine din zona rotilor fata,cred ca ai mizerie-pietricica-intre disc si tablita aparatoare antistropire.Dai roata jos si vezi.
  12. Asta ptr noi cei de zeci si...,multi din cei tineri au alte gusturi.Am un Pioneer,fost pe Dacia,o sa-l las nepotilor.
  13. Vechi,dar totusi de actualitate,ambii cilindri blocati pe o parte;inspre inainte la masina din semnatura,simptome:incalzirea tamburilor la drumuri lungi.
×
×
  • Create New...