Jump to content
 

Myg

Membru
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

About Myg

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/11/1959

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    arad
  • Din
    Arad
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.2 sedan
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    definitiv

Recent Profile Visitors

3350 profile views
  1. Nu are treabă cu inchiderea centralizată, posibil "țâmburușul' sa fie rupt si nu mai ajunge in lăcașul ușiței.
  2. Nu stiu ce etajare are cutia Sparkului,dar Aveo cu motor de 1150 are 3750 rot/min la 130 km/h in treapta a 5-a. Turatia de cuplu maxim la Spark este 4200rot/min,iar turatia maxima 5400 rot/min.
  3. Un motor pe benzina de capacitate mica,la mers pe autostrada,pe aici se da mare,incercand sa tina pasul!
  4. Incearca sa mergi doar pe benzina un timp,eventual cu aditiv curatare injectoare.Un drum de aprox 100 km si talpa peste 4000 rot/min. EGR-ul nu stie ca mergi pe gaz sau benzina,n-are treaba.
  5. Recalibrare clapeta se poate fece doar cu tester original Chevrolet SCAN 100, nu stiu in Cluj, dar incearca la Oradea la reprezentanta Opel.
  6. Dupa inlocuirea amortizoarelor si a bucsilor sa faci geometria.
  7. @Mircea B, in manualul de service,pentru Laceti cu motor 1,6 DOHC,este termostat de 82 grade,nu cred ca ajuti motorul cu cel de 92 de grade.Verificarea bunei functionari a termostatului o poti face relativ usor; urmaresti traseul lichidului de racire la iesirea din termostat, cand temperatura apei ajunge la aprox 70 grade traseul trebuie sa fie rece,daca este cald termostatul poate fi blocat deschis.
  8. Am Aveo din 2008 cu motor de 1150,bateria originala a fost Delkor de 45Ah,EN430,borne inverse si alternatorul de 80A.In mai 2013 am inlocuit-o cu Varta Black Dynamic 45Ah,EN400,dar odata pe an,la sosirea sezonului rece,am ajutat-o cu o incarcare completa pe redresor. Varta si Bosch sunt singurele marci care se apropie de specificatiile celei originale,da stiu se pot face modificari pentru a pune baterie mai mare sau cu borne normale.
  9. Super lucrare,cred ca, pe vremuri, gresoarele astea se numeau ștaufere;o sa moara de foame producatorii de pivoti.
  10. Poate vasul de expansiune fisurat? Verifica-l atent la inbinari.
  11. Eee.. se mai gaseste cate un cititor si,cum zici,poate ajuta pe cineva
  12. Pentru linistea ta mergi la Opel in Ar.Nou,au tester original si meseriasi buni ptr Chevrolet.
  13. Problema era de la amortizor,nu de la gume!
 

×
×
  • Create New...