Jump to content

barboso

Membru
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About barboso

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Lancer Clasic 2.0
  • An
    2007
  1. Cam putina pt amorsarea automata a pompei. Aveam mai multa benzina decat tine si tot mi-a facut pompa (noua) figuri, dupa schimbare, cand aveam Nubira (eu am avut Nubira I). Mai baga-i macar 10 litri. Daca zici ca nici nu auzi pompa bazaind, as zice ca, pe langa alarma (si problema asta trebuie s-o rezolvi), ai si problema amorsarii.
  2. Cata benzina ai ? Daca e putina (si probabil ca asa este), e foarte posibil ca pompa sa nu se fi amorsat. Alarma care tipa cand dai la cheie... probabil un modul antifurt ce nu s-a dezamorsat. Si asta ar putea taia alimentarea, fiind un motiv pt care nu porneste motorul.
  3. Eu ma gandeam la editia de anul viitor a celei la care-ai fost nevoit sa renunti asta primavara, dar e de notat si cea de la Costinesti.
  4. Frumoasa masina ! Iti urez (si-aici ) s-o stapanesti sanatos si fara probleme ! Poate reusim (macar la primavara, daca nu pana atunci) sa ne vedem, sa-ti admir si eu pe viu bijuteria... Legat de benzina/consum - eu la Mitsu (ramane sa mai verific asta, sa vad daca se mentine situatia) am avut diferenta de-un litru (urban) in favoarea Petrom, comparat cu Mol, ambele de '95.
  5. Se aude un tacanit continuu la compresor, sau doar o data, cand dai drumul la AC ? Daca doar o data, ala e normal, atunci cupleaza compresorul.
  6. Scuze, anuntul l-am dat intai pe site-urile specializate, iar aici am pus textul (copy/paste), fara sa realizez ca lipsesc detaliile din campurile dedicate. 159.000 km, sunt proprietar din 2005, doi proprietari anteriori, fara accidente, mici zgarieturi, cateva mici puncte de rugina pe la ciupiturile de la pietre. Cutie manuala 5+1 trepte.
  7. Stare buna de functionare, ITP valabil octombrie 2013, full CASCO (se poate cesiona). AC, ABS, 2 airbag/SRS, volan reglabil, scaun sofer reglabil inaltime + suport lombar, cotiera fata cu spatiu de depozitare, toate geamurile electrice, oglinzi electrice incalzite si cu efect antiorbire, radiocasetofon + CD, 4 difuzoare + 2 tweetere, servo total, jante aliaj, anvelope vara + anvelope iarna, proiectoare ceata, inchidere centralizata, alarma, 2 chei + 2 telecomenzi. Pret 1.700 €, negociabil.
  8. Vezi ca daca-i pompa de apa poate fi chiar grav; fiind angrenata de cureaua de distributie, daca se blocheaza poti s-o patesti urat.
  9. Si eu tot am probleme cu AC-ul de vreun an; pe la inceputul iernii am gasit un service care cica mi l-a facut (era vorba despre o supapa la compresor, dupa spusele lor), dar m-a tinut pana a venit caldura - banuiesc eu c-a functionat peste iarna, fiindca functiona OK degivrarea parbrizului, acum, fara AC, fiind jale la orice ploaie. Am neglijat s-o fac, in primul rand pt. ca nu am gasit pe nimeni care sa repare asa ceva (nu m-as mai duce la cel de asta iarna), si, in al doilea rand, fiindca nici nu prea am umblat anul asta cu masina mea, dar acum m-as apuca s-o pun la punct, totusi. Da-mi si mie datele de contact ale firmei, te rog, eventual pe PM, ca sa nu fie probleme ! Stie cineva unde-i senzorul respectiv la Nubira I ? Sa fac si eu o incercare...
  10. Dupa ce-am umblat prin trei service-uri cu problema caldurii, masina mea a ajuns (si ea) la concluzia ca toti mecanicii e niste prosti (profesional vorbind, ma abtin sa comentez in privinta capacitatii lor intelectoale) si / sau dezinteresati, asa ca s-a hotarat sa-mi arate ea, "cu degetul", unde are "buba": luni mi-a plesnit un furtun, cred ca este vorba de turul de la calorifer - iese din blocul motor si duce la calorifer. Dupa cum arata, plesnit pe lungime cam de un lat de palma, (cred ca) problema era mai veche, probabil ca acolo a aparut un por, dupa ce-a copt in timp... Am schimbat furtunul (plus lichidul de racire, iarasi ), si acum am si caldura. Marti am luat masina din service, miercuri am verificat nivelul lichidului de racire, era cam un cm. sub maxim, am completat; fiindca, atunci cand am completat lichidul de parbriz (venit de pe drum, motorul incins) am auzit iar bolborosit in vasul de expansiune, si, de vreo doua ori, am vazut sau mi s-a parut ca vad iesind aburi de sub capota (doar in stationare), joi m-am dus iar in service. S-au uitat la masina, au ascultat-o, au verificat nivelul antigelului (era la maxim, dar motorul de pe drum, cald - la cald nu creste nivelul ?), au zis ca totul este in regula - normal, asa cum se intampla, masina n-a mai bolborosit si n-a scos nici aburi, acolo. Si mai este o chestie care ma intriga (nu-mi amintesc sub nici o forma daca asa se intampla si anii trecuti): cand dau drumul la caldura / aeroterma, parca se schimba mirosul in masina - nu este un miros urat / deranjant, n-as putea spune a ce miroase... P.S. Foarte curate, atat lichidul de racire scurs cat si interiorul furtunului, dar chinul naibii de scos capatul de la blocul motor, ascuns intre galerie si electromotor si putin ingropat in blocul motor - sper ca mi l-au pus bine la loc !
  11. Update: camasa cablului de comanda a volentului era rupta, s-a reparat cu ceva banda izolatoare, dar caldura lipseste in continuare. Am spalat si instalatia cu doua flacoane de Radiator Flush de la 2+2, tot ce am rezolvat a fost ca am mai "scapat" de >100 ron (apa distilata, antigel, Radiator Flush, benzina...), efectul e ca si nul; ceva mizerie a iesit,dar nu foarte multa, mai multa parca era deja depusa in vasul de expansiune - l-am dat jos si l-am spalat bine. Azi, cand am ajuns la birou, am ridicat capota sa mai pun "parbrizol", si am constatat ca in zona vasului de expansiune se aude un fasait / bolborosit...
  12. Aveti dreptate, ar fi trebuit sa caut intai; in conditii normale asta as fi facut, dar acum am incercat sa castig putin timp, trag sa termin saptamana asta un proiect destul de important in perspectiva anului viitor, iar masina trebuie s-o rezolv intr-o saptamana, ca dau si eu o fuga la munte, si am vazut ce rau e fara incalzire pe parbriz, cand ninge. Scuze, si multumesc pt. pont !
  13. Update: suspectez comutatorul de cald / rece, cred c-a ramas blocat undeva pe-o temperatura intermediara. M-am gandit si la el, de prima data, si asta pt. ca, de vreo doua ierni (nu mai retin cum a fost inainte), cand il treceam pe cald la maxim, imi "respingea" un pic rotita, cam "un dinte" (ma refer la "dintii" care se simt la mana, cred c-ati inteles despre ce zic); nu facea asta chiar de fiecare data, dar in cele mai multe cazuri da - daca mai incercam o data sau de doua ori (fara sa fortez) ramanea la capat. I-am spus atunci mecanicului, a zis ca nu-i o problema, nu mai retin ce explicatie a dat, dar, pt. ca-n rest totul mergea normal, am lasat-o asa. Anul asta n-am mai simtit la mana nici o asemenea "respingere". I-am spus si mecanicului (altul decat acum doi ani), saptamana trecuta, de treaba asta, a ascultat ceva (nu prea-mi dau seama ce) pe la gurile de aerisire, jucandu-se la comutator, si a zis ca lucreaza, si ca termostatul e problema; o fi fost si ala, pt. ca, dupa schimbare, asa cum am spus, parca a inceput sa incalzeasca putin - sper ca nu-i doar efect placebo, in masina aproape ca nu se simte efectul, doar daca pun mana la gurile de aerisire simt ca intra aer caldut. Astazi, dupa ce-a ajuns motorul la temperatura normala, am dat drumul la aeroterma, "caldura" fiind setata pe maxim - aerul doar caldut; am mers putin asa, dupa care am dat pe rece, tot la maxim - acelasi aer caldut, si vorbesc de cativa kilometri, cat am mai avut de mers, nu de ce s-a intamplat in secunda imediat urmatoare. Intrebarea mea este: unde-i amplasat si cum se poate ajunge la acest comutator ? Am vreo sansa sa-l trec "manual" pe cald, cum faceam la Dacie ? Nici la aia nu se regla temperatura din habitaclu, dar avea un robinet in compartimentul motor, de unde schimbam de pe cald pe rece si invers, la schimbarea de sezon. N-as vrea sa mai pierd timp (si bani) prin service, cel putin nu pe sfarsitul asta de an, mai am si altele de facut, as lasa respectivul comutator (daca el e problema) sa-l schimb la anul, cand mai merg in service si cu altele, daca va trebui schimbat.
  14. Asa mi-am explicat eu nivelul scazut al lichidului (neaerisire corespunzatoare dupa ce s-a lucrat / completat), cand l-am controlat dimineata. Intre timp am mai circulat, putin fata de o zi normala, dar tot au fost vreo 12 km, pana la birou si inapoi, consider ca s-a aerisit de acum; sper sa nu mai gasesc iar lichidul scazut, ca deja ma duce cu gandul la alte probleme, mai grave.
 

×
×
  • Create New...