Jump to content
 

XXL

Membru
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About XXL

  • Rank
    ex cristinubira1w
  • Birthday 07/30/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Voluntari, Ilfov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 1 SX
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    IF 31 XXL
  1. Cumnate, asa am facut eu, citesc temperatura pe senzorul care e montat in gura de ventilatie centrala si termometrul pe "out". Acum dupa ce am schimbat condensorul si compresorul (SH), imi arata la aeratoare dupa 15 minute de mers in jur de 3 grade la temperaturi exterioare peste 30 grade (cum a fost in Bucuresti in ultimul timp). Au fost situatii cand a scazut si sub 0 grade, asta la mers afara drum lung (m-am speriat cand a inceput sa bipaie senzorul termometrului care indica "icing"). Sper s-o tina tot asa (aerul conditionat nu temperatura exterioara). Termometrul l-am cumparat de la Praktiker parca, dar am vazut si la statiile Rompetrol.
  2. Mai ghinionist ca mine nu cred ca e nimeni... Dupa cateva incercarei repetate de incarcare(si pierdere ulterioara) a freonului, am introdus in instalatie substanta fluorescenta pentru detectarea pierderilor, Cu ochiul liber am vazut dupa 3 zile ca mustea radiatorul in partea de jos, asa ca am cumparat unul nou (515 RON). Bucuros, m-am programat la service pentru schimbarea acestuia si umplere cu freon. Stupoare, acolo, la verificarea cu ultraviolete s-a constatat ca si compresorul are o scurgere, undeva pe la jumatate in partea de jos. S-o vand sau ce sa-i fac????
  3. pentru Dumitru Cristian Eu nu am vazut asa ceva la al meu, cred ca tine de ambalaj/transport. Daca stie altcineva ca nu e asa, sunt deschis la critica. Apropo, cat ai dat pe intinzator si de unde l-ai luat. De ce il schimbi? PS. Cel pe care il am pe masina e putin diferit ca forma si probabil firma (LITENS) fata de al tau, asa cum se vede in poza. Sper ca nu e nici o problema.
  4. Eu am pe masina Dunlop SP 01, extraordinare fata de Firestone F-590 pe care le-am avut. Franeaza mai bine,inclusiv pe suprafata umeda(ABS-ul intra mai greu), sunt mai silentioase si ofera o senzatie de stabilitate deosebita. Am dat cam 210 RON pe bucata de la Depozitul de Anvelope in luna februarie, acum au aparut si in Metro, chiar mai ieftine. Parerea mea-merita fiecare leu, o sa mai vedem la coeficientul de uzura, am citit niste nemultumiri pe aceata tema pe net.
  5. Hai, tizule, nu e chiar asa de greu. 1. In primul rand, demonteaza filtrul de aer si carcasa acestuia pentru acces liber la curea. 2. Cu o cheie tubulara de 14, preferabil cu clichet, slabeste intinzatorul(e posibil sa nu-ti incapa cheia cu clichet si sa te chinui cu o inelara, depinde de forma clichetului). Asta inseamna sa rotesti surubul din mijlocul rolei intinzatorului in sens orar detensionand cureaua. Se scoata cureaua(atentie la pozitia si traseul acesteia, nu e cine stie ce dar uita-te mai intai sa nu te uiti lung dupa aia ca nu stii s-o mai montezi. 3. Tot cu cheia de 14 demonteaza apoi surubul intinzatorului care este undeva sub cel la care ai umblat mai devreme(sensul e antiorar). E destul de lung, asa ca rabdare. Ai grija ca intinzatorul e destul de greu si atunci cand va fi desfacut complet surubul va trebui sa-l tii bine. 4. Demonteaza rola de pe intinzator daca o schimbi si inlocuieste-o cu cea noua. Ti-ar fi de folos o menghina pentru operatiune, altfel e cam greu. 5. Pune intinzatorul la loc. Ai grija sa-l pozitionezi corect in locas, ti-am spus ca e destul de greu si pozitia incomoda. Cu insistenta reusesti, ai grija sa nu il scapi pe jos si sa spargi rola de plastic, asta e cel mai mare pericol. Strange-l bine, mai intai cu mana(te ajuta daca ai pus putina vaselina sau WD 40 pe surub inainte sa-l pui la loc) dupa care, atunci cand esti sigur ca a intrat in locas, cu cheia. 6. Potriveste cureaua pe traseul normal, pe care probabil l-ai memorat inainte, incepe cu alternatorul mai bine, apoi pompa servo, compresorul AC si arborele motor,pana iti ramane de pus doar pe intinzator. Baga apoi cheia de 14 prin curea(cum vezi in atasament), comprima intinzatorul (in sens orar) si potriveste cureaua pe intinzator. Dupa ce te-ai asigurat ca este pusa corect, slabeste cheia si cureaua se va autotensiona. 7. Monteaza la loc filtrul de aer. Succes! Curea.doc
  6. Stiam si de Carrefour Colentina, nu am verificat personal.
  7. Am curatat si eu injectoarele astazi pe Maica Domnului, 30 RON +TVA injectorul, curatare cu ultrasunete. Foarte serviabil tipul de acolo, unul din injectoare avea un debit mai mic si l-a bagat de vreo 3 ori la curatare pana si-a revenit. E posesor de Espero, dar nu e in club. Am ajuns la curatat injectoarele pentru ca, la testul de noxe pe care l-am facut dupa instalarea instalatiei GPL secventiale Tomasetto, (am cam 1200 KM cu ea), rezultatele pe benzina erau foarte proaste(CO 9,62%,), pe GPL OK. Tipul de la service unde am montat instalatia mi-a recomandat o curatare de injectoare, si am procedat in consecinta. Abia astept sa-i fac din nou testul, daca nu merge nu stiu ce sa-i mai fac. Alte posibile cauze?
  8. XXL

    Coltul Cinefilului

    Nu stiu daca s-a mai scris de el, The Green Mile, exceptional. Film mai vechi, cu Tom Hanks.
  9. M-am inscris si eu, am trimis si PM Multumesc.
  10. Vand 5 roti anvelopa + jante tabla. Anvelopele sunt Michelin Alpin 3 (4 bucati) + 1 bucata Montana, toate 175/70/R13. Sunt bune pentru Cielo cu jante de 13 inch(posibil si la altele). Rulajul anvelopelor este de 5000 Km (o iarna) pentru Michelin, o Km pentru Montana. Pretul:500 RON toate. Relatii: 0745631006 (preferabil in Bucuresti).
  11. Amortizoare fata originale Daewoo de la magazin Apaca 235 RON bucata, alea vechi erau "praf". Garantie 18 luni. Dupa aia am vazut Monroe pe Ferdinand la 210 RON cu 24 luni garantie. Life is life! Rulment fata 79 RON la Cutitul de Argint Glisiere 65 RON la acelasi magazin
  12. Pentru cine este interesat, cumparat ieri 8 septembrie Bujii NGK BKR6E-11 V-line de pe Bd. Ferdinand 97 (fost Dimitrov). Scrie "Japan" pe ele. Pret 39 RON setul.
  13. Ca sa va povestesc si eu din experienta mea, mai mult ca sigur e un contact imperfect. Aceeasi problema o am si eu uneori, dar fiind fost proprietar de Dacie am invatat sa le rezolv pe toate. Verificarea firului de masa am facut-o si eu, nu e de acolo(cel putin la mine). Atunci cand am cumparat masina(SH, bugetar,de!) am observat ca la armarea alarmei din telecomanda lampile de semnalizare nu clipeau decat pe partea stanga. Am mai miscat eu pe la fire pe sub bord si luminile si-au revenit, dar de atunci, cateodata, la plecarea de pe loc patesc si eu faza cu initierea ABS. In mod sigur e o problema electrica, contact imperfect pe acolo pe undeva, pentru ca, atunci cand se mai deranjeaza contactele si lampile de semnalizare dreapta nu mai functioneaza la armarea alarmei, ABS-ul functioneaza fara probleme. Incurcata, nu?
  14. aduc stelele..:)

  15. Am si eu o problema specifica acestui topic. Se pare, cel putin la mine ca exista o problema cu intinzatorul curelei. Mai exact, atunci cand turez motorul, in special cand fac asta brusc, intinzatorul are o vibratie destul de puternica sesizabila cu ochiul liber si auditiv. Din manualul in format pdf de la Nubira nu am reusit sa descopar cum se schimba acest intinzator (probabil ca trebuie)si daca acest lucru este normal. Ma gandesc ca poate nu e cine stie ce lucrare complexa si as putea s-o fac acasa in garaj. Sau poate ca se poate repara intinzatorul? Ma dispera zgomotul, trebuie sa fac ceva. Ma puteti ajuta?
 

×
×
  • Create New...