Jump to content

koss_x_treeme

Membru
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About koss_x_treeme

  • Rank
    Forumist
  • Birthday January 14

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. koss_x_treeme

    Clapeta Acceleratie Si Iac

    Am gasit pe ebay dar din poze nu pare sa aiba surub de reglaj.. clapeta ebay nexia
  2. koss_x_treeme

    Clapeta Acceleratie Si Iac

    Unde as putea gasi o clapeta de acceleratie buna pentru un 8V SOHC, G15MF? Precizez ca.. clapeta e buna. Partea proasta e ca mi-a crapat un stut in care vine furtunul cu antigel care se duce in vasul de expansiune. Am incercat sa-l mesteresc cu ceva poxipol dar partea proasta este ca la temperaturi inalte nu rezista nici poxipolul acolo. Nu stiu cate grade are stutul respectiv dar cred ca are multe incat inmoaie chiar si poxipolul. Nu stiu din ce este stutul asta. Para-se ca este dintr-un aliaj de aluminiu sau siluminiu. Are pori prin care iese apa unde am dat cu rosu. Sa incerc sa dau cu silicon auto? Ce silicon de etansare ati recomanda desi nu cred ca ar rezista nimic acolo.. sunt variatii mari de temperatura si vibratii. Care este codul la clapeta asta? desi slabe sanse sa gasesc una noua.. In ultima faza m-am gandit sa renunt la circuitul de racire care trece prin clapeta. Cat ar afecta clapeta, lipsa circuitului apei?
  3. koss_x_treeme

    Probleme Electrice

    Aveam pe cielo un alternator delco remy cu racire externa. Acum am unul de espero OEM cu racire interna. Diferenta este la palele de ventilare. Cica sunt mai eficiente la racire cele cu palele in interiorul corpului alternatorului.
  4. koss_x_treeme

    Probleme Electrice

    Si mie cateodata mi se incing sigurantele la faruri pe faza scurta.. doar cateodata nu tot timpul. De cand cu gropile aparute ca ciupercile dupa iarna.. mi-a revenit si faza lunga si merge Da, dintr-o data cedeaza. Eu cand am reparat alternatorul si am inlocuit diodele nu m-a tinut mai mult de cateva luni si s-a dus iar. Am fost nevoit sa iau altul nou de espero cu racire mai buna si de 85A. Merge foarte bine de foarte mult timp si l-am frecat prin oras cu muzica in blana si consumatori.
  5. koss_x_treeme

    Acumulatori

    Eu am Boschul silver s5 de 63 Ah din primavara lui 2015. Inca nu a gafait pana acum. Si merg 80% in oras drumuri scurte si repetate sub 12 km la o pornire.
  6. koss_x_treeme

    Ulei - Motor

    Ehh.. am exagerat cu 3-4 litri ca doar nu o fi tractor ucb.. dar 1-2 tot consuma la 12-13000 km.. . Am un vecin cu opel astra H motor 1.2 16v care tot se plange de consumul de ulei de 500 de grame la mia de km .. Eu stiu macar ca imi curge pe la garnituri majoritatea. Am schimbat kitul de ambreiaj si am uitat sa schimb simeringul ala de 2 lei de acolo.. imi picura ulei pe acolo.. Acum sa dau ambreiajul jos pentru un simering.. mi-e cam naspa.
  7. koss_x_treeme

    Probleme Electrice

    Vezi ca daca ti-a pus chinezarie contactul ala electric o sa te lase cat de curand . Eu am schimbat vreo 3 in decurs de doua luni pana am prins unul bun nou Contactul oem original care l-am prins nu mi-a facut figuri de aproape 5 ani .. dar chinezariile facaturi la 2 saptamani ma lasau..
  8. koss_x_treeme

    Ulei - Motor

    Pur si simplu nu merita sa schimb uleiul la 8000 de km spre exemplu fiindca eu tot timpul completez ulei si antigel.. 1 litru de ulei la 2000 km pierderi + 1l de antigel cam la 1500 km pierdut... As da faliment daca as schimba uleiul cum scrie in carte la 6000 km. Bine, vorba vine as da faliment dar din punctul meu practic de vedere nu se justifica sa mai schimb uleiul chiar si la 8000 km... asa ca la 14000-15000 sau la 12 luni. Daca stau sa fac un calcul intre schimburi.. bag vreo 3-4 litri de ulei cel putin completari iar antigel tot cam atat sau mai mult.. asa ca.. Motorul nu consuma ulei sau antigel. Il pierd pe la furtune, garnituri, simeringuri. Le-am mai schimbat, am schimbat radiatoare sparte, furtune, pus coliere dar pur si simplu la o masina de 22 ani sunt tot timpul pierderi. E ceva normal lucrul asta. Am invatat sa traiesc cu ele. Din acest punct de vedere personal zic ca nu renteaza schimbul inutil al uleiului.
  9. koss_x_treeme

    Ulei - Motor

    Sunteti nebuni. Dau faliment daca schimb uleiul la 6000 km.. Asa am citit ca scrie in cartea tehnica dar.. eu il schimb pe la 15,000- 16000 sau o data pe an. Oricum am observat ca s-au cam prostit uleiurile. Ca s-au prostit, ca nu s-au prostit tot o data pe an il schimb. Daca se duce motorul, schimb motorul cu totul cat dau pe schimburi suplimentare AM tinut eu uleiul in motor 10.000 de km dupa segmentare... asa ca . N-are nici pe dracu. inca au trecut 3 ani de la segmentare si merge brici Oricum motoarele de la daewoo au fost motoare de opel derivate din motoare GM heavy duty miniaturizate )). Peste 22 de ani masinile actuale care ies acum pe banda or sa ajunga 80% la fiare vechi.
  10. koss_x_treeme

    Ulei - Motor

    Raman la parerea mea. Flushu mi-a stricat motorul. Sa nu le mai vad Niste porcarii de substante. Partea buna.. cand s-a dezmembrat motorul era totul luna, doar urme infime de mazga )))..
  11. koss_x_treeme

    Ulei - Motor

    Pai mi-am schimbat si cuzinetii, si axul cu came si simeringurile dupa incident. )) Simeringurile cu siguranta mi le-a distrus flushu vietii... Inainte de flush mergea totul bine.. La cateva zile dupa flush a inceput sa scoata fum ca locomotiva. Motorul l-am lasat 30 de minute cu flushu in el. Timp destul pentru distrugere. Nu recomand prostii de flushuri. Nici aditivi minune sau alte bazaconii
  12. koss_x_treeme

    Ulei - Motor

    MI-a distrus motorul flushu. Dupa flush si schimb papa suta de grame de ulei la 100 km )). Solutia segmentare.. Acum nu mai stiu ce draq de flush am bagat dar oricum nu recomand Sa ma fi vazut la semafor cand acceleram scotea fum ca locomotiva diesel... poluam tot.. Ziceai ca e masina lu' batman si apasam pe buton sa faca fum in spate sa nu mai vada aia nimic. ). Cand vad flushuri expuse prin magazine ma apuca boala. Asta am patit-o prin 2013-2014..
  13. koss_x_treeme

    Ulei - Motor

    Mi-am facut schimbul de ulei acu 2 saptamani. Au intrat 3 litri la a mea koreanca din dotare ).. Ma uit pe nivel la joja .. e aproape de maxim )... Sunt curios cum naiba au ramas aia 0.75 litri prin motor. ca in carte scrie ca 3.75l intra. )) I-am si zis la nenea care a schimbat uleiul sa puna mai putin.. A pus mai putin cu un litru.. Din 4l mai am 1l in recipient. La service la skoda, premium. au pus aia in trecut peste de cand m-am uitat pe joja era muuult peste maxim.. Mai bine mai putin decat mai mult.. mi-au distrus garniturile doreii aia atunci. Acum am pus castrol magnetec 10w40 full sintetic si filtru mann. Totusi tin bine de tot minte ca in urma cu mai multi ani am facut spalare la motor cu flushu mamii (SA NU FACETI SPALARE LA MOTOR CU FLUSHURI ! Eu m-am apucat de segmentat motorul dupa treaba asta ) ). Am pus la maxim pe joja ulei dupa ce l-am scurs pe tot pana la ultima picatura. Au intrat 3.4l ulei pana la maxim pe joja. Ori astea de korea au alte specificatii ori 3,75 e umflat putin..
  14. koss_x_treeme

    Probleme Electrice

    Vad ca e pe stock la epiesa. De cand ai cumparat-o ai avut probleme cu ea? Eu mi-am luat o chinezarie de bloc si m-a lasat acum. Cand dau faza lunga, nimic. Cateodata pornesc semnalizarile cand comut intre faze.
  15. Sa stii ca am avut gpl pe masina dar l-am dat jos desi era instalatie multipunct italiana ce costa peste 2000 de lei. Posibil sa fi modificat fostul proprietar traseul. Parca in plamanul ala intra si antigel pentru incalzire. Eu n-am mers niciun km cu gpl ). Si acum am instalatia prin pod aruncata pe undeva . Toti mi-au zis ca sunt diliu, ca de ce dau jos GPL. Le-am zis ca nu merg eu pe gaz.. ca nu-mi place gazu'.. diesel si gaz petrolifer lichefiat sa nu vad.. La mine in mod clar temperatura agentului de racire (antigel) in mod clar e mai mare fiindca fierbe in borcan si lasa dara unde fierbe . Am schimbat vasul de expansiune cu capac cu tot si asta s-a ingalbenit si s-a manjit de la atata fiert .. Eu tot timpul am presiune in vasul de expansiune. Cateodata mai da pe afara aburul pe la capac (nu mult ci putin in limite acceptabile). Am rectificat chiulasa, am schimbat garnitura, am schimbat radiatoare din bord de caldura si din fata de racire, am schimbat termostat.. Pana si lichidul de racire am schimbat, am incercat tot felul de antigeluri.Tot am temperatura mare in istalatie. Nu cu mult, dar cu cateva grade sigur am temperatura mai mare. E bine iarna totusi. Vara e mai nasol ca stau electroventilatoarele mai tot timpul pornite si am probleme cu incinsul sigurantelor. Decat sa merg iarna cu caciula in cap, cu pufoaica pe mine si fularul la gat.. mai bine las' sa fiarba ). Aveam un prieten cu leganza care asa mergea in masina iarna.. cu pufoaica si caciula in cap.. )
×