Jump to content

DjDuncan

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About DjDuncan

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/14/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE/AC
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    B-xx-DMX
  1. Sa traiesti conashule! In realitate nu am descoperit inca cu ce ma ajuta daca se sign-up-eaza lumea prin link-ul meu, dar fie...poate creste reputatia sau ceva! Mi se pare de bun simt sa anunti daca tu profiti in vreun fel din click-ul ala >-
  2. Apropo de vampiri vs. werewolves: BiteFight Link-ul are si referral, deci primesc credit pt user-ul vostru...tare jocul, foarte popular la mine la serviciu
  3. DjDuncan

    Baschet?

    Salutare! Eu ma bag, dar cred ca ar mai trebui sa se stranga cativa membri...si zic sa asteptam nitel sa se mai incalzeasca afara.
  4. La mine treaba asta cu "zvacnitul" s-a mai ameliorat dupa ce am schimbat filtrul de benzina, cred ca nu mai fusese schimbat de ani de zile. Poate fi si asta o solutie.
  5. Aveti idee cat mai costa o incarcare cu freon a instalatiei de A/C?
  6. DjDuncan

    There Is A God!

    Apropo de masinile de firma: asa gandeam si eu initial (break + diesel + chinuita de toti din firma = porcarie) dar am avut ocazia sa-mi schimb parerea La un moment dat am inceput sa merg in fiecare zi la masa cu masina unui coleg (el conducea), cativa kilometri pe DN1 pana la Otopeni airport, automobilul fiind: Fiat Marea break, motor turbo-diesel (110 CP), alergata la maxim toata viata ei si cu vreo 200k km la bord. Si facea colegul asta al meu niste "cascadorii" cu ea in trafic (depasiri la limita, 170km/h daily etc.) de nu-mi venea sa cred...am zis ok, omul e "sofer de raliu" (avusese numai masini sport personale inainte de asta de serviciu) si el stie ce sa faca cu ea ca sa "scoata" atat din ea...pana cand am avut ocazia sa o conduc si eu intr-o zi...si toata viziunea mea (diesel "sucks", break "sucks" etc.) s-a destramat...mergea EXTRAORDINAR masina asta Precizez ca am mai condus ceva masini (Almera, Punto, Cielo, Astra, Patrol, Pajero, Passat etc. nu mi-aduc aminte de toate) si nici una nu-ti dadea senzatia de siguranta combinata cu sportivitate pe care o dadea "prostia" asta de Marea! Asa ca am tras concluzia: pe viitor, pana nu o conduci nu o vorbi de rau (you never know de unde sare iepurele).
  7. Casio Edifice (luat nou cu vreo 200$ din Mall acum un an).
  8. Imi pare rau, dreamlike! Dumnezeu sa-l odihneasca!
  9. DjDuncan

    Seo Si Blog-uri

    Iti atasez si un SEO Beginner's Guide foarte cuprinzator si util (e free pe net, nu e pe bani, deci poate fi shared). beginners_guide.doc
  10. Pai pe spate ti-ai luat fix ca ale mele Eu sunt multumit de ele, nu te doboara cu bass-ul da' nici nu te faci de rusine cu ele, si mi se pare ca se aud foarte clar. Cred ca o sa le schimb si pe fata in curand si mi-ai dat o idee buna cu Pioneer-urile alea >-
  11. DjDuncan

    Seo Si Blog-uri

    Pt mai multe informatii despre SEO (Search Engine Optimization) intra aici. Citeste cateva thread-uri pt beginners si o sa afli destul de multe lucruri. >-
  12. Culmea, al meu pare a se strange corespunzator, nu da in gol nu nimic...o sa cumpar un buson nou si mai vedem cum evolueaza treaba ulterior. Iar pentru verificarea sigurantelor de la radiatoarele de racire, recomandata de ovi (tnx!), o sa apelez la vreunu care se pricepe mai mult decat mine.
  13. Sorry, am folosit functia "search", probabil nu destul de eficient... Cand am completat am pus diferit de fiecare data: si pana la maxim, si mai putin, uneori nici macar nu am mai completat...si acum nivelul este sub minim, dar racirea functioneaza corespunzator (daca nu cumva e stricat si termostat-ul si-mi arata aiurea), singurul efect notabil este ca acum cand "varsa", se pierde mai putin lichid (nu mai are de unde sa curga). M-am uitat pe la toate furtunasele, sunt ok, chestia e ca stiu sigur ca da afara pe la capac deoarece ramane lichid pe bucatica de plastic cu care este legat vasul de caroserie (are ca o mica "gropita" acolo, unde ramane lichid colorat - antigel - cand "se revarsa").
  14. Salutare! Am si eu o problema la Cielo de ceva vreme si ma gandesc ca ar fi timpul sa o si rezolv. Problema ar fi in felul urmator: merg normal in trafic, no problem, nu se incinge, nu nimic...ajung in parcare si dupa ce o opresc si cobor din ea...surpriza, balta sub ea! Mi se intampla sa curga lichid de racire pe la capacul vasului de expansiune, dar (nu inteleg de ce) DOAR cand o parchez inclinata (cu partea dreapta suita pe bordura, in panta etc.). Wtf? Nivelul lichidului este destul de scazut, de fiecare data cand da pe afara (nu foarte des, odata pe saptamana sa zic, oricum atunci cand o parchez pe o suprafata plana nu da niciodata pe din-afara) il completez (am in vas antigel ramas de asta iarna + am mai completat cu apa distilata). Am mai intrebat si eu pe la prieteni ce poate avea, singura posibila solutie ce mi s-a oferit ar fi schimbarea capacului de la vasul de expansiune, poate o fi stricat si elimina prea usor lichid la presiune mai mare. O sa incerc si asta, dar pana una alta ma gandesc ca poate a mai intalnit cineva aceasta situatie...any advices?
  15. Acum vreo 2 saptamani m-am "tras" si eu pe DN1 cu un Maserati Coupe! ...evident, timp de 3 secunde, timp trecut intre momentul in care l-am observat in retrovizoare si momentul in care m-am dat la o parte!
 

×
×
  • Create New...