Jump to content

 


Photo
- - - - -

Compatibilitati Piese Chevrolet Epica 2.0 Diesel

compatibilitate piese Epica

  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#21 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 22 September 2014 - 15:46

iar ca marca pune ceva mai bun, nu GM. Eu am mers pe Castrol, Mircea pe Motul, si Mobil este OK. Citeste pe ambalaj sa fie pentru motoare diesel cu filtre de particule, adica exact ce zicea si Mircea - standard ACEA C3.

 

Majoritatea spun ca trecerea pe Motul a facut ca motorul sa fie mai linistit, dar si o gaura in buzunar in comparatie cu Castrol. Eu nu am simtit nevoia sa dau 100 lei in plus pentru Motul, insa nu neg ca trecerea la el ar fi un lucru bun.


Edited by ches, 22 September 2014 - 15:51.


#22 gabi-gabi

gabi-gabi

    Forumist

  • Membru
  • 69 posts

Posted 22 September 2014 - 17:31

Multumesc mult de tot baieti.
Am sa incerc Motul si am sa va anunt daca este vre-o schimbare.

#23 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10402 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet/Peugeot
  • Model:Spark 0.8 i/301 1.6hdi
  • An:2007/2014

Posted 23 September 2014 - 07:43

Mergi linistit pe Castrol, 5w40, ACEA C3, merg cu el de peste 60 k km.



#24 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 23 September 2014 - 09:13

Mircea, ce te-a facut sa treci de la Castrol la Motul? Pretul sau altceva? Bagi Edge sau Magnatec?



#25 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10402 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet/Peugeot
  • Model:Spark 0.8 i/301 1.6hdi
  • An:2007/2014

Posted 23 September 2014 - 10:11

Magnatec 5w40 ACEA C3. Nu numai pretul, mult mai mic decat Motul. In plus, cu Magnatec nu mi-a aprins niciodata martorul de ulei inainte de 15.000 km, GM aprindea pe la 12000, motul pe la 13.000, functie de cate regenerari de filtru facea.



#26 gabi-gabi

gabi-gabi

    Forumist

  • Membru
  • 69 posts

Posted 23 September 2014 - 10:44

Multumesc.
Am sa incerc atunci Castrol 5w40 sa vedem.
Mie ce mi se pare ciudat este ca cine a facut inainte schimburile a trecut pe carte 5w30 si nu e trecut nici marca uleiului folosit.acum descopar ca trebuie bagat 5w40 acea c3 pt dpf...aca stiam mai devreme nu faceam acel schimb cu mobil1 5w30.
Sper ca nu am cauzat prebleme motorului pana acum.am aproape15000facuti trebuie sa efectuez schimbul.
Stiti ce vroiam sa va mai intreb:ce filtre de aer,ulei,motorina si habitaclu ati pus pana acum pe masini?care sunt mai ok,si ca pret si calitate?
Eu am folosit filtru ulei,aer de la Mann filter.acum am vazut si mai ieftine...mult mai ieftine,oare sa iau japan parts?

#27 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 23 September 2014 - 12:10

Uita de JapanParts, Partsmall, Jakoparts, precum si de ABE, Hertz+Buss si alte chestii care suna nemteste. Filtre iti recomand originale (aer, habitaclu, ulei) si Ufi la motorina, e fix cel original, dar mai ieftin. Si Mann sunt OK, dar am vazut ca au inceput sa fabrice in China, ceea ce nu ma incanta in mod deosebit :) . PE lista de aftermarket mai poti sa treci si Mahle, dar nu filtrul de motorina, eu am avut probleme cu el, nu se mai inchidea bine borcanul in care se pune.

 

5W30-ul nu cred ca a facut foarte mult rau, imi aduc aminte ca il recomandau in vechile manuale de utilizare. Intre timp s-au prins ca e ceva nasol cu el in motorul asta si l-au scos din manual. NU mi-am batut capul sa aflu care era problema, a mea a mers de la inceput cu Castrol 5W40.


Edited by ches, 23 September 2014 - 12:11.


#28 gabi-gabi

gabi-gabi

    Forumist

  • Membru
  • 69 posts

Posted 23 September 2014 - 14:01

La primul schimb facut am.comandat piesele de pe epiesa.ro iar acolo imi da doar jakoparts,japanParts,blue(nu mai stiu cum)si am vazut mai scump Mann si ma gandeam sa iau si de data aceasta tot Mann,nu am avut probleme deloc.
De unde pot sa iau filtrele originale?tu de pe ce site le comanzi?
Cum iti spuneam cu acel ulei Mobil1 5w30 am facut astia13500km.oricum.la.schimbul asta voi pune castrol 5w40 pt dpf(Acea C3)

#29 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 23 September 2014 - 15:08

Eu ma uit si cer oferte de la mai multi inainte sa cumpar. Sper sa nu se considere reclama, sunt doar site-urile pe care le folosesc eu, nu pot spune ca unii au preturi mai bune ca ceilalti, in general fac totalul si dau comanada unde iese mai ieftin:

- volksparts.ro, nu stiu daca trimit in provincie, la mine sunt prima alegere cand vreau sa iau piese mai scumpe (gen bucse, kit reparatie etrier samd)

- reviziechevrolet.ro, astia au si service in Bucuresti, trimit prin curier, ofera consultanta daca le trimiti seria de sasiu

- pieseautoradacini.ro, trimit in provincie, dar nu intotdeauna te prinzi care piese sunt originale si care aftermarket, de regula eu ma uit la pret si la poze

- ingaraj.ro, de la astia am luat o singura data pt Lacetti, au fost OK, dar nu extraordinari la pret, doar ca la ei am gasit tot ce vroiam in decembrie intre Craciun si Anul Nou

- onauto.ro, de la astia am luat niste bascule pt Matiz si desi pareau stifturi, vad ca nu au cedat inca (au 1 an)

- userul mike1 de pe forum - un tip serios care iti ofera si consultanta

 

Tu am inteles ca esti din provincie, cel putin dupa numarul de inmatriculare, deci as merge pe un magazin online care trimite in provincie. Eu la revizia asta am luat filtrele de la Radacini, mai exact pe astea:

http://www.pieseauto...pica&results=11

http://www.pieseauto...ulei&results=95

http://www.pieseauto...esel&results=20

 

Filtrul de motorina eu nu l-as lua pe cel de mai sus, eu nici nu il voi monta, era 19 si am zis sa incerc.

 

La Radacini au si filtru original, dar costa de rupe, nu merita sub nici o forma, anul trecut am dat 80 lei tot de la ei: http://www.pieseauto...rina&results=71

Eu as cere oferte si alora de la reviziechevrolet si pe original si Ufi si as face o comparatie cu ce ofera cei de la Radacini.

 

PS: Asa cum ptobabil te-ai prins, filtrul de motorina este acelasi pe Epica, Captiva si Lacetti 2.0 diesel ;) . Celelalte nu se potrivesc.

PPS: Filtrul de polen am luat cu carbon activ, aftermartket, facut in Italia. Am dat 135 lei pe el si nu am simtit nici o diferenta fata de cel original, deci as merge pe original sau un aftermarket bun, adica Mann, Mahle, Ufi care costa la jumatate.

 

Edit: Si vad ca am uitat ceva important legat de compatibilitati - garniturile etrierelor fata sunt aceleasi cu cele de Leganza! Pe spate din pacate nu merg.


Edited by ches, 23 September 2014 - 15:13.


#30 gabi-gabi

gabi-gabi

    Forumist

  • Membru
  • 69 posts

Posted 23 September 2014 - 15:49

Mersi frumos :)
Sunt din hunedoara si lucrez in Arad.
Am sa fac cum mi-ai sugerat tu sa vad la ce pret ajung.mersi tare mult.

#31 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 24 June 2016 - 08:10

Salutare,

 

Imi poate spune cineva ce bielete de directie sunt compatibile cu Chevrolet Epica 2.0D? Aparent ar fi cele de Leganza, dar am fost cu ele la service si mi-au spus ca nu se potrivesc (nu am putut sa stau in service sa vad care e treaba acolo pt ca nu putea sa lipsesc de la munca). In catalogul Chevrolet nu apar ca piese de schimb, dar imi vine greu sa cred ca nu sunt demontabile din caseta de directie.

 

Multumesc!


Edited by ches, 24 June 2016 - 08:11.


#32 Salex

Salex

    6000+++++plusplus!

  • Moderatori
  • 5052 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-76-MOS

Posted 24 June 2016 - 08:30

Nu are cum sa nu fie piesa de schimb. Vezi ca ti-am trimis un PM, poate iti este de ajutor.



#33 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 24 June 2016 - 09:21

Merci Salex, m-am uitat pe link si eu am Triscan-urile: http://www.bujia.ro/..._25175457_5.php

Aparent astea de la Ashika sunt la fel ca filet, dar ceva mai lungi: http://www.bujia.ro/...4f_691108_5.php

 

Este stupid ca in catalog sa nu existe ca piesa...probabil e vre-un bug in soft-ul respectiv. Ideea e ca toti vanzatorii verifica in acelasi program dupa VIN si imi spun ca nu gasesc piesa. Deja am stoc de bielete de Leganza: 2 de la KAP (de fapt fabricate de Yljin) si 2 de la Triscan. Diferenta intre ele este destul de mica, una are nuca un pic mai mare, la lungimne sunt la fel.

 

Deci trebuie sa ajung la mecanic sa le dau jos si sa le masor pe cele de pe masina. Daca este vorba doar de lungime, am tras lozul si iau Ashika.



#34 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 06 July 2016 - 14:12

Pana la urma am scapat "ieftin", am fost la alt mecanic care a dat jos capul de bara si mi-a spus ca bieleta nu are pic de joc, deci nu a mai demontat-o. Am schimbat capetele de bara, acum masina merge impecabil, s-a facut din nou liniste.



#35 naghis

naghis

    Forumist

  • Membru
  • 33 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:nubira
  • Model:SX
  • An:Decembrie 2007

Posted 04 July 2017 - 14:13

 La mine semnele de oboseala se manifesta la debreiere, unde cateodata simt ca decupleaza mai greu, practic se simte in pedala ca si cum ar freca ceva la debreiere. 

Salut,
Acum ca am citit descrierea asta la tine si pare ca asa ceva simt si eu, dar nu tot timpul, ci numai daca schimb mai rapid vitezele, se simte ca si cum ar "rontai" rulmentul de ambreiaj, dar pe loc, la apasarea pedalei de ambreiaj sau daca schimb cu pauza intre viteze nu se simte nimic gen rulment doar o mica "harjaiala" la debreiere,  in viteza intra fara probleme.
Ai schimbat ambreiajul?
Daca da, ce ai gasit uzat acolo?
Intreb in ideea in care as vrea sa stiu cam cat/daca as mai putea merge cu "senzatia" aia de frecare.
Epica 2.0 diesel 


Edited by naghis, 04 July 2017 - 14:14.


#36 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1272 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 05 July 2017 - 10:23

Nu am schimbat nimic, merge la fel de aproape 100000km :) . Banuiesc ca plac de presiune e uzata neuniform unde calca rulmentul de presiune, dar nu s-a agravat deloc.



#37 naghis

naghis

    Forumist

  • Membru
  • 33 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:nubira
  • Model:SX
  • An:Decembrie 2007

Posted 05 July 2017 - 19:20

Este bine, imi dai sperante, se pare ca sunt masini rezistente (sper) :) ca nu prea mai am nici chef, nici "timp" de investit in masina, vedem cum stam in toamna dupa concedii. 







Also tagged with one or more of these keywords: compatibilitate piese, Epica

6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users