Jump to content

 

Photo
* * * * * 1 votes

Gpl Pe Kalos/Aveo/Lacetti


  • Please log in to reply
386 replies to this topic

#21 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 11 March 2006 - 08:49

Instalatiile sant bune ideea e ca nu se monteaza corespunzator.
Mai ales secventialele unde in loc sa se demonteze galeriile de admisie la montarea duzelor se dau gaurile direct cu galeria pe motor .Acesta este unul din aspecte pentru ca cel mai grav lucru este pregatirea insuficienta a montatorilor si documentatia de montare si reglare a instalatiilor este foarte subtire.

#22 Moshu

Moshu

    Stop a bullet Bear

  • Membru
  • 1,720 posts
  • Din:Galati/ Buzau
  • Auto:Daewoo/KIA
  • Model:Cielo/Picanto LX 1.1 Classic
  • An:2005/2007
  • Nr. Inmatr.:2 numere, 4 placute

Posted 11 March 2006 - 11:19

Totusi 800E mi se pare dubios de ieftina, merita pusa si pe biciclete!.
Afara e cam 2200E (drept, cu tot cu instalare). Cat e ora de lucru in Ro? Afara e in jur de 50-55E. Daca in Ro ora e 10E, ar insemna sa se factureze o saptamana de munca ca sa iasa diferenta asta! In Ro in general piesele nu sunt mai ieftine, ci doar manopera. Ceva nu se leaga aici. :-W

Da, manopera cam acolo bate. Iar costul instalatiei in sine... nu stiu de ce e "asa ieftina". Mie nu mi se pare ieftina de loc, dar eu privesc dinspre est spre tine. :mrgreen:
Eu nu ma pricep la modele de instalatii, a mea este pusa din fabrica si merge foarte bine. Motorul este MPI, instalatia stiu doar ca este Lovato cu rezervor Stako. Iar diferenta dintre masina fara si masina cu instalatie a fost la mine de 400 EUR.
Nu stiu ce inseamna instalatie secventiala, dar sigur nu-i a mea :happywave: Aici poate sa intre Ovi cu o lamurire daca vrea.

#23 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,314 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 11 March 2006 - 18:36

N-am spus ca 800 euro e putin, insa nu-mi explic de unde vine diferenta de pret intre cele montate in Ro si cele montate aici. Doar din manopera nu se justifica, decat daca se factureaza (2200-800)/(50-10)=35h (adica saptamana de lucru franceza :D )
800E se amortizeaza foarte repede, dupa parerea mea. 400 nici nu mai vorbesc....
Nici instalatia mea nu e secventiala.

Alta chestie care nu mi-o explic sunt figurile pe care le fac dealerii, in special Daewoo. Aici Daewoo e cea mai gpl-izata marca, toate modelele au versiune GPL de ani buni, insa chiar si cei alergici la GPL (adica vanzatorii de diesel) instaleaza sau te lasa sa instalezi daca insisti fara sa faca figuri cu garantia, atata timp cat instalarea e facuta la un instalator agreeat.

#24 Moshu

Moshu

    Stop a bullet Bear

  • Membru
  • 1,720 posts
  • Din:Galati/ Buzau
  • Auto:Daewoo/KIA
  • Model:Cielo/Picanto LX 1.1 Classic
  • An:2005/2007
  • Nr. Inmatr.:2 numere, 4 placute

Posted 11 March 2006 - 22:06

S-ar putea sa fie vorba de o politica pe plan national la voi. GPL e mai putin poluant, deci sunt mai relexati, ca doar nu modifici motorul.

#25 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,314 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 12 March 2006 - 10:49

Posibil sa fie si o chestie de politica, insa s-ar putea sa fie si doar pur comerciala. Daca chevy ar face figuri la GPL si hyundai ar accepta, toata gasca s-ar duce la hyundai. Aici diferenta intre gaz si benzina de destul de mare (0.45 gaz, 1.25 benzina) asa ca foarte multi dintre cei cu benzinare trec la gpl, iar "dragostea de marca" e mai putin importanta decat aspectul financiar.
In plus, GPL-ul e foarte reglementat, totul trebuie facut la garaje super-autorizate si probabil ca toti dealerii sau asiguratorii sunt obligati sa recunoasca garajele care sunt autorizate de stat, asa ca nu prea au temei legal sa faca figuri.
Rezultatul e ca cel putin jeepanele si alte fieratanii gen chevy tahoe sunt aproape toate pe GPL. E chiar haios sa vezi tot felul de monstri modificati gen bigfoot si cu flacari desenate pe ei si cu un abtibilt micut si verde cu GPL :D

#26 lucian14

lucian14

    Forumist

  • Membru
  • 524 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Fiat
  • Model:Punto
  • An:2004

Posted 12 March 2006 - 11:02

Manopera binenteles ca este de 4-5 ori mai mare in west decat la noi... iata de unde ai pretul ala urias prietene!
si in plus probabil ca instalatiile sunt fabricate in germania ... nu in italia :P
rezervoarele noastre provin in principiu de la turci.. samd. concurenta face diferenta :happywave:

#27 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,314 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 12 March 2006 - 11:11

Chiar si asa, tot nu se justifica, am facut calculul mai sus.... cate ore de manopera sunt facturate ca sa iasa diferenta atat de mare?! In fine.
Instalatia mea de exemplu e olandeza, insa unde sunt facute subansamblele habar n-am. In plus, una italiana costa tot cam la fel, nu e foarte mare diferenta.
Italienii sunt buni la GPL, degeaba-i injuri. Exista din cate am inteles doua "scoli" consacrate de gpl: italiana si olandeza, nemtii nu prea au auzit inca de gpl.
Cu turcismele e alta discutie...

#28 lucian14

lucian14

    Forumist

  • Membru
  • 524 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Fiat
  • Model:Punto
  • An:2004

Posted 12 March 2006 - 11:17

Pe italieni chiar ii admir...pe turci de asemenea.... manopera romaneasca merita banii :D
cat dai atata ai :P
mie mi-au instalat GPL niste turci ... nu am avut probleme 2 ani cat am tinut masina....
manopera a durat cam 4-5 ore

#29 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 12 March 2006 - 11:21

... si in plus probabil ca instalatiile sunt fabricate in germania ... nu in italia ...

Cititi istorie baieti, italienii au prioritate in multe domenii de pe vremea in care nemtii se bateau cu crucea pe piept.

#30 lucian14

lucian14

    Forumist

  • Membru
  • 524 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Fiat
  • Model:Punto
  • An:2004

Posted 14 March 2006 - 15:09

tolin nu asta era ideea... ca italienii nu stiu meserie! Ideea era ca nemtii produc orice rahat mult mai scump chiar daca e mai prost [-X

#31 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,314 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 14 March 2006 - 15:23

ASta ca pentru ceilalti nemti il cumpara. Si o parte din altii, convinsi fiind ca numai nemtii sunt buni ingineri...

#32 Alinutz

Alinutz

    Bulb Killer

  • Membru
  • 846 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 1.6 109 CP cdx
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:B-94091

Posted 30 June 2006 - 20:19

Salutare.
Am auzit ca in Pitesti s-ar pune gaz pe Chevrolet-uri fara a se pierde garantia, adica la reprezentanta. Cine este din Pitesti, il rog mult sa se intereseze si el, si sa posteze aici. Sper ca am pus topicul unde trebuie, daca nu, rog un moderator sa-l mute unde trebuie ... Multumesc anticipat

#33 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 30 June 2006 - 20:28

tolin nu asta era ideea... ca italienii nu stiu meserie!

Postarea a fost simultana, asa ca n-am vazut precizarea.

#34 Alinutz

Alinutz

    Bulb Killer

  • Membru
  • 846 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 1.6 109 CP cdx
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:B-94091

Posted 03 July 2006 - 09:55

Chiar nu este nimeni din Pitesti care poate da o fuga pana la dealer sa se intereseze daca este adevarat sau nu ?!

#35 mcrusu

mcrusu

    Forumist

  • Membru
  • 191 posts
  • Din:cluj napoca
  • Auto:daewoo cielo 99 full options

Posted 10 August 2006 - 13:46

a pus cineva gpl pe lacetti pana acum?

#36 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,314 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 11 August 2006 - 09:32

Cei de la Chevrolet :)
In Belgia au bagat instalatii Vialle cu injectie directa de GPL lichid. (LPI)

#37 dadu1976

dadu1976

    Forumist

  • Membru
  • 240 posts
  • Din:craiova
  • Auto:ex chevrolet
  • Model:aveo 1.2
  • An:2006

Posted 16 January 2007 - 22:05

In Craiova sunt vreo 4 aveo pe taxi, motoare de 1.2. Azi am stat de vorba cu propietarul lor si mi-a zis
ca toate au vreo 35.000 de km si sunt pe gaz cu care nu au avut nici o problema.

Edited by dadu1976, 16 January 2007 - 22:13.


#38 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 16 January 2007 - 22:11

Pai tocmai, pe gpl se elimina problema depunerilor sau arderii incomplete a benzinei.

#39 dadu1976

dadu1976

    Forumist

  • Membru
  • 240 posts
  • Din:craiova
  • Auto:ex chevrolet
  • Model:aveo 1.2
  • An:2006

Posted 16 January 2007 - 22:15

GPL formeaza depuneri pe supape.

PS Nu de carbon, de alti compusi.

Edited by dadu1976, 16 January 2007 - 22:18.


#40 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 16 January 2007 - 22:18

Pe supapele tale?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)