Jump to content
Sign in to follow this  
tixti

Sa Imi Cumpar Nubira Sh?

Recommended Posts

Salutare

am o oferta foarte tare pentru o Nubira. E o firma care vinde doua auto Nubira. Anul de fabricatie 1999. Ambele costa in jur de 6.500 RON fiecare. De asemenea, fiecare are in bord 415.000 km. Adica sunt muncite rau. Tablaria arata super la amandoua. Interiorul e mai zbuciumat la una dintre ele. Dar cu niste huse se rezolva. Responsabilul de garaj de acolo mi-a zis ca amandoua au fost trase pe dreapta in stare de functionare. Dar pentru ca a trecut aproape un an de cand nu au mai circulat, bateriile sunt duse, uleiul s-a inchegat probabil... etc. Astea sunt chestii care se rezolva relativ usor.

Intrebare mare pentru cei care ar putea sa imi dea un sfat: se merita sa cumpar una dintre ele? Am presupus ca daca o iau va trebui sa ii fac segmentare, schimb cateva garnituri, etc. Cu toate chletuielile, dupa mintea mea, nu m-ar ajunge mai mult de 9.000, cu tot cu inmatriculare, asigurari, taxe, etc.

Bineinteles, inainte de a cumpara, o sa ma duc cu o baterie, le pun ceva benzina si fac o tura cu ele, sa vad daca bate undeva, daca partea electrica e ok, ce scartaie, etc. Daca toate astea sunt bune, raman cu gandul ca ii va trebui totusi segmentare, la numarul asta de km parcursi.

A, inca ceva. Mi-au spus cei de la firma ca reviziile s-au facut la sange, s-a schiombat de fiecare data tot ce a fost nevoie, curele, angrenaje, pivoti, bucse, etc, si ulei la timp si de buna calitate. Au chiar si carte service.

Ce sfat imi dati? Stie cineva cat ar costa o punere la punct? Ar putea deapasi bugetul de mai sus?

Share this post


Link to post

Lasa pe altii sa ia târşurile alea de masini. Au aproape juma de milion de km, aproape cat dodge-ul lui Bundy.

Share this post


Link to post

stiu ca au aproape juma de milion, dar daca bagi ceva banuti in ea, o faci ca noua, mai ales ca tabla e buna. Problema e ca nu stiu ce ar mai putea sa apara la ea. Adica daca ii faci motorul unei masini, chiar nu mai conteaza cine si cat a mers inainte. O iei de la 0 (zero).

Share this post


Link to post

Cam cati bani tre sa bagi in ea daca ea are 500.000 km ? Gandeste-te ca toate furtunurile de cauciuc sunt imbatranite , bucse , pivoti , rulmenti , cauciucurile sunt vechi .

O sa bagi in ea minim cati bani dai pe ea ca sa o faci cum vrei tu . tu crezi ca daca-i faci motorul gata , s-au rezolvat toate problemele ? o masina mai are si altceva in afara de motor .

Share this post


Link to post

Inainte de a cumpara,te duci matale la Irmex si rogi pe inginerul sef sa te ajute cu ele,in sensul unei diagnoze. Ei stiu ce au schimbat si cum,dar iti poti da seama de masina si daca mergi cu ea si vezi cum se comporta. Daca s-a folosit ulei bun,poti scapa doar cu o segmentare.Daca nu,trebuie alezati cilindrii,schimbat totul pe la kiulasa,tacheti,culbutori,axe came,etc. Depinde si cat de mult te picepi la motoare.Mai inainte de toate,trebuie sa vezi masina cum merge si sa asculti cu foarte mare atentie cum merge motorul. Poate ai bafta si iei una intretinuta,dk nu,asteapta-te la sume tzepene. Sincer,dak simti k nu e in regula,nu te baga.Mai degraba iei altceva mai putin obosit,decat sa incepi sa bagi nabi in ea cu nemiluita. Eu am luat un Cielo sh pe care il am si acum,dar a fost o masina cu motorul intretinut,nu cu exteriorul,si in plus,majoritatea reparatiilor le fac singur.Bafta la cumparaturi!!

Share this post


Link to post

Eu am avut nubira 1 din 2000 si nu am avut probleme cu ea deloc, avea 141000km,chiar it recomand...franele sunt slabe de tot in schimb Sa nu crezi ca e supermasina, dar iti faci treaba cu ea , e decenta pt banii pe care ii dai.

Share this post


Link to post

Nu este o afacere. Iar la 415000 Km...Dumnezeule Mare!!! :shock:

 

Eu zic ca nu merita. De ce:

 

- Aparent poate sa fie OK d.p.d.v. estetic si poate in primele 2 - 3 luni nu vei avea probleme dar in ti,p o sa inceapa sa iti cada diverse elemente. In plus ambreiajul, cauciucaraia (furtune,etc ) este dusa, pot aparea defecte la transmisie , nu stii cum a fost handralita masina aia. in plus se poate intampla ca la dacii , in sensul repari una cade alta si uite asa devine carpeala peste carpeala. A fost taxi ? Masina de curierat? Ce Dumnezeu a fost?

 

Referitor la buget: Daca o iei la cca 2000 Euro (echivalent in lei) s-ar putea sa mai bagi in ea vreo 2000 ca sa mearga bine. Plus ca poate pe moment nu va trebui dar daca vei face desfasuratorul cheltuielilor pe un an te iei cu mainile de cap. Insa daca totusi vrei sa iei masina aceasta, sper ca nu vrei sa faci si drumuri in afara orasului cu ea! Este riscant deoarece te poate lasa cand te astepti mai putin. Sfat personal : Nu o lua.NU MERITA! Vei avea ce regreta! (doar daca esti pasionat de mecanica auto si vrei sa stai mai mult sub ea decat in ea).Mai bine ia ceva mai scump (mai pune ceva bani si iti poti lua o masina mai intreaga) decat casarile alea. Si fi sigur ca nu le-a tras pe dreapta de bune ! Si daca au mai stat si un an cu uleiul neschimbat... nu vreau sa ma gandesc. In plus responsabilul de garaj zice astea ca sa scape de ele mai repede. Ca la fier vechi ia mai putin pe ele.

 

Uite aici ! Ai de unde alege

 

http://www2.autovit.ro/masini/chevrolet/ si http://www2.autovit.ro/masini/daewoo/

Share this post


Link to post

Nu pot sa inteleg: dai 6500 euro pe o masina de juma de milion de km (macar daca ii avea facuti in germania sau usa) si apoi bagi: segmentare, ambreiaj, bucsaraie, pivoti, curele, baterie, placute, discuri etc. Pai unde ajungi? Ca numai manopera te scoate la 1000 euro. Pune mana si trage o fuga in de si cu banii aia iti iei un golf 3 de nu te doare capul (ce vorbesc, iti raman bani carca). Sau alte variante auto, de la noi sau de afara, indiferent. Faci si tu precum un coleg de-al meu: ba- am dat comanda de octavia, am la ea clima etc. Ok, da ce motor ai? 1,4!!!! OMG!?!?!?!?! Deci iei masina mare ca sa vada lumea, iar cand bagi 4 oameni si vrei sa depasesti, vii lansat de la 1km?! Iar daca mai pui si AC- te dai jos si impingi. In sfarsit, l-am convins sa ia macar motorul de 1,6 (a dat omul comanda cu 1,6 si e multumit de cum merge).

Nu ca am ceva impotriva Nubirei- dar la km aia NU merita luata nici cu 2000 euro (chiar de are tabla ultra-curata).

Share this post


Link to post

Atentie ! Omul a scris 6500 RONI !!!!

 

Parerea mea este urmatoarea : cu cca 1500-2000 RONI rezolvi partea de suspensie. Cu cca 3000-4000 RONI rezolvi partea de motor+ambreiaj.

 

Una peste alta sint de acord cu ce s-a scris mai sus, in afara de pretul de achizitie, sa ai in vedere inca vreo 2000 EUR pentru piese noi si manopera ... nu stiu la cit te duce. Daca o faci singur se masoara in ore/zile/etc.

 

Daca tu esti convins ca toata povestea asta merita 5500-6000 EUR, baga-te. Daca nu, stai cuminte.

Share this post


Link to post

Scuze, am incurcat moneda. Insa imi sustin punctul de vedere, nu merita atata timp, bani si nervi.

LE: si cand o sa o vanda- ce bani o sa-si mai ia pe fier> ca-i zice omul in nas ca masina de juma de milion de km nu merita luata.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Daca este cum a zis omul 6500 RON adica aproape 2000 EURO, eu unul personal zic ca merita. Dupa mine cu inca 2000-3000 euro o faci ca noua dpdv tehnic, si mergi linistit mult timp. Mai ai varianta sa o iei direct cu 5000-6000 euro cu mult mai putini km dar nu mai ai linistea ca ai pus tu tot nou la ea. Daca mai arata bine si estetic ... eu as lua-o zi-mi mie de une ca o i-au eu.

Share this post


Link to post
Daca este cum a zis omul 6500 RON adica aproape 2000 EURO, eu unul personal zic ca merita. Dupa mine cu inca 2000-3000 euro o faci ca noua dpdv tehnic, si mergi linistit mult timp. Mai ai varianta sa o iei direct cu 5000-6000 euro cu mult mai putini km dar nu mai ai linistea ca ai pus tu tot nou la ea. Daca mai arata bine si estetic ... eu as lua-o zi-mi mie de une ca o i-au eu.

 

 

Pai sa vedem daca este rentabil:

 

Ia masina cu 2000 euro. Mai trebuie sa se bage in ea 3000 euro. Total 5000 euro.Nu merita. Si gandeste-te ca aceste cheltuieli nu se vor opri aici. Azi 100 euro maine 50 poimaine 200 si uite asa la sfarsit de an ajungi la vreo 2000 bagati intr-un harb. La 5000 euro iti iei mai bine un matiz nou (macar ai garantie) sau un kalos ca cel de aici http://www2.autovit.ro/masini/chevrolet/kalos/ sau daca ti neaparat veche , ESPERO http://www2.autovit.ro/masini/daewoo/esper...3&offset=15 .Ai cateva modele rezonabile aici.Si espero e mai bun ca nubira ca si fiabilitate . Espero nu s-au asamblat/facut in RO (cel putin asa stiu eu).

Dar sa iei masina cu 2000 si sa bagi in ea mai mult decat face...nu merita.Si mai ales la km aia. Mai lasati carpacelile romanesti de genul " ca o iei cu 1000 mai bagi in ea 3000 si e ca noua". Uita-te si pe alte oferte TIXTI. Ca slava cerului sunt.

Share this post


Link to post

Eu zic ca merita deoarece:-nu bagi toti banii odata ca si cand ai lua una cu 5000

-esti sigur ca ce "bagi" e bun bagat dar la una de 5000 cine iti garanteaza

-la cea de 5000 cine iti garanteaza ca nu are 400000 km?

Share this post


Link to post

Exact asa ziceam si eu tiboasca. Tudor2402... ce sa zic asta e parerea mea si o sustin.. acum fiecare cu ale lui, nu as da niciodata o nubira pe espero fie nubira si mai obosita. Aici fiecare isi spune parerea si omul alege. Tixti, eu am vb serios vezi daca o mai are pe a doua ca vin sa o vad :) .

Share this post


Link to post

Depinde foarte mult in ce stare este masina respectiva. Daca este intr-o stare decenta merita. Fa-i o inspectie la suspensie, teste de compresie si presiune ulei si apoi poti incepe sa facicalcule ... Si sa discuti daca se merite sau nu ...

Share this post


Link to post

Si eu raman la parerea mea ca NU MERITA. Pentru mine personal, masinile SH cu mai mult de 100000 hai 150000 km sunt deja vechi indiferent de an. Totusi mai sigure ca una cu peste 400000. Iar 415000 ...da-o incolo.A: daca vrei sa schimbi tot pe ea sa ii faci un tuning d-ala meserias sa o refaci de la 0 si chiar ai posibilitatea (schimbat tot pe ea), succes! Raman la opinia mea ca decat sa iau o troaca la aproape 500000 km cu 2000 si sa bag chiar si in timp 3000 nu merita. Si cand trebuie sa o vand sa nu iau pe ea mai mult de 1000. In plus vei cedea ca problemele vor aparea in continuu.Repet , aia nu le dau de bune ci vor sa scape de gunoaiele din curte. Oricum se va repeta chestia cu daciile. Se ia o dacie ruginita din 1980 cu 500 euro si se baga in ea 1500 ca sa i se puna bord CN , sa se faca tablaria , sa se puna bot Zambetul lui Iliescu si portiere noi , si masina va mai inghitii 500 pe an cu diverse reparatii mai mult sa mai putin costisitoare. La fel si la nubira aia. Personal zic , masina aia nu as lua-o nici daca mi-o da gratis. Masina aia merita sa intre la un concasor de fier vechi .E bucuria la os nu la o bucata de carne. Totusi la 415000 Km sunt 100% sigur ca are o groaza de defecte ascunse , mai ales ca nu i se stie istoria , cati soferi a avut, cum s-au purtat cu ea, iar vorbele ca '' serviceul a fost facut riguros la ... asa conform cartii etc bla bla'' sunt APA DE PLOAIE. Daca e de la un cunoscut e o idee mai sigur...dar daca e de la anuntul din ziar...e teapa curata. NU MERITA (Parerea mea)

Share this post


Link to post

Hmm, am la serviciu un Espero cu 480.000 km si o Leganza cu 560.000 care inca merg de rup, asa ca as fi mai rezervat cu afirmatiile; 6500 de ron pot fi foarte putini sau foarte multi, depinde pe ce dai banii...

Share this post


Link to post
stiu ca au aproape juma de milion, dar daca bagi ceva banuti in ea, o faci ca noua, mai ales ca tabla e buna... Adica daca ii faci motorul unei masini, chiar nu mai conteaza cine si cat a mers inainte. O iei de la 0 (zero).

O masina noua e ca noua. O masina de 400.000km nu o sa mai fie ca noua in veci, uzura suferita nu a afectat numai motorul sau suspensia ci toata masina. Va fi tot timpul ceva nou stricat la ea.

 

Atentie ! Omul a scris 6500 RONI !!!!

Daca tu esti convins ca toata povestea asta merita 5500-6000 EUR, baga-te. Daca nu, stai cuminte.

Pai cum naiba sa merite cand poti sa-ti cumperi o nubira mult mai tanara in stare f buna de banii astia?

 

Daca este cum a zis omul 6500 RON adica aproape 2000 EURO, eu unul personal zic ca merita. Dupa mine cu inca 2000-3000 euro o faci ca noua dpdv tehnic, si mergi linistit mult timp. Mai ai varianta sa o iei direct cu 5000-6000 euro cu mult mai putini km dar nu mai ai linistea ca ai pus tu tot nou la ea.

Ca sa pui ,,tot nou'' vei cheltui o tona de bani. Daca vrei o masina cu care sa te tarasti de pe o zi pe alta in schimb nu cred ca ar fi vreo problema...

 

-la cea de 5000 cine iti garanteaza ca nu are 400000 km?

Cred ca exista diferente evidente dintre o masina de 50.000km si una de 400.000km...

Share this post


Link to post

Nu merita.

Oricat de multi bani ai baga in ea nu vei avea niciodata garantia ca te va duce in siguranta din A in B. Intotdeauna va exista riscul de a pica ceea ce nu ai reparat la ea.

Bine, daca vrei o masina pe care sa o ai la tara sa ai cu ce sa te duci la prasit, cosit, ferma de pe deal sa mulgi vaca, s-ar putea sa merite, bagi bani doar cand te lasa in drum, da...

Tablaria aia care arata super s-ar putea umple de rugina la primavara.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Sincer nu as opta pentru aceste variante. Oricat de tentant este pretul 6500 RON, se vor gasi multe probleme cauzate de uzura excesiva a celor 450K km cat si a nefunctionarii de aproape un an. Este prea mare probabilitatea sa fie asa. Un singur criteriu important ma face sa nu agreez ideea si acesta este siguranta mea si a celor din masina. Pana la trecerea unui impas financiar merge si o masina cu estetica putin mai sifonata, dar sunt multe alte aspecte care pot crea neplaceri majore cu costuri semnificative. Sa punem cateva mici ajustari minime:

- 4 anvelope - 300 E

- frane in general - 100 - 150 E

- distributie cu tot tacamul - 300 - 400E

- mici amanunte si reglaje motor - 200-300

La o prima vedere as spune ca nu scapi fara 1000 -1500E + 2000 E masina ajungi la 3500E.

Pe autovit gasesti o Nubira de 70 000km, sigur masluiti, dar care nu cred ca are mai mult de 200 K km si mai mult are totul functional sa nu zic si aspectul comercial.

Poate gresesc, dar eu asa vad lucrurile. :-?

Share this post


Link to post
Wolfman@ espero DOHC sau SOHC?

 

1,8 SOHC.

Share this post


Link to post

Eu consider ca este moka la banii astia.

Daca ai mecanici buni cu 2500 de eur o faci cap coada si stii ca e totul nou pe ea si te poti baza pe ea, practic poti sa dai ceasul din nou la 0km.

Sa fim seriosi cu sfaturile ca mai bine iei una sh de 5000 de eur si ca aia are 100 de mii si bla bla bla. Cate masinii ati avut in intretinere, cate ati cumparat?

Cine imi spune ca mai bine iei una de 100 si ceva de mii poate 200 , in Romania si nu ai dureri de cap minte. Si la aia tre sa schimbi distrib bucsi pivoti filtre placute si toate cele, asta in plus poate necesita o segmetare , cu care scapi ieftin ca doar nu-s motoare v8 de cine stie ce masini.

Apropo unde se ia 1000 de eur manopera pentru segmentare? La service autorizat "reprezentanta" cum se zice?

La ateliere particulare cu referinte bune de ce nu apelati ca doar nu e rocket science?

Sfatul meu este sa o cumperi pe cea cu interiorul mai ingrijit, indiferent de starea tehnica pentru ca oricum vei schimba cam totul la ambele masini.

Share this post


Link to post

La un atelier particular d-asta cu referinte bune mi-au montat o fulie de alternator cu care mi-au mooit cureaua de accesorii in 5 km, iar la alt atelier cu referinte si mai bune unde m-am dus sa repar ce au stricat primii i-am intrebat de fulie, mi-au zis ca "e buna dom'le", desi s-a dovedit dupa aceea ca fulia era cu o canelura mai mica.Asa ca nu prea mai am incredere in ateliere d-astea particulare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...