Jump to content
Sign in to follow this  
tixti

Sa Imi Cumpar Nubira Sh?

Recommended Posts

Cumparatorule ( generic vorbind ) daca ai deja banii de investit in ea de la A la Z e o "afacere " buna intrucat sti exact ce are pe ea bun si ce nu in urma schimbarii.

Daca ai de gand sa o mai vinzi vre-odata fara sa ii masluiesti kilometrajul NU O LUA.

Daca esti constient ca avand banii o sa stai cam 1-2 luni cu ea pe bara sa te ocupi de ea sa o faci ca la carte ia-o.

Daca nu o faci ca la carte te va enerva constant.

Daca nu ai deja banii astia NU o lua-o si de fapt constientizeaza ca NU iti permiti masina acum.

Share this post


Link to post

Nu o iau ca sa o re-vand. NU am de gand sa ii dau km inapoi, o iau pentru mine si familia mea. Normal ca nu am babi, cine in Romania are 70 - 80 miloane disponibile cat ai pocni din degete. Fac rost de parale si daca saptamana viitoare va mai fi valabila treaba, o iau. Nu e problema ca stau 2 luni pe bara, pentru ca am Dacia cu care umblu de ii frig cauciucurile. Cand voi avea Cielo, Dacia o dau cuiva care nu are masina si vrea sa isi faca treaba cu ea, la un pret la fel de mic cum am luat-o si eu. (poate pe la 10 miloane, nu mai mult). Cand nu o sa mai merg cu Cielo si o sa aspir la alta tinichea, dau si Cielo tot la un pret mic, sa se bucure si altcineva de un pret bun pentru o masina (sper eu) buna. Nu voi face niciodata afaceri cu masini, nu asta mi-am propus de la viata, am cu ce ma ocupa, multumesc lui Dumnezeu :)

Prin urmare, asta e. Multumesc inca o data pentru toate sfaturile, chiar mi-au prins tare bine.

 

Inca ceva.

Daca as avea acuma 11.000 euro ca sa imi cumpar o masina, singura masina pe care as lua-o ar fi Nubira II LPG. E cea mai buna masina pe care o poti lua la pretul asta. Bani cu care de altfel nu poti sa iti iei o masina noua decat de clasa mica spre medie. Sa iei cu pret de Aveo o masina uriasa si cu atatea dotari pe ea, e o treaba buna. Si mai ales, o masina care in timp si-a aratat fiabilitatea. O familie normala face cam 15k - 20k km pe an cu masina. Avand in vedere ca un Daewoo e garantat la 500k, faceti un calcul ca e masina care tine 25 - 30 de ani. Dupa ce o faci te mai tine 25 :) )

Asa ca, oricum Daewoo au facut masini bune. Ramane sa vedem daca si Chevy fac la fel.

Share this post


Link to post
Nu o iau ca sa o re-vand. NU am de gand sa ii dau km inapoi, o iau pentru mine si familia mea.

 

N-am zis ca asta vrei as faci.

Doar ca, sa fi constient ca o masina de genul asta daca NU o manaresti nu o vei putea revinde peste 2-3 ani cu mai mult de 1000 euro chiar si daca ar fi in stare perfecta.

Asta e piata n-ai ce sa ii faci.

Daca o iei pentru tine si daca esti constient ca in teorie s-ar putea sa ajungi la batranete in masina asta ( daca o intretii si te satisface ) atunci e ok.

De multe ori m-am gandit ce masina as vrea sa am daca as avea infiniti bani .

Pai sa zicem ca masina X.

Evident masina X va fi complet depasita peste 5-10 ani.

Dar daca pese 5-10 ani nu mi-as permite o masia up to date atunci masina care m-a satisfacut si care are tot ce e necesar pe ea as putea sa o pastrez 100 ani.

In definitiv ( cu exceptia ACului care il vad o prioritate ) mai circula lumea foarte fericita ca iese la padure si la mare samd si cu Oltcitul si cu Dacia 1300 si cu trabantul.

NU au SRS, ASR, EBD, TS, ESP, samd dar te duc din punctul A in punctul B si daca o intretii si iti place despre ea te duc cu placere.

Doamne fereste in cazul unui impact poate ca te salveaza sistemele de mai sus numai ca ... trebuie sa ti le permiti. Iar daca ti le permiti probabil ca din cauza ca masina iti da incredere indeajuns de mare incat chiar tu o sa provoci acel accident si vei observa ( sau rudele tale ) ca la impact peste 70-80 km/h cu stop direct NICI UN SISTEM nu te mai salveaza.

 

Daca o vrei pe termen mediu-lung ( 3 ani minim ) merita investit masiv in ea atat $ cat si munca astfel incat practic sa nu ii folosesti decat scheletul + interiorul + tabla.

 

Si intrebarea cea mai importanta : tie iti place marca-modelul ?

Pentru ca daca o vezi doar ca pe o ocazie/afacere, o sa fi dezamagit rau !

 

 

LE : parerea mea ca masinile gandite si facute dupa 2002-2005 NU au cum sa tina cat alea gandite intre 1990-2000 din cauza gandirii de larg consum si a consurentei acerbe si in general datorita perioadei medii de utilizare ( mai nou cand cumperi un televizor o sa vezi ca iti scrie pe carte : 5 ani ; adica dupa 5 ani te caci pe el ca producatorul atata SPERA sa tina; Eu am un televizor de 9 ani si se vede mai bine decat muuuuuuuuuulte plasme din zilele noastre , pe testate )

Sunt Dacii care sunt relativ bine intretinute ( e si mai usor sa fie datorita simplitatii gandirii ) merg si acum desii sunt produse in 1980.

Vreau sa apuc vremea sa vad un Logan nemodificat masiv peste 20 ani . NU cred ca e posibil. Sau poate pur si simplu masinile nu au nici o vina si nu sunt proaste astea care se scot acum numai ca piata cere si se livreaza atatea modele noi intrucat peste 15 ani Loganul o sa fie o gluma proasta ( presupunand ca acum nu e )

D-aia zic, masinile din generatia pana in 2003-2005 NU vor mai avea clienti decat cei pasionali si pasionati in 2012-1015!

 

Intr-un fel din pacate economia mondiala urmeaza perfect cursul descris in cartile lui Issac Asimov ( sper ca am scris corect )

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
Bafta cu alegerea ta!

Nubira mea are ~ 1mil 300k km (motor "facut" la 750k prima data apoi in urma cu cateva luni la o revizie generala unde au mai fost inlocuite absolut toate.. de la consumabile, segmentare, furtune, bucsi, pivoti, amortizoare, placute, discuri etc etc etc).

Taxi? SI chiar asa, nr de km pare incredibil...

Fa si tu un topic la ,,masina mea'', sunt curios cum arata o masina cu peste 1 mil km :D .

Share this post


Link to post

Nup, (foarte)multe pe afara. Fac maine :)

Share this post


Link to post
LE : parerea mea ca masinile gandite si facute dupa 2002-2005 NU au cum sa tina cat alea gandite intre 1990-2000 din cauza gandirii de larg consum si a consurentei acerbe si in general datorita perioadei medii de utilizare...

Vreau sa apuc vremea sa vad un Logan nemodificat masiv peste 20 ani . NU cred ca e posibil. Sau poate pur si simplu masinile nu au nici o vina si nu sunt proaste astea care se scot acum numai ca piata cere si se livreaza atatea modele noi intrucat peste 15 ani Loganul o sa fie o gluma proasta ( presupunand ca acum nu e )

D-aia zic, masinile din generatia pana in 2003-2005 NU vor mai avea clienti decat cei pasionali si pasionati in 2012-1015!

 

Intr-un fel din pacate economia mondiala urmeaza perfect cursul descris in cartile lui Issac Asimov ( sper ca am scris corect )

 

 

=D> =D> =D>

 

Parerea mea este ca unui pasionat cifrele de la kilometraj sunt doar de decor.

 

Am la serviciu dacii break cu peste 700 k km si rupte prin toate gropile ,nu au nici un pic de chit dar este plina de indreptaturi de ciocan ,si motorul functioneaza impecabil ,doar interiorul este uzat la greu (de''' 10 ani) ,mai sunt de asemenea 2 opel vectra cu peste 800k (de prin 2000) si nu au nici pe dracu'.

 

Raman la parerea ca o masina poate sa fie folosita foarte multi ani /kilometri daca este ingrijita cum trebuie.

Share this post


Link to post

Bai, si atunci cum se explica ca dracia lui taica-mio are podelele putrede? Bagi degetul in antifonul de dedesubt si incepe sa curga rugina? Ca doar are aproape 10 ani, 63 de mii de km, a mers zilnic si n-a fost fugarita de subsemnatu'? Unde gasiti voi dacii asa bune?

Share this post


Link to post

Acu si io am Dacie luata noua in 96 (deci 12 ani) si nu pot spune ca are podelele putrezite. Si aia a fost masina muncita si alergata la greu si fara mila. Si arata inca bine.

Share this post


Link to post

Hai sa nu transformam acest topic in ce bune e dacia mea. Nu are nici o legatura cu subiectul. Daciile vechi ruginesc de nu-i adevarat, este un lucru arhicunoscut. Noi am avut un break nou, in doi ani deja avea rugina pe ici si colo...

Share this post


Link to post

Nu stiu daca mai e ceva de spus in plus insa la banii aia daca tablaria e buna, mai ai 1000-2000 euro de bagat in ea si vrei sa o faci pentru sufletelul tau, ia-o. Eu as lua-o. Cu km e si la noroc, am avut matiz de firma si nu-l iertam deloc, insa masinuta ai mergea, si cred ca inca mai merge, de rupe pamantul. Iarasi am mai auzit de cielo cu 600.000 km si care la km astia consuma 2l ulei la mia de km. In schimb la a mea din batatura luata la 100.000 cu toate ca o ingrijesc de naiba o ia, in 50.000 km am dat-o pe ulei, lua cam un litru la mie.

 

Cel mai bun test. Incalzeste-o putin, las-o la relanti cateva minute apoi da-i cateva sprit-uri pe la 4000 ture. Daca scoate fum albastru motorul trebuie refacut si nu cred ca scapi doar cu segmentare standard. Pentru mai multe detalii vezi la masina mea.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Dragilor, s-a dus treaba. M-am mai dus odata pe la pravalia cu pricina, dar nu au vrut sa ma lase sa ii fac o proba, s-au razgandit, ca asa e procedura... cica intai sa ma inscriu la licitatie, dupe aia probe. O tampenie, asa ca am lasat-o balta. Probabil ca intre timp, (de luni pana azi), s-au si dat deja, s-o fi gasit vreun samsar... daca nu cumva exista el de multisor. Oricum, mersi pentru sfaturile pe care mi le-ati dat, eu eram hotarat sa iau cu ochii inchisi o masinuta dintr-aceea. Poate faceam o chestie buna, la fel cum poate faceam o maaare tampenie. Cel mai bine sa iau o masina care merge pe strada, fac un tur de pista cu ea si dupa aia mai vorbim.

Sanatate si noroc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...