Jump to content
Sign in to follow this  
Paco

Sofatul Pe Drumurile Noastre Gaurite!

Recommended Posts

Cum e mai bine sa mergi pe teren accidentat, cu mici gropi, pe piatra cubica, sau cand treci peste sinele de cale ferata sau cele de la tramvai...mai usor sau mai tare? Deci nu peste gropi mari sau mai stiu eu ce, ma refer strict la micile imperfectiuni ale drumurilor noastre gaurite avand in vedere ca machinetele noastre au rotile mici. In Bucuresti pt mine sunt foarte stresante gurile de canal cu 2-3 cm sub nivelul asfaltului sau mai rau cele care sunt iesite putin, dar decat sa pun frana brusc sau sa iau in scurt viraj stanga sau dreapta sa mai isc cine stie ce accident mai bine ii dau in goarna si trec in viteza peste, voi cum procedati?

Share this post


Link to post

Eu de obicei prefer sa le ocolesc :D cat se poate si daca se poate. In functie de dimensiunea "denivelarilor" reduc si viteza. Am masina noua, si prefer sa trec cat mai usor prin ele ...

p.s. eu sunt din craiova, dar si aici drumul e destul de accidentat

Share this post


Link to post

merg in oras cu maxim 60 si am capul ca un elicopter

cand vad canalul si nu il pot lua intre roti ma uit rapid daca am loc sa valsez stanga dreapta

la gropi franez pana la 1kmh :D si arunc zeci de injuraturi la adresa primarilor si le doresc numai intromisiuni intrarectale

Sinele de tramvai au devenit o mare belea, pentru ca s-a exfoliat platbanda aia si au aparut niste cratere intre plansele de beton turnat si te poti trezi cu niste jante patrate (mare atentie la stefan cel mare colt cu dorobanti si pe nic grigorescu intre diham si pantelimon)

in rest sanatate si virtute :drinkers:

Share this post


Link to post

Preferabil sa eviti si sa reduci viteza

Edited by mari_dinu

Share this post


Link to post

Este cu dus si intors. Daca treci sa zicem peste un sant la peste 100km/h, rotile nu au timp sa "cada" in ea si practic nu se simte nimic. Pe piatra cubica mi se pare mai putin deranjant sa merg cu viteza ma mare decat cu viteza mica. Ideea este ca frecventa oscilatiilor caroseriei nu trebuie sa se ajunga in nici un caz la 7-9 Hertzi, deoarece aceasta este frecventa de rezonanta a organelor interne ale omului, care sunt prinse de oase printr-ul sistem elastic. Deci ori foarte incet, ori foarte repede :lavolan:

Share this post


Link to post

De obicei tratez gropile cu rabdare... reduc viteza in masura in care este posibil.

Daca sunt surprins printre ultimii care traverseaza intersectia si vad o linie de tramvai cu gropane langa ea, trec in viteza cu toata nadejdea. Mai bine schimb bucse decat sa merg la tinichigerie sa repar usi, bari protectie pt ca vreunul nu are rabdare sau ca nu m-a vazut.

Share this post


Link to post

Eu nici nu mai stiu ce sa mai fac cu gropile. Oricum le iau tot ai un damage la masina. De obicei, daca ocolesti o groapa, dai in alta. Vezi Pantelimon de la OMV electroaparataj pana la capatul lui 14, sau Stefan cel Mare de la Lizeanu pana la Perla. Nu mai zic de straduta care leaga Lizeanu de Piata Galati, unde linia lui 16. E CRIMINAL ce este acolo, lipsesc bucati de beton iar shina de tramvai este suspendata, Matizul nu poate merge pe shine cu ambele roti, e prea ingust ... si prefer sa merg pe mijloc, dar e piatra cubica de pe vremea lui Gheorghe Ghiorghiu Dej.

Drumurile pe care le fac frecvent (acasa-servici si acasa-prietena) stiu cam toate "obstacolele" si le evit fara probleme. Dar cand merg unde nu cunosc gropile atat de bine ... prefer sa merg in spatele cuiva nici prea aproape nici prea departe ca sa vad pe unde o ia si daca ia vreo groapa sa am timp sa o evit eu.

In rest ... nu stiu ce sa zic cu luarea gropilor cu viteaza ... cred ca se strica masina mai rau decat daca ai lua groapa cu viteza foarte mica. Pana la urma inainte de groapa nu este o mini trambulina si sari peste groapa, ci dimpotriva este o mica panta/surpat. Eu acum vreo luna am facut pana pe fata dreapta ca am trecut cu ... 10-15 km/h prin intersectia Obor ... mi-a taiat cauciucul prin interior sina de tramvai.

 

PS: Ma gandeam ... ca DACA vreodata voi fi putred de bogat o sa imi cumpar o Dacie ... veche si o sa conduc asa fara motiv prin Bucuresti in rush hour, la 9 AM si la 18:15 PM si cei care incalca regulile de circulatie vor fi pocniti de mine :D si vor fi ei vinovati pt ca se presupune ca am pile la politie. Putin nebun, nu? :) )

Edited by Frankie_Carbone

Share this post


Link to post

Ia-ti un buldozer.

Cand ai sa fii putred de bogat (numai sa ne anunti si pe noi) poti sa ii trantesti si cu Ferari.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Frankie says : "cred ca se strica masina mai rau decat daca ai lua groapa cu viteza foarte mica. Pana la urma inainte de groapa nu este o mini trambulina si sari peste groapa, ci dimpotriva este o mica panta/surpat"

 

Perfect de acord !

 

Dear Paco : cred ca sunt in asentimentul multora cand iti sugerez sa mergi cat mai incet posibil prin gropi, nici vorba de viteza mare ! o distrugi! si incearca sa iei gropile perfect " drept" daca ai oarece viteza. Daca ai viteza si intri in groapa virajat, se duc naibii capete de bara si alte alea . Pe cuvant. Mai bine drept inainte decat sa incerci sa le ocolesti ( asta daca ai viteza) si sa intri in ele cu volanul intors.

Edited by radux

Share this post


Link to post

Gropile mici se pot trece si in viteza mare fara sa produca probleme masinii. Problemele apar din alte motive: Un necaz (a se citi groapa :D ) nu vine niciodata singur. Si nimeni nu-ti garanteaza ca urmatoarea este la fel de mica...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...