Jump to content
Sign in to follow this  
geti

Megane 1

Recommended Posts

Ce parere aveti de Megane 1.As vrea niste pareri cat de cat obiective in ceea ce priveste calitatea,confortul si pretul pieselor.Am gasit vreo 3 meganuri din 2000 respectiv 2001 cu preturi intre 5400 si 5800.Nu stiu daca e bine sa imi iau renault ca din cate am auzit sunt scumpe la piese.Sau daca mai pun cativa bani astra G.Dar vreau sa stiu daca merita acea mica diferenta,cu toate ca in ceea ce priveste piesele e mai ieftin astra :) si inca ceva ce model de megane e mai de apreciat hachback sau berlina(indiferent de nevoi) .Astept pareri pro si contra.Va multumesc anticipat

Share this post


Link to post

E un model renault cu problemele obisnuite, adica plastice ieftine, mai cade cate o piesa(cunosc caz cu cutie directie cazuta -masina avea un an-) dar in general motorul e fiabil, cu tabla nu prea ai probleme, tinuta de drum decenta, spatioasa. Recomand modelul hatch pentru ca sunt facute in Franta din cate stiu eu, cele sedan sunt facute in Turcia si este ceva diferenta. La banii astia se merita masina, daca vrei ceva mai bun din clasa ei trebuie sa mai adaugi aprox 1500-2000 euro.

Share this post


Link to post

Aha.Pai sincer acum oscilez intre megane si astra G :) . :mda:

Share this post


Link to post

Avem 2 Megane diesel la firma, alergate de nu se poate (unul a ajuns la vreo 160000 in 2 ani si ceva, celalalt aproape 100000 in mai putin de 2 ani). De tabla e evident ca nu se pune problema in asa perioada scurta, dar unul din ele (ala mai nou) a dezvoltat o meteahna tare enervanta: la ralenti, din cand in cand (periodic) se "scutura" toata masina (ceva vibratie de la motor; parca te pocneste cineva in spate). In rest, nimic deosebit la ele; destul de comode in interior, radioul e f. enervant (dar e misto integrarea cu ecranul din bord); inca nu scartaie nimic prin ele, dar sunt sedan ! am mers cu un Megan station-wagon (cu haion) si scartaia ca o Dacie, la numai 50000 km !

Share this post


Link to post

Eu nu as zice ca pe Megane se gasesc plastice ieftine.Nu cred ca exista masina care sa nu fi avut o problema cit de mica, dar nu trebuie generalizat, parerea mea.

Share this post


Link to post

Cunosc un Megane 1 Diesel 1.9dci, ~3 ani, 39.000 km. E drept ca a fost luat la oferta de scos masina din productie; cred ca 13.000 euro (sau dolari nu mai stiu) a fost nou.

 

6 milioane amortizor spate.

35.000.000 revizia de 3 ani (sau 60.000) - revizia cu schimbatul transmisiei!

Le mai pica caseta de directie! Boala cunoscuta la Renault-urile din generatia ei.

 

Consum 8 in oras. Zgomotos.

Interior turcia cu velur (personal nu suport, daca fumezi te sparge mirosul care se imprima)

 

Mie unuia mi-a cazut volanul pe genunchi la 140km/h.

Am fost la service sa imi schimbe butonul din care se regleaza volanul si mi-au spus ca doar cu tot Bordul. N-am mai intrebat de pret. L-au intepenit cu ceva acolo. M-am intors la firma, am parcat Megane-ul si nu m-am mai urcat in el.

Mi l-au schimbat cu un Cielo de 290.000 km! De atunci si pasiunea pt Cielo.

 

Parerea mea: nu te incurca cu un Renault nou, mai ales cu unul vechi.

 

PS: nici Opel nu sta minunat la service-uri!

PS: mai bine incerci un Ford sau un VW din perioada aceea!

Edited by panzer

Share this post


Link to post

ce spune panzer e adevarat pt o firma sau proprietar idiot. recte ala care se duce la service reno cu mainile in buzunar si cu aere de patron.

pt un om cu ceva minte, amortizoarele costa pana in 100e bucata (ca pt orice alta masina), revizia cu schimbatul DISTRIBUTIEI (nu transmisiei panzer ca nu suntem pe forumul amestecatorilor de aluat) nu sare de 10-12 milioane cu tot cu piese, manopera si tva, caseta de directie nu cade mai mult decat o alta caseta de directie de la alta masina. Intr-adevar, la reno mai cad casetele de directie electrice daca-s puse pe masina cu roti pe 17"...

Panzer, stii tu ceva dar habar n-ai... exemplu iti dau: schimbare de placute (4buc) si distributie = 10 milioane in service dacia. ti se pare mult monser?

 

Sa va zic si parerea mea: suspensii ff moi, excelente de oras dar mai putin bune pt afara, in curbe. Dupa ce te obisnuiesti, e ok. la 1.6 16v exista o problema caracteristica cu bobinele fiecarui injector care mai cad dar nu e o regula (am 2 prieteni cu asa ceva >100k km si nu le-au schimbat niciodata). Consumul e ~10 in oras si 6.5 afara. 1.6 8v e destul de puturos (nu foarte) iar 16v e vioi dar e de turatie.

Edited by alx

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...