ciprian Posted January 28, 2006 (edited) In ultima vreme imi ia foarte multa benzina ... Am mers cu aprox 7 L doar 50 KM ... Mie si groaza sa exprim consumul la 100. In ultima vreme am schimbat Bateria, fisele. Nu o incalzesc pana deculpleaza socul, defapt sper ca decupleaza ... o sa fiu atent urmatoarea data. O fi doar frigul si faptul ca nu o incalzesc? mi se pare prea de tot numai pentru asta Multumesc! Edited January 28, 2006 by ciprian Share this post Link to post
gelumitu Posted January 28, 2006 Pt a putea sa-ţi raspundem , spune-ne si cat consumai in Toamna pt a vedea daca e vre-o problema de jigloare decalibrate sau poate e altceva ? Share this post Link to post
aztec Posted January 28, 2006 baga si citeste.. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=82&st=480 Share this post Link to post
AAdorjan Posted January 28, 2006 (edited) Sfatul meu (adica-s mai multe): -las-o dimineata sa se incalzeasca pana indicatorul de temperatura ajunge la linia alba -accelereaza lin (fara talpa), fara demaraje puternice la stopuri (daca nu-i necesar) -incearca sa nu mergi subturat (0-20-40-55-75) -incerca sa folosesti frana de motor, iar cea de serviciu sa o folosesti logic (fara bruscari) -vezi daca nu cumva termostatul e defect Daca simptomele cu (,) consum persista trebuie reglat "ceva" la carburator. Mie ultimul consum se apropie de opt, 7,8-7,9% Edited January 28, 2006 by AAdorjan Share this post Link to post
ciprian Posted January 28, 2006 Am rezolvat!!! sper ... Am deschis capota si am observat ca fisa centrala vibreaza ... dupa o curentatura am oprit motoru. Bujia era aproape total destransa (se misca in mana mea)... nu situ cum a reusit sa se destranga in halul asta. Am observat cand am strans-o ca sare filetul ... cred ca e dus filetul la bujie. Am fost o tura de 20 Km cu ea si acul de la carburant abia ca s-a miscat ... asa cam cum ar fi normal. Consumul actual normal e aprox 7.5%, cam mare pentru gustul meu dar cred ca e normal avand in vedere conditiile de afara si faptul ca nu pre insist sa incalzesc calumea motoru. Sper ca asta sa justifice total comsumul asta de aprox 12-14%... daa credeti ca ar mai fi putut fi ceva va rog sa-mi spuneti. PS: cat de curand o sa schimb bujiile, ar fi fost cazul deja dupa Kilometraj, Reglajul la carburator a fost facut ultima data in vara. Multumesc pentru ajutor. Share this post Link to post
ibogdan75 Posted March 15, 2006 Fratilor, Ticolosul meu a mers 240 km cu 23 litri de benzina. Socul l-am scos sa nu mai stea turata. Aveti ideie ce ar putea fi? Stie cineva care sint suruburile de reglaj (aer, benzina.etc)? Share this post Link to post
madkat Posted March 15, 2006 - vezi manualul de service - descrie acolo bine carburatorul - dar de obicei nu o iau razna motoarele singure - ai umblat la ceva pe acolo? sau consumul crescut coincide cu vreo operatie facuta la masina? Share this post Link to post
mike.omega Posted March 15, 2006 Descrie te rog si conditiile de trafic impreuna cu stilul tau de condus care au dus la acest consum Greu nu e de realizat, dar inseamna sa mergi sportiv sau sa ai o problema la motor. Share this post Link to post
ibogdan75 Posted March 15, 2006 am umblat, am segmentat motorul, nu papa ulei, dar la reglaje nu stie nimeni. Doar socul a reusit sa il dezactiveze, nu e turata, dar in schimb papa mult. De mers, ce sa spun eu unul nu merg asha sportiv. Share this post Link to post
madkat Posted March 15, 2006 pai daca a fost desfacut motorul se explica... pot fi n cauze... de la consumul mai mare firesc dupa segmentare - pana "se lasa", pana la montarea la loc aiurea a unor componente... trebuie veerificat bine inainte de a zapaci carbul - s-ar putea sa nu aiba nici o vina Share this post Link to post
ibogdan75 Posted March 15, 2006 (edited) De la segmentare au trecut vreo 2000 km, ceva este la carb. cred, dar nu stiu reglajele, pt ca eu (hm) cred ca da prea multa benzina si prea putin aer, fiind deasemenea si "foarte nervoasa" Edited March 15, 2006 by ibogdan75 Share this post Link to post
ticolino Posted March 15, 2006 uita-te la bujii, ca sa verifici amestecul. daca e prea bogat, bujiile tb sa fie negre,afumate. Share this post Link to post
sorin77 Posted March 15, 2006 ibogdan75 mergi la un reglaj de gaze pe analizor de gaze. Eventual curata si carburatorul ... Share this post Link to post
Dj_Dark Posted March 15, 2006 uita-te la bujii, ca sa verifici amestecul.daca e prea bogat, bujiile tb sa fie negre,afumate. pune un prieten sa o accelereze si uita-te de fum negru pe evacuare.. Share this post Link to post
ticodriver Posted March 15, 2006 Si al meu consuma aproape atat in oras, mai exact 8,5% ultimul consum . Vara imi ia intre 6,9-7,8%.Am fost si la reglat carb, am schimbat bujii, fise, nici o realizare. In afara in schimb imi iese 4,3% cu 3 persoane in masina si mers pe portiuni de autostrada si cu 140. Deci la mine masina se pare ca nu are nici o vina - io sunt cu piciorul greu Share this post Link to post
ibogdan75 Posted March 15, 2006 (edited) Macar sa imi spuna cineva ca la "prost" : asta e surubul de ralanti, asta de de aer, asta de benzina. Apropo: am bujii Bosch despre care de bine nu am auzit. Acum am luat champion si astept rezultatele. Carburatorul e curatat cu spray, aditiv pus...nu stiu ce sa mai pun Edited March 15, 2006 by ibogdan75 Share this post Link to post
Megaherz Posted March 15, 2006 Si al meu consuma aproape atat in oras, mai exact 8,5% ultimul consum . Vara imi ia intre 6,9-7,8%.Am fost si la reglat carb, am schimbat bujii, fise, nici o realizare. In afara in schimb imi iese 4,3% Deci la mine masina se pare ca nu are nici o vina - io sunt cu piciorul greu Si eu tot asa patesc... dar o alerg cand pot, mai ales pe distante scurte. Dar...poate ca nu sunt eu de vina Share this post Link to post
tico_RS Posted March 15, 2006 si la mine e cam la fel din calculele mele peste 8 si se simte la teava ca e bogat amestecul, am mai dat inapoi din benzina, dar mai trebuie... surubul de CO e in spatele carbului, cum te uiti din dreapta si e unul care are un cap hexagon protejat de o camsa, dar poti sa il pacalesti cu o surubelnita si de acolo mai iei, parca mai strangand surubul, sper sa nu ma insel si daca da sa moara ii mai dai un pic din surubul de ralanti care e in spatele rotitei pe care vine cablul de acceleratie, similar aluia de la dacie, dar tot intr-o pozitie imposibila... Share this post Link to post
SORAN Posted March 15, 2006 Cand cureti carburatorul cu spray se curata doar o parte. Sunt o groaza de canale murdare care le poti curata numai prin demontare. Ai scos socul? Pai inseamna ca tre sa o tii accelerata ca sa nu se opreasca cand e rece? Pai socul ala comanda mai multe chestii...clapeta aia de sus sta complet deschisa tot timpul sau cum? Ca daca nu o mai tine parghia de la soc poate sta inchisa si automat trage mai multa benzina! Uite-te cand e motorul cald cum sta! Ca sa faci lucru asta dai filtrul de aer jos! Fa o poza daca ai cu ce si pune-o aici! Share this post Link to post
ibogdan75 Posted March 15, 2006 Socul nu este scos, doar a fost strans la maxim din surub. Share this post Link to post
Pedala Posted March 17, 2006 (edited) Vezi ca s-a mai discutat. Foloseste functia de search. S-au vin-o la o intalnire si stam de vorba. Cum se face, etc. Edited March 17, 2006 by Pedala Share this post Link to post
ibogdan75 Posted April 3, 2006 Finnaly, cred ca am reusit ceva. Cablul de reglaj amestec invarteam ca un idiot (era rupt). Schimbat cablu (270.000), reglat pana am obtinut cea mai mare turatie, reglat surub clapeta acceleratie. Am mers 100 km cu 10 litri si mai sunt vreo 5. Doamne ajuta. Acum probleme: surubul de reglaj relanti invart degeaba de el...nu face nimic. parca nu are putere, da in nas (asta facea si inainte) Mai mentionez ca spre aripa dreapta am acel IAC cu trei leduri. Asta ce mama lui face? Pot sa il scot? Apropo de intalniri... nu gaesc nicaieri unde este intalnirea si cand? Multumesc pentru atentie Share this post Link to post
Pedala Posted April 3, 2006 Intalnirea este joia la ora 8 seara in spatele salii polivalente Share this post Link to post
ZLI Posted April 3, 2006 (edited) sa te uiti inca o data daca e distributia pusa la punct perfect... cel mai bine, fara sa desfaci nimic, te duci si verifici la un mecanic daca da scanteie cand trebuie... este posibil sa nu fi fost atent si sa fi pus distributia cu un dinte mai tarziu... motorul ala cati km are de l-ai segmentat? Edited April 3, 2006 by ZLI Share this post Link to post