Jump to content
Sign in to follow this  
iso

DAEWOO ne citeshte ???

Recommended Posts

Oare cei de la Daewoo baga shi ei un ochi pe-aici sa vada daca clientul e multzumit sau nu ?.....shi apoi sa actioneze in consecintza ?

Totushi ar fi bine sa mai bage shi cite un raspuns , macar shi neoficial , la multele intebari de oameni macinatzi ce sintem ! Acest forum ar putea fi o sursa foarte buna de feedback pentru ei shi inca una moaca...dar cine stie sa vedem... :roll:

Share this post


Link to post
Oare cei de la Daewoo baga shi ei un ochi pe-aici sa vada daca clientul e multzumit sau nu ?.....shi apoi sa actioneze in consecintza ?  

Totushi ar fi bine sa mai bage shi cite un raspuns , macar shi neoficial , la multele intebari  de oameni macinatzi ce sintem ! Acest forum ar putea fi o sursa foarte buna de feedback pentru ei shi inca una moaca...dar cine stie sa vedem... :roll:

 

Am in plan sa scriu o scrisoare la managerul corean de la Daewoo, dar din pacate nu am reushit sa-i aflu adresa de email. Mi-a promis ceva Castravete pt. email adress dar din pacate nu am veshti pina acum.

Share this post


Link to post

a fost o tentativa la un moment dat...

Chiar vizitau in masa forumul, asta a fost la inceput.

 

Nu putem avea nimic impotriva existentei forumului pe care-l mentionati. Cat priveste conectarea la site-ul oficial al companiei noastre, raspunsul este negativ. Nu putem da un caracter oficial punctelor de vedere expuse in cadrul forumului de discutii. Noi avem doua adrese de e-mail (clienti@daewoo.ro si relatii.publice@daewoo.ro) prin care avem o permanenta comunicare cu clientii si cu alte persoane interesate de informatii din partea companiei, fara a ne ascunde identitatea.  

 

De altfel, unii dintre cei care participa la forum au recunoscut acest lucru. Opiniile dumneavoastra ne pot fi utile si le vom lua in consideratie, ca o noua oportunitate de comunicare intre compania noastra si clientii sai.  

 

Cu deosebita stima,  

Valeriu Tones  

Director Relatii Publice  

Daewoo Automobile Romania  

 

Ca o paranteza, nici Dacia Pitesti nu prea are la inima forumul DaciaClub.

Share this post


Link to post

Shenck, shi asta shtii da unde se trage? Managementul rominesc da cu batzul in balta, in loc sa accepte feedbackul unor posibilitatzi ca al forumului acesta. Ar scutii cred sute de mii de dolari daca ar fii deshteptzii baietzii. Uite, par ecsamplu ar invatza de aici sa nu mai monteze amortizoarele alea de kko pa gas la Matiz, shi ar face economie la greu.

Dar cum am spus, managerii rominashi mai au multe de invatzat de la colegii lor din west, shi asta e valabil peste tot la romania.

De la dacia (special scris asha) nu ai ce sa te ashteptzi. In 35 de ani nu au reushit decit sa-i traga un zimbet "a la 'escu" la fatza aia nasoala a berlinei shi sa scoata o dacia siliconata (nasolentza). Despre logan n-am ce sa zic ca e doar un model in corel draw momentan. Francezii sint, cum zicea Iso pa undeva, smochinari. Shi de aici toate consecintzele.

:scaunlacap:

Share this post


Link to post

...shi totushi Dl. Tzonesh la citeva emisiuni TV pe care le-am urmarit pare a fi un tip cu carisma shi deschis la minte ... :roll: ... nu dati cu pietre... :roll:

Share this post


Link to post

Nici nu cred ca ar avea ce sa faca astia din romania(de la woo) daca ar afla ei de pe un forum ca-s de c.c.t amortizoarele de la matiz.Pana la urma banuiesc ca atat managementul cat si procesul de fabricatie le sunt impuse de afara.

Intr-adevar ce ar putea ei sa faca, ar fi sa noteze probleme care le-a intampinat lumea cu servisurile autorizate de ei, sa vada ce fel de om cumpara daewoo, ce parere are, ce si-ar lua daca ar avea alternativa( vezi atatia care vor logan) si sa imbunatateasca sistemul.

Adica este clar ca majoritatea posesorilor de daewoo n-au bani sa intre acu' la Autocenter s-au mai stiu eu ce service si sa inceapa ei sa schimbe piese de 20 de mil.In conditiile astea ei ar trebui sa vada daca preturile practicate la manopera cel putin , sunt prea mari pt. posesorul tip de masina daewoo.

Pt. ca hai sa fim seriosi daca am avea aia 20 de mil./ 2 luni pt. service ne-am lua toti Audi, nu?

dacia a intuit chestia asta si a scos pe piata Logan, la acelasi pret de Cielo, mai urata, mai dotata dar la preturi de reparatie pt. buzunarele romanilor...asta da politica de marketing!

Share this post


Link to post

Oficial nu cred ca se vor implica vreodata pur si simplu pt ca nu ai nici un control asupra calitatii userilor unui forum. E altfel cand discuti cu o revista de ex. Pot apare useri gigi-contra, nelu-franaru care sa nu faca decat sa dea cu pietre.

 

Neoficial cativa membri cu internet pe acolo, pe la IT cred ca ne citesc. Nu cred sa aiba si influenta in cadrul companiei insa. Multi dintre voi stiu ca imediat ce pe autoshow s-a remarcat o inadvertenta tehnica pe site-ul daewoo.ro au si remediat-o.

 

Dacia nu are la suflet nici o mare parte din dealeri lor si cred ca nici masinile marca Dacia anterioare Solenza care le fac o reclama proasta.

Share this post


Link to post

Aici nu-i vorba de gica-contra pt. "ca daca doi iti spun ca esti beat, atunci teduci si te culci", nu?Asa ca daca 10 insi spun ca servisul X e prost si te tepuieste ordinar sau cand ala spune ca a cumparat pise de la magazinul X si si-a luat teapa calitativ vorbind, atunci ei pot verifica si sa nu-i mai agreeze.

Share this post


Link to post

n-ati vazut ca au eliminat cauciucurile montana de pe dacii si de pe cielo??????????????

Share this post


Link to post

Si de pe Matiz. Acum se dau cu Continental!

Share this post


Link to post

S-avem pardon, Berlina si Break-ul vin din fabrica cu Montana, precum venea si DSN ... iar SLZ vine cu Matadoare de la bun inceput, eu asa stiu, SLZ n-a mirosit Montana in veci.

Share this post


Link to post
S-avem pardon, Berlina si Break-ul vin din fabrica cu Montana, precum venea si DSN ... iar SLZ vine cu Matadoare de la bun inceput, eu asa stiu, SLZ n-a mirosit Montana in veci.

 

garantat: de curind slz are matador pe toate variantele...inainte avea montana pe europa.

si de berlina si break nu mai vorbbim.

oricum le scot din fabricatie... e cazul :lol:

Share this post


Link to post
Aici nu-i vorba de gica-contra pt. "ca daca doi iti spun ca esti beat, atunci teduci si te culci", nu? Asa ca daca 10 insi spun ca servisul X e prost si te tepuieste ordinar sau cand ala spune ca a cumparat pise de la magazinul X si si-a luat teapa  calitativ vorbind, atunci ei pot verifica si sa nu-i mai agreeze.
da' pai tocmai d'aia ne citesc. nu-si vor exprima insa opiniile aici si nici nu vor intra in polemici cu noi.

 

Se mai produc Montana? De ce? :roll:

Share this post


Link to post

Pentru ... LOGAN :lol: :lol: :lol:

 

Fara misto, Logan e incaltzat cu Montana :shock:

Share this post


Link to post

Pai n-am spus sa-si exprime parerile aici ci macar sa-si ia notite in privinta lucrurilor verificabile pe care le spunem noi.

Share this post


Link to post
Pentru ... LOGAN   :lol:   :lol:   :lol:  

 

Fara misto, Logan e incaltzat cu Montana   :shock:

 

Mai, da' fara mishto. L-am vazut azi pentru prima data in realitate la un dealer Dacia in Iasi la minje. E CU MONTANE!!!! PE BUNE!!! :headbanger: :headbanger:

Share this post


Link to post

Ok, are Montana, ruşinos. Acum revenim la subiect.

Share this post


Link to post

Ma gindeam zilele trecute la cit de tare ar putea sa se distreze cei initziatzi de la Daewoo Craiova(cei ce stiu dece se invirte roata la Matiz...) dupa ce citesc topicurile de pe aici shi cit de tare ar putea sa-shi rida-n barba la problemele pe care ni le punem sau ni le creem , NU... :?

mmmmmmmmmmm...

Share this post


Link to post

Domle' asa mi se intampla mie: eu ma duc la mecanic cu o lista intreaga de probleme si plec cum am venit- le ia pe fiecare in parte si-mi demonstreaza ca n-am de lucru decat s-o ascult toata ziua.

Share this post


Link to post

Eu cred ca nu rad in barba de problemele noastre, pentru ca stiu si ei foarte bine ce produse vand, si cat de bine le fac. Daca vrem sa intram in Europa trebuie sa se obisnuiasca si ei sa aiba feedback de la clientzi, indiferent de cat de pozitiv este el. Am primit anul trecut un plic de la Daewoo in care era un formular unde trebuia sa completez diverse date referitoare la masinutza mea, inclusiv sa scriu problemele ivite.

 

Eu zic ca este un progres.

 

N-ar fi exclus ca in viitor sa primim si feedback pe forum, ar fi un lucru bun, si probabil s-ar reduce dramatic si orele petrecute de operatoarele de pe liniile telefonice de asistentza Daewoo.

Share this post


Link to post

Si de cind ai masina??!?!?! Ca eu n-am primit nimic si o am din dec 2002!

Share this post


Link to post

Masina o am din februarie 2003. Am cumparat-o cu banii jos (oare conteaza chestia asta ptr. ei ?), de la un dealer din Brasov. Formularul ala cu sugestii si reclamatzii l-am primit in iarna, cam prin noiembrie-decembrie, impreuna cu un carnetzel/agenda pentru notitze, pe care scrie Matiz.

Share this post


Link to post

Mdeah, eu am luat-o tot in februarie 2003, tot cu banii jos si am primit o laie ... or fi dat si ei chestionarele prin sondaj ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...