Jump to content
Sign in to follow this  
lordcalibras

Ce Masini Ati Condus?

Recommended Posts

Eu inclin puternic spre turbina. Comparatia intre 2.5 tdi la fiat din 95 si 2.8 din 99...E mult mai agil si mai silentios cel turbo... Din pdv-ul meu merita daca vei merge tu cu masina aia, daca o vrei pentru tavaleala si dat la soferi merge diesel simplu.

Share this post


Link to post

asa ma gandeam si eu, dar am bugetul restrans, si ma grabesc sa o iau la o data stabilita, adica nu pot astepta sa mai strang niste bani, daca era masina de familie asteptam, dar la asta nu. Oricum sa vedem cati bani strang pana la anu

Share this post


Link to post

Azi mai adaug o masina pe lista masinilor conduse de mine! Am condus un Opel Corsa 1,4 L ... Tinuta de drum foarte buna pentru o masina de marimea ei, destul de rapida si destul de nervoasa! Manevrabilitatea e peste asteptarile mele! 8

Edited by lordcalibras

Share this post


Link to post

masina diesel aspirat-wv caddy motor 1.9 sdi pana in 120 mere fainut,dupa aia e cam putuare

wv transporter 2.4d-idem

in genere astea fara turbina sunt mai usor de intretinut si mai longevive\

acuma decizia iti apartine numai tie

Share this post


Link to post

Eu nu am de gand sa sar te 100 Km/h cu o astfel de masina, dar nu stiu cum se fac depasirile, asta ma gandesc. adica nu vreau nici racheta, dar nici sa prinda inca un km/h in "2 ore".

Share this post


Link to post

Nu iti fa griji test_driver chiar asa! Pai daca ar fi chiar atat de puturoase pe cat iti inchipui tu nu le-ar mai lua nimeni ... Sunt ele mai puturoase, dar nu sunt chiar ca un carucior de butelie ...

Share this post


Link to post

Eu cred ca pana la urma o sa ma straduiesc sa-mi iau un TDi, sau JTD, vreau Caddy sau Doblo, altceva nu mi-a placut. Urmeaza drive teste, facute de ala cu nick-u' mai adevarat :P

Edited by test_driver

Share this post


Link to post

1. Dacia 1310 - Nota 4 cu felicitari :D

 

2. Daewoo Espero - Nota 7 (proprie)

 

3. Daewoo Nubira 1 - Nota 7 (proprie)

spatiu interior, confort si silentiozitate.

 

4. BMW E36 320 i - Nota 9 - (proprie) motor superelastic, porneam de pe loc cu a 5-ea, stabilitate de exceptie.

 

5. VW Passat 2002, 101 CP Tdi - Nota 8 - (proprie)

stabilitate nu prea buna, motor fiabil, confort interior moderat.

 

6. BMW E39 528 i- Nota 9.5 (prieten) motor de exceptie, confort de exceptie, stabilitate no comment.

 

7. Honda CRV 2.0 i 125 CP -Nota 8- destul de sprintena, fiabila, insa la confort cred ca banca de la poarta bunicilor este mia confortabila decat bacheta din spate.

 

8.Hyundai Santa Fe Crdi - Nota 7 (prieten) Masina greoaie, franele mi s-au parut slabane rau de tot la ditamai

hardughia.

9. Hyundai XG 3.0 - Nota 7.5 (prieten)

motor cam lenes pentru ai sai vreo 220 CP cati are.

 

10. Si in curand o sa-mi iau un Cielo si o sa-l notez si pe ala :D

 

Concluzia mea este urmatoarea. Cine are bani de BMW sa-si cumpere fara niciun pic de dubiu. Daca sunt bani pentru unul nou este cu atat mai bine. La gama SH din punctul meu de vedere un E 39 525 D pe la 15 000 Euro este indiscutabil BEST BUY.

Share this post


Link to post
5. VW Passat 2002, 101 CP Tdi - Nota 8 - (proprie)

stabilitate nu prea buna, motor fiabil, confort interior moderat.

Imi vine greu sa cred! Esti primul care spune asta si care se plange de lucrurile astea la un Passat mai ales din 2002! Asta e, fiecare simte o masina in felul lui!

Edited by lordcalibras

Share this post


Link to post

Moskwich 1500 - nota 9 (statea prost cu tot ce insemna cauciuc, dar in rest super motor la cit a fost de neintretinut!)

 

Tico SL Korea al parintilor - nota 10 (am condus-o doar vreo 2000km, dar mult mai silentioasa, mai nervoasa decit a mea, vezi next)

 

Tico SL Craiova propriu - nota 8 (mai zgomotos, mai puturos, mai consumos - deh, printre primele asamblate aci

 

Dacia Break 1989 - masina de firma, nota 8 (foarte placuta la drum lung daca nu o goneai)

 

Dacia Break 1996 - tot firma, nota 9 (pina la 80000 km nu s-a bagat nici un ban in ea, si lasa daca nu a vazut iadul!)

 

Dacie papuc 1.6 2001 - nota 2 (mi-a mincat sufletul cu carburatorul, care era si un model diferit, de nu stiam de unde sa-l apuc)

 

Nissan Patrol pickup diesel model mai vechi, nu stiu anul - nota10, masina de firma, pina la 140.000km nu stiau de unde se deschide capota motor

 

Hyundai Accent 1.6 din 2005 - nota 9.5 din cauza motorului mai zgomotos sau antifonare mai slaba

 

Suzuki Ignis 1.3 2004 - nota 9.5 (mergea un motor mai vanos)

 

Am mai condus diferite pe la drive test Loganuri, Suzuki Wagon, si mai recent noul Accent diesel, bestial motorul!

 

 

PS: Notele le-am dat raportind comportamentul masinii vis-a-vis de ceea ce ma asteptam de la respectiva masina! Nu inseamna ca Accentul meu e mai slab decit Tico-ul alor mei ;)

Edited by Zetics

Share this post


Link to post

Am uitat sa trec una, poate cea mai exotica dintre toate:

 

Toyota Prius, drivetest. Modelul anterior, nu asta nou, condus in 2004 cand era o noutate.

Nota hmmm. 8, insa e subiectiv.

 

+ super usor de condus, super silentioasa, confortabila, economica (desi la un testdrive asta nu m-a interesat), garantie 8 ani totala (Acum am inteles ca doar partea de baterie-motor electric mai are 8 ani)

 

- cutie automata (super reusita, insa prefer inca sa mestec cu facaletul in benzina :D ), nu prea nervoasa, portbagaj mititel pentru gabaritul masinii (are bateriile pe acolo), pret (27.000Euroi, cu 10000 mai mult decat corolla. Greu de recuperat din economia la benzina...)

Share this post


Link to post

Eu unul stau si ma gandesc, cine ar cumpara asa ceva! Si sincer nu inteleg care ar fi avantajele! Toyota Prius a fost prezentata si pe Top Gear si bineinteles ca a fost comentata si barfita in totalitate! Cei de la Toyota sigur regreta acum investitiile bagate in acest model!

Edited by lordcalibras

Share this post


Link to post

Starurile de la Hollywood... cumpara pe rupte, si au starnit o moda in State. In america se astepta nu stiu cat pentru una, anul trecut... Oricum, la americanii astia tampiti si poluanti e sensibil mai ieftina decat in Europa cea verde, care incurajeaza masinile ecologice prin scaderea taxelor... sau nu... :dizzy: ...

 

La urma urmei nu-i rea, insa e criminal de scumpa totusi. La banii aia intra un avensis diesel mai mare, mai puternica, si motorina cat sa faci turul globului de cateva ori... Daca magarii de la bruxelles ar aplica cu adevarat politica de detaxare a masinilor curate, poate ar fi o afacere, insa asa n-are sperante sa faca prea multe vanzari pe aici.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare! ... Tot m-am chinuit sa il gasesc si nu am dat de el. Stiu ca este un coforumist cu signature ceva de genul: "Am condus H2! Acum pot sa mor fericit!". Cine anume este? As vrea sa ne impartaseasca si noua experienta lui ( daca e real ceea ce spune in signature ) ca tare sunt curios cam cum e in tancul acela! :)

Share this post


Link to post
Am si eu o intrebare! ... Tot m-am chinuit sa il gasesc si nu am dat de el. Stiu ca este un coforumist cu signature ceva de genul: "Am condus H2! Acum pot sa mor fericit!".

 

E vorba de @IUZAR :P

 

Masini conduse mai mult de 20.000 km

 

Dacia '92 sau '93 -> nu stiu ce model e,mai mare rusine ca, e a lui tata... are faruri de CN. Pot sa zic c-am fost multumit de ea nu m-a lasat niciodata, tata fiind mecanic auto a pus ce era mai bun in ea tot timpul.

Cielo -> prima mea masina de servici. Super fiabila la vremea respectiva incantat de ea.

Tico -> a 2 masina de servici. La cei 1.90m ai mei ma uitam cu groaza la ea de fiecare data cand o incalecam, ptr ca scaunul era sudat si nu-l puteam misca. Asa ca nu mi-a placut defel.

Hyundai Getz 1.1 - a 3 masina. fiabilitate ridicata, f.f.f.f. silentioasa mi-a placut la nebunie in special ca masina de oras. La accelerari si depasiri era o putoare ordinara.

Kalos 2004 -> masina mea. O vroiam mai antifonata si fara calamina dar asta e.

Kalos 2005 -> a 4 masina de servici si actuala. Pe langa faptul ca, deocamdata n-a avut nici o problema cu depunerile de calamina, e mai silentioasa ca a mea si destul de multumit pina-n prezent.

 

Mai sunt cateva modele insa ele au fost conduse pe distante scurte asa ca nu merita sa le trec. Totusi trebuie sa remarc Loganul unchiului meu care la 40km/h abia ii auzeam motorul.

Share this post


Link to post

"Totusi trebuie sa remarc Loganul unchiului meu care la 40km/h abia ii auzeam motorul."

Off Topic! Ia mergi tu cu 140 si vezi daca mai auzi casetofonul =))

Share this post


Link to post

Si la Matiz la 40 abia ii auzi motorul! ... Asta inseamna ca e masina de remarcat si ca e masina "tare" ? ... Nope .. e o amarata de 4-5-6 mii de euro ... :) )

Share this post


Link to post

Io m-am dat in tinerete si cu Aro 244 pe benzina, a unui amic, cu motorul jumate carpati :D

Nota 5, poate.

E drept, eram si eu incepator, insa mi s-a parut greu de condus (cutie agata, fara servodirectie), zgomotoasa, scartaia infiorator usa din spate, desi masina avea mai putin de un an.

Share this post


Link to post

Mey, eu ma asteptam sa fie mai zgomots chiar si la viteaza aia, asa ca am fost placut surprins de ea :P

Share this post


Link to post

Cred ca notele date unei masini trebuie sa tina cont de mai multi factori, si apoi facuta o medie ponderata (care sa coreleze importanta caracteristicii notate cu nota efectiva).

 

Voi face o lista pentru exemplificare. :)

Share this post


Link to post

Ar fi prea multa filosofie! Fiecare a dat o nota, dupa propriile pareri, dupa impresiile pe care le-au lasat masinile pe care le-au condus si atat! Nu are rost sa iei in calcul nu stiu cati factori si alte alea! Daca te uiti atent ai sa vezi persoane care au catalogat mai prost masini de peste 10.000 euro decat au catalogat un Matiz! Totul este subiectiv aici si mi se pare corect! Fiecare a perceput o anume masina in felul sau ... Cineva se plangea de stabilitatea unui Passat! Eu nu am mai auzit pe nimeni sa se planga de asa ceva la aceasta masina! Si de aceea m-am mirat cand am citit acel post ... Insa, e parerea lui, e catalogarea lui, e modul in care a perceput el acel Passat!

Edited by lordcalibras

Share this post


Link to post
Cineva se plangea de stabilitatea unui Passat! Eu nu am mai auzit pe nimeni sa se planga de asa ceva la aceasta masina!

Sau Golful... :D

Mie-mi pare o masina care sta extraordinar pe sosea, am mers in jur de 3000 km pe autostrada Soarelui in Italia cu cumnatul meu, si la viteze mari (ma refer la viteze mari...) Sta excelent.

Dar e doar parerea mea.

Oricum nu o sa spun ca a mers cu 230 kmph, ca o sa ziceti ca sunt doar un copil entuziast. Oricum stateam si ma scarpinam in cap, eu eram cu inima-n gat, cumnatul relaxat :) ) . E o masina de nota 10, insa repet, parerea mea :)

Share this post


Link to post

230 nu prinde decat una din versiunile de la GTI in sus. Nu compara tinuta de drum a unui GTI cu a unui Golf "chior".... Nu-mi spune ca un TDI 90 mergea super stabil cu 230...

Share this post


Link to post

E TDI CU 2 roshii. Insa cu chip de ala tuning, sau cum ii zice. Si mai ales motorina de Italia :) A, si cutie in 6 trepte.

 

EDIT: Normal ca nu mergea super stabil cu 230...nici macar la 200 nu poti spune ca vai ca super stabila masina... dar la 170 deja te afli peste pragul pericolului cu un sofer bun la volan. La 160-170 poti sta super relaxat pe autostrada, iei curbe fara probleme.

Edited by Steffyx

Share this post


Link to post

Curbe de autostrada... 170? Peste pragul pericolului? Din dreapta multe senzatii se percep altfel.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...