Jump to content

Recommended Posts

Am amrea rugaminte de a ma ajuta,in masura in care puteti.Ieri dimineata am coborat sa pornesc masina si cand am facut aceasta am observat becurile la ulei aprinse,lucru ciudat avnd in vedere ca o lasasem intacta.Si o alta problema ca una nu era de ajuns acum face figuri si ambreajul,sau mai bine zis nu mai exista,pedala este foarte foarte moale,parca apas pe o foaie de hartie,scuze ptr comaparatie,si nu imi dau seama ce are.Precizez ca nici macar nu iese din viteza ca sa nu mai vorbim de plecare de pe loc,nu se misca.Va rog ajutati-ma.Va multumesc anticipat [-O<

Share this post


Link to post

Refritor la ambreiaj, s-a rupt probabil cablul daca este sistemul clasic. A mers greu in ultimul timp?

Daca insa ai ambreiaj hidraulic, poate ai pierdut uleiul din circuit, sau a inghetat, sau s-a crapat o conducta, etc. Trebuiesc luate metodic si verificate

Share this post


Link to post

Nu cred ca la Cielo s-a folosit pe vre-un model actionarea ambreiajului prin cablu... este hidraulic.

Lichidul din circuitul ambreiajului este lichid de frana dot 4 sau copatibil cu acesta.

La tine pare a fi o problema cu placa de presiune.

Share this post


Link to post

Acesta este forum Daewoo. Pentru Dacia incearca la dacia club

Share this post


Link to post

va multumesc.Asa este nu mai avea lichid.Dar imi ramane totusi cealalta problema cu uleiul,nu inteleg ce poate sa aiba de moment ce nu am gasit pierderi de ulei.

Share this post


Link to post
Acesta este forum Daewoo. Pentru Dacia incearca la dacia club

 

Nu conteaza ce masina are omul, el intreba de o probelma aparuta la un Cielo. Si ai grija ca exprimarea ta se poate intelege ca o jignire...

Share this post


Link to post
Nu cred ca la Cielo s-a folosit pe vre-un model actionarea ambreiajului prin cablu... este hidraulic.

 

Inainte sa postez la probleme tehnice pe care nu le stapanesc 100% ma uit si prin manualul de reparatii. Acolo apare si varianta doar cu cablu.

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

geti, cu motorul oprit ar trebui sa poti sa schimbi vitezele fara sa apesi ambreiajul, altfel sa nu fie placa de presiune

 

off-topic:

valiman, ai cam fost deplasat stimabile

ps: si eu mi-am dobandit bruma de cunostinte despre mecanica pe dacie, si nu-mi pare rau

Share this post


Link to post

offtopic:

Stai linistit Tommy ca si-a primit ce merita.

Share this post


Link to post

Îmi cer scuze dacă am deranjat sau jignit pe cineva. Nu asta mi-a fost intenţia, dar dacă în profilul lui geti scrie că are Dacia, de unde vroiaţi să ştiu că întreabă de Cielo? S-a mai postat offtopic pe forum.

 

Încă o dată scuze.

Share this post


Link to post

:o fftopic: ia vezi ce scrie sus in titlul topicului??? Adica tu citesti ultimul (ultimile mesaje) si te apuci sa ii dai omului un raspuns, nestiinde defapt despre ce e vorba in discutie?

 

Cred ca se poate inchide/muta intr-o discutie despre ambreisaj cielo. Problema a fost in final rezolvata.

Share this post


Link to post
Am amrea rugaminte de a ma ajuta,in masura in care puteti.Ieri dimineata am coborat sa pornesc masina si cand am facut aceasta am observat becurile la ulei aprinse,lucru ciudat avnd in vedere ca o lasasem intacta.Si o alta problema ca una nu era de ajuns acum face figuri si ambreajul,sau mai bine zis nu mai exista,pedala este foarte foarte moale,parca apas pe o foaie de hartie,scuze ptr comaparatie,si nu imi dau seama ce are.Precizez ca nici macar nu iese din viteza ca sa nu mai vorbim de plecare de pe loc,nu se misca.Va rog ajutati-ma.Va multumesc anticipat [-O<

 

 

Salut!

 

Acelasi lucru am patit si eu cu becurile de la ulei... m-am dus de dimineata sa pornesc masina si dupe 5 secunde s-au aprins becurile de la ulei... ulei nu a pierdut si este bun ( Mobil 1, 5w-40)... care este cauza? Tu ai aflat geti ?Este cineva care stie?

Share this post


Link to post

Daca nu sant pierderi de ulei si filtrul de ulei este la locul lui cel mai probabil uleiul este marmelada.

Share this post


Link to post

Uleiul este bun si subtire... are decat putin condens sus la capac, este putin albicios... nu inteleg ce putea sa se intample asa dintr-o data peste noapte...

Share this post


Link to post

Faptul ca dupa o noapte friguroasa se aprinde martorul la ulei inseamna ca acesta sa congelat.Sau vrei sa spui ca ai dat baia de ulei jos si uleiul era in stare buna?

Share this post


Link to post

Nu am dat baia jos dar pe joja se vede uleiul subtire... si este un Mobil 1, 5W-40 ... cand o accelerez becul se stinge... dar la relanti se stinge si se aprinde...

Share this post


Link to post

Cati km are?Filtrul de ulei ce marca e?Motorul cati km reali are?

Share this post


Link to post

Uleiul are 5.000 Km, filtrul de ulei este luat de la Daewoo Radacini si scrie pe el Oil Filder... Made in Korea, iar masina are 80.000 Km reali

Share this post


Link to post

Deci si la cald face asa? tot timpul?

Share this post


Link to post
Deci si la cald face asa? tot timpul?

Sincer, nu am lasat-o sa se incalzeasca prea mult... imi este frica...

Share this post


Link to post

Porneste-o intr-o zi mai calduroasa si tine-o un pic turata cat sa stea becul stins pina se incalzeste.Daca la cald nu mai face schimba uleiul si filtrul.

Share this post


Link to post

ok... poate sa fie si pompa de ulei sau contactoru presiune ulei... dar sa sper sa nu fie chiar asa de grav...

 

thnx!

Share this post


Link to post

Ceva ciudat se petrece...

 

Am pornit masina aseara si nu s-a mai aprins becul de la ulei... am mers cu ea si nu s-a intamplat nimica...

 

Am fost de dimineata s-o pornesc si iar s-a aprins becul de la ulei...

 

Ce poate sa aibe?!

Share this post


Link to post

Schimba uleiul si filtrul urgent.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...