Jump to content
Sign in to follow this  
cristicaz

Stropitor De Parbriz

Recommended Posts

De cand a venit frigul am o problema ciudata: Dimineata cand pornesc masina, stropitorul arunca lichid de spalare de 3-4 ori dupa care moare- nu stiu daca motorasul sau furtunul. A doua zi dimineata iar de 3-4 ori si gata.

Borcanul l-am umplut plin. Nu stiu care este cauza de nu imi pot spala parbrizul. In timpul zilei daca pornesc masina, stropitorul tot nu merge.

Unde poate fi buba?

Multumesc pentru sfaturi.

Edited by cristicaz

Share this post


Link to post

Verifica si tu daca vine curent la motoras. Cand actionezi manetuta aia se aude motorasul mergand? Daca nu se ajunge curent la motoras verifica sa nu ai vre-un fir desprins sau cu izolatia roasa. Eu am patit o faza oarecum similara. Stropitoarea mergea doar cand avea ea chef. Am luat motorasul, l-am verificat, nici o problema. Furtunele erau si ele ok. Am zis ca e de la manetuta, am schimbat-o si facea la fel. Am verificat firele dar degeaba. Imi venea sa urlu. Pana la urma m-am prins de la ce era. Una din bornele motorasului era oxidata si facea contact doar cand avea ea chef. Am curatat borna, am dat cu un pic de spray de contacte si a mers perfect.

 

Poti sa verifici si furtunasul daca nu e intrerupt sau taiat.

 

Daca insa auzi motorasul mergand si/sau jetul e mai anemic atunci in principiu te-ai facut de o pompa noua. Astea din pacate nu se repara, oricat ai incerca. Eu am incercat cu 2 pompe si pe niciuna nu am convis-o sa mearga mai mult de cateva saptamani.

Share this post


Link to post

Cred ca ai pus punctul pe i :osanale: . Dupa ce bazaie de 3-4 ori, motorasul apoi e mort si nci nu mai stropeste parbrizul. Se leaga si de faptul ca la pregatirea pentru iarna meseriasul a umblat la comutator :mda:

Multumesc mult si trec la verificare de cablarie :thumbl:

Share this post


Link to post

Da poate a inghetat ceva pe acolo!

Share this post


Link to post

Si eu patesc ceva asemanator: de cand a venit iarna stropitorul mai mult nu merge. Cum se ajunge la motoras? E greu, e usor? E prea frig afara ca sa stau prea mult incercand diverse cai de acces. Poate cineva a facut asta si ne spune exact ce trebuie facut...

 

Hai noroc!

Share this post


Link to post

ridici masina - dreapta fata - scoti roata, desfaci aparatoarea de plastic de sub aripa si ai acces la rezervorul spalatorului de parbriz. Pe fata rezervorului dinspre tine, sunt amplasate pompele (doua in cazul in care ai spalator pe spate). Pompa fata, de regula, este cea din stinga.

Scoti furtunul din pompa (pe temperatura asta, iese cam greu), scoti mufa din capul pompei si tragi usor de pompa catre tine, pina cind aceasta iese din corpul vasului. Atentie! vei pierde lichidul din vas.

Ca durata? depinde cum te misti (10 - 30 min.)

Share this post


Link to post

A draq, parca-i un facut! Tocmai citeam azi topicul asta asa, just to know, si in seara asta m-am trezit ca nu mai merge pisatoarea la Tico :mda: Probabil m-am facut cu o pompa noua, pt ca motorasul zbarnaie, si ies 2 "jeturi" daca le pot spune asa, de vreo 3-4 cm :wallbanger:

 

Aveti idee cit coasta o pompa?

 

Thx!

Share this post


Link to post

Poate e ... pisu pe terminate. Umple-i vezica si mai incearca odata :D

Edited by john

Share this post


Link to post

vreo 2-3 sute de mii dar sigur nu a inghetat ca astea sunt semnele de inghet...

Share this post


Link to post

Pisu sigur are, ca i-am facut plinul, crezind ca d-aia nu mai stropseste...Si nici inghetata nu ar trebuie sa fie, ca am pus numai zeama adecvata...dar nu mai conteaza, daca e numai atit o schimb si gata

Thx

Share this post


Link to post

poate nu e de la motoras. poate e de la furtun.

 

am avut si eu probleme cu furtunu'. sarise din T (teu) de sub grila(plasticu ala negru unde sunt stergatoarele prinse) , si curgea tot lichidu de cate ori incercam sa spal parbrizu. stropea doar cel din dreapta putin (10 cm pe parbriz )

Share this post


Link to post
poate nu e de la motoras. poate e de la furtun.

 

am avut si eu probleme cu furtunu'. sarise din T (teu) de sub grila(plasticu ala negru unde sunt stergatoarele prinse) , si curgea tot lichidu de cate ori incercam sa spal parbrizu. stropea doar cel din dreapta putin (10 cm pe parbriz )

 

Ar fi frumos sa fie asa, numai ca la Tico e simplitatea intruchipata, avem o singura tisnitoare in forma de rît (adica cu doua gauri :P )

 

 

Oricum ma voi uita si azi pe lumina, ca aseara am incercat sa scot furtunasul si n-am reusit sub nici o forma, vroiam sa vad eu ca vine ceva pe acolo. De desfundat am bagat un ac in rît, si nu cred sa fie infundat (cum spuneam ies doua pishu anemice).

 

Ce nu prea am inteles eu: de ce sa ridic dreapta fata, cind rezervorul e in stinga? Motorasul nu e pe linga rezervor?

Share this post


Link to post

Ok, imi cer oficial scuze pompei de zeama, am banuit-o degeaba.

 

M-am uitat acum pe lumina, am reusit sa scot furtunasul si am vazut ca pompa arunca apa de doamne doamne, a tras un jet la vreo 5 metri. De fapt este infundat rîtul! :scarpin: Am reusit cu greu sa scot un kil de mizerie din el, dar s-a desfundat numai o nara, pe care am orientat-o pe mijloc pina o rezolv de tot...

 

E incredibil puteam sa jur ca chestia aia nu e infundata! Aveti si voi grija, sa nu patiti la fel!

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...