Jump to content

cristicaz

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About cristicaz

  • Rank
    Forumist
  1. Cred ca ai pus punctul pe i . Dupa ce bazaie de 3-4 ori, motorasul apoi e mort si nci nu mai stropeste parbrizul. Se leaga si de faptul ca la pregatirea pentru iarna meseriasul a umblat la comutator Multumesc mult si trec la verificare de cablarie
  2. De cand a venit frigul am o problema ciudata: Dimineata cand pornesc masina, stropitorul arunca lichid de spalare de 3-4 ori dupa care moare- nu stiu daca motorasul sau furtunul. A doua zi dimineata iar de 3-4 ori si gata. Borcanul l-am umplut plin. Nu stiu care este cauza de nu imi pot spala parbrizul. In timpul zilei daca pornesc masina, stropitorul tot nu merge. Unde poate fi buba? Multumesc pentru sfaturi.
  3. Aspad nu are distribuitor in TM, iar Satu Mare e cam departe Augsburg are becuri Philips dar pentru Banat centrul de distribuite este in Arad Vanzari Arad Adresa Strada Nicolae Balcescu nr.22 Telefon +40 257 252.595 Fax +40 257 214 240 Email vanzariarad@augsburg.ro Program Luni-Vineri 09.00-18.00 Sambata 09.00-13.00 Bafta! Later edit: dracula in TICO? Sau noaptea se transforma in Maybach??
  4. Cumparat Vision plus + Montat = Foarte multumit! Succese!
  5. pesteimputit, OT: Eu am bujiile deja cumparate. La ce service le-ai schimbat ? Muultumesc!
  6. Dupa cate cunosc eu, ca sa fie o schimbare de lichid de frana fara probleme trebuie sa gasesti un service dotat cu instalatie care baga cu presiune pe la etrier. Daca bagi pe la pahar poate ramane aer pe instalatie si exact de treaba asta mi-e frica. Multumesc oricum de sfat.
  7. A venit momentul sa mai schimb ceva la TICO : lichidul de frana, bujiile si lichidul de racire. Ar trebui sa am emotii cu schimbarea lichidului de frana? O sa mai tina franele la fel? Daca aveti un service in Bucuresti unde ati facut operatia asta in ultimele 2-3 saptamani, spuneti-mi-l va rog si mie. Prin service-uri mecanici se cam rotesc si vreau ceva de actualitate. Multumesc.
  8. Au facut testul al directie si nu are nimic. Au facut o fisa tehnica cu testarea. Dupa ce masina e gata si roata schimbata si echilibrata se repeta testul. Sunt curios cum o sa arate capota si contraaripa reparate. In rest serviceul da vina pe mine ca usa din spate stanga e putin indoita fiindca a fost fortata si nu are legatura cu accidentul. Trebuie sa il conving pe inspectorul de la daune sa mi-o treaca in reparatii. M-am mai inviorat si eu cand ma vazut din nou masinuta. M-am uitat pe dedesubt in fata sa vad ceva indoit pe la bara stabilizatoare, amortizor, caseta de directie si nimic suspect. Sper sa fie bine. Paste fericit si ne mai auzim!
  9. Am si CASCO dar am zis sa merg pe RCA-ul celuilalt ca Doamne Fereste ma e jumatate de an si cine stie ce mai urmeaza. Ce teste se fac pentru trenul de rulare? Doar geometria rotilor? Pot face reparatiile dintr-o avarie si pe RCA si pe CASCO? Multumesc pentru sfaturi.
  10. Miercuri dimineata m-am ciocnit cu o Dacie papuc plina de paine, pe stanga fata. Dacia a murit(probabil radiatorul) Cu a mea am fost la Politie pentru declaratii. Amenda si permisul suspendat pentru celelalt sofer. Eu am ramas sa imi repar masina cu RCA-ul lui. Pe scurt inlocuire la aripa stanga, far, bara fata, contrabara, cauciuc stanga, masca fata, bidon lichid parbriz. Reparatii la capota si contraaripa stanga plus testare directie. Aici am un dubiu si vreau sa ma sfatuiti la ce sa fiu atent. Vreau sa ma duc si eu cand se face testarea la service. Probabil ca trebuie sa merg pe mana expertilor din service dar cand l-am vazut pe inspectorul de daune de la asigurator ca devine isteric, ca la testare pot apare multe stricaciuni la directie si costa.. ca m-am enervat si l-am pus la punct. Adevarul este ca daca tin volanul in pozitia pe drept inainte, masina se duce usor in stanga! Contraripa sa o las doar ciocanata? parca nu imi vine. Multumesc pentru orice sfat ca tare sunt suparat
  11. Azi dimineata am auzit niste zgomote ciudate la motor, pe care nu le-am mai auzit pana acum. Daca bag in vitez si accelerez se aude un huruit de parca nu am toba (dar am ) si simt cum masina trage. Parca in a 3-a se aude mai suparator. Pe urma ridic piciorul de pe acceleratie, in momentul in care motorul revine la ralenti, nu se mai aude huruitul. Nu cred ca am mai auzit asta pana acum... "Asa face toate?" Sau ar trebui sa ma panichez mai mult decat sunt acum?
  12. Multumesc mult sprite am sa le gasesc si o sa le pun la treaba!
  13. La Tico spun unii ca nu intra in viteza 1a daca ai viteza de a 2-a sau a 3-a. Practic nu intra decat daca aproape sta pe loc! Inteleg ca tu ai Matiz?
 

×
×
  • Create New...