Jump to content
Sign in to follow this  
Apocalips

Matiz E3

Recommended Posts

Mi-am schimbat volanu... iar :D

 

Inainte de asta sa fiti atenti cand schimbati volanele de mai multe ori sa nu uitati sa puneti putina vaselina pe ax. Primele 3-4 schimbari au fost ok la mine ca mai era vaselina dar azi "tzapa!". Azi a trebuit sa-mi fac presa ca sa scot vechiul volan. Noroc cu un vecin care m-a ajutat sa improvizez una si a zis ca-mi face alta mai civilizata la lucru si mai solida.

 

Asa, acuma sa spun de ce l-am schimbat si de ce am ales modelu asta, pt ca nu l-am luat doar ca-mi place ca-i negru.

 

Avantaje:

1. E mai gros decat cel original DAR mai mic (e bine totusi ca e mai mare decat ala rosu)

2. E construit sa poti tine bine mainile in lateral si jos pe mijloc (pe mijloc la ala rosu nu puteam sa tin mana)

3. Materialu din care e facut e SIGUR dinala care se indoaie in caz de accident.

4. E negru :P

 

Dezavantaje:

1. Nu are claxon

2. Nu sare semnalizarea

 

Avantaje ala rosu:

1. E mai gros si se tine mai bine

2. E mai "inalt" (adica e mai aproape de sofer)

3. La curbe, pe drum alunecos nu prea supravireaza masina chiar daca il bruschezi - ceea ce se intampla cu volanu standard de matiz daca il bruschezi putin

 

Dezavantaje:

1. Are diametrul cel mai mic (32 cm), deci e mai greu de manevrat la curbe (mai ales fara servo directie cum e si matizu meu)

2. La drum lung nu poti pune mana jos pe mijloc

3. Nu are claxon

4. Nu sare semnalizarea

 

Avantaje volan standard:

1. Diametru cel mai mare (37cm) - masina se manevreaza foarte usor mai ales la parcari si poti sa virezi cu podu palmei

2. Are claxon

3. Sare semnalizarea

Dezavantaje:

1. E subtire

2. La curbe daca il bruschezi PUTIN in timp ce virezi, masina are tendinta de insurubare

 

Faza cu claxonul se poate rezolva daca gasesti butucul potrivit. Ceea ce am vazut la noi pe piata e "scurs si la obiect" (adica sa tina volanu si sa nu ramai cu el in mana) dar, am vazut pe net (nu mai stiu unde) butuc cu tot cu sina de claxon si "dintele" ala care face semnalizarea sa revina la pozitia initiala dupa ce ai virat.

 

dscf0584xfilteredjn5.jpg

 

PS: Legat de ambreaj, nu am facut nimic... la motor si ce tine de cutia de viteze nu vreau sa ma bag pt ca nu sunt de meserie si riscurile de a ramane in drum sunt mai mari daca fac vre-o prostie.

Share this post


Link to post

...

Boala mare, boala mare! Da halatul? Cat e halatul?

In fine fiecare cu pasiunile si chichitele lui... Iti doresc sa te tina buzunarul si sa iti faci la masina ce vrea muschiul tau. La mai mare si succes!

Edited by tolin
Nu poti folosi butonul FastReply, trebuie sa citezi si pozele ?

Share this post


Link to post

Rau nu arata. Dar parca are el ceva de parca nu e de acolo. Asa imi da mie senzatia. Pe viu sunt sigur ca se vede si arata mult mai bine. Oricum felicitari pentru efortul depus la toata masina.

 

PS: Inca imi plac dungile rosii :)

Share this post


Link to post

Arata dragut, pentru ca e simplu. Pacat ca nu are claxon. Chiar, daca vrei/trebuie sa claxonezi, cum faci?

Share this post


Link to post

@ trebor271074: mersi

 

@banzay: singura chestie care nu pare sa fie de acolo e locul unde se face trecerea de la materialul textil la metal. Aia nu-miplace nici mie dar nu am ce sa fac. Capacul ala negru din mijloc (care e claxonul de fapt) e negru in totalitate - bulina argintie e reflexia de la blitz.

 

@closchkutza: Cand trebuie sa claxonez depinde de situatie, daca sunt la semafor si masina din fata o ia la vale spre mine dau flash-uri cu farurile - dar cat am conduc cu volanu ala rosu m-am invatat sa pastrez distanta. daca unu nu pleaca de la semafor turez motoru + flash-uri daca ala tot nu pleaca, cel din spatele meu se nimereste sa aiba claxon. In caz de evitare a unui accident franez (si de claxonat si daca ai claxon nu stiu cat mai apuci sa claxonezi). Cea mai urata situatie de care intr-adevat mi frica este atunci cand cineva iese cu spatele dintr-o parcare dar cand trec pe langa masini parcate incetinesc si sunt foarte atent. Si obisnuindu-ma sa conduc fara claxon am ajuns sa fiu calm in trafic si mai politicos si sa nu mai injur alti participanti care fac o greseala dandu-le un claxon.

 

Cu volanu asta "informatiile" care le primesc de la roti sunt mult mai rapide pe cand ala rosu e mai moale si nu prea simti multe iar cel standard are feedback-ul mai lent sau chiar de loc in unele cazuri. Sincer, nici nu se compara cu celelalte doua volane si senzatia e alta... si acuma poate o sa spun o prostie (din punctul de vedere al unora) dar chiar imi place mai mult matizu de cand am volanu asta si se conduce ca o alta masina. Inainte conduceam cu o singura mana pe volan si cu celalta fumam dar acuma e chiar fain sa le tin pe amandoua pe volan si sa nu fumez :lavolan:

Share this post


Link to post

M-am hotarat sa vand matizu :rolleyes:

 

Oare iau 5000e pe el avand in vedere ca e din 2006, am numa 23.000km si il dau cu tot ce am pus pe el: Statie, boxe (o cutie mare in portbagaj), turometru, detector de radar, boxe in usi, alarma, centralizata pe 4 usi, mp3 player cu card, toate 3 volanele... inclusiv dungile :) ?

Share this post


Link to post

Poate ii pica cu tronc cuiva si e dispus sa dea pe el atat cat ceri tu.Succes la vanzare!

Share this post


Link to post

Daca nu are aer nu cred ca o sa iei 5000 in conditiile in care unul nou costa 4650 euro.

Share this post


Link to post

Gresit! Unul nou fara aer, costa 4900. Bre, Apocalips, de ce vinzi Matizul, vrei o masina noua, sau o monstruozitate de scula foto? :)

Share this post


Link to post

Asa e , ai dreptate. Dar tot e mai ieftin decat al lui Apocalips. Deci nu cred ca o sa iei 5000.

Share this post


Link to post

Nu vreau o monstruozitate de scula foto ci vreau o monstruozitate de masina SH putin mai buna decat matizu. Ma gandeam la un golf 4. Partea proasta e ca sunt la limita cu banii si de-aia o sa incerc si sa tin de pret (macar 4500 sa iau pe ea) si sa o dau cu volane, boxa din portbagaj si inclusiv detectoru de radar. Nu is cine stie ce accesorii, dar cred ca da bine la vanzare daca are cat mai multe pe ea.

Share this post


Link to post

In principiu, daca nu te grabesti, ai putea lua 4500E pe el. Cat priveste accesoriile pot spune multe despre proprietar: boxe puternice, volan sport si detector de radar - un tanar care se urca in masina cu toti prietenii si dau muzica in blana sa-i auda lumea, forja si viteza la maxim, pentru care are nevoie de detector sa nu-l arda gaborii.

Succes la vanzare, matizurile inca se vand foarte bine.

Share this post


Link to post

Topicul se poate inchide. Maine ma duc sa iau golfu.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...