tolin Posted January 9, 2006 ... as prefera sa controlez eu masina si nu ea pe mine. Ma bucur sa impartasim aceeasi parere. Share this post Link to post
VIPER Posted January 9, 2006 Pai saracul ABS culmea ca te va ajuta sa controlezi masina cand devine sanie. Cum bine zicea cineva: diferenta intre o masina cu si una fara ABS este ca la cea "cu" sania este controlabila. Atat. Share this post Link to post
MCojo Posted January 10, 2006 Cert e ca la kalos senzatia de masare pe care ti-o produce ABS e foarte interesanta... Un rol hotarator il au bineinteles si gumele Kumho cu care a venit "by default"... si pe care deja ma gandesc dupa 12k sa le schimb... Share this post Link to post
pgabi Posted January 10, 2006 Buna seara! Cu ce am mai citit pe aici si cu ce am mai intrebat prin stanga si prin dreapta, am ajuns in final sa fiu posesoarea a 4 anvelope Vredestein Snowtrack 2 care au costat 1020 lei(noi). In principiu eu sunt multumita de ele. Spun in principiu pentru ca eu am carnet de cateva luni si este prima mea iarna la volan . Sper ca am facut o afacere buna. Sa nu uit! Au si garantie: 1 an. Va salut pe toti! Gabi Share this post Link to post
VIPER Posted January 10, 2006 Sa-ti traiasca! O sa vezi ca sunt adevarate! Dar numai 1 an garantie??? Eu am 2 ani de la importator!!! Share this post Link to post
iulia Posted January 10, 2006 Pai saracul ABS culmea ca te va ajuta sa controlezi masina cand devine sanie. Cum bine zicea cineva: diferenta intre o masina cu si una fara ABS este ca la cea "cu" sania este controlabila. Atat. Nu ESP-ul face asta? Share this post Link to post
alx Posted January 11, 2006 Iulia, ESP controleaza fenomenele de subvirare si supravirare in curbe. Acesta actioneaza prin ABS si TCS. Share this post Link to post
FLEX Posted January 11, 2006 In principiu eu sunt multumita de ele. Spun in principiu pentru ca eu am carnet de cateva luni si este prima mea iarna la volan . Gabi, sa nu uiti niciodata ca aceste caucioace de iarna nu te absolva in nici un fel de a conduce cit mai defensiv/preventiv cu putinta, legile fizicii sint aceleasi si cu ele; cel mai bine uita ca le ai si mergi cit mai linistit, ele doar te vor ajuta sa controlezi mai bine masina, evita sa ajungi sa te bazezi pe eficienta lor, cel putin cit timp experienta ta la volan e redusa - ba chiar si dupa aceea. Practica mea in condusul automobilului mi-a demonstrat ca atunci cind ajungi in situatia sa te bazezi pe tehnologia fierului deja ai pierdut lupta pentru evitarea incidentului. Drum bun si cit mai multi km! Share this post Link to post
iulia Posted January 11, 2006 Lucreaza impreuna, am lamurit deja Merci oricum...abia astept sa vad ansablul in actiune. Share this post Link to post
andreib Posted January 11, 2006 Pai saracul ABS culmea ca te va ajuta sa controlezi masina cand devine sanie. Cum bine zicea cineva: diferenta intre o masina cu si una fara ABS este ca la cea "cu" sania este controlabila. Atat. Eu controlam la fel de bine matizul fara ABS (subiectiv eu zic ca mai bine) decat nubira cu ABS si gume de iarna. ABS-ul pt mine nu e f util, e mai util pt incepatori , persoane mai panicabile si care nu isi cunosc masina. Share this post Link to post
VIPER Posted January 11, 2006 Hmmm, discutabil. Plus ca parerea ta e in contradictie cu ce zic 99% ditre soferi. Dar nu asta e ideea. Matizul are roti inguste ceea ce o face manevrabila pentru zapada. De exemplu: eu nu (mai) sunt incepator. Nu ma panichez. Si cred ca deja imi cunosc masina. Ei bine, cu ABS-ul ma simt mai in siguranta pentru ca fac paralele intre cum se comporta Espero fara si asta cu. Share this post Link to post
alx Posted January 11, 2006 andrei, scoate siguranta de la abs si gata... daca te crezi mai smecher decat sistemul... ai grija totusi sa nu dai in vreun stalp sa ma injuri... Share this post Link to post
dadyDei Posted January 11, 2006 Buna seara! Cu ce am mai citit pe aici si cu ce am mai intrebat prin stanga si prin dreapta, am ajuns in final sa fiu posesoarea a 4 anvelope Vredestein Snowtrack 2 care au costat 1020 lei(noi).In principiu eu sunt multumita de ele. Spun in principiu pentru ca eu am carnet de cateva luni si este prima mea iarna la volan . Sper ca am facut o afacere buna. Sa nu uit! Au si garantie: 1 an. Va salut pe toti! Gabi Gabi, daca ai cumparat anvelopele de la APCO, sunt nedumerit ca ai garantie doar un an,oricum eu maine ajung la ei si o sa discut cu baietii de acolo de ce ai garantie doar 1 an! In caz ca nu ai luat anvelope de la ei tot ar fi trebuit sa ai 2 ani garantie! Da-mi de stire(PM) pt. ca as vrea sa fie totul OK! Numai bine, Share this post Link to post
Tommy Posted January 11, 2006 si pe mine m-a mirat garantia de un an, mie mi-au dat 3 ani, la alta marca aveau 2 ani, mi-a zis cel de la autosoft ca e garantia furnizorului Share this post Link to post
george03 Posted January 11, 2006 (edited) @andrei: eu am mers 2 luni fara siguranta de la ABS Mi-a scos-o tembelu' care mi-a montat alarma (nu ma intrebati de ce). Nu mi-am dat seama ca ceva nu este in regula pentru ca de la dealer m-am dus direct sa-mi montez alarma ... asa ca nu m-am prins ca trebuie sa se aprinda martorul in bord. Mi-a cazut fisa in momentul in care am pus o frana destul de brusca pe un drum acoperit cu nisip ... si am facut ca toti dracii pe sosea. Dupa ce mi-au pus la loc siguranta ... m-am dus din nou pe acolo si la o frana mai violenta decat prima si ... a intrat ABS-ul, m-am dus drept, fara sa traga masina in vreo parte si m-am oprit mai repede (aici s-a putea sa fiu PUTIN subiectiv )! Edited January 11, 2006 by george03 Share this post Link to post
Mircea Posted January 11, 2006 De oprit mai repede te opresti sigur pe suprafete alunecoase, si in plus in momentul acela poti vira, ceea ce la o masina fara ABS nu mai este posibil dupa ce s-au blocat rotile. Si uite cum iar ne dam in barci... Share this post Link to post