Jump to content

Recommended Posts

Sa inteleg ca si-a revenit bateria ? Sincer sa fiu eu am rezerve in privinta ei :)

 

De dimineata ti-a bagat caldura mai repede ? Sper ca nu ai mai pus cartonul :P

 

Oricum, la vara poate te mai sacrifici o data si mai faci o spalare - doua la instalatie. Sint sigur ca la tine caloriferul este inca foarte murdar.

 

Deci: Leganza da caldura, nu e un mit :) . Spalarea instalatiei e necesara si utila, mai ales daca s-a folosit compozitie dubioasa (antigel prost, apa de la robinet, etc). Cartonul nu e necesar daca instalatia functioneaza bine.

 

LE: Nu mai speria oamenii !!! 4 ore a durat cam tot ce am facut pe acolo, respectiv cumparaturile, montatul bornelor, al termostatului si garniturii de la capac, schimbat + reglat faruri.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

exact domnule , nu mai am probleme cu nimic din ce ai facut tu , poate putin la faruri da inca nu am avut mare nevoie de ele. Merge caldura , acum la nici 3 kilometri deja acu se ridica si se simte caldura , iar pe timpu zilei daca merg cu ea dimineata in maxim 1 kilometru frige. Nu am mai pus carton . Nici ulei nu mai arunca pe la capacul dela culbutori .Adica nu ai pierdut timpul degeaba .

 

 

Oricum sambata dupa 4 , daca nu pleci din Buc te invit sa mancam o friptura .O iei si pe fata ta . Mergem la o '' bodega''. In alta zi nu pot ca muncesc chiar si sambata pana la 4 si duminica la fel

te sun oricum .Multumesc

Share this post


Link to post

Ma bucur pentru reusita actiunii, poate asa o sa ai un motiv in plus sa nu te mai gindesti sa vinzi masina :D . Oricum, cu termostatul cel nou, ar trebui sa iti mai scada putin si consumul. Cam 2-3 km ii trebuie si Leganutzei mele sa inceapa sa dea caldurica. Pentru o reusita 100% cu scurgerea de ulei pe la capac, ramine sa ii schimbi cele doua furtune.

 

Iti multumesc pentru invitatie insa nu o sa o pot onora. Dupa cum ti-am zis chiar de duminica, miine plec din Bucuresti. Dar ne mai auzim si vedem si cu alta ocazie.

 

LE: Schimbarea bornelor a fost suficienta pentru resuscitarea bateriei ?

Edited by Salex

Share this post


Link to post

sper sa nu vina prea tarziu rasp

eu am avut aceeasi problema si mi-au schimbat pe garantie de 3 ori senzorul deoarece spuneau ceva de un lot cu pb(poti merge cu toata increderea la grand garage in spate la autogara militari)

deci am schimbat senzorul de la clapeta de acceleratie, la mine a fost nevoie si de debitmetru de aer, bujii si fise si merge ca si noua

Share this post


Link to post

Am o problema cu masina mea: folosesc ulei Mobil 1 5W40. Am pus acum aproximativ 5000km 4L ulei, acum, dupa 5000km de la schimb am verificat pe joja si era sub minim. Am completat cu 1L de ulei si e ok, e aproape de maxim. Alta problema: dupa ce am completat cu 1L de ulei, am pornit motorul si dupa circa 5 secunde s-a oprit singur :( , l-am repornit si in prima curba iar s-a oprit. Eram cu benzina pe linia rosie aproape, asa ca am pus benzina, dar tot asa face. Nu face mereu, dar se intampla... Ce o fi avand? Marti sunt programat in service la automar sa schimb distributia, o sa le spun si de problema asta, sper sa se rezolve. Dar voi ce ziceti ca ar avea? :( Mentionez ca am pus 1L ulei cand motorul era cald, adica a stat cam 20 minute oprit dupa un drum de 8km. O fi afectat ceva uleiul la temperatura mai rece decat cel din motor? Masina are 140.000km

Edited by Bimm3r

Share this post


Link to post

Bimm3r

Faza cu opritul mi-a facut-o si mie si era de la benzina putina, se aprinsese de 5-7 km becul rosu. Dar la mine zici ca era ceasornic: pornea motorul, mergea exact 5 secunde dupa care se oprea, nimica nu-l putea face sa se razgandeasca. Ba da, 5 litri de benzina, si apoi fuga la pompa for more gas. Faza ca ai mers si te-a lasat dupa ceva timp indica o problema. Vezi ca un coleg cu un Cielo in 16 valve din 2003 i-a picat acu 2 saptamani CTS (senzorul de pe arbore) iar la el nu mai pornea deloc, nici cu acatiste. Si asta numai la o scanare a aflat-o, l-a pus un meserias, electrician auto cica, sa cumpere bobina de aprindere, care numai ieftina nu e, noroc ca a putut-o da inapoi la magazin. Mergi la scanner, sfatul meu. Uleiul n-are nici o treaba, nu ai bagat azot lichid in motor, a preluat caldura si s-a incalzit imediat.

Share this post


Link to post

I-am pus benzina de 150 ron, urmeaza sa vad ce mai face. Mersi pt. raspuns.

Share this post


Link to post

salut.

asa cum am mai spus, am facut degmentarea motorului acum 700km. Am schimbat bujiile si fisele. Problema mea este urmatoarea: motorul nu are un mers rotund, adica are mici intreruperi. Aveti idee de la ce poate fi?

Inca o problema: nivelul uleiului este cu mult peste maxim, mai am de mers 300km ca sa il schimb(sunt inca in rodaj). Mi se pare ca este usor umed capacul de deasupra bujiilor. Este normal sa iasa ulei pe acolo dupa o segmentare????

Share this post


Link to post

Uleiul sigur nu s-a contaminat cu antigel, cum de a ajuns peste maxim?

Share this post


Link to post
Mi se pare ca este usor umed capacul de deasupra bujiilor. Este normal sa iasa ulei pe acolo dupa o segmentare????

 

Te referi la capacul cel mic, cel pe care scrie DTEC ? Daca pe marginea aluia (de sub el) iti arunca ulei, e posibil sa iti piarda pe la cele 10 suruburi imbus care prind capacul de culbutori de chiulasa. Pe interior ar trebui sa fie niste O-ringuri mici de cauciuc insa se pot pierde cu usurinta, cad la demontare.

 

Daca te referi la capacul de culbutori, ai doua posibilitati: garnitura sa fie veche - trebuia schimbata cu ocazia interventiei sau capacul nu este strins bine.

 

Cu nivelul uleiului, poate fi nasol. E posibil sa nu-ti fi strins chiulasa cum trebuie :( . Chiulasa a fost rectificata inainte de montare ?

Share this post


Link to post

apropode garnitura de la capacul de la culbutori ... prietenii stiu de ce!!!! Asta pt. Salex .

In schimb s-a dus casetofonul , pt cine cunoaste ..Sigurantele de la cass sunt si in masina la picioare si afara? in compartimentul motor .Pt ca am gasit - asta la motor siguranta crapata , aia pt antena , dar la capitolul cass cam toate merg .Nu am descoperit decat 2 la picioare infata una legata cu ceasul de bord si atat. In final Intrebarea principala , cass- double dyn are si siguranta suplimentara pe el .E posibil sa se fi ars aia de pe el? Sau e proprietarul masinii cam nepriceput si nu stie sa descopere care e siguranta pt cass? Va ffff multumesc

Share this post


Link to post

La pagina 78 gasesti poze puse de ovi_jer cu cutiile de sigurante si cu rolul fiecarei sigurante. In manual, la probleme cu instlatia audio se recomanda in primul rind verificarea sigurantelor EF1, F1 si F9. Daca astea sint OK, cel mai probabil va trebui sa te orientezi asupra aparatului :(

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Nivelul uleiului a fost asa de mare de cand am luat-o din service. A fost rectificat. Am cumparat set garnituri, deci garniturile sunt noi. S-a umezit la baza capacului din plastic, primul deasupra metalului. In maxim o saptamana ma duc sa schimb uleiul si voi intreba daca este normal asa :( Sper sa nu am probleme, mai ales ca tin ff mult la masina si am mai dat si 40 mil cu totul.

 

Uleiul arata bine, e curat, nu e spumos

multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Daca nivelul uleiului nu a crescut in timp dupa reparatie, nu spumeaza, atunci nu vad de ce ai fi ingrijorat. Probabil ca au pus ei mai mult de la bun inceput pe baza ideei (preconcepute, zic eu) ca un motor proaspat segmentat e normal sa manince ceva ulei (pina ajunge la 1000km)

 

Uleiul in locul descris de tine poate avea cauzele pe care ti le-am scris mai sus: garnitura veche sau capac nestrins bine. Desigur, se mai poate intimpla ca garnitura sa fie noua, dar proasta ...

Share this post


Link to post

Mersi pentru ajutor Salex. As mai avea o intrebare. Asa cum am mai spus mi se pare ca nu este mersul motorului perfect rotund. Mentionez ca am schimbat pompa de benzina, bujiile si fisele. De felul meu sunt mai tipicar si , desi stiu ca nu se poate , as dori sa mearga ca noua

Share this post


Link to post

Cauza e mai greu de depistat de la distanta, mai ales daca ai parcurs deja toti pasii pe care i-ai enumerat. Poate nu sint bujiile bune, poate ai injectoarele putin infundate, poate ... poate. Insa o scanare s-ar putea sa iti spuna mai multe !

Share this post


Link to post

rezolvat sistemul audio .De vina era Acea siguranta mare ef1 . Era doar oxidata .Am scos-o si am curatat-o putin si gata .Muultumesc inca o data acestui forum si lui Salex si gashca :D

Share this post


Link to post

La 184 k km am facut azi o inspectie generala.

 

Am de schimbat: termostatul,un pivot(cel original a rezistat pana acum,lol! ),una bucata tampon cutie si o boxa spate...

Fara pierderi ulei motor/cutie.

Ceva pierderi sunt insa pe la caseta de directie,sper ca se rezolva cu un kit de reparatie.

Am masurat si concentratia antigelului,rezista pana la - 40 grade,intr-un an a scazut nivelul cu 1 cm,probabil de la caldurile de asta vara..

Usoarele vibratii din volan au disparut complet dupa ce l-am reglat putin mai jos,chiar e o pozitie mai comoda pt condus.

 

Ma pregatesc si pt un kit de ambreaj,pt ca a dat fluieratul in rulment..."dimineata pe racoare",din fericire nu-l tine decat vreo doua minute...si nu e catalizatorul!!-(pe care a doua oara il acuz fara vina)

Au facut treaba destul de buna astia de la uzina BUPYEONG,unde aflasi azi ca a fost montata :P

Share this post


Link to post

La 184k km e prima oara cind te pregatesti sa schimbi ambreiajul ?

 

Caseta de directie e cu cintec. Asta pentru ca numai daca ai noroc o sa gasesti service/mecanici care sa se bage in ea. Eu pe unde am mers mi s-a zis ca nu, nu, nu ... musai sa pun una noua. Pina la urma am schimbat singur simeringul, a costat 15 RON

Share this post


Link to post

Da,va fi prima schimbare. :)

 

Asa e,sa vedem ce gasesc,daca gasesc..trebuie data jos caseta?

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Daca o sa fie nevoie sa schimbi doar simeringul de sus, contacteaza-ma si iti povestesc din experienta proprie cum poti sa schimbi in maxim 15 minute respectivul simering. Neconventional, dar fara riscuri ;)

 

Din cite am vazut eu, mecanismul din caseta este extrem de fiabil, nu prea cred ca o sa ai nevoie de un kit complet de reparatii. Eu am desfacut una si atit pinionul cit si cremaliera erau absolut fara nici un semn de uzura, la fel si rulmentii. Cita vreme nu iti pierde pe la capetele de bara, pe la burduf, e super OK. Daca iti pierde pe la burduf atunci e de rau. Trebuie sa iti gasesti un meserias f.f. bun si sa o dai jos.

 

Felicitari pentru ambreiaj, eu la 125.000 a trebuit sa il schimb. Mai rau de atit, volanta era albastra si prezenta numeroase fisuri, asa ca a trebuit sa o schimb si pe aia :( . Uite unde duce un prapadit de chip-tuning prin care cica am cistigat vreo 15 CP si 10-15 NM :(

Share this post


Link to post

Cautind diverse chestii pe net, am dat peste asta : Forum de Leganza. Poate mai gasiti si pe acolo raspunsuri la unele din problemele voastre.

Share this post


Link to post

Aceeasi problema o am si eu cu caseta , scapa lichid. Am cumparat acel kitt 2 simeringuri si inca ceva maruntis si a costat o avere in jur de 70 de ron. In service nu au vrut sa o schimbe pe motiv ca o sa curga iar. Asa ca domnule Salex cand o fi mai cald ...poate iti mai faci o pomana cu mine si imi schimbi si mie simeringurile ale de la caseta .

sunt curios Miste_r daca le schimbi cum o sa se comporte dupa si daca o sa mai curga pe acolo.

Numai bine !!!

Share this post


Link to post

Daca e vorba doar de schimbat simeringul de sus, cu cea mai mare placere. De demontat si reparat o a doua caseta insa ... nu ma mai prinde nimeni :P . Inlocuirea simeringului de sus dureaza cam 15-20 minute trebuie sa aveti niste lichid de servo (Castrol DEXRON III/II sau compatibil) pentru ca se pierde putin.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...