Jump to content

Recommended Posts

Poate m-am exprimat gresit cand am zis "segmentare" de fapt mai corect este "reparatia motorului":

-set segementi sdt.:375.63 lei

-set cuzineti palier: 329.41

-set xcuzinweti biela R1:165.55

-supape admisie 8buc: 252.08

-supape evacuare 8buc:332.80

-semering supape 16buc.: 67.20

-semering tija cautator cv:9.21

-buson baie ulei: 4.62

-contactor presiune ulei:12.61

-siguranta p:5.88

-surub biela 8buc:53.76

-curea distributie: 66.99

-curea alternator :30.25

-rola ghidare 2 buc:89.08

-tija schimbator cv:12.61

-rola intinzatoare:105.4

-filtru de ulei:9

-set fise:73.95

-filtru aer:30

-garnitura evacuare:10.92

-garnituri chiuloasa,baie,semeringuri volanta,ax came etc. "tot ce tine de garnituri garniturele:300

-ulei motor:90

-ulei servo:20

-bujii ngk:45

-rectificare arbore cotit r1:150

-senzor clapeta acceleratie:90

 

-manopera:600

Total fara TVA:3331.95 lei

Total cu TVA:3965.02 lei

Edited by cristi17lcv

Share this post


Link to post

- pompa de apa ?

Share this post


Link to post
Buna ziua !

 

Problema este in felul urmator :

 

- incerc sa o pornesc dimineata , se aude un "tzac!" si cam asta este tot.

 

La inceput am banuit bateria , dar martorul acela este verde , am faza lunga , toti cunsumatorii functioneaza.

 

Ce poate fii ? Banuiesc demarorul ...

 

Apreciez orice parere !

 

Mecanicul a zis "Electromotorul avea ceva urme de carbuni".

S-au schimbat carbunii (10 ron) si acum porneste la sfert.

 

Va multumesc !

Share this post


Link to post

Deci ... rotorul in scurt datorita prafului de carbuni uzati ! Nesperat de simplu si, mai ales, cea mai ieftina varianta.

 

Ce carbuni i-ai pus ? Eu nu am gasit mai ieftini de 30 RON (doar carbunii) sau 100 RON (carbuni cu taler cu tot)

Share this post


Link to post

Salut, e normal la Leganza sa stea acul de la temperatura ca in poza dupa 20km prin oras la 3 grade temp. exteroara? Sau am eu probleme cu termostatul?

 

Altceva: i-am facut consumul prin metoda "plinului" si mi-a rezultat asa: 62km cu 8.5L de benzina, iar din cei 62km 45 sunt facuti in oras. E un consum bun? De cand am luat masina nu i-am schimbat decat filtrul de benzina. Ce recomandati sa schimb la ea pt. o functionare optima? Ma refer la consumabile :) Mersi in avans.

post-9937-1195527883_thumb.jpg

Share this post


Link to post

din poza ta nu se distinge pozitia acului la temperatura, fa o poza pe timp de zi.

Share this post


Link to post

@Bimm3r: La mine tot cam pe acolo sta acul cind e f. cald motorul (ambuteiaje, mers 1a). De obicei imi sta putin mai jos, cam pe lina de 1/4, nu cred ca ai probleme cu termostatul. Diferentele de indicator se pot datora si decalibrarii sondei, etc.

 

Din datele tale rezulta un consum de 13,70 l/100. Avind in vedere ca peste 25% kilometri facut sint in afara orasului, eu apreciez ca iti papa putin cam mult. Ca idee, mie imi ia atit la mers exclusiv in Bucuresti.

 

Ca prim consumabil de inlocuit = filtru de aer. Apoi, nu stiu de cind ai masina, nu stiu ce istoric are, cum a fost ingrijita. Eu daca as lua o masina SH, i-as schimba imediat: filtrele de aer, ulei, benzina; uleiul si macar as inspecta curelele, in special cea de distributie. Probabil ca nici niste bujii noi nu ar deranja-o ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Asa sta acul si la mine.

Mai poti schimba si fisele, eventual lichidul de racire. Apoi sa cureti IAC-ul, sa dai un reset la ECM si sa faci un Idle Learn.

Cu siguranta vei remarca niste schimbari.

Share this post


Link to post

Revin cu date exacte privind consumul estimativ pe care l-am dat zilele trecute.

 

Deci, mers exclusiv Bucuresti, stat aproape 1,5h in trafic ieri seara in zona Casa Poporului-Unirea-Alba Iulia, astazi nebunie mare de dimineata in zona Agricultori-Foisor, parcurs 79km cu 10,5 litri benzina. Pe calculele mele asta inseamna cam 13,30l/100km.

 

Cred ca ar consuma si mai putin insa relantiul imi sta putin cam sus, aproape de 1000. Cam stiu de unde este, ultima oara cind am curatat IAC-ul, l-am "setat" cam la 27-26 mm ... asa cred ca o sa-l prinda primavara. Cu multi consumatori porniti, scade la 850-900, ceea ce pina la urma eu consider ca e benefic pentru perioada de iarna, chiar daca o sa pape putina benzina in plus.

Share this post


Link to post

Fericitule :) ,mie imi ia 18 pe traseul Baneasa,Piata presei,Arc,guvern,Romana... (intervalul orar 13.00-14.00/18.00-Dumnezeu cu mila)...

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Recunosc, la capitolul consum nu stau rau ... Nu-mi explic de unde apar diferentele astea, mai ales ca in ultima vreme am prins blocaje foarte nasoale in mod constant si ... m-am si dat rau la ea dupa ce i-am facut motorul. In mod frecvent o duc in a 2-a pina la 5000, imi cam place cum se infige si stiu ca motorul nu mai are probleme ...

 

Cind era bolnavioara, ma ingalbeneam cind vedeam consumuri de 16l/100

Share this post


Link to post

AM schimbat bujiile cu unele Bosch FRLD8C+ parca, am schimbat filtrul de aer, de ulei, uleiul cu Mobil1 5W40 si fisele la bujii. Nu sunt incantat de cum merge, la pornire timp de 1 secunde vibreaza rau motorul. Sa fie de la bujii? Curatare IAC, IDLE learn si reset ECM nu i-am facut pt. ca nu stiu cum.

Share this post


Link to post

Aici ai bujiile recomandate la leganza. Presupun ca ai facut reset/idle learn.

Off: Leganza ta e argintie si stai cumva pe Republicii?

Edited by bella

Share this post


Link to post
Aici ai bujiile recomandate la leganza. Presupun ca ai facut reset/idle learn.

Off: Leganza ta e argintie si stai cumva pe Republicii?

 

Mersi pt. link men, Nu am facut reset idle learn pt. ca nu stiu cum. Leganza mea e aurie si nu stau pe republicii :)

Share this post


Link to post

Numai ce am zis ca am scapat de probleme si .. buf, iar am dat ieri de alta.

 

Plecat de acasa, mers 5 ...10 .. 15 minute ... caldura IOC, de unde cu o zi inainte la 5 minute de functionare baga caldura ca lumea. Ceva ceva aparea adiere calduta daca turam motorul pe la 3000. Mi s-au inmuiat picioarele, mi-am zis instant "Garnitura de chiulasa ... Insa cum dracu', ca nu are decit 1300 km de cind am schimbat-o si nici vorba sa se fi incins motorul intre timp. Acul de temperatura statea binisor la locul lui.

 

Buuun ! Dupa vreo 20-25 minute incepe sa bage caldura, chiar f. bine , ceea ce a facut sa imi vina putin inima la loc. Ajung la destinatie, deschid capota si ce gasesc ... antigel imprastiat peste tot, parca tisnise dintr-o arteziana !!!! Verific furtune, toate bine strinse la locul lor. Verific vasul de expasniune, ma gindeam ca s-a fisurat sau dezlipit de la jumatate ... nici ala nu avea nimic. Am inceput sa banuiesc capacul de la vasul de expansiune asa ca i-am strins o cirpa in jurul lui.

 

Aseara cind am ajuns acasa, cirpa era uscata, nu am mai gasit antigel pierdut ... iarasi m-a pus la idei. Cea mai nasoala rezolvare pentru o problema, din punctul meu de vedere, e sa se rezolve de la sine ... cu siguranta sansele de a reapare sint mari de tot.

 

Misterul s-a elucidat in cele din urma azi-dimineata ! Plecat de acasa, comportare identica cu cea de ieri ... De data asta insa, cind am ajuns la destinatie am gasit cirpa din jurul capacului UDA si era evident ca doar pe acolo s-a pierdut (din nou) antigel.

 

Concluzia finala nr.1 : Capacul este busit . De fapt, supapa este busita, motiv pentru care am fintina arteziana la purtator

Concluzia nr.2 : Foarte posibil ca la multi dintre cei care se pling de caldura sa aiba probleme cu supapa de la capac. Cum instalatia de incalzire/racire functioneaza sub presiune, evident presiune 0 sau foarte mica=> caldura 0 sau foarte mica

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Nu am facut reset idle learn pt. ca nu stiu cum. Leganza mea e aurie si nu stau pe republicii :)

 

Atunci, aproape sigur de acolo e problema. Vezi ca ar trebui sa scrie fie in topicul de reset/Idle learn fie in topicul asta.

 

Succes.

Share this post


Link to post

@Salex,nu i-o fi placut ca ai testat-o cu termometrul :) )

 

Azi am schimbat si eu distributia,curele role,bla bla,tot tacamul 7 milioane.

Cu ocazia asta, am descoperit,(mecanicul :) ) un mic joc in coloana de directie,a schimbat cineva asa ceva,idei de preturi etc?

Share this post


Link to post

salutari , azi am fost la service la Auto mec si am schimbat rulmentul de pe fata stanga .In mers se auzea un mic huruit dar nu continu , ca si cum ar atinge placuele o parte din disc , oricum ma stresa. Cum era fff aglomerat la service am zis ca o fac eu in fata blocului dar dupa ce am curatat glisiere si placute , huruiala a aparut iar ,dus la service ,au facut 15 metri cu masina si ,mi-au zis rulmentu .sa ca 109 lei piesa si 60 manopera plus tva . Azi m-am usurat de 193,5 lei ...da am scapat de sunetul ala tampit

 

Inca ceva Pt Salex . Daca nu arunca antigel pe la capac pe unde iti arunca tie , poate fi stricat , adica sa rasufle?

Ca sincer l-as schimba .

 

Oricum vreau sa schimb antigelu . Si ca sa nu dau radiatoru jos , exista vreo solutie care sa splele radiatorul , asa cum exista acel flash engine pt motor?

 

Unde mai pui ca s-a stricat si matizu ceva la delcou , ceva electronic ca nu mai pornea si a ramas nevastamea in drum , inca 450 de ron .Tre sa recunosc ca nu prea sunt asa fiabile masinile astea Daewoo cu toate ca o sa imi pun in cap o mare parte a acestui forum .Tata are un Renault - de juma de an nici n-a ridicat capota

Share this post


Link to post

Asa-i cand nu-ti asculti parintii.

Share this post


Link to post
Si ca sa nu dau radiatoru jos , exista vreo solutie care sa splele radiatorul , asa cum exista acel flash engine pt motor?

Da, eu am folosit "Radiator Flush" de la Valvoline. Cost 20 RON.

 

 

Later

Tatal tau e un fericit cu Renault-ului lui. Stiu eu cateva cazuri a caror capota e ridicata destul de des. :)

Edited by Engine

Share this post


Link to post

@ Miste_R : Coloana de directie ... detalii te rog. Eu am schimbat partea inferioara, respectiv cea care se leaga la caseta de directie in partea de jos si de tija volanului in partea de sus. Dracia a costat 350 RON, am pus-o singur, nu ia mai mult de 15 minute

 

@chiper_dan : capacul poate prezenta 2 tipuri de defecte (ma rog, supapa din capac) si anume:

1. supapa nu mai inchide sau se deschide prea usor = > presiune insuficienta (sau deloc) in instalatie cu urmarile pe care le-am zis mai devreme;

2. supapa nu deschide => pot sa plezneasca furtune sau chiar radiator in cazul in care apare o supra-presiune

Daca suspectezi ceva in neregula cu el, schimba-l. Mie, ieri mi-a pierdut 1 litru de antigel ... deci gindeste-te la costuri.

 

Vis-a-vis de fiabilitate Daewoo, eu unul nu ma pling. Am avut Espero, am Leganza din '99. In afara de amortizoare (f.f.f proaste la ambele masini) nu am avut probleme neprovocate de mine :> cu nici una din masini. La Espero de pilda am schimbat o bucsa la puntea spate de-abia pe la 100.000km si un arc pe spate ... ABSOLUT nimic notabil in rest. La Leganza am schimbat basculele fata la fix 100.000 km si asta pentru ca se sparsese burduful pivotului dreapta. Deci, nici nu ma sui in capul tau, nici nu iti tin partea, fiecare cu parerea lui

 

PS: Legat de rulmenti, vreau sa iti spun o chestie. Daca dai tare cu roata intr-o muchie (bordura, groapa adinca), intr-adevar capata un comportament de genul celui descris de tine, insa asta nu cred ca se poate pune in contul fiabilitatii masinii ... Din ce ai descris tu, eu sint 99,99% sigur ca ai dat tare cu roata respectiva intr-o groapa sau bordura ... Asta ti-o spun din experienta proprie ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Unde mai pui ca s-a stricat si matizu ceva la delcou , ceva electronic ca nu mai pornea si a ramas nevastamea in drum , inca 450 de ron .

Asta nu-i de ras. Piesa aceea nu se strica, in general. Ori ai avut ghinion curat, ori ai dat peste niste 'oti.

Share this post


Link to post

Banuiesc ca despre aceea e vorba,pt ca in caseta de directie nu exista joc. Exista un mic joc in volan daca imping in el (stanga/dreapta) si uneori trepideaza pe drumuri cariate...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...