Jump to content

Recommended Posts

Revin cu o problema mai veche(pag. 60):

1. Nu pot directiona aerul din interior.Furtunasul de vacuum de la instalatia de aer e sarit, insa nu stiu de unde.Iesirea din galeria de admisie (in partea stanga-daca esti indreptat spre motor;se vede in poza) pare infundata cu un dop gumat.

post-5587-1175689268_thumb.jpg post-5587-1175689287_thumb.jpg

 

2.Mai este un furtun sarit (insa in partea dreapta).E posibil ca acel furtun sa fie deconectat de cineva (motorul este schimbat ; e de 1.8 (C18SED)).Nu stiu de la ce este si nici daca sa il pun inapoi.Prin acea iesire...iese ..aer.

post-5587-1175689601_thumb.jpg post-5587-1175689622_thumb.jpg post-5587-1175689651_thumb.jpg

 

Daca nu va dati seama de ceea ce trebuie facut, voi cauta pe cineva cu o Leganza si voi rezolva.

Share this post


Link to post

Am observat ca atunci cand am luminile aprinse, daca deschid spatiul de depozitare, prima data se aprinde lumina iar apoi de cateori mai deschid nu se mai aprinde.Daca opresc motorul si il pornesc , merge iar o data, dupa care iar nu se mai aprinde. Este noral asa?

Share this post


Link to post

iulian19@

1.Furtunul de vacuum de la climatizarea chiar unde este dopul trebuie sa fie.

2.In stutul din partea dreapta trebuie sa intre furtunul de servofrana.Din poze pare ca este bagat pe undeva pe stutul canistrei de purjare.

Share this post


Link to post

HRISTOS A INVIAT!!.

Am vazut zilele astea niste preturi la elemente de directie: bielete, capete de bara. Au disparut...imi dati un link, va rog frumos?. Sau daca imi puteti spune cam la ce valoare se ridica 2 bielete antiruliu si capetele de bara. Imi troncane cea de pe stanga si daca tot o schimb, o schimb si pe cea de pe drepta..din principiu. La fel si cu capetele de bara.

O zi placuta.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

:D ...mda;

mi-am dorit si am gasit;

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post
Asa este cred ca ai dreptate, am sa pun uleiul ala de OMV de care tot se vb pe aici pe forum. am sa vad si ce fel de bujii am acolo. :osanale: mersi mult

Salut Ovi, poti te rog sa-mi spui si mie ce inseamna analiza asta la relanti:

Rpm4 ------1/min

CO----------0.064 %vol

COcor.-----0.070 %vol

CO2--------13.59 %vol

HC----------00001 ppmv

O2----------01.20 %vol

NO----------------ppmv

NO2---------------ppmv

NOx---------------ppmv

T.OIL-------396.0 grade C

Lambda-----1.059

AFR----------15.57

In conditiile in care am montat un catalizator acum doua zile si completez cu ulei cam 300g la 200-300Km.

Ms mult inca odata anticipat

Edited by send2cristea

Share this post


Link to post
Lambda-----1.059

AFR----------15.57

 

Amestec sarac.

Share this post


Link to post
Amestec sarac.

Iti multumesc mult, insa poti te rog sa fi mai explicit un pic. Cum iti explici ca are consum de 18 urban

Si daca e asa de la ce sa fie problema

Imi cer scuze ca te presez, insa imi este frica sa merg la service inainte de a avea o catusi de mica idee

Edited by send2cristea

Share this post


Link to post

Sonda lambda defecta.

Share this post


Link to post

salut si ms dar poti sa-mi zici cam la cat trebuia sa fie?

N-are rost sa citezi integral postul anterior, se subintelege cui ii raspunzi...

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Cam 0.4-0.6, trebuie sa varieze continuu semnalul.

Share this post


Link to post

Spuneti-mi si mie va rog, unde naiba e situat filtrul de benzina? Este ca la cielo sub prag,pe partea rezervorului?

Share this post


Link to post

Valorile puse de send2cristea sunt de pe analizorul de gaze si nu au vreo relevanta in starea sondei lambda

 

Filtrul de benzina este in spatele motorului.

Share this post


Link to post

:) ) Ai mare dreptate! Si totusi este un service unde se "trateaza" in special Audi si VW..si cum Daewoo e o marca asa de "rara"..s-au plimbat cu lampa aia pe sub masina de ma luase pe mine cu frisoane!

Multumesc mult pt informatie!

Share this post


Link to post

Daca nu se descurca la daewoo atunci audi si vw probabil ca fac decit curatenie :) )

Filtrul intotdeauna se pozitioneaza la iesirea turului din rezervor sau la intrare turului in rampa de injectie.

Share this post


Link to post

Ovi, in concluzie trebuie sa schimb sonda sau ce anume sa fac? sunt derutat complet.

Share this post


Link to post

Mergi la service si pune scanerul pe ea si eventual vino cu cateva poze cu parametrii de pe scaner.

Share this post


Link to post

Da,cred ca o se la printez pagina asta si le-o fac cadou,au cautat ce-i drept pe conductele de benzina de la rezervor(bine ca nu mi-au dat jos scutul).. :) ) Complicat..

Share this post


Link to post

am fost si au spus ca nu a iesit nimic rau in afara de senzorul de acceleratie pe care dupa ce l-au schimbat nu mai statea la relanti mai jos de 2000-2500 rpm. solutia, mi-au pus senzorul inapoi si asa merge binisor, fata de bine inainte. marog mai facea cate ceva chestii si ala dar nu asa cum face acum. ATAT.

Edited by send2cristea

Share this post


Link to post

Fara informatiile cerute nu te pot ajuta.

Share this post


Link to post

O mica nelamurire:

Cum e mai bine sa dau reset la ECM ? Cu motorul rece sau cald? Motorul meu este de tipul C18SED (nu e originalul),banuiesc ca e euro 3, insa nu stiu ce tip de sonda lambda are...

 

P.S.: Se poate afla anul fabricatiei al motorului din seria sa?

 

Multumesc..

Edited by iulian19

Share this post


Link to post

Resetul poti sa-l faci oricand motorul este oprit. Procedura de Idle Learn se face la rece.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...