Jump to content

Recommended Posts

@ches - si seful ala nu mai are vreun angajat care sa-si vand Nubira ? :) ) Ca vreau si eu una

Astept cu interes si datele tale despre consum.

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Un prieten bun cu resedinta in Anglia are o Nubira 2 full cu motor de ... 2L care are 201kkm. Problema lui: masina mananca in medie 1L de ulei la 500km. Initial nu l-am crezut, dar am fost la Herculane, ne-am plimbat la greu si am mers in total vreo 480km. Parerea mea e ca :D ia chiar un pic mai mult de 1L. Partea ciudata vine acu: masina nu scoate gram de fum, motorul, cat am putut sa ma uit, pierde ceva ulei pe la capacul de la culbutori, dar in orice caz destul de putin. Tipu vrea sa o faca neaparat la noi in tara, ca acolo cica il duce la peste 1500 de ... lire, si nu ii convine. I-as recomanda o segmentare, dar mi se pare ciudat cum am spus, nu scoate pic de fum. In plus, daca scot joja si pun degetul acolo, pur si simplu pufaie ... . Problema s-a agravat in halul asta dupa ce a ramas de vreo 3 ori fara apa. Initial baga cica 1L la 6kkm. De curand am segmentat si eu un motor de Matiz care manca tot asa, da ala a umplut in 3 minute servisul de fum de nu mai vedeai ... Se nimeresc ceva piese cu Nubira de la noi ?

 

In plus, pentru a da caloriferul de caldura jos trebuie dat jos tot bordul ?

Share this post


Link to post

Motorul de pe nubira aia e similar cu cel de leganza. Verifica mai intai daca nu cumva sunt infundate orificiile de la epuratorul de gaze din capacul culbutorilor (la mine asa era, l-a descoperit ovi_jer :) )

Share this post


Link to post

Am vazut ca e cam geaman ca si eu am Leganza. Daca ai o poza cu orificiile alea n-ar fi rau ... Din cauza aia sa manace atat ulei ?

Share this post


Link to post

Pai n-am o poza ca n-am motorul ala :) ) As vrea eu. Vezi orice furtunas mic care merge din capacul culbutorilor in galeria de admisie. Daca zici ca te descurci la leganza, il gasesti si p-asta ;)

Daca a mers fara apa, tind sa cred ca a coxat segmentii insa. N-ar strica sa-l intrebi cand a schimbat ultima oara uleiul si ce ulei i-a pus.

Share this post


Link to post

Depinde si ce ulei foloseste.Motorul e mare si uleiul de calitate arde fara fum :) deci nu e mare greutate sa ajunga la recordul asta.

Share this post


Link to post

Ulei foloseste Aral, ca am intrebat, si e din ala de la ei. Deci segmentare sau nu ? Si poate sa puna piese de Leganza ?

Share this post


Link to post

La motor da.Sa incerce si alt ulei si eventual o masurare a compresiei.

Share this post


Link to post
@ches - si seful ala nu mai are vreun angajat care sa-si vand Nubira ? :) ) Ca vreau si eu una

Astept cu interes si datele tale despre consum.

 

Din cate stiu doar ei 2 aveau de vanzare masini :) ). oricum stai cu ochii pe autovit, ca am vazut ca au aparut ceva masini.

 

Intrebare: Am vazut in cartea masinii ca toate schimburile de ulei au fost facute cu Mobil1 10W40 la o reprezentanta Daewoo din Alba. E ok? Eu citisem pe aici ca ar trebui un 5W30 pt motorul de Nubira.

 

Despre uleiuri stiu asa: prima cifra indica vascozitatea la rece - cu cat mai mica cu atat mai putin vascos, iar a doua cifra vascozitatea la cald - cu cat mai mica cu atat uleiul e mai putin vascos. Deci practic eu merg cu un ulei mai vascos decat s-a scris pe aici. Credeti ca afecteaza functionarea motorului in rau? Doar a fost pus de cei de la service...

 

Din cate stiu 5W30 are proprietati mai bune la temperaturi mici decat 10W40 - fiind mai fluid asigura ungere mai buna iarna spre exemplu, cand e f frig, dar are proprietati mai proaste la temperaturi mari - 10W40 asigura o ungere mai buna pastrandu-si o vascozitate mai buna la temperaturi mari.

Edited by ches

Share this post


Link to post

mr_@

-Ma indoiesc ca pe drumurile din belgia s-au dus bucsile de la bara stabilizatoare.Ce te face sa crezi asta? Zgomote,scartaieli?

-Racordul elastic de pe evacuare si toba finala te sfatuiesc sa le schimbi cu unele din inox de la borla.Te costa aproximativ 450 ron

-Caloriferul este destul de scump si operatiunea la fel de scumpa.Cat pierde?Ce fel de solutii ai folosit pentru stopare?

-Pentru greieri verifica cum se prezinta balamalele de la usi sau opritoarele.Clima din tarile de jos este destul de propice pentru rugina.

-Timoneria trebuie inspectata.Nu schimbarea este intodeauna solutia mai ales ca cele din comert nu mai sant ca cele originale.

-Garnitura de la capac este undeva la 60 lei.

Testele sant obligatorii inainte de a schimba ceva.

Share this post


Link to post

Au si belgienii hartoape. Nu multe, insa exista. Bucsele de la bara din fata trancane la trecerea peste denivelari, si am tras manual de ele cu masina ridicata si se vede ca de acolo e zgomotul (iar mecanicul de la Daewoo a confirmat). Cele de la bara din spate sunt vizibile si se vede cu ochiul liber ca au joc (le-a semnalat si controlul tehnic, insa nu o respinde poentru asa ceva)

 

Cu toba, s-a notat. Merita.

 

Cu caloriferul e si mai scump aici... si nu prea am de ales. In medie pierde cam 1l/200km, insa uneori pierde (aparent) 1L/50km si alteorei cateva picaturi la 200km. Intra aer si probabil cand e eliminat scade la greu nivelul (de multe ori aerul ala ajunge in vaporizator care ingheata). Am folosit doua substante, am uitat marca, insa cele mai scumpe (cand am completat cam 5L deja m-am gandit ca e diluata si am bagat-o pe a doua). De curs nu curge pe nicaieri, nu e niciodata baltita sub masina, insa abureste la greu si pute a antigel. Sunt fortat sa merg cu dezaburire non-stop. Tipul de la Daewoo a insistat sa verifice el daca e caloriferul pentru ca spune ca nu s-a mai intamplat niciodata la Daewoo figura asta, insa apoi a confirmat.

 

Greierii par sa vina de la plastice. Cel putin unul din ei e clar de la pastic, de la tija aia care incuie usile. Balamalele cat sunt vizibile par ok si sunt imbibate tapan intr-o vaselina.

 

S-a notat si cu timoneria

 

S-a notat si cu garnitura.

 

Testele as vrea sa le faca unul serios si destept. Scanarea au facut-o si astia si au spus ca totul e perfect, gazele OK, e "premianta clasei". Insa vreau sa aflu de ce vibreaza la relenti si eventual cum e compresia, sunt curis daca km sunt reali. Nu am motive sa suspectez ca e dus motorul pentru ca am atins 195km/h (pe GPS) pe gaz si cu clima, insa as vrea o masuratoare.

 

Preturile sunt cu tot cu manopera?

Edited by mr_

Share this post


Link to post

O masuratoare de compresie nu e mare lucru, daca ajungi in Iasi pot sa o fac si eu (am manometru pentru compresie)... Tester in Iasi pot sa te indrum eu, dar in tara poti vorbi cu persoanele locale. Nu cred ca problemele sunt iremediabile, dar cea mai aiurea e de departe cea cu caloriferul, restul se regleaza, mesteresc, schimba relativ usor :) .

Share this post


Link to post

Caloriferul cam cat costa si cam cat dureaza? Astia pe aici spun ca probabil o zi si ceva... iar cat costa le-a fost jena sa-mi zica, cica incearca sa-mi faca un pret special si ma anunta prin telefon :-W

Share this post


Link to post

Mi se pare mult de tot o zi si ceva. La Matiz dureaza 3 ore max si e inghesuit rau ...

Share this post


Link to post

Bucsele de la bascula pe fata se pot schimba si separat sau se schimba bascula completa? eventual cum credeti ca e mai bine?

Share this post


Link to post

Se pot schimba separat. Important este sa fie stranse pe pozitie, adica se apropie suruburile, se coboara masina de pe cric/elevator si apoi se strang la cuplu.

Share this post


Link to post

Puteti sa-mi spuneti si mie daca Nubira I are filtru de polen si daca da, unde se afla? Multam!

Share this post


Link to post

IMG_0026.jpg

Poza este de la leganza dar localizarea este aceasi ca si filtrul.

Se da jos rezervorul acela de vacum si se trage usor filtrul afara.

Share this post


Link to post

Nu am calcat ambreiajul bine in timp ce schimbam in viteza a 3a.Imediat s-a auzit un huruit puternic timp de 1-2 secunde. In 4 si jumatate ani mi s-a intamplat de 4-5-6 ori. Fiind un profan in domeniu ma simt nevoit sa intreb : 1. ce se intampla concret cand apare acel huruit ? 2. mi se va duce pe apa sambetei cutia sau ceva asemanator dupa asemenea "scene" ? am motive de ingrijorare sau visez cai verzi pe pereti ? :)

Edited by Andreid

Share this post


Link to post

Nu se intampla nimic daca nu exagerezi cu schimbarile astea fortate.

Share this post


Link to post

ma lamuresti shi pe mine te rog..cum trimit shi eu un mesaj pe care sa il vada toti ca sunt nou shi nu prea ma descurc pe forum...merci...java script:emoticon(' :mrgreen: ', 'smid_23') :mrgreen:

Share this post


Link to post

Tocmai ai pus un mesaj, deci ai reusit. Ca sa eviti problemele viitoare, nu mai folosi limbaj IRC, pune majuscula la inceput de fraza/propozitie si fii on topic.

Tot ceea ce ti-am zis eu, gasesti in . Pentru alte intrebari despre functionarea forumului, ai topic dedicat la sectiunea Despre forum.

Share this post


Link to post

de ce socul asta automat de la nubira 2 se activeaza shi vare la 40 grade...nu inteleg...shi in primul rand nu imi palce deloc cand imi vad masina accelerata asa de aiurea...pot face ceva ca sa scap de asta...adica ma enerveaza ca sta accelerata, cand o pornesc, in 2000 2500... :( am avut un cielo inainte shi nu era asa socul...vreo parere ceva vreun sfat pls..

Share this post


Link to post

Dium'

Nubira nu are soc.Cel care se ocupa de relanti este motorasul pas cu pas care se numeste IAC.

In mod normal nu trebuie sa sara de 1600 rot/min la pornire decit daca calculatorul a fost invatat gresit sa comande iac-ul.

Pentru al readuce pe calea cea buna citeste ce ai de facut : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...c=4419&st=0

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...