Jump to content
Sign in to follow this  
body

Impresii Logan 1,5 Diesel

Recommended Posts

miroase a angajati renault pe aci :-@

Share this post


Link to post

Ti se pare.

Share this post


Link to post

miroase a om care s-a interesat inainte a-si fi luat masina. miroase a opinii pertinente, zic io. miroase a tone de cliouri dci cu

Share this post


Link to post

hai dom'le.. da' astia cu loganul nu s-au interesat? (mai ales iulie-sept 2004)

Share this post


Link to post
În mod normal filtrul se schimbă la 30.000Km dar se recomandă ori de câte ori este nevoie.

 

Deştepţii aştia de la Dacia au copiat "mot a mot" performanţele de la clio scăpând din vedere că dacia are o altă formă aerodinamică şi o altă greutate. Sunt sigur că în curând vor apre posesorii nemulţumiţi de consum care vor face o tevatură soră cu moartea. De fapt aşa s-a întâmplat cu fiecare model de dacia apărut. :spumelagura:

De calitatea se reflectă în preţ. > :)

 

 

 

spre mirarea ta, uite ca nu e asa. logan e tot acolo cu clio la greutate, iar pana pe la 120 km/h tot aia e cu aerodinamicitatea. iar intre clio si logan si la 150 tot aia va fi.

 

Opel SH sub 9 mii nu prea gasesti in mintile lui si e cam loterie daca nu te duci personal dupa ea, de fapt 90% ti-o iei.

 

astra g din 2000 cu 110kkm luata din .de direct de la un mosulica de 60 de ani. 6500 euro. si vama inca 1400.

Share this post


Link to post

E obosita la 5 ani, si depinde de motor, daca e ala de 2 litri diesel nu merita.

mai e 500 de euro drumul, 300 de euro actele acolo, + spaga + umblat pe aici. Treci de 8500 pentru o masina care noua e 13.000 .

Plus ca incepiu aici schimbat distributie, verificari, cauciucuri, etc, mai dai vreo 1000.

Deci castigi 4000 de euro max la o masina de 5 ani, eu zic ca nu face.

Share this post


Link to post

Crede-ma ca e alta treaba. In Galati e o curba "de la faleza" i se spune, e la vreo 90 de grade aproape, este indicator de reducere a vitezei la 30 la ora, semne de "curba periculoasa" etc, eu cand luam curba cu matizul cu mai mult de 60 incepeau cauciucurile de pe spate sa 'scanceasca". In curba aia eu intru in mod curent cu Reno-ul cu 50-60 la ora si n-am nici o treaba si , cand am trecut pe acolo (drive test-ul chiar pe acolo trecea si chiar eu eram la volan atunci) am intrat in curba ca deobicei si Loganul s-a inclinat mai mult, o clipa m-am gandit ca o sa ma traga putin dealerul de urechi, in fine, n-a zis nimic.

Iar Clio are o cu totul alta stabilitate la 120-130 fata de Solenza, asa ca nu-i chiar la fel.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Sa recapitulam, topicul era despre Logan 1.5 Dci. Lasati SH-urile , n-au relevanta aici si scrieti despre Logan si in tema topicului :-W .

 

PS: Incercati sa pastrati o oarecare obictivitate, nu transformati si topicul asta in ce e celalalt despre Logan.

Share this post


Link to post

Pai de acum in colo cam tot ce se scrie e off-topic pt ca nu se mai fac teste. Se va scrie probabil despre impresii ale noilor posesori de LGN DCI. Sugerez redenumirea topicului in ceva de genul "Impresii despre LGN DCI" pt o mai buna transparenta a informatiilor expuse aici. Nu credeti ca e mai bine?

Share this post


Link to post

o sa ne pierdem printre loganuri cat de curand. acum de cand a aparut si dci-ul or sa faca vanzare si mai mare. deja am 2 vecini din bloc care au dci si in ca 1 din blocul vecin. 2 in afara de celelalte 5 loganuri pe benzina

Share this post


Link to post

Loganul asta dci s-ar putea transforma in solenza dci dpdv al dotarilor. Am fost la reprezentantul dacia de pe floreasca si mi-au zis ca modelul laureat nu e disponibil in prezent si ca probabil se va putea cumpara din februarie anul viitor, dar nu parea prea increzator :redface: Despre ambition nici nu poate fi vorba...

Cred ca cei de la reno se confrunta cu pb mari din cauza ca nu prea au spatiu sa puna instalatia de A/C pe langa motorul gigant.

La alti dealeri tot asa e?

Share this post


Link to post

Ma batea si pe mine un gand sa schimb loganul meu pe unul dci nou, poate gasesc vreun nou proprietar cariua nu-i place motorina...

Deci ori asta ori un scooter... Ca pe modus nu prea mai pun mana...

Share this post


Link to post

La Laureate DCI AC-ul e pus in locul la servo, servo e actionata electric, cam ciudata solutia.

Share this post


Link to post

Hait? Electric? Te inseli, monsieur... Stiu ce inseamna servo electric (am pe modus) si loganul dci are SIGUR hidraulic... Ar fi fost super sa fie electric dar nu este. Nici macar symbolul nu are electric, numai bicorp si megane.

Share this post


Link to post

mdeah, am studiat si eu poza pusa de Al si nu prea vad motorasul respectiv... vad numai rezervorul de lichid hidraulic undeva pe langa far... Daca ar fi asa, o corectie pentru postul lui Al: in cazul unui accident poate cauza eliminarea asistarii, nu vad de ce s-ar bloca directie...

O fi, mai stii? Imi pare rau ca nu am fost la siab sa vaz si io minunea...

Edited by alx

Share this post


Link to post

Directia tot hidrulica este,dar pompa nu mai este mecanica ci electrica!Si este sub rezervorul de lichid,fiind corp comun cu ea.Numai in caz de impact violent se poate bloca pompa,dar directia functioneaza si fara.

ps..livrarile la Laureate dci sunt preconizate sa inceapa prin a doua jumatate a lunii decembrie.Am un prieten care are data maxima de livrare 20.12.05. si data minima 10.12.05.A incheiat contractul inca de pe perioada portilor deschise de la Floreasca,cand inca multi nu stiau daca o sa fie sau cand o sa apara si versiunea asta.Deh...pile :D !

Edited by osirus

Share this post


Link to post

De fapt este pompa de directie electrica nicidecum compresor.Da randament mare pe motoarele diesel dar nu si pe benzina.La pornirea pompei la puterea maxima in viraje strinse alternatorul primeste sarcini mari care duc la variatii mari de turatie in relanti la cele pe benzina pentru ca au un cuplu scazut.Un alt avantaj este faptul ca uleiul din servo nu circula tot timpul in sistem si nu ajunge la temperaturi mari mai ales vara cea ce duce la o durata de viata mai mare a semeringurilor,furtunelor si a altor elemente.

Share this post


Link to post

da dar eu am intrebari referitoare la viata motorasului electric... adica el se invarte non-stop, indiferent ca e in sarcina sau nu, nu-i asa?

Exact aceleasi intrebari le am si referitor la viata servodirectiei electrice care este pe modus...

Este adevarat ca motoarele electrice au o viata mare?

Share this post


Link to post

Vă pot spune că pe renault cu acest sistem au fost foarte multe probleme deoarece de multe ori din senin rămâneai fără servo şi erai nevoit să tragi de volan ca un erou. De aceea acum vreo 3 ani s-a luat hotărârea ca autovehiculele mai mari de clasa medie să treacă pe sistemul clasic. Sincer nu am ami văzut de ceva vreme una cu servo electropneumatică dar poate că mai există.

 

Din câte cunosc motorul are un presostat şi atunci când atinge o presiune admisă în circuit se opreşte repornind la scăderea presiunii. Sper că răspunsul meu îţi explică nedumerirea alx.

Share this post


Link to post

au fost cateva probleme dar nu s-a trecut pe sistemul clasic inapoi... cel putin megane, laguna si velsatis au servo electric... dar ma interesez si vin cu info sigure!

Edited by alx

Share this post


Link to post

Pompa de servo de la dci(motorasul)incepe sa functioneze o data cu pornirea motorului si se mai opreste odata cu el.Nu cred ca poate sa aiba o durata de viata scurta,dar timpul va demonstra daca e sau nu asa.Motorul are un mic regulator care mentine constanta presiunea in circuit,in functie de viteza masinii.Daca este stationata,se deschide si presiunea va fi cea maxima,daca este in miscare,se inchide si presiunea va fi cea minima.Exista si un presostat care opreste sau porneste pompa in functie de presiunea din instalatie(daca se depasesc limitele maxime/minime admise).Pompa are tot timpul aceeasi turatie,directia avand aceeasi "tarie" indiferent de viteza masinii,deci nu e variabila,e la fel ca si la varianta pe benzina.

Share this post


Link to post

de unde stii toate astea?

Share this post


Link to post

Pai asta e sistemul si in mare e acelasi si la cele cu pompa mecanica,dar cu unele mici diferente.

Share this post


Link to post

Daca au optat pentru sistemul asta e foarte nasol.Un motor electric are un anumit numar de ore functionare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...