Jump to content
Sign in to follow this  
Leutzu

Masini Scumpe Rau....

Recommended Posts

Bugatti_T57_SC_Atlantic_1937

post-17-1127808270_thumb.jpg

post-17-1127808283_thumb.jpg

post-17-1127808296_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Costa cica pe la 15 mil dolari...

 

 

Ms sebian.

Edited by Leutzu

Share this post


Link to post

Dap. Totul era batut in nituri. Bugatti a mintit public ca ar fi facuta din aluminiu si cum nimeni nu isi permitea una sa verifice acest lucru, asa a ramas :)

Share this post


Link to post

@Satori - Discovery Channel sa traiasca. Oricum masina ramane o bijuterie si din cate am citit eu mai exista doar una originala, cica ar mai exista niste replici mai recente.

Share this post


Link to post

Daca si asta e din colectia ta, iti JUR ca te jefuiesc. :P

Share this post


Link to post

Well, daca nu recunosti canapeaua din fundal, ce sa-ti fac... :D Pai putea sa lipseasca acest Bugatti? Urmeaza un Citroen 15CV din 1938, dar inca nu l-am asamblat...

Share this post


Link to post

:scarpin: De unde le iei, nene Viper?...ca arata super :redface:

Share this post


Link to post

cat consuma? cat e revizia? :)

Share this post


Link to post

la care? la ala albastru sau ala negru? :)

Share this post


Link to post

La aia albastra i-am facut dimineata revizia, e OK. La aia neagra... Nici nu vreau sa ma gandesc...

Share this post


Link to post

Sunt 7 in lume. Una dintre ele e a unei familii dintr-o tara nordica si a fost cumparata de bunicul actualului propietar si a fost folosita de toti ca masina de zi de zi. Are peste 1 mil de kilometri.

 

Alta masina enorm de scumpa este Ferrari 250 GTO. Dupa parerea mea cea mai tare masina super-sport din toate timpurile. A fost lansata in 1962 pentru a castiga Campionatul de GT, reusind sa castige editiile din 1962, 1963 si 1964. Avea un motor V12 de 3 litri proiectat de Colombo (folosit si pe modelul TestaRossa original), care realiza 300hp la 7000rpm!!! Motorul era echipat cu 6 carburatoare dublu-corp. A fost prima masina de curse care a fost dotata cu eleron (duck-tale). Enzo Ferrari nevrand sa divulge secretul functinalitatii eleronului a spus ca este o aparatoare pentru a nu se mai murdarii luneta.

A mai existat o serie revizuita lansata in 1964.

Revenind la pret... se schimba proprietarii la licitatii pentru sume intre 6 si 15 mil $. Pretul mare provine de la performante, palmares (toate masinile au castigat ceva) si de la numarul mic de exemplare produse: 36, toate supravietuind.

Pozele "de grup" sunt de la ultima intalnire a proprietarilor de 250 GTO desfasurata in sudul Frantei.

post-198-1127852401_thumb.jpg

post-198-1127852434_thumb.jpg

post-198-1127852457_thumb.jpg

post-198-1127852537_thumb.jpg

post-198-1127852606_thumb.jpg

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Ferrari 166, din 1949; coupe touring 1 serie engine V12 cm 2000cm, only 3 cars made , full restoration with documentations , chassis and engine number 015S, very rare number 8 Ferrari made.

 

580000 EUR

 

11111111172875589_22189_1121870220_1.bild.jpg11111111172875589_22189_1121870220_2.bild.jpg11111111172875589_22189_1121870220_3.bild.jpg11111111172875589_22189_1121870220_4.bild.jpg

 

Aston Martin DB4 Zagato, din 1960; The DB4 GT Zagato is one of the most desirable Aston Martins ever made. Only 75 DB4 GT's were produced, but the Zagato version was even rarer with only 14 being produced from 1961-1963.

 

480000 EUR

 

11111111175529163_919_1122894971_1.bild.jpg11111111175529163_919_1122894971_2.bild.jpg11111111175529163_919_1122894971_3.bild.jpg

 

Rolls Royce Playboy Convert, din 1927; se vinde si in rate, 36 de rate a 4744 EUR pe luna :mrgreen:

 

400 000 EUR

 

11111111178341611_10088_1124793191_1.bild.jpg11111111178341611_10088_1124793191_2.bild.jpg11111111178341611_10088_1124793191.bild.jpg

 

Bentley 4.5 Le Mans, din 1929;

 

345 000 EUR

 

11111111179333626_12641_1125484683_1.bild.jpg11111111179333626_12641_1125484683_2.bild.jpg11111111179333626_12641_1125484683_3.bild.jpg

11111111179333626_12641_1125484683_4.bild.jpg11111111179333626_12641_1125484683.bild.jpg

 

Cadillac V 16 Roadster din 1930, 175 CP;

 

350 000 EUR

 

11111111172380669_30146_1120736508_1.bild.jpg11111111172380669_30146_1120736508_2.bild.jpg11111111172380669_30146_1120736508_3.bild.jpg

11111111172380669_30146_1120736508_4.bild.jpg11111111172380669_30146_1120736508.bild.jpg

 

Pe mobile.de e un anunt pentru Bugatti Veyron 16.4, 1001 CP, consum 29.8 litri/100 km.

 

Pret: 1 450 000 EUR :dizzy: (i-o face cineva asigurare ?)

 

11111111167727396_31793_1117466556.bild.jpg

Share this post


Link to post

Si, cea mai scumpa masina din toate, capac peste capac, colac peste pupaza, o masina impresionanta din orice punct de vedere: Bugatti Type 41 Royale.

 

 

Avea un ampatament de 4.3 metri si o lungime de 6.4 metri; 3175 kilograme, un motor cu 8 cilindri in linie de 14.7 litri (modelele tarzii au avut "doar" 12.8 litri). Nu avea vitezometru; Ettore spunea ca cine conduce o asemenea masina, nu are motive sa se ingrijoreze asupra vitezei cu care merge :) Jantele aveau ... 38 inch (diametrul = 85 centimetri :o ), la nivelul anilor 1930, iar motorul producea intre 275 si 300 CP la 1700 RPM (s-au fabricat 6 Royale, fiecare avand o alta caroserie), turatia de ralenti fiind in jur de 200 RPM (doua sute). Viteza maxima, aproximativ 200 km/h.

 

Capota avea 3.5 metri, iar motorul 2.5 metri lungime, cantarind 420 kilograme fara ulei si anexe. Arborele cotit avea cam 150 kilograme :)

 

Cea mai recent "schimbata" masina a fost vanduta pentru 17 milioane USD.

 

Info:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Royale

http://www.autoswalk.com/bugattiroyale.html

JeanBugattiandRoyale2.jpg

Share this post


Link to post

Mai!!! Si acum io incep sa le caut machete... Ma aduceti la sapa de lemn... Superbe toate!!!

 

Dar un Mercedes-Benz SSK din 1928 ca cel din poza cat costa? Sigur nu e pe toate gardurile si sigur nu e ieftin...

post-65-1127887918_thumb.jpg

post-65-1127887932_thumb.jpg

post-65-1127887944_thumb.jpg

post-65-1127887955_thumb.jpg

post-65-1127887971_thumb.jpg

post-65-1127887982_thumb.jpg

post-65-1127887991_thumb.jpg

Share this post


Link to post

3 milioane de paralutze verzi :D

 

This car sold for $3,329,087, including buyer's premium, on February 10, 2003, at the Rolf Meyer estate auction held by Artcurial-Briest-Poulain-Le Fur in Paris, France.

 

In the pantheon of truly great and immensely desirable automobiles, the Mercedes-Benz SSK is, was and always will be among the most sought-after of this select group. A rare combination of functional beauty and mechanical efficiency, these cars racked up an enviable record of Grand Prix wins in the late '20s and early '30s in the hands of talented factory drivers like Rudi Caracciola and skilled privateers, Zatuszek among them.

Share this post


Link to post

Ahhhhh! SSK ...!!!!

Share this post


Link to post

Daca ajungem la machete... poze cu 250 GTO si restul colectiei mele

post-198-1128003783_thumb.jpg

post-198-1128003840_thumb.jpg

post-198-1128003861_thumb.jpg

post-198-1128004098_thumb.jpg

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...