Jump to content
Sign in to follow this  
DANNY WOO

Trucks,buses&other "giants"!

Recommended Posts

Din 2006 Scania mareste puterea V8-ului sau la 620 cai,care va indeplini si normele EURO 5!!!

post-780-1128529500_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Noul model de autocamion autohton ROMAN si ceea ce ati mai vazut si la BMW angel eyes pt acest nou model.

post-109-1128629540_thumb.jpg

post-109-1128629603_thumb.jpg

post-109-1128629617_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Doamne ce plastic ieftin si prost!!! :shock: Si in ce hal arata instrumentele de bord!!!

Edited by DANNY WOO

Share this post


Link to post

intradevar. Stie cineva care is diferentele de pret dintre un roman si un iveco de exemplu(care cred ca e unul dintre cele mai ieftine camioane straine)? Sa zicem ca plasticele ca plasticele la roman, dar ca si confort cum stau? Pentru ca pentru un sofer de camion, banuiesc ca asta conteaza cel mai mult, mai ales cand face drumuri lungi..

Share this post


Link to post

Pai uite bordul la Iveco Stralis!!!Eu zic ca este o mare diferenta!!!

post-780-1128674684_thumb.jpg

Share this post


Link to post

pai imi dau seama de diferente (am stat si eu intr-un stralis,dar nici plasticul din el nu mi s-a parut cine stie ce), dar stau si ma intreb daca e chiar asa de mare diferenta de pret intre un camion strain si unul romanesc. Cat costa in mod uzual un cap tractor strain? ca sa avem o baza de incepere a discutiei..

Share this post


Link to post

Deocamdata nu merge site-ul lui IVECO ca sa vad preturile!!!

Share this post


Link to post

Pai un Volvo FH12 nou -motor de 420CP cabina Globetrotter costa 80.000 Euro iar un Daf XF cu motor de 430CP si cabina SpaceCab pleaca de la 72.000 aceiasi valuta.Roman ? Who cares? :scarpin:

Edited by dimi_A,B,CE,D

Share this post


Link to post

Am gasit poze cu interiorul lui DAF XF si din cate interioare am vazut pana acum asta pare cel mai inghesuit si cam neglijent organizat!!!

post-780-1128698604_thumb.jpg

post-780-1128698616_thumb.jpg

post-780-1128698629_thumb.jpg

post-780-1128698640_thumb.jpg

Edited by DANNY WOO

Share this post


Link to post

un eveniment care intuiesc eu ca e foarte important e The European Road Transport Show 2005. Detalii aici.Stiti unde am putea gasi poze de la asemenea manifestari (saloane auto, dar dedicate camioanelor)?

Share this post


Link to post

supertari pozele, ma intreb daca la proprietari nu le e mila de masini sa care ciment(cum era una). Din ce am observat in general se tuneaza scanii si volvo, un mercedes l-am vazut ratacit pe acolo.

 

 

dany, poate ne ajuti si cu alte poze de la saloane auto, pentru ca ma intereseaza si conceptele ce se mai prezinta nou, producatorii mai putin cunoscuti.. eventual site-uri de reviste desore camioane, care au un continut mai bogat, nu numai prezentarea la revista.

 

Cred ca o sa dau telefon si celelalte numere din lastautoomnibus , pt ca in numarul 5(de pe august) e prezentat printre altele un roman cu motor de 600 cp, modelul 26.600, plus remorchere gigant, plus neoplan starliner,iar in numarul 4 (de pe iulie 2005) prototipul roman 38.410 VFK, care cel putin pe coperta arata superbine..

Share this post


Link to post

O sa fac cautari serioase cu privire la saloanele pentru camioane!!!Despre revista Lastauto Omnibus ai idee daca au si site??? :-?

Share this post


Link to post

lastautoomnibus nu are site.. mi se pare ca exista in germana , dar e doar prezentare a revistei (din cate tin eu minte)

 

 

Si niste poze reale(nu sunt prelucrate)

 

post-1569-1128770053_thumb.jpgpost-1569-1128770069_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Aia este RABA tip "Irak" daca nu ma insel!!!Si vezi ca a aprut numarul 7 Lastauto Omnibus Maximus!!!!Acum am luat-o!!! :D

Share this post


Link to post

la ce te referi cu cabina de tip "irak"? Cumva pentru ca au cabina cu dormitor? Cat despre numarul 7, ce e interesant in el? Ziceau ca vor avea un articol despre transportul camioanelor. Dar in rest?eventual ce e mai prezentat la news..

Share this post


Link to post

Tip "Irak" cu filtrul de aer mai performant,adaptat pentru desert si dupa "striatiile" de pe bena!!!In revista cel mai interesant dupa mine este comparativul transmisiilor automate.Este un Volvo FH12 I-shift,MAN Tipmatic si Mercedes Actros Automatik.Clasamentul este:MAN primul are cea mai bine gandita cutie,Volvo pe 2 pierde datorita comenzilor care necesita acomodare si pe 3 Mercedes a carui cutie devine confuza la schimbari in timpul urcarii pantelor!!

Share this post


Link to post

haideti sa vedem si fratii mai mici ai greilor de la firmele constructoare de camioane europene, destinate in principal traficului pe distante mici si medii:

 

-daf cf:

 

DAFCF.jpg

Haugsdal%20DAF%20CF%20City%20SZ.jpg

 

volvo vm

 

459-470x400.jpg

auto17.jpg

 

la scania acest segment e ocupat de seria P (daca gresesc corectati-ma)

 

04695-01.jpg

 

Man L2000

 

tgl-4.jpg

tgl-2.JPG

 

Renault Midlum

 

r013.jpg

 

Iveco Eurocargo

 

1107432637_g.jpg

 

Mercedes Atego

 

atego1neu.jpg

Share this post


Link to post

inca o curiozitate: cum dumnezeu se ataseaza remorcile la capurile tractor? Cum se fixeaza in saua aia? Si daca tot suntem aici, care stie cum sunt legate vagoanele unul de altul si de locomotiva? "Tampoanele" alea sunt cele care tin legate unul de altul vagoanele, pe cale magnetica cumva?

Share this post


Link to post

Da la vagoane pe principiu magnetic,plus inca o legatura de siguranta!La camioane habar n-am cand se retrag acele "picioare" pe care sta semiremorca cat nu e atasata!!! :scarpin:

 

Daca tot ai zis de "micile" ajutoare bag si eu cativa Scania P-serie!!! :thumbl:

 

Si cateva Volvo FM!!! :D

post-780-1128854884_thumb.jpg

post-780-1128854896_thumb.jpg

post-780-1128854909_thumb.jpg

post-780-1128854920_thumb.jpg

post-780-1128855366_thumb.jpg

post-780-1128855395_thumb.jpg

post-780-1128855496_thumb.jpg

Share this post


Link to post

eu banuiesc ca e un mecanism care se "introduce" in sea, "prinzand" ca in menghina o chestie de la remorca. Dar poate gresesc. Oricum mi se pare mie, sau in romania nu vezi prea multe p-series? Ci mai mult r-uri?

Edited by maximus

Share this post


Link to post

Cred ca sunt destul de scumpe pentru transporturile usoare si de aceea cumparatorii aleg mai repede Volvo FM sau alte marci!!!Si nici R-uri nu prea sunt asa la tot pasul cum vezi FH-urile!!!Se stie ca Scania e un lux pe care nu toti si-l permit!!! :D

Share this post


Link to post

la asta ma gandeam si eu. In general se iau cred camioane mai bine dotate pe camioanele care vor circula pe rutele externe.. depinde acu si de cel ce detine camioanele. Edy spedition, are baza de operatiuni in hunedoara? Si garajele ? E ceva sa ai atatea sute de camioane.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...