Jump to content
Sign in to follow this  
CT11NBA

Trage Greu Cu A/c

Recommended Posts

Ce sa faca ? A/C scoate umezeala din aer, e tocmai invers (cu A/C pornit se dezabureste instant).

In mod normal asa trebuie sa faca pe umezeala,dar pe caldura,si daca e dat la maxim spre parbriz,abureste in mici zone unde bate fanta de aer.Dar asta se intimpla numai daca e un pic mai mult gaz in instalatie.Altfel nu se intimpla fenomenul,dar raceste mai slab(adica normal).

Share this post


Link to post

Pai... se abureste pe exterior nu pe interior...

Si nu vorbesc pe caldura etc ci folosit normal, vara, CONTINUU timp indelungat >2 ore.

Edited by alx

Share this post


Link to post

Asa am mers la munte, acum cateva saptamani (pe caldurile mari). Nu s-a aburit. In fine, deja devenim offtopic :)

Share this post


Link to post

:mda: Concluzia mea pana acum este ca cer prea mult de la o masina atat de mica si ca ar fi bine sa folosesc a/c cat de des pot, de preferat numai in coborari de pante...

 

Mister: de ce se simte diferenta asa mare fata de matizul colegului meu de munca (luat in aceeasi zi cu al meu din acelasi loc, cu o diferenta de 1500 km in plus). Al lui trage mult mai frumos si iti ingheata instantaneu si ochii in orbite.

 

:wallbanger: X( :wallbanger: X(

Share this post


Link to post

Daca te duci la garantie, si la tine va trage la fel. Parerea mea etse ca ai o problema.

Share this post


Link to post
Adica mai concret merg linistit cu 50 kmh cu a 4-a 200 metri dupa care cand intra compresorul de la aer in functiune trebuie sa schimb a 3-a pentru 50 kmh.

- cu a 4-a la 50 esti subturat si fara A/C. Puterea dezvoltata de motor acolo este mica;

- schimba filtrul de aer mai des si scoate-i restrictorul din capac.

Share this post


Link to post
stiu ca trage mai greu, dar nu cred ca e normal ca pentru 50 Kmh sa tii acceleratia la fund in a 3-a

 

n-am mers eu mult cu matiz dar sa tii acceleratia in fund la 50 cu a 3-a nu e normal...

Share this post


Link to post

Deci la mine dupa 30 de min de mers cu A/C pornit spre aeratoarele parbrizului (pe recirculare) apar 2 zone de "abureala" (fiecare de 20x5 cm) diferit de cum e la ploaie sau abureala obisnuita. E cam ca la buticurile de pe strada cand deschizi frigiderul sa iei un suc si se abureste geamul de la usa. Nu stiu daca e pe interior sau pe exterior - o sa verific.

 

ps. e cam :o fftopic: . Oare sa deschid un topic separat?

Share this post


Link to post

Se abureste pe exterior atunci cand e cald afara si folosesti ac-ul, asta la dupa ceva timp si mai ales, am observat, la drumurile din afara orasului.

Share this post


Link to post

Se abureste pe exterior,de multe ori cind se merge cu viteze mici chiar cu stationari dese(ambuteiaje)si dupa un timp relativ scurt(~30min).La matizul tau sigur e o problema,de aceea sesizezi diferenta intre al tau si al colegului tau.S-ar putea sa ai o cantitate mai mare de gaz in interior(mai mult ca sigur)si asta o poti depista singur:dupa un drum de cel putin 30 min cu A/C pornit continuu,sa te uiti la intalatie(fara sa o opresti)sa vezi cum sunt tevile,mai bine zis teava mai groasa daca e umeda sau are zapada pe ea si pe ce portiuni!

Share this post


Link to post
:Mister: de ce se simte diferenta asa mare fata de matizul colegului meu de munca (luat in aceeasi zi cu al meu din acelasi loc, cu o diferenta de 1500 km in plus). Al lui trage mult mai frumos si iti ingheata instantaneu si ochii in orbite.

 

:wallbanger:   X(   :wallbanger:   X(

O solutie ar fi sa "îmbraci" în staniol furtunul de AC, ca mai jos. Eu asa am facut, iar diferenta este considerabila!

post-76-1124092983_thumb.jpg

Share this post


Link to post
In primul rind tine cont de spatiul pe care trebuie sa-l raceasca instalatia.La matiz sau la orice masina cu spatiu mic interior e normal ca aerul sa fie mult mai repede racit decit la o masina cu spatiul mai mare.In mod normal nu trebuie sa se abureasca(adica din fabrica nu o sa gasesti nici o masina care sa faca treaba asta)dar cu mici intreventii se poate realiza.La logan eu merg numai cu treapta 1 si e destul de frig,la octavia tin pe 25* C dar mai dau si pe 27.

Se abureste la exterior si e normnal sa fie asa cand e umezeala afara !Crede-ma ...asa face si Land Cruiserul cand e umezeala afara !

Si daca nici aia nu o fi masina...

Am masina de servici (cand sunt in zona) in Emirate LandCruiser.

Si acolo temp de 40-45 de grade cu 100% umiditate e ceva obisnuit !stii cum se face geamul...

A si inca ceva ...am venit ieri de la mare cu AC cam 50% din timp si mi-a mers ceva de vis cu 110 -120 Super ok!

Ma declar multumit de cum merge(dupa ce i-am schimbat amortizoarele si am antifonat pasajele de la roti)!

Edited by body

Share this post


Link to post

Aseara am fost la Praktiker si am cump imbracaminte din aia pt conducte (pt a nu ingheta iarna) .

E un fel de burete f dens si tare .Am taiat pe generatoare si am izolat cond de aer conditionat ca in poza lui florinbad . Pt a conferi si rezistenta termica am imbracat-o cu staniol cumparat tot de la Praktiker.

Se pare ca iesit ok , dar inca nu i-am facut proba!

Share this post


Link to post

am citit si eu de la inceput pana la sfarsit aceste topic pentru ca e ceva care nu-mi da pace...

 

intai sa spun ce au mai spus si altii... de ce or vrea cate unii de la 800cp cu AC pornit sa fuga precum un taureg (zicea cineva) - nu se poate... la pante, la depasiri - cand am nevoie de ceva mai multi cai putere, atat cat poate ea duce - eu scot AC macar pt o perioada scurta... iar cu AC si 50km/h viteza 4 - rasul lumii sa vrei sa traga masina... in mod normal fara AC schimb 3-4 la 55, cu AC ma duc pana in 60. PAREREA MEA.

 

Acum despre puterea AC si optimizare... am observat ca atunci cand e soare si cald si e normal sa folosestei AC - se incalzeste fffff tare si BORDUL.. groaznic de tare - un coleg si-a lasat cardul acolo si aproape i l-a topit, oricum s-a indoit rau de tot - intrebarea pe care o pun este :

 

se poate face ceva pentru a proteja bordul sa se incalzeasca si sa nu dea senzatia/ralitatea de aer care arde ?

 

... merge aerul si raceste... bordul incalzeste... mare pierdere, chiar nu se poate face nimic ?

Edited by gabriel_v29

Share this post


Link to post

In mod normal nu,dar daca te supara rau chestia asta,se poate ioniza parbrizul un anumit procent(nu stiu exact cit)atit cit sa nu deranjeze vizibilitatea noaptea si sa rezolvat problema.Si uite asa ai parbriz atermic... :D

Share this post


Link to post
Aseara am fost la Praktiker si am cump imbracaminte din aia pt conducte (pt a nu ingheta iarna) .

E un fel de burete f dens si tare .Am taiat pe generatoare si am izolat cond de aer conditionat ca in poza lui florinbad . Pt a conferi si rezistenta termica am imbracat-o cu staniol cumparat tot de la Praktiker.

 

Cat costa respectiva imbracaminte ca din motive obiective ( a se citi incompetenta sau piese proaste) mi-au pus o teava de freon mai lunga decat normal care e prea aproape de radiator si in unele locuri chiar il atinge si vreau sa o izolez?

Share this post


Link to post

M-a costat 60.000 ROL + 5-6 benzi din alea de plastic ( nu stiu cum se numesc) , pe lare le strangi si nu mai revin la lungimea initiala !Staniolul e unul cu un fel de insertie gen plasa si imbraca o cond de vata minerala - circa 70.000ROL.Total circa 150.000ROL.

O bucata din asta de imbracaminte a ajuns la fix pt 2 Matizuri!

Edited by body

Share this post


Link to post

"Şoricei" le zice. Daca ajunge pentru doua matizuri atunci ar trebui sa ajunga si pentru un singur Espero cu teava de Leganza sau Nubira ...

Multumesc mult! :drinkers:

Share this post


Link to post

Ok , no pb !Ai grija ca imbracamintea aia e pt diverse diametre de conducte , deci masoara intai (ochiometric sau cu o linie ) diametrul conductei tale si dupa aia go for it !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...