Jump to content
Sign in to follow this  
NFS

"ANTI-FURT"

Recommended Posts

Bai, da' nu mai bine-i scot o roata? :idea:

Share this post


Link to post

Ar exista Ef2, o siguranta de 40A, daca imi aduc eu bine aminte, este una din aia mare, mai lata, deci un avantaj daca o iei cu tine, ca mai greu gasesti din aia.

Pe schema mai apare si o siguranta de 20A intre poz III a contactului si conectorul 203, dar nu scrie care-i numele ei. Duce spre demaror, dar nu stiu care este locatia ei fizica.

Share this post


Link to post

Am facut rost de o camera dijitala (care scoate poze direct pe discheta) si am reusit sa fac poza la capacul de la cutia cu sigurante... care are inauntru schema de mai jos...

Vad acolo un releu de pornire (ignition relay). Intrebarea e, ala se poate scoate? Ca daca il scot p-ala, nici nu pleaca (banuiesc) si nu am vazut asa ceva prin nici un magazin!

Eeeee?

 

Mai vad si un fuel pump relay (tot asa mare)... ala e ce m-ati sfatuit mai inainte sa scot? Nu de alta dar nu vad nici o alta sigurantza de la pompa de benzina!!!!

 

Deci (in caz ca se poate scoate) cel mai tare mi-ar place sa scot Ignition Relay... cred ca nu mai scoate nici un sunet cind da la cheie. Corect?

fusebox_cover_resized.JPG

Share this post


Link to post

Eu unul nu m-as arunca direct la relee. Astea au multe contacte si cred ca s-ar uza mai repede daca le tot freci.

Poza pe care ai facut-o se potriveste exact la orientarea cu cea pe care am postat-o eu. Deci poti face corespondenta.

O precizare pe care as vrea s-o fac in legatura cu Ef2, de 40A. Un efect nedorit al scoaterii temporare a acestei sigurante este faptul ca se duce ceasul si casetofonul. Cred ca optim ar fi Ef4 sau Ef19, care-s marcate cu ECM. Cred ca scrie ECM pt. ca el da masa, circuitele fiind legate la + prin cele 2 sigurante. Eventual le inlocuiesti cu sigurante intrerupte. Una din cele 2 este pe comanda releului, una pe contactele lui, am scris mai sus.

Share this post


Link to post

NFS, dar tu nu ai CASCO ? E cel mai bun antifurt, după părerea mea. Şi dacă vrei să te joci pe la relee, care într-adevăr nu-s făcute să fie scoase şi puse la loc toată ziua, pentru că sunt destul de sensibile totuşi, după cum zice cchrism, gândeşte-te ce faci dacă ţi se strică unul p-acolo şi nu găseşti să-l schimbi !

Share this post


Link to post

Mda... bun... deci m-am lamurit... o sa raman la scos fisa centrala! :)

Am si casco total la furt afara (o data cu cartea verde). Am si asigurare pt Kosovo, facuta la border... caci cartea verde nu-i buna p-aici, adica politia de pe-aici n-o recunoaste ca valabila (!).

Da' cu toate astea... vorba lu Shenck... tot nu vreau sa ma intorc cu trenu'! :)

Share this post


Link to post

Am luat azi la puricat releele si sigurantele din cutia aia. NU STIU UNDE ATI GASIT VOI SIGURANTA LA POMPA DE BENZINA CA EU N-AM GASIT NEAM. In schimb insa am descoperit ca daca scoti oricare din cele doua sigurante marcate ca ECM pe capac (una de 15 si una de 20) motorul NU MAI PORNESTE NEAM. In primul rand nu ser mai aprinde becul de check din bord, merge sa dai la cheie dar nu porneste (exact ca si cum n-ai avea benzina sau scanteie). Daca scoti una din sigurante te-ai facut cu antifurt. Problema e sa nu fie prea insistent hotul si sa-i dea prea mult la cheie ca ramai fara baterie (la bateriile de celular pe care le avem noi...). Metoda asta ar fi buna o zi doua dar iti recomand sincer sa desfaci cutia de sigurante, sa vezi care sunt firele care vin la siguranta asta (sau cealalta, recomand sa o faci la siguranta de putere mai mica) si legi in serie un intrerupator pe care il montezi intr-un loc ascuns. Nu de alta dar te poti trezi intr-o buna zi ca tot scotand si bagand siguranta ea sa nu mai faca contact si sa se opreasca calculatorul in plin mers. Spor la treaba

Inca ceva: am scos releul de la electroventilator, am pornit cu motorul rece, nu mi-a semnalat nimic. Am pornit aerul conditionat (trebuie sa porneasca si electoventilatorul odata cu el, dar de data asta nu) si mi s-a aprins check-ul in bord cum ca as avea avarii, dupa care am oprit motorul. Inteligenta masina, detecteaza daca nu-ti merge electroventilatorul si probabil ca nu numai asta.

Share this post


Link to post
NU STIU UNDE ATI GASIT VOI SIGURANTA LA POMPA DE BENZINA CA EU N-AM GASIT NEAM.

Lol, pai tu ai scos chiar siguranta de la pompa de benzina. Cele doua sigurante pe care scrie ECM se ocupa exact de pompa si de bobina de inductie. Una e pusa pe actionarea releului, una pe contacte. Ele sunt marcate cu ECM pentru ca sunt pe traseul ECM - Plus baterie (ECM-ul asigurand masa cand face comanda).

Share this post


Link to post

E foarte posibil, pentru ca n-am facut testul cheii decat pentru una din ele, la cealalta cand am vazut ca becul din bord e tot mort mi-am zis ca nu mai are rost. Chiar am sa incerc si cu a doua siguranta sa vad cum e. Pana una alta am descoperit un nou antifurt imbatabil dar inutil subsemnatului deoarece acesta are unul mai bun: Lipsa cronica de benzina !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...