dann Posted August 29, 2005 zdranganitul s-a rezolvat. acum are alt drac de buba. cand am fost cu ea la service, am umblat la amreiaj. l-am coborat. dar l-am coborat prea mult, asa ca a trebuit sa il urc. si mai nou...cand sunt in decelerare, la viteza mica, cu ambreiajul calcat se aude un fel de "bataie" de la motor. nu prea pot sa o descriu, e usor metalica si nu tine mult. pana se opreste din mers masina. mi se pare dubioasa rau si mi-e cam frica de ea. Share this post Link to post
dann Posted August 30, 2005 lol. pai ar fi tragic. esti sigur? nu e constant zgomotul. si nu tine mult. mai degraba o vand decat sa ma apuc de chestia asta... Share this post Link to post
Pedala Posted August 30, 2005 AMbreiajul din cate stiu eu nu se regleaza unde tine. Asta e un reglaj fals. Orice masina care e in parametrii are pozitia in care tine ambreiajul asa cum a gandit-o fabricantul. La Tico trebuie sa aiba joc de 1-2mm tija de la ambreiaj si 2-3 cm de cursa libera pedala. Atat. Astea sunt singurele reglaje care se pot face. Share this post Link to post
dann Posted August 31, 2005 mecanicul mi l-a regalt de undeva din fata. de acolo l-am reglat si eu. @peste: nu joia asta ca nu vin cu a mea. joia viitoare Share this post Link to post
pankrator Posted September 2, 2005 Am si eu problema asta, dar cand pun mana pe schimbator nu se mai aude.Nu site nimeni o solutie pentru rezolvarea problemei ? Share this post Link to post
khhamsin Posted September 2, 2005 Daca ne spui si noua ce model de autoturism e atasat la schimbatorul tau ... Pare a fi ansamblul de ghidaj ! Share this post Link to post
dann Posted September 2, 2005 mie mi-a schimbat o bucsa de dedesubt. nu se mai aude acum. cel putin nu la fel. pepinno mi-a recomandat schimbare tuturor bucsilor ( 13 la numar ), lucru care nu e costisitor prin manopera pt ca dureaza vreo 2 ore. piesele in sine sunt ieftine. la o socoteala in mare, era vb cam de un milion. dar dupa ce le schimbi o sa intre in viteza super bine. cum intra acum la pepinno, daca stii. foarte ferm, scurt, fara flencaneli...e o placere sa schimbi vitezele la el Share this post Link to post
ciprianv Posted September 28, 2005 La mine intra super bine in viteza, insa cand se incalzeste motorul, la relanti, zdrangane maneta. Daca pun mana pe ea (pe maneta) nu mai face. Am incercat cu vaselina dar nu a disparut. ps: : atasat la schimbatorul neu se afla un Tico. :"> Share this post Link to post
ticolino Posted September 28, 2005 pai vibreaza deoarece scade prea mult turatia. si la mine vibreaza, mai ales cand am multi consumatori (faruri, dezaburire, climatizare). ai putea sa incerci sa verifici suportii motorului, sunt din cauciuc si in timp si de la temperatura ma gandesc ca se uzeaza... Share this post Link to post
ciprianv Posted September 29, 2005 o sa-i verific, Tks. vibratu vand ai multi consumatori sa nu fie de la cureaua de la alternator fie uzata fie mai trebuie putin intinsa. nu mai cita in intregime postari anterioare Share this post Link to post
virus100b Posted September 29, 2005 vibratu vand ai multi consumatori e boala generala. cred Si la mine face. Explicatia ar fi: tensiunea la bornele bateriei si afecteaza aprinderea. Intr-o zi am sa pun un stabilizator de tensiune pe aprindere(bobina de inductie) sa vad daca mai face. Share this post Link to post
Pedala Posted October 28, 2005 Am rezolvat problema cu zdranganitu' definitiv cel putin la viteze mici (n-am apucat inca sa merg afara cu ea). 1. Am uns toate articulatiile timoneriei -> a disparut zgomotul in general, dar tot mai aparea din cand in cand 2. Reglat carburatorul -> zgomotul a disparut, dar maneta tot vibra 3. Reglat joc supape -> motorul nu mai are nici o vibratie la relanti, schimbatorul sta inert. Masina acum trage frumos si liniar Share this post Link to post
ticolino Posted October 28, 2005 hopaaaaa... reglat joc supape? detaliaza. cum/unde. Share this post Link to post
Pedala Posted October 29, 2005 Pai de mine in parcare. Trebuie un set bun de imbusuri, preferabil o cheie cu clinket si imbusuri, o cheie de 10 (sau 11 nu mai stiu exact), o surubelnita si o garnitura de capac de chiuloasa. De ce? Pai motorul masinii mele nu mergea tocmai regulat si dardaia la relanti oricat i-as fi reglat eu carburatorul. Asa ca am zis sa fac si reglajul la jocuri si daca nici asta nu rezolva sa desfac chiuloasa si sa verific supape, pistoane, cilindrii, etc. Plus ca scapa ulei pe la capac asa ca am schimbat si garnitura. Daca n-ati efectuat operatia niciodata la masina schimbati si garnitura pt. ca sigur e dusa iar pastele "minune de etanseizare" te ajuta pt. putin timp. Ce am gasit la mine? Supapa de evacuare la cilindrul 3 avea mult peste 0,20 (ma jucam cu lera intre culbutor si supapa), la supapele de admisie de pe cilindrul 1 si 2 nici nu puteam sa bag lera de 0,15, iar la restul de supape nu intra suficient. Dupa reglaj... Motorul e mai elastic si are mai mult cuplu. Numai dardaie -> numai dardaie nici schimbatorul E mai silentios. S-a ridicat un pic relantiul -> probabil motorul avea o ardere total aiurea. Share this post Link to post
Pedala Posted November 1, 2005 O ora si ceva, c-am luat-o catinel. Daca am timp vin... Share this post Link to post
tico_RS Posted November 1, 2005 @pedala: la mine motorul avea o intrerupere care a disparut la reglajul carburatorului, dar nu de tot, e mai usoara si mai rara ceva, dar cel putin cand e rece parca merge in 2 si parca nu arde tot, oare o fi tot de la culbutori? mentionez ca la aprindere totul e schimbat: pipa, bujii, fise, capac delco si aprindere electronica... Share this post Link to post
Pedala Posted November 2, 2005 (edited) E posibil... La mine se tura si se detura greu motorul. Plus ca am finala Borla si la deturare cand acceleram pe loc se auzeau multe intreruperi... Banuiesc eu de la supapa aia de evacuare de la cilindru 3 care avea joc mare de tot si evacua gazele desincronizat fata de ceilalti cilindrii. Edited November 2, 2005 by Pedala Share this post Link to post
luciano Posted December 14, 2006 Am observat o mica problema la masina mea tico de curand. Am mai intrebat mecanici si nu prea stiu nici ei ce e cu acest sunet deci apelez la voi poate ati avut astfel de probleme. Cutia merge foarte bine, perfect as putea eu zice dar cand motorul e subturat ma refer la 700-1100 rpm se aude un fel de zdranganeala infundata si sacadata dinspre motor-cutie. E ca un fel de zornait dar infundat indiferent de temperatura motorului sau temperatura de afara. Are cineva idee de ce? Share this post Link to post
NFS Posted December 14, 2006 Da' de cind ai chestia asta? A aparut de curind sau a fost defect dintotdeauna?? Nu de alta, dar cam asa face orice motor subturat. Share this post Link to post