Jump to content
Sign in to follow this  
FLEX

Matiz-jante aliaj

Recommended Posts

Am vazut din astea pe un matiz...si mi se par dragute... mai ales daca ai si o folie si stalpii facuti cu autocolant negru...

Share this post


Link to post

Eu am jante Borbet CF Silver 4x114,3 R13 J 5,5. De la distanta seamana cu clasicele capace de roti in 5 spite. Am pus pe ele anvelopele standard de 155/65 R13, care cred ca sunt la limita minima privind latimea ptr. jantele astea. Latimea jantei e cam aceeasi cu cea a balonului anvelopei si de aceea la parcarile laterale trebuie sa am grija sa nu ating bordurile.

post-5090-1252847853_thumb.jpg

post-5090-1252847884_thumb.jpg

Edited by Julius

Share this post


Link to post
DBV r14

Ce dimensiune au anvelope din imagine ?

Share this post


Link to post

Eu mi'am mai achizitionat un set de jante 4x114.3 R14, 7j ET<20 ! Cu care as vrea sa incalt matizu din familie. (Jantele sunt originale de Toyota Celica Supra mk1 )

post-11487-1253050255_thumb.jpg

post-11487-1253050285_thumb.jpg

Share this post


Link to post

eu am asha pe masinutza 13" 5.5 j..si mi-am luat...14" 5.5 j pentru iarna...sau...de schimb :)

post-16042-1253877754_thumb.jpg

post-16042-1253877932_thumb.jpg

Edited by Mircea
Nu mai folosi limbaj IRC

Share this post


Link to post

Daca cele de 14" le'ai luat de pe 4 tuning , am vrut sa le iau eu si pe alea da am sunat prea tarziu :)

Share this post


Link to post
Ce dimensiune au anvelope din imagine ?

155/65/14 nu le mai am pe astea am 165/60/14

 

Eu mi'am mai achizitionat un set de jante 4x114.3 R14, 7j ET<20 ! Cu care as vrea sa incalt matizu din familie. (Jantele sunt originale de Toyota Celica Supra mk1 )

 

 

si cat te-au costat? sunt tari rau jantele

Share this post


Link to post

@Gabi Boldeanu - au fost un chilipir ~100 Euro.

Share this post


Link to post

Baga-le la un sablat si le faci...bine de tot,daca te gandesti sa le vinzii sa imi zici

Share this post


Link to post

Jantele de aliaj au o protectie electrochimica care se numeste eloxare. Daca le bagi la sablat scapi de acea protectie si implicit de jante. Daca vrei sa rezolvi ceva, tot prin eloxare o faci, cu avantajul ca acum exista si procedee de colorare (spre exemplu negru sau auriu, argint mat sau ce ti-o veni in minte).

Edited by Dannyboy

Share this post


Link to post

Asta e si parerea mea...

Adevarat... o pereche de jante schimba foarte mult aspectul masinii...

Dar despre stabilitate , nu stiu cu cat este mai bune...

 

Oricum la ce poate masina... poti sa mergi fara peobleme cu cauciucurile din fabrica 155/65/13 , bineinteles , mai conteaza si cine e la volan...!

 

Tocmai mi-am cumparat un set de cauciucuri... Continental 155/65 R13 Profil ECOCONTACT EP

Pretul a fost de 205 RON bucata...

 

Decat sa iau teapa cu cine stie ce jante... mai bine am investit in cauciucuri... oricum , cu modelu` asta a venit din fabrica... si am fost foarte multumit de ele...

Am facut 50.000 km si a trebuit sa le schimb...!

 

Deci , in concluzie... daca vrei sa schimbi aspectu` masinii , da se merita niste jante frumoase... dar despre stabilitate nu stiu ce sa zic... poate e mai buna... cu 1% - 3% fata de o masina cu cauciucuri din fabrica si jante de tabla...

 

Oricum raman la parerea mea...conteaza in special cine e la volan...!

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Off-topic: Ai cam dat banii degeaba, mai ales cand puteai alege in locul lor Vredestein T-Track care, cred eu, sunt superioare acestora. Anevelope mai scofalcite decat Continentalurile astea nu am vazut pana acum. Toate cele 4 anvelope, in cazul meu, mai ales cele care au fost pe fata, sunt strambe, si ovalizate si talonul este stramb. La o frana pe ud poti avea marea surpriza sa se duca taras, au aderenta destul de slabuta, au talonul neacceptabil de moale, intr-un cuvant nu e mare chestie de capul lor. Eu unul nu as mai da in vecii vecilor banii pe tipul asta de anvelope.

Share this post


Link to post

Asta e si parerea mea...

Adevarat... o pereche de jante schimba foarte mult aspectul masinii...

Dar despre stabilitate , nu stiu cu cat este mai bune...

 

Oricum la ce poate masina... poti sa mergi fara peobleme cu cauciucurile din fabrica 155/65/13 , bineinteles , mai conteaza si cine e la volan...!

 

Tocmai mi-am cumparat un set de cauciucuri... Continental 155/65 R13 Profil ECOCONTACT EP

Pretul a fost de 205 RON bucata...

 

Decat sa iau teapa cu cine stie ce jante... mai bine am investit in cauciucuri... oricum , cu modelu` asta a venit din fabrica... si am fost foarte multumit de ele...

Am facut 50.000 km si a trebuit sa le schimb...!

 

Deci , in concluzie... daca vrei sa schimbi aspectu` masinii , da se merita niste jante frumoase... dar despre stabilitate nu stiu ce sa zic... poate e mai buna... cu 1% - 3% fata de o masina cu cauciucuri din fabrica si jante de tabla...

 

Oricum raman la parerea mea...conteaza in special cine e la volan...!

 

 

 

 

 

 

 

Parerea mea este ca ai cumparat unele dintre cele mai proaste cauciucuri care se gasesc la dimensiunea aia ... doamne fereste cu cauciucurile sa franezi hotarat pe ploaie , cred ca si montana pe ploaie au aderenta mai buna .

 

 

1. Castigi destul de multa stabilitate din jante mai late ( cu j mai mare ), cu suspensia mea sport dupa tico si jante de 4.5j alea de aliaj originale se comporta mai slab decat atunci cand am avut amortizoarele pe spate terci si arcuri normale cu jante pe 13" de 7j fata 8j spate cu et aprox ca cele normale, cauciucuri bridgeston potenta 155/70/12 iar celelate erau 175/50/13 Pirelli p6000.

 

2. Castigi stabilitate cu cat iti permiti sa folosesti jante cu et'ul cat mai mic , sau sa faci artifici in aceasta privinta -> distantiere ...

 

3. In cazul jantelor de matiz stock si jantele care le'am luat eu pt matiz, pe cele pe 14" 7J et<20 fata de cele stock am posibilitatea de a alege dintr-o gama mult mai variata de anvelope si chiar anvelope mult mai calitative cu talon mic ZR'uri ...

 

 

 

LE. Poate sa fie si Ayrton Senna la volan daca cauciurile sunt | | cu termenul aderenta si calitatea lor este indoielnica.

 

 

 

 

 

 

 

Edited by EnZo

Share this post


Link to post

cu jante pe 13" de 7j fata 8j spate cu et aprox ca cele normale, cauciucuri bridgeston potenta 155/70/12 iar celelate erau 175/50/13 Pirelli p6000. 

 

Ai si-o poza cu jantele alea de 12 late de 7 si cele de 13 late de 8?

Eu sunt curios cum stateau cauciucurile alea de 155 respectiv 175.

Share this post


Link to post

Gasesti poze pe acest topic la pagina 16 postu #318 !

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Baieti,vreau sa imi pun pe jante 175/65/14 , credeti sa atinga? 165/65/14 nu au nici-o problema dar vreau sa pun 175. Daca stie cineva sau a pus careva aceste masurii va rog sa imi spuneti.Multumesc

Edited by gabi boldeanu

Share this post


Link to post

Depinde foarte mult de ET-ul jantelor, dar nu cred sa-ti mearga dimensiunea aia pe Matiz. Am si eu o intrebare mai "blonda": La ce-ti foloseste dimensiunea aceasta pe un matiz stock, fara servodirectie si cu un motor de 786 cmc?

Share this post


Link to post

Servo am jantele pentru vara le am R14 cu:fata 165/60/14 spate 185/5514.Iar intr-o saptamana voi achizitiona un alt set de jante R14 pe care le voi pastra pentru iarna ,si vreau sa pun 175/65 din cauza Micului Paris care a devenit Marele Canion

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
... pentru iarna ,si vreau sa pun 175/65 din cauza Micului Paris care a devenit Marele Canion

Cu un pneu de 145/70/13 zburzi iarna cu Matizul. Pe zapezi se folosesc jante mai mici in diametru si pneuri mai inguste, vezi si tu ce folosesc aia care cunosc, la WRC, daca pe asfalt ruleaza cu late pe 18", pe zapada folosesc inguste pe 15", la masinile lor zburatoare. Iarna n-ai nevoie de cuplu la roata, deci, cu cat o roata este mai mare in diametru cu atat patinezi mai mult. Cititi invatatura lui Brodie din semnatura !

Share this post


Link to post

WWW. numele initiatorului topicului de acolo. ro (neaparat cu www) am auzit si eu de jantele astea ART numai lucruri bune, cica ar fi si destul de rezistente... si ca pret par acceptabile.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...