Jump to content
Sign in to follow this  
NFS

N F S 2

Recommended Posts

[color="#993300">Regasit din intamplare pe la Diverse, se incadreaza cu succes la categoria "Masina mea", desi la vremea aia aceasta sectiune nu exista.

Asa ca mi-am permis sa-l mut aici. (NFS - 20/12/2005) [/color]

 

 

 

Matiz E, Cyber Green (adica prazuliu), 4390 eur, de la Radacini Gara de Nord.

Accesorii: cric+coarba, inel remorcare, trusa medicala, triunghi, becuri rezerva!

Anvelope: Continental

Alarma, negociata la cumparare = discount = moka

Miros profund de masina noua!!!

 

Cheltuieli suplimentare:

Numere provizorii: 550.000 lei

RCA pina la sfirsitul anului: 1.100.000 lei

Inchidere centralizata, pe 4 usi, 4x14 eur = 56 eur

Tableta portabagaj = 800 si ceva mii lei (aveau pe stoc)

Antifurturi roti: = 350k lei (toate 4)

 

O puteti admira azi la intalnire! In momentul asta are 65 km la bord!

Fiind a nevesti-mii nu garantez ca data viitoare o mai vedeti tot asa! :lol:

IMGP2489_mai_mic.jpg

Share this post


Link to post

URAAAAAA! asa DA! abia astept sa vad gindacul economic prazuliu!

Share this post


Link to post

Pai daca nu garantezi ca luna viitoare va mai arata asa de ce nu o ranforsezi cu ceva, rollbar-uri, bullbar-uri ceva, niste tepi de otel in barile din fata si spate?

Share this post


Link to post

Eiii, ranforsare pe dreak, scoti borna de la baterie si gata. Stii ca limitele sunt facute sa fie depasite. Sa nu deviem insa.

La cat mai mult timp petrecut pe sosea si cat mai putin sub service !

Share this post


Link to post

Beeeeeeey! miroase incredibil masina noua! imi place de mor mirosul ... aseara cind m-am urcat in cotetul meu imputit de praf si tutun dupa ce am stat un picut in aia nou-nouta m-a apucat disperarea ... offffff! trebuie sa merg la spalatorie ...

Share this post


Link to post

NFSul 2 a facut si ea 1500 de km si implicit prima revizie, cea gratuita (la Autonet, unde in alta parte?!?!).

Schimbat ulei (cumparat din magazin Mobil 5W40) si filtru de ulei.

Costul operatiei 120.000 lei - adica filtrul!

 

Nashpe:

1. La 5000 km tre' sa se duca cu ea sa-i schimbe caseta de directie ca cica asta o sa inceapa sa zdrangane!!!!!

Am mers cu masina si stind cu mina pe schimbator, in momentul cind accelerezi se simte o vibratie foarte distincta in schimbator. La nici o alta masina cu care am mai mers nu am simtit chestia asta!

Ma rog, se rezolva pe garantie.

2. Zdrangane ceva prin bord, iar zgomotul seamana cu cel facut de niste frunze care ar fi prinse prin aerisire. Parerea mea e ca nu-s frunze. Asa a facut din a doua zi! O fi geamul de la indicatoarele de bord, sau intr-adevar e ceva prin aeroterma?!?!

3. Tot din a doua zi are o zgirietura pe portiera din spate stinga, care insa nu a ajuns la "alb" asa ca s-ar putea sa iasa cu polish!

 

M-am decis, o trimit la intalnire! :twisted:

Share this post


Link to post

ooooooooooooooo! bv, k uite-asa ajunge DWR la cifre astronomice la vanzarile de automobile :lol:

lasand gluma la o parte, multa voie-buna la volanul lui NFS 2 si sa rezolvi cat mai rpd cu caseta de directie (nu d-alta, sa nu se extinda si la alte subansamble).

toate cele bune pt toti 3 (sotiei, tie si lui NFS 2) :D !

Share this post


Link to post
Nashpe:

1. La 5000 km tre' sa se duca cu ea sa-i schimbe caseta de directie ca cica asta o sa inceapa sa zdrangane!!!!!

 

Cum vine asta? Pai io daia am trecut pe Woouri (shi am abandonat platforma Dacia) ca cica ar fi mai fiabile. Da constat cu stupoare :shock: ca la romania indiferent ce-ai face avioane, mashini, vapoare tot de kko sint. Pai cum biip sa se strice o caseta de directie? Pai aia cel putin ar trebuie sa reziste 100.000 km. Pai io zic sa trimitzi subiectul la ziar, sa mai auda shi altii ce se intimpla in Romania. Rominul, pina nu-i tragi una in c...r nu face treaba buna. Daia e totul de kko la Romania. :shock:

Share this post


Link to post

mai nfs iti mai iei multe matizuri???????????? :lol:

de ce nu-ti iei altceva????? 8)

Share this post


Link to post

Sa privim un pic mai relaxati problema ... NU EXISTA PROCES INDUSTRIAL CARE SA SCOATA 100% PRODUSE PERFECTE ... de aia se acorda garantie ... din cite Matiz-uri sint pe forum si altele de care am auzit au doar 2 probleme cronice: amortizoarele (vina furnizorului) si usoara agatare in tr.II (bug de conceptie); faptul ca un Matiz (NFS 2) e posibil sa aiba in viitor un zdranganit la caseta de directie si un altul (al meu) care avea o piesa cu viciu de fabricatie in cutia de viteze intra intr-o normalitate statistica pentru procesul de fabricatie.

Principalul motiv pentru care mi-am luat Matiz au fost cei 3 ani de garantie! in timpul asta isi poate manifesta toata gama de defecte cronice sau intimplatoare, asa ca la 60kkm voi avea masina in perfecta stare de functionare si voi fi avizat asupra punctelor slabe.

Share this post


Link to post

Da stiu ca a facut NFS2 cam putini km de cand o ai. Eu am primit masina la 450 km vineri dimineata (deh, s-au mai plimbat si ai mei un pic) iar duminica dimineata aveam 1200 km. Facusem in noaptea de sambata spre duminica un drum pana la mare si inapoi (vreo 400 si ceva de km, mi-am dublat experienta in noaptea aia, eram incepator).

Am mers cu masina si stind cu mina pe schimbator, in momentul cind accelerezi se simte o vibratie foarte distincta in schimbator. La nici o alta masina cu care am mai mers nu am simtit chestia asta!
Uite cine e atent. Eu ma bazam pe ideea ca la cele cu comanda prin cablu NU AI VOIE sa tii mana pe schimbator cu exceptia schimbarii vitezelor si deci nu simt nimica, ca multi altii. Ai verificat daca s-a respectat principiul asta? Eu de cate ori i-am dat masina lui taica-miu pentru vreun drum mai lung (peste 100 km) intotdeauna cand mi-o aducea simteam ca nu mai intra bine in viteze, da ori ma obisnuiam, ori se rezolva de la sine, cine stie (odata a trebuit sa strang cablul de la ambreiaj si am rezolvat si problema asta). Taica-miu schimba mult mai violent vitezele (deh, sofer de Dacie) si imi mai si lasa in toate partile husa la volan.

Share this post


Link to post

Hmm... am luat-o cu 25 km la bord. Si a fost umblata numai prin oras pina acum... max. 30 de km/zi. Revizia a fost facuta la 1480 km!!

 

Cu mina pe schimbator... cum adica n-ai voie sa pui mina pe el decat cind schimbi?!?! Pe bune? ... n-am stiut.

Eu merg cu mina pe el aproape de cind ma stiu. Iau mina de pe el cind tre sa schimb cd-ul sau sa ma scarpin pe undeva. :lol:

Share this post


Link to post

NU stiu la Matiz dar asa e la IVECO Daily care cred ca e tot prin cablu avand in vedere cum e amplasat schimbatorul (mult prea sus ca sa mearga un levier). Acolo scria expres in manual chestia asta. Mi se pare normal deoarece atunci cand tii mana pe schimbator de la mers, vibratii alea alea mana face ca schimbatorul sa se miste, in general in lateral. Eu am dat acum catva timp consola centrala jos ca sa-mi caut un loc pentru montat senzorul de soc la alarma si am vazut ca schimbatorul functioneaza prin cabluri. De fapt stiam dar am vazut cum merge. Atunci cand misti lateral schimbatorul, cablul din stanga se misca pe aproape intreaga sa cursa (ma refer la motor oprit si punct mort). Si cand e bagata masina intr-o viteza se misca dar mai putin. Asa ca banuiesc ca se uzeaza ceva in cutie daca scrie la biblia iveco. Asa ca am aplicat metoda asta la tot ce am condus pana acum (maty, WV chiar si Dacia si Oltcit, desi acolo e prin levier).

Eu tin mana dreapta pe piciorul propriu cand conduc (sau nu neaparat cel propriu, depinde pe cine am in dreapta :lol: ), tin numai mana stanga pe manerul volanului (sau cum se cheama partea din mijloc) cu cotul sprijinit pe manerul usii si degetul mic in afara. Asadar mi-am gasit sprijin pentru mana deapta.

Share this post


Link to post

Schimbat de caseta de directie la NFS2. Pe garantie. Nici un ban.

Intr-adevar, zdranganea ca draku, dupa numai 5000km... acum e liniste totala.

Per ansamblu masinutza merge beton. Are ceva probleme cu pornitul... n-o ia mereu din prima.

Prostiile alea (care nu m-am prins ce sunt) tot zbirnie prin bord. :(

 

Comparand cu a mea are un minus la finisare... plasticele sunt mai putin ingrijite (din fabrica), unul din aeratoare se blocheaza cind il misti sus-jos... tre sa-i dai un pumn s-a mearga, iar husa cu care este acoperit buretele de la una din tetiere (si care in mod normal are un pseudo sistem de inchidere) nu vrea sub nici o forma sa stea inchisa, acolo pe unde ies piciorushele de inox.

 

La plusuri, as aminti faptul ca este mai nervoasa decat a mea... sau motorul face alt zgomot... zgomot care parca te stimuleaza s-o duci in turatii mai mari! :twisted:

Share this post


Link to post

Asa e cam la toate masinile. pe masura ce trece timpul scade calitatea de fabricatie. Comparam Oltcit-ul lui taica-miu la care scria "Ducellier" pe capacul de delcou, "Licence Citroen France" pe cutie si mai avea o groaza de repere frantuzesti cu unul din '93. Nici nu suferea comparatie. Aeratoarele au mers impecabil dintotdeauna, la asta romanesc cel din dreapta se deschidea doar jumatate, iar restul mergeau mai greu. Sa mai adaug ca totalizatorul de kilometri marca un km la 3 km? Jurnalierul macar mergea bine.

Inca ceva: am gasit si la WV Passat (toate modelele cu cutie manuala, 5 sau 6 trepte) in biblie faza cu schimbatorul. Tot la fel se interzice tinerea mainii pe el.

Share this post


Link to post
Schimbat de caseta de directie la NFS2. Pe garantie. Nici un ban.  

Intr-adevar, zdranganea ca draku, dupa numai 5000km... acum e liniste totala.

 

Bai nene, detaliaza si tu un pic, nu fi calic! Tii numai pentru tine? Cum zdranganea ca draku? Ce zdranganea? Unde? Tare, incet, constant, cum?

Alooo, Kosovo!

Share this post


Link to post

Alecule, mea culpa!

Troncanea pe fatza, troncanitul venea de undeva de sub bord. Zdranganea sec, cam cum iti zdranganeau tie amortizoarele pe spate... dar numai pe piatra cubica sau alte denivelari din astea repetate!

 

Mai exact nu stiu ce sa-ti spun, ca am dus masina dimineatza si am plecat... s-a dus Ioana si a luat-o dupamasa.

Share this post


Link to post
NFS2 SOLD! Adica VINDUT! 4000EUR. Avansul pt un Peugeot 206!

Share this post


Link to post

S-a plictisit de el sau nu i-a placut?

Share this post


Link to post

Nici una nici alta... sau cite putin din fiecare. E pur si simplu next step. O masina (ceva) mai mare si mai buna. Si care ne place la amandoi la maxim!

Share this post


Link to post

TRADARE!!!

(dar bine ca shtim shi noi.. :P )

 

bravo sergiulica, mishto pas! ce motorizare, dotari??

daca e MUSAI sa iei 206, eu ash merge pe un 206 HDI (90CP) sau ptr un buzunar mai ushor, un 1.4HDI care are doar 70CP, dar consumumul e minuscul..

 

optiunea mea personala s'ar indrepta insa spre un Clio Bicorp Extreme, care momentan beneficiaza si de un discount serios shi care are standard clima, comp de bord, un interior deosebit, multe airbag'uri shi nishte culori mishto (orange'ul e super!)

peugeot'ul e un model vechi, caruia nu i s'a facut nici o restilizare de vreo 5 ani shi la care se mentzine un pretz de parca ar fi un model abia aparut pe piatza..

daca nu ai depus inca actele la peugeot, gandeshte'te la varianta mea shi nu vei regreta.. parerea mea.. :!:

detalii http://www.serus.ro/oferta.htm]

orice ai alege, BAFTA!

Share this post


Link to post

206 sa-i ramana numele ... si modelul ales de tine ; parerea mea este ca nici un model Clio nu se apropie de 206 ( indiferent de motorizarea aleasa ) ; am condus un 206 si stiu de vorbesc ; inimaginabil de stabil ; pare o jucarie de masina , da' nu este asa , nici pe departe ; personal , daca as avea banii necesari , singurele modele Ranault care ar bate 206 ar fi 307 sau , un Megane Sport (cel cu spatele "taiat") ...

Share this post


Link to post

Inca nu am depus nici un act. 206 imi place ENORM cum arata!

Motorizarea probabil ca va fi aia de 1.4 - 75CP (parca) (fara HDI, ca e mai scump). Modelul va fi ala cu 5 usi.

Share this post


Link to post
Inca nu am depus nici un act. 206 imi place ENORM cum arata!  

Motorizarea probabil ca va fi aia de 1.4 - 75CP (parca) (fara HDI, ca e mai scump). Modelul va fi ala cu 5 usi.

 

Aha! Deci, tradare, da? :shock: Pai bine mai, dati voi bunatate de matizache nou-nout si cu caseta de directie schimbata, pe un Pejo(s) 206 ipotetic? :butt: Bravo bai, bine faceti! Sa fie intr-un ceas bun! :aplauze: Si sa ne tii la curent!

 

PS: :scarpin: ...si tu ce faci bah, pe sestache strangi bani pentru Touareg, ai?

Share this post


Link to post

NFS2 varianta imbunatatita! :-

IMG_1960_res.jpg

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...