Jump to content
Sign in to follow this  
RIon

Licenta Matiz

Recommended Posts

Raspuns la emailul meu:

Stimate domnule Rares,

 

 

 

Daewoo Automobile Romania S.A. nu a facut publica nici o informatie despre lansarea pe piata româneasca a unei noi versiuni de Matiz. Probabil, stirea de la OTV se referea la modelul Chevrolet Spark, despre care însa nu va pot oferi amanunte întrucât nu este un model comercializat de noi. Va sugerez sa încercati la www.chevrolet.ro.

 

Pentru modelul Daewoo Matiz produs la Craiova, licenta de fabricatie este valabila pentru înca destui ani de acum înainte, si exista posibilitatea de prelungire a ei.

 

Cu multumiri pentru interesul dv. fata de activitatile noastre,

 

 

 

XXX WWW

 

Director de Relatii Publice, Daewoo Automobile Romania S.A.

 

tel: 0251-40-3543; fax: 0251-40-3468

 

e-mail: relatii.publice@daewoo.ro

 

www.daewoo.ro

Share this post


Link to post
Pentru modelul Daewoo Matiz produs la Craiova, licenta de fabricatie este valabila pentru înca destui ani de acum înainte, si exista posibilitatea de prelungire a ei.

 

 

 

Vor ajunge astia sa scoata matiz 4 in 2 ani si noi ramanem tot cu matizul 1? :scarpin:

Share this post


Link to post

Bine ca (ce noroc) din punctul meu de vedere asta vechi arata muuult mai bine ca asta nou !..Am vazut unul live ca sa zic asa si m-a cam dezamagit !Da' ma rog acum e si o chestiune de gust !....Insa si de pret!..Eu unul cred ca ce a facut Giugiarro e cu greu perfectibil !Asa ca bine ca mai au licenta ca daca e imi mai iau unu!!!!

Share this post


Link to post

Pe dinafara intr-adevar arata mai binisor matiz-ul 1 decat celelalte. Totusi la interior mi se pare ceva mai evoluat 3-ul iar ca motorizari... in sfarsit un propulsor cat 2 sticle de cola la jumate.

Share this post


Link to post

Pe mine ma seaca astia cu bordul lor central. Chiar n-au ce face?

Share this post


Link to post

Au ei ce face, dar bordul e plasat central pentru a fi mai usor sa plaseze volanul pe stanga sau pe dreapta, in functie de tara unde ajunge masina.

Acum ce vrei.. la asa o masina e clar ca trebuie minimizate la maxim costurile de productie si asta e o cale de a o face.

Share this post


Link to post
Pe dinafara intr-adevar arata mai binisor matiz-ul 1 decat celelalte.  Totusi la interior mi se pare ceva mai evoluat 3-ul iar ca motorizari... in sfarsit un propulsor cat 2 sticle de cola la jumate.

 

Sa stii ca si pe Maty 1 exista motoare de 1l numai ca nu s-au adus si la noi :(

Share this post


Link to post

Am fost azi la Gold. Nenea de acolo a zis ca s-a aminat lansarea lui Spark pentru toamna pentru a nu mai avea nici o concurenta in RO. Cica tot ce declara cei de la Craiova despre colaborarea cu GM, despre licenta pe inca ceva ani sint gogosi. La toamna gata cu Matizul vechi.

 

Sparkurile care s-au luat pentru lansarea ce ar fi trebuit sa fie in Iulie se vind si apoi se asteapta octombrie. Din 30 cica mai au vreo 10 bucati... de la 5150 la 5800 euroi. Eu deja am pus ochii pe unul cu 2 airbag-uri, inchidere, geamuri electrice fata, servo... la 5600 de euro CIP. In leasing taxa vamala e de numai 310 euroi. E destul de bine zic eu. La interior masina e super, euro 4, consumul e misto se zice. Pe afara nu prea imi place forma. Matizul vechi era mai frumos. Dar... asta e, paradoxal, desi asta e mai scump cu vreo 2000 de euroi e mai usor de cumparat din pct. de vedere al finantarii.

Share this post


Link to post

Eu le-am vavut acum vre-o luna si fata de matiz I referitor la motorul de 0,8 si la mers nu e mare diferenta. Este cam la fel. Mai aiurea este cu bordul amplast central. M-am obisnuit greu cu el la test.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...