Jump to content
Sign in to follow this  
danuzz

Filtre de aer sport

Recommended Posts

se simte ceva cu filtrul ala? (la turatii mari)

 

:o fftopic: de unde ai facut piti rost de turbina aia? vezi ca trbuie sa dai avansul la aprindere mai mic! Baga in benzina un produs care creste cifra octanica (se gaseste in benzinarii). si ai grija ca poti sa avariezi motorul daca creste preiunea prea mult.

 

De obicei cand pui turbina pe motoare cu benzina sau "NOS" trebuie sa pui si un sistem care evita arderea cu detonatie. (are un senzor de detonatie pus pe blocul motor, si un sistem care reduce avansul in cazul detonarii (si la cele cu turbina limiteaza presiunea printr-o valva) :o fftopic:

Edited by ZLI

Share this post


Link to post

La turatii maricele parca am simtit, acum nu mai stiu de la ce se trage ca intradevar masina merge mai bine dar nu stiu daca e de la esapament de la filtru sau de la niste modificari aduse in acelasi timp cu restu pe la aprindere...

Share this post


Link to post
Am facut un drum mai lung dupa montarea acestui filtru si va spun ca nu e un placebo. Pante pe care le urcam cu a III-a, le-am parcurs cu a IV-a. Nu sunt un priceput in a le masinilor dar cred ca aceasta este un semn al cresterii cuplului. Masina este putin mai vioaie, are zvac, si atunci cand cuplez A/C pierderea de putere este tolerabila. Ce ma ingrijoreaza este ca uitandu-te in lumina prin acest filtru vezi o multime de puncte luminoase!!! :shock:

 

Am sunat la firma respectiva si m-au lamurit. Eu aveam impresia ca este vorba de filtru conic dar se pare ca e doar un filtru identic ca forma cu cel original care se monteaza in locul acestuia.

Zgomot specific are ?

Oricum nu cred ca se va auzi zgomotul facut de filtru din cauza evacuarilor care le am dar macar sa se simta la mers

Multam si astept raspuns

Share this post


Link to post

Nu filtrul este cel care face zgomot, ci lipsa acelui tampon de aer si a cutiei care se scoate teoretic cand montezi mun filtru sport. Daca tragi teava ma refer atunci o sa sa auda ceva diferit. Cum e la mine in poza de mai sus nu e diferenta la zgomot.

Share this post


Link to post

Nu s-a mai discutat nimic de mult aici, chiar nu si-a mai pus nimeni filtru sport? Instalatia mea pana la urma acum arata cam asa, ca in poza,dar mai am ceva de facut la ea.

post-109-1129630257_thumb.jpg

Share this post


Link to post

ai grija sa-l intretii cum trebuie , sa-l speli regulat si sa-l ungi cu ulei ;)

Share this post


Link to post

Modelul asta cum am eu nu se unge cu ulei ca e alt tip de element filtrant e un fel de burete cu niste proprietati mai speciale zic ei.

Share this post


Link to post

De la unii care se ocupa cu furtune industriale e o groaza de bani 500.000 metru cam asa si nici nu prea vand la metru asta e partea mai nasoala. E un furtun cu niste proprietati mai speciale rezista la temperatura, la vaccum, e flexibil etc

Share this post


Link to post

Cu putin noroc sa-ti ajunga cat mi-a ramas mie. Oricum e mai sigura treaba ca nu mai are nici un loc prin care sa intre praf!

Share this post


Link to post

stiu :D

las ca vedem joi :D

poate imi faci si mie rost de un colier din ala de strans furtunul pe carburator)

Edited by pesteimputit

Share this post


Link to post
poate imi faci si mie rost de un colier din ala de strans furtunul pe carburator)

 

Iti aduc eu cateva. Marimea 60...80 e O.K? Am si mai mici pe la firma, ma uit maine prin magazie ca sigur am si mai mici.

Share this post


Link to post

60-80 ala trebuie. Are vreo 65 diametru care trebuie strans!

Share this post


Link to post

Peste ai pus ala sau te ocupi de altele?

Share this post


Link to post

din pacate am dus masina in service si o iau cand ma intorc in tara :D

Share this post


Link to post

Mi-am montat si eu de vreo 2 zile un filtru de aer conic. Ce sa zic, intr-adevar se tureaza mai bine si ii putin mai "aspra" masina. Chestia ii ca mi-o aparut un huierat-fluirat sau ce o fi, un zgomot ciudat pana ce se incalzeste putin motorul. Dupa aceea dispare. Este normal?

Rog pe cine si-o mai montat (la matiz) sa ma ajute cu un raspuns. Mersi.

Share this post


Link to post

Se auzea si inainte insa era atenuat de corpul filtrului clasic. Nu sunt probleme.

Share this post


Link to post

Mi-am luat si eu un filtru sport din ala tip "fara intretinere", conic, si as vrea sa-l montez fara cutia filtrului original (adica in genul cum il avea Soran in ultima poza).

 

L-am avut o perioada montat cu tot cu cutie, iar pentru etansarea cutiei am distrus un filtru original ca sa-i folosesc doar marginea (filtrului). Insa nu mi-a placut ce iesise acolo, asa ca am cumparat un nou filtru original pana rezolv cu tubulatura.

 

Intrebari:

-ce diametru are carburatorul de Tico, la exterior? Rog pe cineva sa faca o masuratoare, dar sa fie precisa...

-unde s-ar putea gasi niste furtun din asta, fie el si scump? (asta-i intrebare mai mult pentru Soran...)

-pentru un plus de zgomot, ar da randament o carcasa dintr-un material gen plastic/metal, in jurul filtrului conic? Sau e mai indicata o tubulatura filtru-carburator dintr-un asemenea material? Sau ambele?

Share this post


Link to post

Firma pentru tubulaturi este in Bucuresti prin bulevardul Ghencea si se numeste Augument.

Share this post


Link to post

Am tot cautat ceva,dar nu am gasit nimic.Doresc si eu sa aflu mai multe detalii privitor la cum sa pun un filtru sport pe Tico,de care,de unde sa cumpar(eventual daca are cineva) si ce trb sa fac pe "acolo" sa il bag.Daca mai e un topic sa lase cineva un link sa pot sa vad si eu.

Numai bine.

Share this post


Link to post

Aha,ok,ms.

Soran,unde ai bagat furtunasele de vacum care venea la capacelul stock,cel prin de carb?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...